Hüppa postitusse
Postitatud
comment_15744

Ostsin 16.01.2010 endale järgneva auto:

Läbisõit - 381325 km

Tootmis kuupäev 1990.11.15

09745856553960.jpg

Pilt müügiteemast, enamvähem selline ongi:

0639951296df59.jpg

0639951410fef0.jpg

Ja üks vana pilt ei tea mis ajast ja kelle tehtud

0639951232cc57.jpg

Veidi parem juba

070854519a2b5b.jpg

070854603d6f8a.jpg

Hetkel (22.09.2012)

m50b25 141kw

e36 roolilatt

e36 325TDS kardaan (suure flantsiga)

e30 324td ketaspiduritega tagasild koos pooltelgedega.

differ typ 188 3.25

e32 735i pidurivõim koos piduripeasilindriga

mk motorsport r6 madaldusvedrud x4 (touring omad)

aku pagasnikus

bmw sportistmed

22.09.2012

0992886836b839.jpg

 

31.07.23 edit: pildid kaduma läinud

Muudetud , muutis RDMU

  • Vastuseid 172
  • Vaatamisi 34,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed on siis täpsemalt Rial toodang, äkki type 8513, vähemalt selline number veljel peal. Vajavad ülevärvimist, kuna väga kehvasti värvitud ja värv ka kahjustada saanud päris palju.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_41890

Siin ehk targad inimesed koos ja oskavad nõu anda, nii mõnelgi kindlasti juba praktilised kogemused olemas ja ehk jagate neid, et kuidas hüdraulislist käsipidurit täpselt teha.

Endal korra oli mõte, et kasutaks siduri töösilindrit, et millel on ainult üks sisend/väljund ja ühendaks selle T kolmikuga vahele nii:

Aga sedasi ei saa vist ju tegelt teha, sest nii kui käsipidurit tõmmata, siis paneb vedelik ju kergema vastupanu teed ehk siis pidurivedeliku topsikusse, peaks ju nii olema?

Kas õige süsteem peaks välja nägema nii, et kui kasutada siduri või piduri peasilindrit, siis vabas asendis jookseb pidurivedelik lihtsalt läbi, et tuleb eest sidurisilindri sisendisse ja siis jookseb läbi ja väljundist taha piduritele? Ja kui tõmmata siis käsipidurit, siis sisendi blokeerib ära ja surve läheb ainult väljundist tagumistele piduritele?

Olemas on käepärast mitu piduri silindrit ja mitmeid siduri pea- ja töösilindreid, et prooviks midagi aretada.

Aidake palun kaasa mõelda... ja poest valmis komplekti ärge soovitage osta või kui soovitate, siis andke ka raha :D

Muudetud , muutis zaddam

comment_41957

paned peasilindri tagaotsa mineva toru vahele nii,et kui käsar maas jookseb vedelik sellest läbi.ehk kui jalaga pidurit vajutad,surub see vedeliku läbi käsipiduri pumba.

Ma aitasin oma onul nii moodi gaz 51-el käsipiduri teha,millele sai diisel peale pandud :D

  • Autor
comment_42110

Eelmine nv sai aku juhe paika panna ja aku pagasnikusse tõstetud :)

Siis käiguhoovastikuga selline lugu, et külge läheb poolenisti e46 käiguhoovastik, sest sellel see liigend, mis läheb käigukasti selle käiguvaheti külge on palju toekam ja tihedam, vaja ainult lühemaks teha veidi.

Ja siis sai paika proovida radikat, radika ja vendika vahele peaks jääma vaheks peaaegu 10mm, seda siis nii, et ventilaatori panin termosiduri taha külge.

Ja kõige parem asi, et nüüd tuleb õppida ise keevitama, sest sai isa ja vennaga koos ostetud korralik MIG/MAG keevitus senise vana vene elektrood keevituse asemele. :)

Aga küsimus, et kust ja kudias oleks kõige mõistlikum gaasi hankida (endal ballooni veel ei ole)?

