Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15738

Tegemist on siis 1988 aasta kupee E30-ga. Soetasin ta endale 13.01.2010 Ostsin, sest oli kange himu jääradu sõita ja üldiselt on E30 pisik ka sõpradelt sisse jäänud. Masin sai toodud Võrust.

Autost siis täpsemalt.

BMW E30 318

Keretüüp kupee

Värvus mitmevärviline

Lisadest võiks olla elektri peeglid, mida ei ole veel tööle saanud ja sellega vist asi piirdubki.

Üldiselt olen ikka seda meelt, et eelmine omanik tema eest just väga hoolt ei kandnud. Juba teepeal selgus, et "sleveri" koonusfilter on nii umbes, et õhku sealt enam läbi ei tulnud, seega kojusõit kulges enamasti ilma filtrita. Kojamehed olid võiks öelda, et ilma harjaseta. Armatuur on tiba katki, tahhomeeter ja ökonomaiser ei anna endast märku, bensiini pump teeb juba päris kõva häält, Võtmed ei seisa süütelukus(ilmselt on see puru murtud või ma ei kujuta ette mis moodi see võimalik on), Esimesed amordid tunduvad nagu puuduks üldse ja sillas midagi koliseb ei ole veel jõudnud uurida mis kindlalt. Ja eks neid vigu on seal veelgi kõiki poel veel avastanud ja kõik pole ilmselt meeles ka. Ühesõnaga tundub, et on valatud ja tallatud. :evil:

Kui koju jõudsin selgus veel, et tühikäik kaob autol vahepeal võimalik, et kulunud bensiini pumbast?

Välimuselt pole autol väga vigagi, ehkki liistud ja tagumise numbri ümbruse oleks mina siiski mustaks jätnud. Aga sees on autos suitsetatud väga hullult, kuna ise suitsumees ei ole, siis häirib väga see ving ja väga määrdunud laepolster.

Kuid üldiselt olen kaubaga rahul, sest teadsin, et uue autoga ju tegu ei ole ja tegemist jagub küllaga, millest vahepealsel autota olekul juba puudus oligi. :lol:Ja isegi selle autoga teeb sõidumõnu mured maatasa.

Plaanid temaga on kuni lund jätkub rajal olla, ning vähehaaval ka uute juppidega teda õnnitleda, ning eks siis kevad näitab, kas lähevad plaanid edasi selle autoga või tuleb midagi uut võtta.

Ja teema tegin, sest küsimusi mis ja kuidas tekib juba liialt :P

Esimene küsimus, kust leian mootori tähise? Kust kohast võiks otsida viga seoses tahhomeetri ja ökonomaiseri mitte töötamisega? Millest võib tekkida diffril õlileke poolassi läheduses(On seal mõni tihend või on asi keerulisem)? Ja eks neid küsimusi tuleb veelgi.

Lõpetuseks ka mõni pildike!

img4504r.th.jpg

img4511k.th.jpg

Esiletõstetud vastused

comment_15735

mmm,üüber subaru elektri sinine

kellaploki akumulaatorid läbi ilmselt,ehk kõige lihtsam lahendus leia uus kellade plokk,sobib ka r6 oma aga siis tuleb kood võti vahetada olemasoleva r4 omaga.

eemalda se kodukootud koonuse ja õhutoru porr ettenähtud detailidega.

kas ostu hind oli ka siis vastav lõpuks sellel autol?

tüübid kes kipuvad oma autosi tuuning siniseks värvima,reeglina on kasutatud ka nende siniste autode juures väga omapäraseid "remondi/ tuuunimis" võtteid

ni et ära põe,üllatusi võib sul veel küllaga varuks olla :P

  • Autor
comment_15694

Tänud vastuste eest.

Tekkis veel üks mure :twisted: Nimelt siis hakkab auto jõnksutama ühtlase sõidupeal, kui bensiini seier langeb alla 10L. Samas kui paarkorda gaasiga pumbata, siis kaob see mõneks ajaks ära :? Kas viga bensiini pumbas või kusagil mujal.

