Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14389

Sai soetatud siis selline masin nagu e30 323, must kupee( Auto on ostetud kolme peale siinse foorumi kasutaja käest).

Algselt oli plaan osta ainult rallimiseks-sõidu harjutamiseks, ning midagi korda polnud plaanis teha. Kuna mootor vajas pisemat remonti(pihusti ei toiminud) sai see välja vahetatud, mootor hakkas käima nii nagu peab ja meel oli hea.. Kuid meie õnnetuseks tuli koheselt ka kolin samasse silindrisse(sõita masinaga ei saanudki). Kuna nüüd tuleb nagunii mootor lahti kiskuda otsustasime veidi asja ka korda teha. Sisu on juppideks võetud, ning rooste on tagumise otsa ära närinud. Keevitamist ja muud tööd on ikka väga palju sellega.

Masina eesmärki ei oskagi veel täpselt õelda, kuid mootor on küll plaanis korralikuks teha(niipalju kui see 2.3l mootor välja annab lihtsate vahenditega, võib isegi juhtuda, et alumine ots saab olema 327E oma, vängem pensupump ja kaetud kolle) Masin saab olema võimalikult kerge ja miskit üleliigset sinna ei tule. Üle eelmine omanik olla teinud mootorile kapremondi ja asja veidi ka järgi aidanud. Täpseid andmeid ja tehtud tööd ei tea. Kuid väidetavalt on surveaste 12 peale aetud(9 on siis tehase mootoril)

Veermiku ja käima osa kohta ei oska veel miskit õelda, kuid arvata on, et ega seal miskit kiita pole.

Eks vaikselt hoian ka teemat aktiivsena ja panen infot tehtud tööst.

Panen ka mõned pildid.

Juhi iste läheb vahetusse veidi vängema vastu.

DSC05263.JPG

DSC05273.JPG

DSC05274.JPG

DSC05280.JPG

DSC05289.JPG

DSC05282.JPG

Kõige hullem rooste:

DSC05292.JPG

  • Vastuseid 310
  • Vaatamisi 44,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_6449

Töötab, ning töötab hästi :D Masinal jõudu ikka päris korralikult. KOrraliku asfaldiga teel, teine käik, sirge rooliga kaas põhja vajutades hakkab tagumik ujuma :D

Praegu vaja veel asju teha...radikas lekkib ikka, kapott vaja peala panna, põll vaja korda teha, ning üks amordi padi vigane.

Kui vaatama tahad tulle, siis palun, kuigi sõita eriti ei saa, kuna radikas tahab lappimist. Kui õhtuks kõik valmis saab, siis peaks käesallu minema ja rehvid katki tegema

:lol:

comment_6446

Minu M30-l kadus väike puterdamine ära ,kui Truumu klapid ära regullis. Töötas nagu mii¹¹ka pärast :) Eelnevalt regullis omaarust üks remondimees "õigesti".

Isegi väheke mööda reguleerimine võib põhjustada väikest "köhimist" mootoris.

  • Autor
comment_6436

Klapid peaks head olema, ei teinud päris esimest korda seda tööd. Ennem timmimist tixus ikka kõvasti..

Masin ei puterda, vaid külma mootoriga teeb ilusale käimisele paar valet plahvatust vahele. Sooja mootoriga enam nii ei tee. Peale korraliku minnaandmist ei tee külmast peast ka enam eriti. "Viga" kindlasti ka selles, et summuti on lihtsalt toru ja lõpus tühi ja jäme pütt. Klapid võib varsti üle vaadata küll.

Täna tõstsin aku taham, ning vedasin uue 25mm2 kaabli, sest see pisike junn aku mis, ennem oli jäi lahjaks, ning uus suur ei mahtunud ette pessa.

Temp andurit ja tahhokat(ilma selleta on ikka väga ebamugav minna anda) ei saa aga ikka kuidagi tööle.

Vana mootori temp. anduri tõstsin küll asemele, kuid ei midagi ikka. Peab vist skeemidesse jälle süvenema.

Sisu ka täitsa koos. Bensiini rüüpab krdi palju. Praegu pole lamdat ka küljes :D Külge saab, peaks ehk vähev võtma ja isegi veel paremini käima.

comment_6427

Seal juhtmetest sai kõik ilusti toimima- mul piisas küll anduri vahetusest aind :) Ja kütusekulu kohta ütlen sulle niipalju ,et kui linnaliiklusesse saad ega see vajutamise kihk ikka peal ja joob ikka seda bensiini :D mul keskmine mingi 14-15 kuid olen ka saand 12.5. Minu masin käies kah nagu tudiseb veits.

