Hüppa postitusse

BMW 316i (m50b25) '90 - RDMU

Postitatud

Ostsin 16.01.2010 endale järgneva auto:

Läbisõit - 381325 km

Tootmis kuupäev 1990.11.15

09745856553960.jpg

Pilt müügiteemast, enamvähem selline ongi:

0639951296df59.jpg

0639951410fef0.jpg

Ja üks vana pilt ei tea mis ajast ja kelle tehtud

0639951232cc57.jpg

Veidi parem juba

070854519a2b5b.jpg

070854603d6f8a.jpg

Hetkel (22.09.2012)

m50b25 141kw

e36 roolilatt

e36 325TDS kardaan (suure flantsiga)

e30 324td ketaspiduritega tagasild koos pooltelgedega.

differ typ 188 3.25

e32 735i pidurivõim koos piduripeasilindriga

mk motorsport r6 madaldusvedrud x4 (touring omad)

aku pagasnikus

bmw sportistmed

22.09.2012

0992886836b839.jpg

 

31.07.23 edit: pildid kaduma läinud

Muudetud , muutis RDMU

  • Vastuseid 172
  • Vaatamisi 34,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed on siis täpsemalt Rial toodang, äkki type 8513, vähemalt selline number veljel peal. Vajavad ülevärvimist, kuna väga kehvasti värvitud ja värv ka kahjustada saanud päris palju.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Kevad hakkab vaikselt kätte jõudma ja auto praegult juba pikemat aega on käivitunud ilusti kogu aeg.

Juurde on muretsetud autosse tagavara ratas, tungraud ja muud vajaliku kraami.

Alpine vahetas blaupunkti välja vahepeal.

Ja küsin, kuigi tean, et enamustele ei meeldi vist kumbki, aga kumb on ilusam ja võiks paremini sobida mu autole, kas praegune spoiler korda teha, või siis kuidagi see külge panna, kui sellise saama peaksin kuskilt? large_22483071_DSMk.jpg

  • Autor

Nädalavahetusel üks päev sai autoga tegeldud.

Mitmeid meetreid üleliigseid juhtmeid eemaldatud.

Äkki keegi oskab ka peale vaadates öelda, mis pistikud need on, üks nelja juhtmega mis on umbes meeter pikad ja siis lihtsalt läbi lõigatud. Ja teine ühe juhemega, siis lamp vahel ja siis massi)

06747867535df8.jpg

Tagaakna kardina eemaldasin.

067478673481d5.jpg

Kardin korralik, varsti teen ka müügiteema, et kui kellegil huvi on.

Sammuti eemaldasin kleepsu tagaaknalt, et lisapiduri tuli paremini välja paistaks.

Peale pesemist:

067478679a03dc.jpg

Veel pilte:

http://fotoalbum.ee/photos/zaddam/sets/921871/

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii, ehk oskate aidata ja öelda, mida peaks kontrollima, või milles viga.

Juhtmeid korrastades avatasin, et kaitseplokkis kaitse nr 11 on selline:

06815125581db8.jpg

Praegult netist vaatasin, et seal peaks üldse olema väiksme kaitse.

Aga mis asi täpsemalt selle kaitsme järgi on, mingi sissepritse elektroonika?

  • Autor

seda skeemi ma nägin, aga ma ei mõista mis see sissepritse elektroonika on ja mis viga olla võib et kaitse kuumaks läheb, aga samas läbi ei põle.

Sissepritse elektroonikaks peaks olema aju toide. Järelikult on kusagil lühis, et kaitse kuumaks läheb.

Nii paned lõpuks oma auto ka põlema.

Skeemijärgi on 11. kaitse kütusepumba toide, ehk peitub seal ahelas ka põhjus mootoriprobleemidele. Alustuseks vaata üle kütusepumba juhtmed(pistik) kui põhjaalt midagi kahtlast ei leia siis salongis jalgeesine välimine nurk kipub ära roostetama, ehk on seal juhtmed kannatada saanud.

  • Autor

Sai autot veidi uuritud, et mis tahab veel kiiremas korras ära tegemist.

Ja siis niisama rooste kohti otsida, polegi väga hullu, kui osadel siin on olnud autod ja ise teisi näinud. päris hea seis tavalistes kohtades:

068248389d7c33.jpg

Juhi istme tagant

06824840547f1e.jpg

Tagumise istme alt

Siis aga jäi üks asi armatuuri alt paremast nurgast kätte

0682483935c9ec.jpg

068248395d9fde.jpg

Ja meelelahutuse mõttes eelmiste omanike töö näiteid veidi:

068248399a2566.jpg

Ja keegi on vist proovinud esisilla pukse "parandada"

06824840186a5c.jpg

Aga muidu vahetamist tahavad kõik esisilla puksid.

