Hüppa postitusse
Postitatud
comment_49675

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

  • Vastuseid 266
  • Vaatamisi 37,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi. M3 on haruldane ee

  • Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rond

  • Seejärel sai esimese etapina ära värvitud kapotialune,salong ja pagasiruum. Lihtsalt füüsiliselt oleks läinud raskeks kogu auto korraga värvimine.     Tulemusega üsna rahul, kapotialune üsna

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_60188

Egas lihtsam ongi suur tükk kohe korraga minema visata ja asemele keevitada, palju vähem pusimist.

Nendele kellele tundub päris hullus seisus kere, siis võtku traathari kätte ja lihvigu natuke väikest roostetäppi, tuleb väga palju üllatusi.

Ja bituumenmastiksit ära kindlasti autole toppima hakka, täis saast, sõidad paar korda kruusatee peal ja mastiks maas.

 

Mõtlev inimene teeb ikka head tööd ;)

Muudetud , muutis erxx

  • Autor
comment_60389

Upin jälle enneaegselt teemat

Tungikohad käsil, ei hakka kõigist pilte panema, suht identne teema, pilte niigi liiga palju siin. Juhipoolsed olid hullemas seisus. Kõigile läks alla paks lattraud, et saamatud võiks vabalt nüüd sealt ükskõik millega tõsta :)

010205907572b50.jpg010205908995f7a.jpg0102059157844b4.jpg

Algselt oli kerge rooste triip näha, sees oli põhi ilus.

Siiski oli piisavalt roostes,et oli mõistlik juba uus tükk panna.

0102059185dbc10.jpg

0102059213fe343.jpg

Nüüd väike paus :)

  • Autor
comment_60402

Tavalised keretööd, üllatusi küllaga, kuigi see ei üllata mind enam. 2-3 päeva veel keretööd, siis peaks ühelpool olema. Päev aega liivapritsi ja traatharjaga üle käimise peale. Happekrunt ja krunt peale, kerehermeetikuga üle ja siis võiks värvimise peale mõelda. Kui saan järgmise nädala ka vaba nädala, siis saan valmis ja olen graafikus :D

comment_60406

Loe mis ta kirjutas, "traatharjaga üle käimise peale". Said oma liiva probleemile vastuse? Traadiga nühid liiva minema sealt pleki seest.

Mul suht samad kohad mädad, soovitaks sul veel põhja all nendesse poolraami aukudesse ka näpp sisse ajada ja kõvasti kangutada, mul paisits väljast ilus, niisama seal nokkisin, tuli mastiksi tükk küljest ja rooste all, kuigi väliselt polnud midagi näha.

  • Autor
comment_60418

Enne kui põhikohad pole valmis ei hakka enam kuhugi näppu pistma,muidu kaob motivatsioon ära äkki :)

Räägin algusest peale, et algselt oli visuaalselt kere päris hea, nüüd on ikka kõik tüüpkohad üle käidud. Sellepärast ma ei usuga mitte kunagi juttu "rooste puudub täielikult" ,  "kere ei vaja keevitamist" jne. See on utoopia, selle 25 aastaga saab see rooste ikka pugeda erinevatesse kohtadesse, isegi kui seda ei näe. Tõstekohad on tüüpnäide, juhipoolsel polnud mitte midagi näha, kraapisin mastiksi maha ja tuli isegi auk sisse, Ehk lisan pildi sellest ka mingiaeg.

 

Mis liivapritsi puudutab, siis ei oska õelda, võimalik et se sisaldab soola ja hakkab roostetama, aga traatkettaga nühingi üle sellepärast.Eks igal linnalegendil on tõepõhi all. Aga enamus inimesi siiski kasutavad liivapritsi , ka ettevõtted - järelikult mingi aja peab ikka vastu.

