Tegemist on siis 1988 aasta kupee E30-ga. Soetasin ta endale 13.01.2010 Ostsin, sest oli kange himu jääradu sõita ja üldiselt on E30 pisik ka sõpradelt sisse jäänud. Masin sai toodud Võrust.
Autost siis täpsemalt.
BMW E30 318
Keretüüp kupee
Värvus mitmevärviline
Lisadest võiks olla elektri peeglid, mida ei ole veel tööle saanud ja sellega vist asi piirdubki.
Üldiselt olen ikka seda meelt, et eelmine omanik tema eest just väga hoolt ei kandnud. Juba teepeal selgus, et "sleveri" koonusfilter on nii umbes, et õhku sealt enam läbi ei tulnud, seega kojusõit kulges enamasti ilma filtrita. Kojamehed olid võiks öelda, et ilma harjaseta. Armatuur on tiba katki, tahhomeeter ja ökonomaiser ei anna endast märku, bensiini pump teeb juba päris kõva häält, Võtmed ei seisa süütelukus(ilmselt on see puru murtud või ma ei kujuta ette mis moodi see võimalik on), Esimesed amordid tunduvad nagu puuduks üldse ja sillas midagi koliseb ei ole veel jõudnud uurida mis kindlalt. Ja eks neid vigu on seal veelgi kõiki poel veel avastanud ja kõik pole ilmselt meeles ka. Ühesõnaga tundub, et on valatud ja tallatud. :evil:
Kui koju jõudsin selgus veel, et tühikäik kaob autol vahepeal võimalik, et kulunud bensiini pumbast?
Välimuselt pole autol väga vigagi, ehkki liistud ja tagumise numbri ümbruse oleks mina siiski mustaks jätnud. Aga sees on autos suitsetatud väga hullult, kuna ise suitsumees ei ole, siis häirib väga see ving ja väga määrdunud laepolster.
Kuid üldiselt olen kaubaga rahul, sest teadsin, et uue autoga ju tegu ei ole ja tegemist jagub küllaga, millest vahepealsel autota olekul juba puudus oligi. :lol:Ja isegi selle autoga teeb sõidumõnu mured maatasa.
Plaanid temaga on kuni lund jätkub rajal olla, ning vähehaaval ka uute juppidega teda õnnitleda, ning eks siis kevad näitab, kas lähevad plaanid edasi selle autoga või tuleb midagi uut võtta.
Ja teema tegin, sest küsimusi mis ja kuidas tekib juba liialt
Esimene küsimus, kust leian mootori tähise? Kust kohast võiks otsida viga seoses tahhomeetri ja ökonomaiseri mitte töötamisega? Millest võib tekkida diffril õlileke poolassi läheduses(On seal mõni tihend või on asi keerulisem)? Ja eks neid küsimusi tuleb veelgi.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tegemist on siis 1988 aasta kupee E30-ga. Soetasin ta endale 13.01.2010 Ostsin, sest oli kange himu jääradu sõita ja üldiselt on E30 pisik ka sõpradelt sisse jäänud. Masin sai toodud Võrust.
Autost siis täpsemalt.
BMW E30 318
Keretüüp kupee
Värvus mitmevärviline
Lisadest võiks olla elektri peeglid, mida ei ole veel tööle saanud ja sellega vist asi piirdubki.
Üldiselt olen ikka seda meelt, et eelmine omanik tema eest just väga hoolt ei kandnud. Juba teepeal selgus, et "sleveri" koonusfilter on nii umbes, et õhku sealt enam läbi ei tulnud, seega kojusõit kulges enamasti ilma filtrita. Kojamehed olid võiks öelda, et ilma harjaseta. Armatuur on tiba katki, tahhomeeter ja ökonomaiser ei anna endast märku, bensiini pump teeb juba päris kõva häält, Võtmed ei seisa süütelukus(ilmselt on see puru murtud või ma ei kujuta ette mis moodi see võimalik on), Esimesed amordid tunduvad nagu puuduks üldse ja sillas midagi koliseb ei ole veel jõudnud uurida mis kindlalt. Ja eks neid vigu on seal veelgi kõiki poel veel avastanud ja kõik pole ilmselt meeles ka. Ühesõnaga tundub, et on valatud ja tallatud. :evil:
Kui koju jõudsin selgus veel, et tühikäik kaob autol vahepeal võimalik, et kulunud bensiini pumbast?
Välimuselt pole autol väga vigagi, ehkki liistud ja tagumise numbri ümbruse oleks mina siiski mustaks jätnud. Aga sees on autos suitsetatud väga hullult, kuna ise suitsumees ei ole, siis häirib väga see ving ja väga määrdunud laepolster.
Kuid üldiselt olen kaubaga rahul, sest teadsin, et uue autoga ju tegu ei ole ja tegemist jagub küllaga, millest vahepealsel autota olekul juba puudus oligi. :lol:Ja isegi selle autoga teeb sõidumõnu mured maatasa.
Plaanid temaga on kuni lund jätkub rajal olla, ning vähehaaval ka uute juppidega teda õnnitleda, ning eks siis kevad näitab, kas lähevad plaanid edasi selle autoga või tuleb midagi uut võtta.
Ja teema tegin, sest küsimusi mis ja kuidas tekib juba liialt
Esimene küsimus, kust leian mootori tähise? Kust kohast võiks otsida viga seoses tahhomeetri ja ökonomaiseri mitte töötamisega? Millest võib tekkida diffril õlileke poolassi läheduses(On seal mõni tihend või on asi keerulisem)? Ja eks neid küsimusi tuleb veelgi.
Lõpetuseks ka mõni pildike!