  • Autor
comment_15633

Väikene areng on toimunud, tänasest sain külge töötava tahhomeetriga näidikute ploki :P Ja loodetavasti jõuan homme vahetada ka esimesed amordid, küll mitte uute, kuid kindlasti märksa asisemate vastu. :P

Kuid lahendust ei ole veel leidnud maanteel ühtlase sõidupealt jõksutamisele :evil: eks tuleb homme kõik kohad uuesti üle vaadata ja kui midagi ei leia tuleb bensiini filter esmalt ja kui siis asi paremaks ei lähe ka pump vahetada, sest see teeb ka üsna kõva pininat :? Seoses sellega võib teha ps-i ka pumba pakkumisi:!:

Tänud kasutaja El`Lango-le pudinate eest.

  • Autor
comment_15629
Kus viga näed laita, seal mine ja aita.

On ka see pill siis nii roostevaba, kui lubati?

Pealtpoolt ei ole viga, aga põhjaalune tahab ikka tegemist. Nt põhjas need luugid on ikka üsna läbi. Põhjamati alla pole samuti jõudnud veel kiigata eks näis mis üllatus tuleb. :?

comment_15627

Jõnksutamise taga õhulugeja arvatavasti. Sõbral oli sama jama aind M10 mootoriga ning oli ka koonus otsas.. Ostis teise õhulugeja koos originaal õhufiltriga ja korras.

Niiet soovitan teist õhulugejat laenata ja katsetada. 8)

  • Autor
comment_15558

Jälle tiba arengut. Vahepeal rändas kapotialla originaalne õhtuvõtt. Ja tundub, et jõnksutamise teemast olen lahti saanud sellega, eks näis mis saab! Oma koha leidsid monroe amordid. Ja proovitud sai ka üks jää ja lume sõit. Kohta midagi eriti ei tulnud aga esimene tunnetus on käes ja tunne on üsna hea, vaja oleks paremat rehvi ainult. :roll:

Kuid kahjuks tundub, et kellaplokk tuleb uuesti ringi vahetada, nimelt siis pärast vahetust ilmnes uus probleem, aku jookseb tühjaks :? Teine võimalus on muidugi see , et generaator andis otsad(või on tal mõni laadimis relee ka?) Igatahes sõiduaeg hakkasid inspektion tuled vilkuma ja tuled jäi väga tuhmiks :cry: hea oli ,et koju sain.

Lisan sõidust ka 2 pildikest!!

img8127t.th.jpg

img8349t.th.jpg

  • Autor
comment_15504
Jälle tiba arengut. Vahepeal rändas kapotialla originaalne õhtuvõtt. Ja tundub, et jõnksutamise teemast olen lahti saanud sellega, eks näis mis saab! Oma koha leidsid monroe amordid. Ja proovitud sai ka üks jää ja lume sõit. Kohta midagi eriti ei tulnud aga esimene tunnetus on käes ja tunne on üsna hea, vaja oleks paremat rehvi ainult. :roll:

Kuid kahjuks tundub, et kellaplokk tuleb uuesti ringi vahetada, nimelt siis pärast vahetust ilmnes uus probleem, aku jookseb tühjaks :? Teine võimalus on muidugi see , et generaator andis otsad(või on tal mõni laadimis relee ka?) Igatahes sõiduaeg hakkasid inspektion tuled vilkuma ja tuled jäi väga tuhmiks :cry: hea oli ,et koju sain.

Lisan sõidust ka 2 pildikest!!

img8127t.th.jpg

img8349t.th.jpg

Tänase seisuga näitavad kõik mõõdikud, et laadimine peaks toimuma. :P Aga viga oli(on) müsitiline. Võtsin generaatori korra maha(lahti) panin kokku viga ei näinu siis käisin kontrollis ja kõik ok :? Ps ennem vahetasin veel kellaploki ka ära, nii et võta nüüd kinni kus kala oli.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15304

Ikka pole veel sotti saanud mis juhtmega on tegemist Lisan seekord pildi sellest. :roll:jaaniautojuhe.th.jpg

Muidu on auto enamvähem hästi ennast üleval pidanud, kui ilma arvestada.

8)

Aga üks küsimus ka, nimelt kuidas ja millega puhastate õhulugeja "traati"

PS põkkuda võib ka suunatule kangi!! :!:

comment_15217
Ikka pole veel sotti saanud mis juhtmega on tegemist Lisan seekord pildi sellest. :roll::

Juhe läheb 4'nda küünla juhtme ümber, räägitakse, et suvalist küünlajuhet sealt läbi ei aja ja peab ostma originaal juhtmed :P

Aga mina sain selle sealt läbi :D Koorisin alguses juhet veits väiksemaks ja õli vahele ning sain paika.

Aga miks auto müügis? :P

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.