  • Autor
comment_42922

Asjad liiguvad üsna aeglaselt :/

Vahepeal oli üks rehv ka tühjaks jooksnud ja kuidagi mingi auk oli tekkinud naastu koha peale, sai see rehv ära lasta paigata et auto rattaste peale lasta saaks mingi aeg.

Kapoti alt hakkab vaikselt ilmet võtma. Pidurivedeliku topsik ei mahu ära, kuigi võimendi on ilma vahetükita küljes, topsik tuleb eemale viia. Ventilaatori ja radika vahele jääb ligi 1 cm, ehk piisab, aga eks näha kaua aeg aläheb enne kui vent radiaatoriga tutvub :)

Ja paljudele nüüd midagi ilusat ka vaatamiseks, originaal stanged on läti plastiku asemel küljes :D

Ainult ette vaja veel stange nurkades olevaid kinnitusi, et poritiiva külge kinni panna.

Keegi soovis näha, kuidas õhupuhasti lahendatud on mul, kasutatud on siis originaal m40 õhufiltri korpust ja 525i õhufiltri korpuse küljest on ära lõigatud õhulugeja kinnitus ja kruvidega m40 korpuse külge pandud silikooniga ära tihendatud, tulemusega olen ise rahul.

0955692175cd52.jpg

095569205dbffe.jpg

0955690993c738.jpg0955691852555e.jpg

0955692238d08b.jpg0955691299ae5d.jpg

09556918181b13.jpg

095569165de3d6.jpg

0955691394c100.jpg

Muudetud , muutis zaddam

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43747

See nädalavahetus liigutasin auto kuuri alt välja kuna seal ei suutnud enam sääskedele verd annetada...

Samal ajal veendusin ka, et karter kõige madalamale ei jäägi ja on piisavalt kõrgust maapinnast ja ka vedrud ei ole täielikult põhja vajunud ja vedrustus maad on veidi, kuid siiski tulevikus vaja uusi vedrusi.

Nüüd on ka mootor lõplikult paigas, kasutades e34 525i mootoripatju, ja padjad paigaldatud välimistesse piklikesse avadesse. Kardaan sobib ideaalselt e36 325tds oma, suure kolmnurgaga ja e30 kardaanitugilaagriga.

095925353889dc.jpg

Kägiguhoovastik on ka paigas esialgu kasutades lühendamisel alumiiniumdetaili juures polte ja lappe, kuid teine tagavara alumiinium detail ootab keevitajat, et see poltidega lühendus jama minema visata...

Teine käguhoovastiku detail on sellise otsaga, lõtk olematu ja ei tohik nii pea tekkida ka (e46 pealt pärit ja lühendatud).

0959251719d719.jpg

Summuti ehitusega sai ka tegeldud, kõige suurem nikerdamine oli e34 torudest valmis teha järgnev asi:

09592541351363.jpg

keevitamine ei tule veel kõige ilusam välja ja seega üle lastud relakaga kõik :D

Alla panin uuesti ka bensiini paagi, millel sai mõned augud kinni lastud, esimese ette juhtuva värviga sai ka bensiini valamistoru üle värvitud peale kerget puhatamist, vaja oleks tegelt liivapritsi ja pulbervärvimist nii paagile kui valamistorule või veel parem, uut paaki.

095925333a3f8e.jpg

Ja nii ta nüüd ootama jääb järgmist korda, et summuti lõpuni valmis tehtud saaks

0959253053059a.jpg

Muudetud , muutis zaddam

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_45816

Nüüdseks mootor käivitub, juhtmestik kõik esimese korraga õnnestunud. Mootor ei käivitunud esimese võtme keeramisega ainult tänu bensiinipumbale/beniiini puudumisele.

Aga tagasilöögina kohe mõne aja pärast hakkas generaator hulguma nagu pekstaks koera, sai ka juba uued laagrid ostetud, kuid see junn ei kavatsegi lahti tulla (mutter rihmaseibi otsast) :(

Vahepeal veel kolmest sportistmest teinud kupeele sobiva paari.