Ma lasen kõik tehtud kohad üle ja lisaks kohad kuhu ei saa muudmoodi ligi ja detaile ei hakka välja ka vahetama ja keevitama, ega see ka targem pole (kõiksugu kinnitused jms põhja all). Ainuüksi traatharjaga lastes pole ka mõtet ennast lollitada, siis lihvite rooste ja pleki ainult siledaks ja läikivaks, nn poorides on ikka rooste sees ja see on isegi palja silmaga nähtav mitte mikroskoopiline.

Aga igasugu nõuanded ja soovitused on teretulnud.

Põhjamastiksi suhtes teen äkki karmi otsuse ja ostan suure rahaeest spets püstoli ära, millega saab vastavat ainet peale kanda (mis ei maksa suurt midagi võrreldes püstoliga) ja see peaks suht originaalilähedane olema. Autosi ju küllaga veel teha ,et tuleb see ost vist ära teha.

comment_60442

Mis tootega tegu on, mis põhja alla läheb? Olen otsinud ja vaadanud netist, aga leidnud seda asja mida tahaks aind USA lehekülgedelt. Ise mõtlesin katusemastiksi ära proovida, ka tegu kummimastiksiga, inimesed on seda kasutanud ja pidi palju parem olema kui bituumeni saast, aga nõrgem kui tehase oma.

Liivapritsiga on see teema, et jah, liiva osakesed jäävad pleki sisse ja mis asi on liiv? Räni, ja see ongi see mis raua roostetama ajab, puhas raud, rauamaak nt ei roosteta. Auto vaja pärast keretöid fosforhappe vanni kasta :D

comment_60473

Nii ta on. Pole neid püstoleid uurinud veel, esialgu räägiti 400 eurisest hinnast mulle, ei kujuta hetkel ette, kas see on odav nikats või kallima otsa kraam :D

 

Ma ostsin mingi aeg selle mastiksi püssi sellel annab reguleerida lefikut ja kogust ja käib ainult nede paloonide otsa.

Püss ise maksis mingi 40 eurot ja mulle öeldi et enamus maalri töökodasi kasutab sama püssi

  • Autor
comment_60794

Samuti sai tiivad ette võetud. Sai kaalutud otsust panna b osa tiivad ,aga lõplik otsus oli siiski nende abil varem lahti käimata ja veel täiesti sirgete, aga läbi roostetanud alumiste äärtega tehasetiibade taastamine. Need b tiivad siis kõige odavamad Atlant varuosadest pärit BLIC toode, reaalselt ikka kumerused valed ja sada häda, saaks ilmselt paika küll, aga mul suunatuleagud näiteks ja neil puudusid sellised variandid varuosalistis. Antud tiiva plussiks võiks õelda paksem plekk ,kui originaalil ja seega on tugevam.
0102195051ff2d6.jpg
Siiski suureks miinuseks see,et valtsi vahele pole otsaplekk pandud silikoniga kinni nagu originaalis, seega voolab sinna vesi vabalt vahele ja hakkab aga krõbistama. See viga sai parandatud. Samuti nendel tiibadel oli väga porno alumine äär. Esiteks oli see lühike (kõige alumine serv,mis kruviga kere külge kinnitub) ,ühel tiival oli see viltu lõigatud ja puudus ära keeratud äär,mis moodustab  alla väikse serva ja teeb tugevamaks. See viga sai parandatud ja mõlemale sai lisaserv sinna keevitatud.

01021951017976d.jpg
Kehva pilt valmis kõrvalistujatiivast, mis õnnestus suht hästi.
0102195147cdc68.jpg
Siin pilt teisest poolest, kus paremini näha ümber tehtud alumist serva. Selle tiiva tegemine ja sobitamine oli juba keerulisem, tuli seda aluääre sisetugevust (otsaplekki) ümber painutada ja kinnituskohta töödelda ja venitada.Samuti silikon valtsi vahele. Mõlemal tiival ei sobinud iseenesest need otsaplekid kohakuti olles tiiva originaal osaga kokku ja b osa tiival oli see tunduvalt väiksem. Sai tehtud sujuvam üleminek ja näha seda nagunii ei jää.
01021952873ee9a.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.