Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15744

Ostsin 16.01.2010 endale järgneva auto:

Läbisõit - 381325 km

Tootmis kuupäev 1990.11.15

09745856553960.jpg

Pilt müügiteemast, enamvähem selline ongi:

0639951296df59.jpg

0639951410fef0.jpg

Ja üks vana pilt ei tea mis ajast ja kelle tehtud

0639951232cc57.jpg

Veidi parem juba

070854519a2b5b.jpg

070854603d6f8a.jpg

Hetkel (22.09.2012)

m50b25 141kw

e36 roolilatt

e36 325TDS kardaan (suure flantsiga)

e30 324td ketaspiduritega tagasild koos pooltelgedega.

differ typ 188 3.25

e32 735i pidurivõim koos piduripeasilindriga

mk motorsport r6 madaldusvedrud x4 (touring omad)

aku pagasnikus

bmw sportistmed

22.09.2012

0992886836b839.jpg

 

31.07.23 edit: pildid kaduma läinud

Muudetud , muutis RDMU

  • Vastuseid 172
  • Vaatamisi 34,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed on siis täpsemalt Rial toodang, äkki type 8513, vähemalt selline number veljel peal. Vajavad ülevärvimist, kuna väga kehvasti värvitud ja värv ka kahjustada saanud päris palju.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_62786

Sõidan jah teise autoga (audi 100 avant 2.6) ja eks saab ka ühistrantsporti kasutatud.

Velgi ei ole juba ammu neid ägedaid, veljed on GTA auto all.

Kunagi kirjutasin, et igav ja mõtetu kui kõigil M-tech stanged, aga nüüd tahaks isegi neid koopiaid saada :D

 

Laupäeval veidi lammutasin autol juppe küljest.

 

010276135115064.jpg

Muudetud , muutis zaddam

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_67722

Oskab keegi öelda, miks need e30ed nii hästi roostetavad?

Igastahes üks uuem pilt, et kui palju roostet võib leiduda, kuigi algselt silmaga peale vaadates ei olnud aru saada midagi.

Veidi kruvikeerajaga üle libistades kadus rooste sealt nii ära, et kogu see serv kadus ka ära, kuhu muidu tihend kinnitub.

 

9894113374_fc19f0a993_c.jpg

 

 

Siis keegi äkki oskab öelda, mis juhtmetega (neli pistikut) on tegemist sealt juhi poolt kõlari tagant?

Ilmselt mingi lisavarustus?

 

9112937393_f20759536b_c.jpg

 

 

Siis suvel sai ostetud sport rool (läbimõõt umbes 320-330 mm), korraliku nahaga, lükkab suuna välja ja laseb signaali ja ka paberid ka ilusti olemas.

Vana ilma nahata rooli müüsin ka maha siis ja sain pool uue rooli hinnast tagasi :)

 

8976508294_112b278d1e_c.jpg

 

Ka m20 hoorattas (~7-8kg) võib hea asi olla kui tööpind üle käia ja veidi treida, et kergem oleks ja m50 mootorile külge istuks.

9894244063_ac10cd4b56_c.jpg

 

 

Ja siis kõige viimaseks m57d30 väntvõll, mis peaks olema niiöelda "forged" ja stroke on 88mm.

Tegelik 3.0d töömaht on küll ainult 2926 kuid millegipärast BMW arvab, et võib ikkagi 3 liitriseks seda nimetada :)

9894249533_7312f57bf8_c.jpg

 

Muud tal üle ei jää, kui minna M50 mootoriblokki, et kasvatada töömaht kuni 3 liitrini.

Aga probleemi tekkitab see, et ta üks ühele ta sinna ei taha kohe minna, kuna väntvõlli esimene ots on päris palju teistmoodi.

Mõningad mõtted on olemas mida kunagi hiljem proovida, kuid kuidas välja tuleb, seda ei tea keegi...

9894144246_cbb9eed8b9_c.jpg

Muudetud , muutis zaddam

comment_67746

Ma võin lohutada, et minu autol oli klaasitihendi äravõtmise järel äravoolu avade augud suuremaks roostetanud, niiet oli vaja uued keevitada  :D

 

 

Võrreldes teiste sama ajastu BMW-dega oli E30 viletsamini kahjuks tehtud. Pealegi on see auto praeguseks väga vana.. lihtsalt kui kuskil mingi kivitäke on 10a saanud vaikselt mullitada, siis sealt lähebki kärts läbi kohe.

Muudetud , muutis oo7

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_69381

Keegi mu eelnevat postitust ei oska kommenteerida nende juhtmete seisukoha pealt?