0970861134e88f.jpg

Armatuuri valgustus oli kustunud, valgustugevuse reostaat oli läbi põlenud, sai see ära paigatud.

Käigukang on ilusti paigas koos käigukangi nupu ja nupu valgustusega.

Uim on katuselt eemaldatud ja antenn asemel pandud.

Pedaalidelt need tuuning katted eemaldatud.

Mitte huvitavaid pilte:

http://fotoalbum.ee/photos/zaddam/sets/921871?page=6&seek=4

Muudetud , muutis zaddam

  • Autor
comment_45991

Generaatoril laagrid vahetatud ja korras nüüd.

Roolilatt on kahtlane, ühele poole keerab kergemalt kui teisele poole, aga tasuta saadud asja kohta parem ikak kui originaal, mis ei hoidnud õli üldse sees.

Mootori töö on tühikäigul ebaühtlane, ei tea kas saab lisaõhku või milles võib asi olla? Kuidas ilma tühikäigumootorita töötama peaks, ühtlaselt suurematel pööretel?

Tahtsin vahetada armatuuri eest ära vähe korralikuma vastu, aga kui juba armatuur ära oli, mõtlesin, et piilun ka põhjamati alla... ja nagu ikka, kohe lisa tööd juures, sest seal oli paras ports vett ja liiva ja roostet all ja nüüd plaan, et enne kokku ei pane, kui põhi ka veidi paremaks tehtud on...

Üldiselt tundub, et kere on siiski suhteliselt keskmises korras ja veel täitsa tehtav. Aku aluse juures on kaks kerget roostekohta. Tagumise istme alus on täitsa hea ja praktiliselt ilma roosteta.

Eest jalgade juurest nurgad on sellised, et juhipoolt ei löönudki kruvikeerajat läbi aga kõrvalstuja poolt paistis läbi.

Auto väljast praegult juba päris ok :P

09721524522f9b.jpg

Antenn, kuid levi ikka raadiol hüpplik, mingi elektriline antennivõim vahele otsida vaja vist.

097257583ad69c.jpg

Juhipoolne nurk kaitsmekarbi alt, salongist vaatatuna:

097257573bc542.jpg

Ja põhi enne ja peale sopast ja liivast puhastamist:

0972154652f9f6.jpg

0972575755b0c7.jpg

097257569e88fd.jpg

097257563badcb.jpg

0972575653102e.jpg

Muudetud , muutis zaddam

  • Autor
comment_46048

09730005769fca.jpg?1341768171

Pilt kõrvalistuja poolt nurgast, seal imelik volt sees :S

Peaks ju olema mõlemad nurgad ühesugused?

Kui kõver, mida siis küll edasi teha, kas kerevenitus või uut kere otsida vaja... :(

Muudetud , muutis zaddam

  • Autor
comment_46231

Üks nu** ajab teist taga...

Generaatori laagrid mõlemad vahetatud uute vastu aga ikka hakkab ulguma või sellist kahtlast häält tegema. Eks peab vahetama järgmisena veepumba ka täitsa uue vastu, sest see paha ei tee nagunii ja eks siis edasi vaatama, kas teeb häält või mitte.

Väike radikas mis peal on, see ka lekib ikkagi, mis siis et sai lahti võetud ja rõngastihendid vahetada paisupaagil.

Ilmselt läheb kuuri alla auto ja mingit kindlat tähtaega omale ei mõtle, et mis ajaks auto sõitma proovin saada, vajadusel liiklemiseks on teine auto võtta nagunii.

Ja siis kerekallal nokitsema hakkama ja raha koguma ja järjest ostma uusi vidinaid, vaakumvoolikud mootorile uued kõik, sest tühikäik on ikka hüplik. Vedrud, amordid, puksid sildades.

Ja kuna raha ei ole just palju, siis kõik see võtab aega päris kaua...

Ja vana mootori lammutasin ka laiali, nüüd ka teada, kust kohast see väike alumiiniumitükike karterisse jõudis, peale mille leidmist ma vana mootori maha kiskusingi, väga huvitava kohapealt kahtlaselt katki läinud.

