Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13820

Soovitati mul kah siia teema teha. Nädal või veidi peale tagasi sai istutud taas BMW rooli kuid esimest korda E30 (eelmine BMW oli E34 V8).

Aastast 89, kupee, facelift. Peale el. peeglite ja vändaga katuseluugi muud erilist polegi. Veidi täiustatud helisüsteem ja sportsummuti. Ahja, madaldusvedrud ning tumedad lähituled. Mõned päevad seisis ja nüüd eile sai veidi nokitsema hakata. Vaip välja võetud ning korralikult puhtaks pestud, põhjas üks rebend sirgeks pressitud, kinni keevitatud ning kereliimi ja põhjamastiksiga töödeldud ning sama tehtud ka tagaistuja jalgealuste korkidega mis olid lahti tulnud ning sealt tuli vett sisse. Kerge rooste sai sealt eemaldatud ning uuesti kereliimiga kinni ning mastiks + uued pigimatid nende kohtade peale. Põhi ise on väga heas korras, roostet kuskil pole. Lohku sõidetud kohad sai sirgeks löödud. Vaip nüüd nagu uus ja sai täna kogu salong uuesti kokku laotud. Tänu ilusatele ilmadele kuivas see vaip ilusti ühe ööpäevaga ära :) Tulemas veel uued esitule klaasid, tumedad kaugtuled, udukad, Tanelilt uus kindalaeka lukk ning põlle väiksele augule plastik ja IS lisa. Veidi madalamaks oleks ka vaja. Esimesel päeval läksid alla 17" veljed koos tutikate rehvidega mis seisid muidu niisama. Hiljem kui muud asjad korras sooviks nad vahetada 16x9" velgede vastu. Oluline asi mille loodan homme ära teha on rooli allapoole toomine. Hetkel ikka ülimalt ebamugav rooliasend. Tehniliselt on auto mootori, kasti ja veermiku poolelt väga heas korras. On näha, et autoga on ikka peale antud aga tundub, et samas ka remonditud siiski. Ühes rooliotsas on kerge loks sees aga see on kökimöki.

Juuni alguses loodaks saada värvitud esitiivad, esi ja tagapõlle ning küljed altpoolt liiste. Tagapõlle vaja sirgemaks modida ning summuti auk kinni keevitada (summuti kaob põlle varju ning otsad allapoole keeratuna). Esipõllega õnneks tööd palju pole.

2 pilti sai ka lõpuks tehtud.

069253553ae14f.jpg

069253555005a3.jpg

069253559c3738.jpg

  • Vastuseid 113
  • Vaatamisi 23,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_13800

Rool nüüd allpool ja tunduvalt mugavam sõita. Massikaabel sai kah uus, nüüd laadimine OK kuigi tühikäigul hakkas nüüd veidi hüppama. Töötab ilusti ja siis vahepeal "hingab" korra ja töötab nurrudes edasi. Summuti vaja veel ümber teha kuna "1.8" kohta lärmab veidi liialt ning ei soovi tähelepanu sellega tõmmata (Haapsalu politseid ei salli mind niigi). Kuna ühe piilari katte naha tõmbasin eile kogemata lahti siis panin täna mõlemile helekollase naha peale. Varsti peaks veel uksepolstrid ära tegema ning kui uued istmed saan siis ka need musta-helekollase tooni viima.

Aga jah, vana hea Nisu Unn on ta 8)

  • Autor
comment_13784

Täna hommikul hakkas asi eriti jõhkralt pooma ja jukerdama aga sai kiirelt nett lahti löödud ning õnneks leitud siit samast KUKSi teemast sama probleem - poob, jätab vahele ja relee plõksib ning asi oli tal mingis voolikus. Sai kohe uuritud neid süsteeme seal ja oligi õhulugeja ja gaasiklapi vahelise lõdviku üks alumine toru mäkaiveriga lapitud - ju sai sealt lisaõhku. Asi töötab nüüd palju ühtlasemalt ning jõudu ka mõnusalt.. rehvidest kahju juba. Taha on vaja velgedele 2cm vaheflantse (kui on, võib pakkuda) ning veel madalamat vedru. Võin enda sinised H&Rid madalamate vastu vahetada. Praegused vist -60mm ehk ?

Paar pilti ka, tahtsin salongist ja mootorist ka teha aga akud said tühjaks.

bmw4.jpg

bmw5.jpg

Esimesel pildil sai kogemata miski lisa alla joonistatud ning originaal pilt ära kustutatud.. Aga kuna mul pole lootust õiget IS lisa veel kuskilt leida ning rahalised seisud on väga kehvad siis teen ise sinna klaasriidest viisaka lisa alla. Käsitsi sai eile veel kogu pigi maha pestud ning natuke poleeritud.

comment_13782

vääääga keeena.

küsimus veel: kas lisa ise tegemine klaasriidest tuleb odavam välja, kui IS lisa ostmine ? ISi koopia saaks mingi 500ga kätte juba.

Tahks näha, millist lisa sa ise voolid, kui tuleb kena ja viisakas välja, äkki vooliksid mulle ka ?

comment_13781
vääääga keeena.

küsimus veel: kas lisa ise tegemine klaasriidest tuleb odavam välja, kui IS lisa ostmine ? ISi koopia saaks mingi 500ga kätte juba.

Tahks näha, millist lisa sa ise voolid, kui tuleb kena ja viisakas välja, äkki vooliksid mulle ka ?