Hetkel auto siis päris sellises seisus, et ainult sillad ja mootor veel küljes

01049119410268c.jpg

 

Ja siis juurde olen veel ostnud m50b25 vanos kolvid, millelt siis plaanis veidi maha treida, et siis saaks koos m57 vändaga mootorisse panna. Lisaks veel ilmselt vaja klapisüvendid kolbidel freesida võrtseks, juhuks kui õnnestub peale leida odavalt ka teine sisselaske nukkvõll väljalaske poolele, siis vist on vaja freesida, et kolb ja klapid kokku ei saaks, selles hetkel kindel pole veel.

 

01049119439066a.jpg

 

Ja kuna juhtus silma jääma ix klaasipesu paak, siis sai ka see ostetud, aku elupaik nagunii pagasnikus...

 

Juurde üritan leida ka m52b25/m50b28 malmist mootoriblokki, et saaks kasutada väntvõlli pealt pöörete lugemist. Kuid seda ilmselt eestist ei leia, kuna malmblokki toodeti ainult USAsse vist.

Teie mõte, et kasutada m57 väntvõlli, on et leida e36 m3 väntvõlli rihmaratast, msi peaks sammuti olema 4 poldiga kinni.

Või veel kolmas variant, et töödelda m50 mootoriblokki, et sinna tekkitada pöörete lugemis andurile koht nagu on uuematel, et mootoribloki taga otsas ja otse väntvõllilt pöördeid lugeda, aga ei tea veel kui täpselt see tehniliselt teostatav on. Sellise lahenduse puhul lisaks vaja veel lisa vidinat, mis teisaldab hall sensori signaali VR signaaliks kui kasutada originaal aju või hoopis progeaju, mis jällegi läheb liiga kalliks...

  • 1 kuu hiljem...
comment_71939

Ei lastud sisselaskesse :D

Aiavoolikust lasti summar pilgeni vett täis ja siis alles pööret :D , minu hoovis tegime. http://www.youtube.com/watch?v=lArIE8XSk_0

Tglt oli see mu sõbra oma ja ta hoidis seda tegelikult üpris hoolsalt, ta sõitis sellega üpris mitu aastat.

Ning need laiendid mis seal küljes olid, olid reaalselt pandud külge ravolaris, ehk siis mingi hetk olid need seal küljes täiesti viisakad, kuid aeg ja auto kasutamine tegid nendele oma töö.

Muudetud , muutis rallyiff

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • 4 aastat hiljem...
  • Autor
comment_127086

Pole siia teemasse väga ammu mitte midagi kirjutanud, kuna pole mitte midagi teinud autoga, kuna auto asub igapäeva elukohast ~130km kaugusel, lihtsalt seisnud ja kuuri all oma aega oodanud, aegajalt ainult mõningaid osasi ostnud.

Sai tuttava juurde viidud aasta tagasi, kuid sealgi ei juhtunud muud kui sai ainult taguots vahetatud aga seegi vajab lõpetamist/üle tegemist.

 

Nüüd see suvi oli puhkus ja proovisin tagumised rattad alla panna, vist e90 rummudega ja e46 330d piduritega. Vaja ainult üks piduri kinnituskõrv lõigata ja teise koha peale keevitada ja siis väga hea.

Rataste asetus jäi mu arvates ideaalne, veljed 17x8,5" ja ET 13.

 

Esimeste rataste alla saamiseks oleks vaja nüüd leida keegi tallinna kandist, kes treipingis e36 esiratta laagri võlli seest tühjaks treiks, üleliigne jama on juba maha lõigatud ja vaja vaid treida, kes oskab ja nõus seda tegema oleks, võib teada anda.

 

Püüaks siis selle autoga ka rohkem tegelda nüüd, aga eks näha kuidas jõuab, kuna hoolt nõuavad ka veel audi 100 c4 2.8 quattro, mis nüüd on 1.8t mootoriga ja bmw x5 e53 3.0d.

Kuna auto tegemine niimoodi võtaks veel ilmselt 10 aastat, siis sügise alguses plaan leida garaaž tallinna või lähi ümbrusesse, kui kellegil on pakkuda hea hinnaga sellist kohta, kus mahuks ümber auto ka toimetama, siis võib pakkuda.

 

IMG_8361.JPG.0614f278215f2d6aceffa0f7315b34fe.JPG

IMG_1175.JPG.ff41747708e6eebe638a665a6993b319.JPG

IMG_1156.JPG.a0020fc0a29c40ffb46b70b5a2794965.JPGIMG_1181.JPG.bf9d0e8580712a217f8ed254115a0c81.JPGIMG_1183.JPG.ab41a2bed27003d68116d75589ffc860.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.