Hüppa postitusse

318iS '90 - m20b20

Postitatud

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 50,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse :D Aga pole midagi kosta, oli see kevad/suvi/sügis ainukeseks liikuriks, teenis hästi ning odokale tiksus u. 6800km juurde. Retsept! Hääd puhkust Sulle  :respect:

01049890538737b.jpg

  • 2 nädalat hiljem...

ära aja?? Jamasin selle liisuga pimedas taskulambiga + pakkimine? Kuidas ta puru läks, siis peab mitu korda kokku lahti painutama, paar painutusega isegi ei tohiks juppideks minna, lihtsalt kõveraks läheb. Lähen homme kohe gargosse asja uurima, äkki jobukesed ikka painutasid selle kokku vms.

  • Autor

Eix, võibolla ise lõhkusin ära, väga hästi oli pakitud, lõikasin lühema osa lahti ja tahtsin pikema osa papist välja tõmmata, aga jäi krt ainult lühem osa näppu... pöörde kohast kõige õhem, sealt oli lännud puru.

  • 2 nädalat hiljem...

Täna sai siis ise iS`iga vähe tuvutud.  Tegemist jätkub. Sai tellitud filtreid, küünlaid, termostaat jne. Tüüpiline iS leemetamis mure ja Reedel sillastend. Igav ei hakka :)

Juhi iste oli ilgelt lääpas ja miski torkis tagumiku. Rreims andis kaasa ühe kõrvalistuja pingi varuosadeks. Sai siis juhi pink laiali tõmmatud ja seljatoe kinnitus kõrv ja istme raam pooleks. Sai üle aastate keevitamist proovida ja tean et sitasti keevitan :D 2 pingist sai üks hetkel sirge ja korralik :D

post-281-0-74366800-1386202668_thumb.jpg

post-281-0-20975200-1386202753_thumb.jpg

post-281-0-47604800-1386202807_thumb.jpg

post-281-0-18318300-1386202881_thumb.jpg

post-281-0-54946000-1386202943_thumb.jpg

Hiis nüüd iste on väga viis :) Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi).

Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuhamis lugeja ütleb 325500.
Keerasin talverõngad alla ja võtsin iS isase põllelisa ka küljest, ning läks siin foorumis pakutud masstootmise karteri kaitse alla. Ränk madal jäi, aga seal väga varianti ka ei ole.

post-281-0-23511500-1386515740_thumb.jpg

post-281-0-28266700-1386515810_thumb.jpg

post-281-0-07250800-1386515858_thumb.jpg

post-281-0-31452300-1386515918_thumb.jpg

post-281-0-36958500-1386515979_thumb.jpg

post-281-0-46207900-1386516050_thumb.jpg

post-281-0-96553500-1386516116_thumb.jpg

Muudetud , muutis m20b20

see karteri kaitse võta uuesti alt, pane maha ja hüppa peal seal, saad sirgemaks ja maapinnast kõrgemale. ise tegin nii ja karterist max 1cm madalamal

Ilma võimuta latiga talvel saidveisi lasta, siis jõusaali peale pole mõtet raha raisata- tean omast käest. :D Muidu väljast küll väga maasu aparaat, vaata et ilusti hoiad ikka! :)

Mitte jõusaali, vaid kapteni pabereid on vaja  :P  Äärest ääreni on 4 koma midagi pööret ;) Kui näpukas juhtub, siis annab ikka vändata. Rool iseenesest on väga kerge minumeelest.

Ärge nüüd liialdage :) See gramm, mis e36 oma vähem teeb, mina igatahes väga ei tundnud peale allapanekut. Saaks aru, et e30 on 4 ringi ja teised 1-2 ringi. Kas see vahe mitte pisut üle poole ringi ainult polnud?

Lisaks see võimuga ja ilma teema, jälle on minule sattunud sellised pillid, mis ilma võimuta kergemadki, kui võimuga :D

Kas selle paberimajandusega ka veel tegelesid?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.