Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_46393

Tänks e30fan, Pärnu vahel ikka näinud, bassi kaugelt kuulda, kui tuled :P

Eix, aga miks paneelis on tüübli kohad olemas ja tüüblid isegi küljes? Võiks järeldada, et rull kust see paneel maha tuli, olid tüüblit jaoks augud luugis olemas?

Krt, rulli paremaks tegemine viimasel ajal üldse ei edene. Suvi on ehitamiseks kehva aeg :)

09746127576f86.jpg

Muudetud , muutis rreims

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_47588

Et jutt on siis tagaluugi paneelist. Paneelil endal terve ring tüübleid küljes, pikki serva jooksevad, pagassi luugis aga auke kõikides kohtades nagu pole... Aga ma pole peale seda kui paneeli m20b20 käest kätte sain rohkem proovinud. Ehk ajasin miskit sassi.

Rull siis hetkel eest:

098373971082e8.jpg

Ja tagant:

098373975ddaad.jpg

Ja vasakult küljelt:

098373965590b8.jpg

Ja õhust :D

09837415511542.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_49657

Noonii, krt rammisin üht Opelit. Kõrval tänavast välja keerates ei näinud (pargitud autod ees) teda tulemas. Parem nurk kortsus, kõige rohkem on kaju tulede kojamehe vardast, kojaka kinnitus puruks:

09928556394b48.jpg

Tiib peaks b-varuosa olema, aga näed üsna tugev, Opeli lõikas vägevalt nagu konservikarbi lahti, samuti velje kõveraks ja rehvi puru:

099285557740a7.jpg

Peab hakkama parandama, varsti hooaeg läbi ja katkisena ei tahaks talveunne jätta...

comment_49671

Said opeli mehe/naisega mõistlikult kaubale või tegeleb kindlustus asjaga? Lisaks tundub opelil sild paigast.

See kojamehe vars nüüd küll peaks kõige väiksem mure olema,saad uue tellida 35e eest ja külge kruvida ilma , et midagi lahti pead lammutama.

Kõiki neid muid keredetaile palju raskem perfektsena saada ja lisaks värvimine ka...

  • Autor
comment_49674

Mees helistas politsei välja, tava põksude puhul nagu politsei pole tulnud, aga tulid ja registeerisid õnnetuse. Asi läks kindlustusse ja pm. vist saan Opeli paranduse kindlustusmakse suurenemise näol nö. liisingusse?

Aga varudest leidusid mõned suunaka klaasid ja uus nr. alus ning näeb juba okei välja :D Samas, värvijad olid juba vanasti veida porri teinud, kapott oli seest poolt tegematta ning kerge rebane ilmutas end esi serval...

Muudetud , muutis rreims

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_52668

Haa, rulli plekid korras ja võib selleks aastaks talve-tutt ära viia! Kasutajalt Eix22 tuli kapott, Elmutilt stange ja Riho soovitusel Almelost b-tiib. Tänud teile! Automaalija on teinud 5+ tööd, plekid normaalselt paigas!

010023925539247.jpg

Ülevaatusel samuti ära käidud, mõned puudused leiti: sumpsi keskmine kinnitus, parem tuli näitab liiga kõrgele ja väike anomaalia temp.seieriga. Kui salongi puhur 4 kiiruse peal ning seistes mootor pikalt töötab, viskab seieri suht põhja. Kui nüüd puhuri kiirusti vähendada, siis seier samuti liigub hüppega keskele poole tagasi. Puhur nullis, siis seier keskel... puhur 4 peal, siis seier põhjas. Et ei tea, mis värk sellega olla võib? Igatahes ülevaatusel jooksis seier põhja ning natukene tänu sellele sai kiiremini läbi, kardeti keema minemist :D

Täna siis väike pesu ning mõned pildid, mida ehk talve perioodil hää kiigata:

010023912994bc4.jpg

0100239139bf82f.jpg

0100239145c8e13.jpg

010023915145fe0.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.