Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_62395

Haa, jap Jann, sõitmist päris palju see aasta olnud, 1200km tiksub ette  :rolleyes:

 

Aga rull taas paremuse poole arenenud. Tagumine pagasiruum oli vahepeal blänk, sest uputas. Uputab endiselt, aga polstrid nüüd sees tagasi ja eks peab jälgima/kuivatama.

 

Eix22 käest tuli uus turvavöö istme klamber, sest üks pisi-rullnokk astus eelmise puruks. Asjaosaline:

 

0102614579b9009.jpg

 

Luugipolster küljes, paigaldamiseks kulus aasta? Tasa ja targu:

 

0102614519a8731.jpg

 

Aga tõesti, ülemise serva kinnitamiseks polnud luugis ühtegi tüübli auku. Juurde sai 2 tk puurida, teised 4 tüübli kohta kattusid luugi sees olevate suuremate aukudega. Ehk teema, luuk pre-face masinalt?

 

Polstriga luuk veidi raskem, ei hüppa suure hooga lahti, mõnus! Ja kui nüüd luuk kinni virutada, on kenasti mootori kubatuur näha:

 

01026145211de51.jpg

 

Tagaklaasi toonkile krt ei viitsi nokkida... lihtsam oleks ilma toonita klaas sebida ja ära vahetada?  :rolleyes:

comment_62403

Lugesin kogu teema algusest läbi ja pole kohe midagi öelda :D Kooslus on lihtsalt liiga hea, kadedus tekib kui nüüd otse väljenduda :P Hea et neid ise tumedaks tehtud tulesid ka tagasi ei pannud, nendeta on välimus palju cleanim.

 

Kile eemaldamine on lihtne, ise neid ka maha kiskunud ja pärast vee-seebi-atsetooniga klaase puhastanud ja tunni ajaga on tehtud. Klaasi eemaldamine selleks on minumeelest ebamugavam töö, eriti üksinda ja kui esimest korda harjutad kiilutihendite tagasipanekut ei pruugi see päris heasti õnnestuda ka.

 

Üks suunatuleklaas läks avariis katki, kas oled uut komplekti ka otsinud? :D Kui oled omale uued leidnud või ei soovigi enam tumedaid tagasi panna siis oleksin huvitatud sellest, mis terveks jäi. Mul tehasest samasugused aga ühel auk sees.

Muudetud , muutis GTA

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_64640

Hee, eks pidlistamise ajaks puhtaks küüritud, Igapäevaselt suht-koht tolmune, peaks tihedamini pesulas käima  :rolleyes:

 

Rulliga edasi arenemist hetkel pole... aga vajaks hoolitsemist! Nimekiri pikk: õli vahetada, jahutussüsteemi kohendada, sumps ära vajunud ja koliseb vastu põhja, pidurid krigisevad, kompu näitab pidevalt -30*C, ukstele võiks samused hingede pulgad installida (uued olemas), katuseluuk vajaks kohedamist (vihmaga lekib, polster endiselt lahti), esimesed kõllid kohati ei mängi, sama tweeteritega, juhi istmel raam katki (seljatugi logiseb, on viltu), el.antenn ei taha kokku joosta, tulepesurite süsteemi võiks korda teha jne.

 

Krt, väike vahejuhtum oli, tegin parem pööret peateele, sellel ristmikul: http://goo.gl/maps/WMcIY

 

 

Vaatasin vasakule, ootasin auku autode voolus... ja kui lõpuks moment tekkis ja hakkasin liikuma, oli üks jalgrattur paremalt kõnniteelt ette sõtinud. Kukkus rattaga rulli otsa... hiljem vaatasin, kapotil mölk ning värvikahjustus... just sügisel ju tehti kapott üle, selline jama võtab tuju täiesti ära :( Vot ei tea kah, kellel õigus oli, kas jalgrattur tohib kõnniteelt sujuvalt üle autotee sõita või kas pean pööramisel teed andma või mis? Jalgrattur võinuks muidugi olukorda ette näha, autol suund sees, hakkab pöörama ja ei maksa krt nina eest läbi sõita... lammas!