  • Autor
comment_6408

Üks probleem teise otsa. Masin käib, kuid jahutus süsteem ei taha toimida. Alguses oli radikal väike mõra, mille likvideerisin, siis tekks veel üks lekke. Nüüd krt tekkib veeringi juba surve, lõi alguses lõdviku minema, ning hiljem lõdvikule augu sisse . :cry: Loodan, et kaan kõver pole vms. :?

Võibolla radikas umbes ja õhk sees, ning selletõttu teeb sellist trikki? Ideid???

Täna selgus, et auto heli kostab kenasti ~u. 4-5km kaugusele :D Veidi liiga lärmakas vist on. Aga samas heli ilus ja hea kuulata :D

comment_6406

Selle jahutusega jah jamad endalgi :D alguses jebisin ikka pikalt ,et saada toimima nüüd enam vähem kuid kah otsima vist uue radika kui peale seda ikka jama siis veepumba kah mul nii ,et linnas ok maantel läheb kõrgeks korra soendus sisse lasta puhuda siis muutub normaalseks.Kui ruttu sul surve siis sisse tuleb ja kas kiirelt kuumaks?plokikaane kuida kinni panid spets võtmega?

  • Autor
comment_6405
Radikal kork maha ja kui tühikäigul käies purskkaev on või heitgaaside hais sees, siis jah silindri surve jõuab jahutussüsteemi.

Ei ole purslaev. Isegi ei mullita. Lasin käia pikalt kohapeal kork maas, ning vaikselt hakkas üle ajama(valasin meelega täis)

Plokinaane tõmbasin ikka NM võtmega kinni jah, ning ka ettenähtud järjekorras. Ka järelpingutuse tegin nagu peab :D

  • Autor
comment_6384

Ei vanad jätsin. Kui on kuuskant peaga polt, siis oli uusi vaja, mul olid tavalised.

No sul oli 535 e radiikas, mul oli 525-e oma(üsnagi kindel, et kuskilt umbes seest). Praegu pakuti 525 diisli oma, kuid see ei mahu vist ära sinna ette.

Vahetab radika ära, ning siis vaatan uuesti.

Kui keegi tahaks E34 525i radikat mulle ärida siis ps!

  • Autor
comment_6314

Uus e34-ja radikas vahel. Kuid viga on endine. Mõnda aega sõites läheb vesi ilmselt keema. MIdagi muud enam teha ei oska, kui võtan veepumba lahti, ning kontrollin üle.

Täna piinasin masinat korralikult asfaldil, ning peab tõdema, et ikka krdi hästi käib edasi :D Keerates asfaldile, teine lõpuni, kohe kolmas, hoiab mootor põõret piirajas, kuni kiirus saavutatud(umbes 20m järjest). Tulemuseks oli räige suits :) Sõber oli ka peal, ning kommenteeris, et see nagu filmis juba!

comment_6309

´Ma jebisin kah parajalt ajusid võtsin õhutusnipli juurest 19 poldi lahti siis valad paisuka jahutusvedeliku kuni sealt august tulema hakkab ja keerad kinni-aga vaatan sul see radikas mis koos paisupaagiga siis nata jama ta ei õhutagi ära ma arvan ,sest paisupaak peab õhutamisel ikka kõrgemal olema kui see koht kus see õhutusnippel-seal sul see kala peidus vast ongi!!! võid proovida ,et vala paak nii täis kui saad peaasi ,et sealt august lõpuks vesi tulema hakkaks...

  • Autor
comment_6307

Asi on selle, et lasen väikse surve all vee sisse, ning nii pumba "peal" olevast õhutus niplist, kui ka radika õhutusniplist hakkab vett juba tulema, seega õhku ei tohiks eriti jääda. Salongi minevad ja salongist tulevad voolikud lähevad hästi soojaks, kuid radika lõdvikud tuliseks. Vent käib ringi kenasti. Kaanes ei saa viga olla...käib ilusti, õli ilus, ning ka jahutusvedelik ilus.

Vaatan pumba, üle varsti.

  • Autor
comment_6303

Termostaati ei pannudki vahele, kuna kokkupaneku hetkel asi puudus, ning suvel nagunii pole väga vaja. Talveks läheb sisse.

Ei teagi nüüd, teine kutt kellega tegime, väitis, et veepump oli korralik. Aga kisub vist ikka lahti igaks juhuks. Ei oska nagu muud enam proovida.

Igaks juhuks võib kallakul käia lasta(esiosa üleval), äkki on ikka õhku sees liiga palju.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.