Ise enesest pole ju väga raske teha. Voolid penost valmis kuju. Siis võtad klaasriide ja hakkad tegema. Ise enesest lihtne minu arust. :roll:

  • Autor
comment_13779

Tahangi Is lisa või läti versiooni aga 500eek on ka raha. Materjalid on mul olemas, nii et kulutused oleks suht null aga teistele tehes küsiks töörahana vast ikka rohkem kui 500 sest igakord tuleks teha penost uus vorm. Korraliku vormi tegemine jälle viib selleni, et saan teha ala 10tk ühest vormist aga, et siis jälle töörahadega välja tulla peaks neid müüma ala 500eek tk. Aga jah, üldiselt lõikan peno 7cm paksuseks, esimene serv põlle järgi paika, nurgad kumeraks, 3-4 lihti paksu riiet peale. Siis peno seest ära lammutada, siledaks lihvida, pahteldada, kruntida, värvida. Ainult keskmist seda nö jõnksu kohta vast ei teeks. Huvipärast sai alla visatud 15" veljed koos vanade lamellidega ning nalja kui palju :D

  • Autor
comment_13757
See nii 1.8 küll ju..homme tulen, tahan söörikuid näha.

velg on röve. Kindaluuk oli ka mul olemas + ukselinkide ümbrised.

Mis ma oleks pidanud siis tegema, jätma alla kolm pudelirkorki naastrehvidega ja ühe 15" kärje mingi ilge juustuga ning siis ootama järgmise kevadeni kuni on piisavalt vaba raha, et osta korralikud veljed... või oli siiski õige otsus võtta riiulist veljed koos kuuaega vanade rehvidega ning need alla panna ?

  • Autor
comment_13754
Ärimees nagu sa oled, nee dkiirelt randiga asjade vastu vahetama :)

Seda kindlasti, sellest mainisin ka juba esimeses postituses aga kuna hetkel on palju tähtsamaid asju teha nagu näiteks ülevaatus ja paberitega majandamine ning värvitööd siis pole need veljed üldse hetkel nii olulised. Jaanipäevaks peab sõitma saama sest kui sõber enda Omegat selleks ajaks korda ei saa, peab saarele trippima minu rulliga :D

Igatahes, eile õhtul ma jõin ennast kogemata kuskile romulasse kus meie idee oli leida ühele autole asendusstange ükskkõik millest kuni päss kookis kuskilt hunniku alt pre-facelifti alumise lisa meile lõhkumiseks.. aaga mul õnnestus see siiski ära osta ja leida facelifti põllele keskmise augu plastiku niisama pealekauba. Nüüd siis veel udukad puudu. Mingi kõvera põlle peale romulas proovides paistis, et kui natuke ehk föönitada ja modida läheb see facelifti põllele alla küll.

  • Autor
comment_13709

Eile läks külge uus kindalaeka lukusti, nii et üks asi jälle korras. Täna hommikul sai vahetatud välja hunnikuga tulede pirne ning olin valmis juba lähiajal ülevaatusele minema kuid siis selgus, et CO on liiga kõrge, tühikäigul kõigub normi ja tunduvalt üle lubatu vahel.. jälle jama :D Proovin homme uut lambdat, ehk asi selles. Ilma katita ja ühegi resota summutikohta oli muidugi üllatuseks, et CO korragi normis käis.

  • Autor
comment_13696

Täpselt. Eks E34 jättis liialt hea mulje kuigi ennem seda olin suht BMW vastane. Samas on mul olnud kaks Civicut ja olen kindel, et ka Honda saab mul tulevikus veel olema (Type R seeriast midagi).. et noh, söön riisi ja joon saksa õlut :D

Halb on muidugi nüüd see, et nii kui avanes võimalus lubada omale väheke võimsamat autot pole nüüd enam kindel kas järgmisest kuust on mul kindel sissetulek :x Ning auto pole veel streetlegal.. + see auto võtab 2-3 korda rohkem bensiini kui mu eelmine.

  • Autor
comment_13689

Just täpselt. Roolisamba 2 polti lahti, nende asemele korralikud pikad pildid ja kiirhäda variandis kasutasin lihtsalt suuremaid mutreid sinna vahele. Poltide kohast liikus 5cm allapoole aga roolist tunduvalt rohkem. Rooliasend on nüüd ülihea minujaoks aga põlved on vastu kange - pidevalt vilgutan asjata paremsuunda ning kojamehed töötavad :D Kui tänavakorvid peaksin ostma tahaks istumist veel allapoole saada ning kardan, et rooliasend jääb siis taas häirima.

  • Autor
comment_13664

06981519397f8a.jpg

Siia oleks vaja mootoripesu ning lahendada koonusfiltrile lahedam õhuvõtt. Äge oleks muidugi panna filter kaugtule asemele aga eesti politseile see ei meeldiks.

069815197a65d6.jpg

Siin jällegi häirivad istmed ning kulunud rool. Istmeid oleks vaja sportlikuimaid ning terveid ja roolile uut nahka. Aga kuna need pole esmatähtsad ning sõitmist ei sega siis jääb see tulevikku. Teine asi on uksepolstrid mis häirivad. Peas oleks mõte teha nad kunstnahaga kahte värvi, ehitada uste sisse kõlarid + kastid ning viia ukse avamise link ettepoole, ala sinna kus on aknavänt.. mis tähendaks veel ka seda, et võiks lisada el aknad.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.