 

Hee, näe, kalpp-aknad täiesti praktilised, kui vaja pikemaid asju transportida:

 

01035892258b1a7.jpg

 

P.S. GTA, kui Pärnusse jälle satud, võta ühendust, otsin suunaka klaasi üles!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_67455

Nõnda, vahepeal veidi arenenud, õli vahetatud, jahutussüsteem korrastatud, uued lõdvikud, veepump ja see jagur-toru. Katuseluugi polster pole enam ripakil! Aga veidi ka taandarengut. Häbi tunnistada, aga shamimise käigus venitasin automaat bensukas lonti ning tiival nüüd mini-mölk :(

 

0104514183b8d4a.jpg

 

Tankuri paranduse katab liikluskindlustus. Kahjuks ei olnud telefoni kaasas ja õnnetusest koheselt ei teatanud. Hiljem juba tulid teised asjad vahele jne. Selle tulemusena andis tankla asja Politseile menetleda ning tuli trahv lisaks, Eksisin kahe paragrahvi vastu: ei olnud veendunud ohutus liikuma hakkamises ning ei teatanud juhtunust.

 

Loo moraal: krt tuleb teada juhtunust !!!

comment_67462

Oma esimese rulliga juhtus ka sama asi, aga püstol kargas ilma igasugu vigastusteta paagist välja. Samamoodi tanklamutt kohe jooksis ja paanitses, kuigi miskit hullu ei juhtunudki.Vormistas igaks juhuks ka selle avarii vms blanketi.

Kohalikus tanklas kunagi ammu ammu pühkis üks vana nii minema, et tõmbas kogu tankuri jalapealt maha, ise ei saanudki midagi aru, alles 20km hiljem märkas lohvikut järel lohisemas. Kütust jõudis üle saja tuhande eeki eest maha joosta, enne kui kraanid kinni saadi.

Nii et juhtub ikka.

comment_67477

Huvitav Eestis peaks igal pool uutes tanklates  olema sammutu need kiirkinnitid ohutuse m6ttes .  Kosel s6itis ikka pea iga n'adal keegi voolikuga minema ja mindi juba 15a tagasi nende peale ylle .S6ber oli tanklas myyja siis sellest ka inf.Huvitav et keegi veel nii vanat systemi kasutab . :huh:

  • Autor
comment_67488

Jaa, seal samuti kiirkinnit lõi lahti. Üritasin asja kohapeal parandada ja mu arust läks tagasi lukku. Aga see gaasiklapp pidi kõrgendatud riski tõttu olema ühekordne! Remont läheb 680 EUR ja selle arve õnneks tasus mu liikluskindlustus... Kindlustusmakse nüüd muidugi suurem, aga mis ära teed!

 

Veida ärritab, et politsesse veel asi läks ning sealt trahv tuli. Kuid tanklates, kui ei teata juhtunust, läheb asi suht automaatselt menetlusse.

 

Et teistele infoks, kindlasti helistage tankla hot-line'ile, kui midagi sellist peaks juhtuma!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_68881

Nuvot, ÜV-l käidud ja õnnelikult läbitud! Mõned etteheited siiski olid, veidi kööbakas esiiste ja kergelt mädanev sumps... Suverehvid sai kah uued nüüd võetud, seekord poeuued :D Mõõdu poolest laiemad ning kõrgemad: 205/55. Vastu talve varajastele rehvivahetajatele oli papude ümber lappamine tasuta :D

 

Hee ja tundub, et TEK tüüpi registeerimismärk on rullikute seas üsna populaarne :D

 

0104806569a66bd.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_69908

Lõpuks sai jälile, miks temp.seier segast peksis... roolialuse katte all 2 maandus mutrit, mõlemad tuli üle pingutatud ja asi korras! Seier kenasti keskel kikkis, ei taha enam üle võlli ronida!

 

Toonkile samuti tagaklaasilt maas! Keskele tuli teha auk ning hakkata äärtesse maha tõmbama. Hoogu võtsin 2 aastat, tööks kulus ehk 5 mintsa :D

 

Ja normps pilt, 2x M42 rullikut järjest:

 

0104980315fbabd.jpg

Muudetud , muutis rreims

comment_69931

Ise võtsin ka kunagi brake cleaneri ja kaltsuga. Tuli suht hõlpsalt. Ka endal plaanis taga klaasile lasta uus panna. Ei tea kas soendus ribid jäävad terveks. Mingil autol kunagi keegi tuttav oli võtnud ja oli kahjustada saanud osad.

On kogemusi kellegil ?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.