Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_8869

Hee, jap, kogu kaup foorumi varuosade rubriigist pärit, Eix raudselt oleks selle ühe istme ära ostnud ja suure vaheltkasuga maha ärinud :D

Mu õnneks ehitatakse iS'idest drifti masinaid ja jäävad istmed üle. Üks täis iS sisu peaks varsti saadaval olema... ühest foorumi kasutaja rinkapillist.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_8629

P*rsse, nädalavahetusel oli siis plaan rullikas talvekorterist ära tuua ja keretöödesse viia. Auto käivitus ilusti, aga siduriga mingi kala seistes tekkinud.

Pedaal vajub täiesti läbi, vedruga tuleb üles tagasi. Pidurivedeliku paak oli suht täis, aga siduri hüdraulikasüsteemis rsk õhk sees. Eks peab järgmine nädalavahetus teisele katsele minema. Pidurivedelikku kaasa vedama ja ära õhutama.

Äkki keegi oskab anda näpunäiteid, kuidas kõige muretumalt õhutamist teha? Sidurisilindri küljes peaks õhutusventiil olema jah? Tundub, et kõige parem miski pumbaga alt ülesse suunas õhk vedelikuga asnedada (süstlaga lükata)? Või klassikaliselt ventiil lahti-pedaal alla- ventiil kinni ja sedasi mitu korda?

comment_8624

Pumpamise variandis kahtlen, voolik ei liigu just sujuvalt otse üles, et õhk nii lihtsalt välja saaks tulla. Ikka ventiil kergelt lahti, niiet natukene välja tuleks vedelikku ja pumpad seni kuni õhk välja lurtsub sealt ja kinni tagasi. Siduri töösilinder õline ei ole?

  • Autor
comment_8623

Võin kinnitada, et pedaalimine ei aita :D Et see legend on busted! Töösilindrit ei vaadanud, aga auto all oli märg loik, lekib sealt poolt rsk. Ju seismisega midagi seal ära kuivanud...

Nagu aru saan, siis pidurivedeliku paak on sedasi disainitud, et sidurisüsteem saab vedeliku suht kõrgelt ja paak siduri lekke korral tühjaks ei jookse... päris kaval värk!

comment_8621

Vala õlipotsik peaaegu täiesti täis. Seal ülemine veerand umbes siduri jaoks, et siduri lekkimise tõttu pidurid kuivale ei jääks. Sul ilmselt mansett läbi siduri töösilindril ja pumpamine aitab aga pumbata tuleb palju. Minutites läheb sul neid 5 umbes ära siis hakkab vaikselt koitma. Algul tundub jah suht lootusetu nagu sa ka siin kirjeldad. Lihtsam on mõned korrad pumbata. Pedaal all nippel lahti, nippel kinni pedaal üles pumbad edasi seni kuni asi timmis

Endal vahetasin manseti ise ära ja ei ulata seda niplit keerama ja pedaali vajutama üksinda ja sain õhu välja. Enne kanalile minemist polnud ka sidurit läks dot 4 sisse ja veits jalatrenni ja hakkas toimima.

Nii, et saab sedasi õhutatud

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_8115

Pumpamisest tõesti oli abi, kui pidurivedeliku paak korralikult täis valada! Nädalavahetusel sai auto liikuma ja sisu välja nokitud, üldplaan just kõige kenam pilt pole:

0825030230ec52.jpg

082503021f092b.jpg

Aga uus esipõll, karbid, protiib jne olemas, ehk saab asja :roll:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7516

Mõned aknalauad kogutud, kasutajalt Jaxa13 kaks kardinaga aknalauda ja lisaks üks premium soundiga laud:

0822803359c597.jpg

083013585934b0.jpg

0830135875f880.jpg

Kolmest kokku tahaks saada täis lisadega aknalaua :D Ja oleks põhjus toonkile tagant maha nokkida.

Nagu kuulda on olnud, siis keretöödega ollakse ühel poole ja värvimisse minek. Tooniks tuleb nagu originaalis tehasest välja veeres: Diamond Swartz Metallic.

000033052331_%23_2_%23_uldiic.jpg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_6669

Ehh hee, aknalaudadest 3 kordne riiul, hea asju seal hoida :D

Arengutest nii palju, et veidi kohendatud uut kerejuhtmestikku. K-rautas müügil kangas-teipi ja kui rull pooleks lõigata, tuli paraja laiusega teibi riba. Kokku kulus 5 rulli ja jäi krt puudugi:

083886153f5125.jpg

1. Esitulede haru (siin sai teip otsa):

083886157b1d37.jpg

2. Kaitsmekarp, armatuuri juhtmestik, check paneel:

0838861593bbc6.jpg

3. Käsipiduri hoiatuslambi lüliti ja tagumise tuhatoosi valgustus:

08388616187ded.jpg

4. EDIT: Tagaakna soojendus, paagi lisaandur, lisamaandus:

08388616374807.jpg

5. EDIT: Pistik bensupumba, diffri- ja bensupaagitasemeandurile:

083886165c3619.jpg

6. Kõik tagumise otsa tuled, check paneeli lampide kontroll:

0838861671f33f.jpg

Jäädavalt oli ära mädanenud uksepistikus klemm nr. 3:

08388616922959.jpg

Sellest peaks toite saama lukusoojendus, kesklukustus ja salongivalgustuse viiterelee. Uksest poleks vajadustki tiiru läbi teha, kui lukusoojendust ei oleks. Aga kuna lukusoojendus on olemas, siis tuli läbi ukse ring korda teha:

08388617167159.jpg

comment_6666

Terv, nr5 haru läheb tagaistme alla, bensupumbapool olevasse pistikusse.

sealt pistikust läheb edasi auto alla, kust saab toite bensiinipump, tasemeanduri otsad ja diffri otsad. See mis sa ütled bensupumba otsaks olevat, peaks olema juhipoolse paagianduri ots, mida sul 55L paagi puhul tarvis ei ole ja pead ära sildama, juhul kui juhtmestikus (seal samas lähedal) pole seda võimalik pistikuga vahelt ära võtta ja otse ühendada.

Kapotialune juhtmeosa on 100% isoleeritud originaalis ja see on ka vajalik sealsete olude tõttu :)

  • Autor
comment_6665

Tänks Eix!

Miks suurematel paakidel see juhipoolne paagiandur? Pistikust seda otsa lahti võtta ei saanud, aga kui vana kaablit välja hakkab tirima, saab vaadata, kuidas originaalis asi tehtud.

Krt jah, kapotialuse kaabelduse teen uuesti... et poleks porr :D

Järgmine nädal saab auto ka kätte, ujee beibe 8)

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_5735

Rull päris norma juba! Eile viskasin kangema lisa ning suvekad alla, aga koobas jääb kuidagi tühjaks ja p***e kõrge. Õnneks riiulis -40mm tagavedrud ootamas:

084917117310da.jpg

Nüüd oleks vaja salong uuesti sisse lappida ja aegade jooksul kogutud jupid külge kruvida. Peaasi, et sellest terve suve projekt ei tuleks :D

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.