0973906099c645.jpg

  • Autor
comment_46277

Generaator peaks korras olema, mõlemad laagid uute vastu vahetatud. Loodan, et mootor ehk ikka ei saa uluda, mingi aeg proovin korra nii, et kui uluma hakkab, siis rihm maha ja kohe peaks välistama selle, et mootoris midagi ulub. Mootor sai ilusti paksu õliga kokku pandud (nukad jms) ja enne käivitamist õli max peale panna, nii et mootor vaevalt, et ulub.

Mootoripöörete kõikumist migni aeg proovin tuttava tühikäigumootoriga ja kui siis sama, siis vast vaakumvoolikud ka uued kõik ostma. Suur lõdvik on kehvas seisus küll tegelikult.

  • Autor
comment_46384

Õhulugejalt pistikut ära võttes ja külge ühendades ei muutu mootori töös nagu midagi, ei külma ega sooja mootoriga.

Ja kui mootor mõnda aega töötab, siis hakkab see ulgumine pihta, võtsin kiirelt rihma maha ja käivitasin ja ikka mootor teeb häält :S :S :S

Ma aru ei saa, mis seal viga saab olla, kolbe plokist välja ei võtnud kui mootor lahti oli ja nukad said õliga ilusti kokku tehtud enne kokkupanekut.

Heli tuleb justkui mootorist altpoolt, eriti jama kui mootor vaja veel kord lahti võtta. :(

EDIT:

viga kuskil vaakumsüsteemis, imelik vilin/ulgumine kadus kohe, kui ülipunn maha keerata sai, tagasi pannes tekkis uuesti varsti.

sammti kadus ulgumine, kui see tuulutsklapi juurest voolik lahti ühendada ja mõlemal pool näppu ees hoida sai, siis muutus ka tühikäik ühtlasemaks.

Niimoodi veidi töötada lastes ja uuesti kokku ühendades enam ei tulnud ulgumist tagasi, vähemalt mitte hetkel :) :) :)

Tegin külavahel ka paari km sõidu jälle, päris mõnusalt liigub ikka kohapealt minema :D

mootori temp seisab ka normi piires õnneks, sõites seier peaaegu keskel ja kohapeal seistes langeb väheke isegi, ju se eloeb, et vent radikale niivõrd lähedal.

Muudetud , muutis zaddam

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_62614

See teema päris pikalt seisnud ja ilma uuendusteta, aga see tuleneb sellest, et pole masinaga pikalt ka tegelenud, kuna aega ja rahalisi vahendeid pole olnud piisavalt.

Paar nädalat tagasi sai üle pika aja proovitud autot tööle panna ja tee mis tahad, ei läinud kuidagi tööle... Sai siis benapump laiali löödud ja selle kuidagi tööle ja peale seda sai auto tööle, kuid üle 2500 pöörde ei läinud ja sõita ka ei õnnestunud :(

Eks tuleb otsida uus bensiinipump ja arvan, et tuleb millalgi uus bosch 044 pump või selle koopia.

Lisaks sai ostetud mingi aeg miski väiksem sportrool ja peale seda M-tech I ilma nahata rool maha müüdud.

Müüki läheb ka typ188 diffrikaan, millele juba on kindel huviline olemas. Kui keegi huvitatud kardaanist, mis sobib m50 mootori peale panekuks, siis ka selle võin ära loovutada (suure flantsiga e36 325TDS oma)

Paar pilti ka autost, mis kurvalt seisnud päris pikalt.

0102696607bc107.jpg

0102696609081e8.jpg

  • Autor
comment_62653

Mootor jääb arvatavasti ikka samaks, aga yritaks leida e30 324tds kardaani.

Difrikaane või ka terve diffri yritaks panna e36 oma.

Korra oli mõttes osta ka komplektne m54b30 mootor, aga ostsin selle asemel uue nutitelefoni...ning parema meelega võtaks ligi ainult m54b30 sisu ja topiks m50 sisse...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.