Lisaks on eest üks amort/vedru pehme ja teiseltpoolt nagu polekski amorti/vedru, nii jäik lihtsalt, et ei liigu peale vajutates, ega tõstes.

Aga asja hea külg see, et igav ei hakka, vaba aeg kõik sisustatud :)

see, et sul see jupp armatuuri alt pihku jäi, see on paha näitaja, see asub sama kohapeal, kus lanseka plekk kere külge kinnitub väljaspool, võimalik, et see on ka läbi roostetanud. Alt ratta koopast peaks ka näha olema ja kaitsmekarbi tagant ka. Kas lansekate vahe on õige?

Tsentrist tsentrisse peaks 1m olema.

  • Autor

Peab mõõtma, sest kaitsmekarbi ja selle kapoti kinnituse juurest roostetas ka.

Ilmselt on sinna avarii saanud.

Millagi vaatasin kindlustuse andmeid ja selle autoga kas kaks või oli neli avariid tehtud kuskil lõuna eestis ja tartus, ja olid need vist enne aastat 2000.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Järjest enam tuleb asju juurde, mis autol tegemist vajab, sets igasugu asju tuleb autot lammutades välja.

Millalgi kindlasti uued tuled, koos tulederaamiga, uued neerud ja uued tulede ümbris võred. Ka uued suunatuled, praegult mõlemad vasaku poole omad. Lisaks midagi suurt ette võtta selle roostega, ilmselt ainukene võimalus kõik uued/kasutatud plekkid.

0688825856e426.jpg

068882577d8ed7.jpg

068882565bfdaa.jpg

Mägi Aivar oleks vist uhke, et tema kunagine seriaal on kedagi õpetanud, tulemused järgneval kolmel pildidl:

068882537010eb.jpg

Tuled lihtsalt traadiga kinni, lisaks enne veel toetas tuld mingi juhtmejupp ja ilmselt ka see oranzi värvi svammi tükk, mis teema alguses olevatel piltidel näha vist oli.

068882545beb9f.jpg

Osad asjad lihtsalt silikooniga kinni, sammuti olid ees kulmud silikooniga, mis ka eemaldatud, kuna olid katkised nurgad.

0688825738ba5d.jpg

Ja Mägi Aivari põhiline tööriist - teip, seda oli ees spoileri juures päris palju.

068882595ae6ee.jpg

Spoileriga saab tulevikus ka palju mässata, ei teagi kas saab asja, praegult ka käed veel sügelevad selel spoileri eemaldamisest.

068882519a15b5.jpg

Ja üks lihtsalt pilt, käigukangi nupust, selle vahetan ka ilmselt kunagi välja originaal nupu vastu, millesse saab valgustus tehtud.

Siis kui see auto veel minu oma oli läks väntvõll pooleks. Lasin kinni keevitada. Uskumatult kaua on ikka kestnud :idea:

Tee ikka sellest ka pilti kuidas elektriaknad on ise külge aretatud, seda õppisin A-rühmast :)

  • Autor
Siis kui see auto veel minu oma oli läks väntvõll pooleks. Lasin kinni keevitada. Uskumatult kaua on ikka kestnud :idea:

Tee ikka sellest ka pilti kuidas elektriaknad on ise külge aretatud, seda õppisin A-rühmast :)

A-rühmast :D

Osad asjad on küll, nii, et võiks paremini tehtud olla, näiteks kui tuled ikka ees ei seisa, siis uued vms. Ei tea kelle tehtud või mis veel vahepeal teised muutnud on.

Aga endal hetkel ka spoilerit küljes pole ja suunad nende plastmast vitsadega külge tõmmatud... ajutiselt.

Kuid kahjusk ajutised asja on maailmas kõige püsivamad, ilmselt see roosa svamm oli ka ajutine lahendus. :lol:

Ei ole toonud neid asju paha pärast välja, vaid lihtsalt niisama.

Aga väntvõll tegelt ka kinni keevitatud ? :D

Siis küll kaua vastu pidanud. :)

  • Autor

Mida rohkem lammutada, seda selgemaks saab, et selle auto saatus on tulevikus minna keevitusega lähemalt tuttvuma.

0689495473fb0a.jpg

068949619958f0.jpg

068949513a397e.jpg

0689496231bb8b.jpg

06894958125e05.jpg

06894961574710.jpg

068949553d4a2c.jpg

  • Autor

Enne:

0691367118961f.jpg

Pärast:

069136721a3399.jpg

069136727808b6.jpg

Enne oli lihtsalt peenikese summuti toru otsa keevitatud jäme toru, nüüd aga suht uuepoolne viimane pütt.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Asjad liiguvad, mis siis, et aeglaselt, aga siiski paremuse poole.

07046583506b34.jpg

0704658819667a.jpg

0704658713f0a1.jpg

07046585118690.jpg

070465893e155c.jpg

0704659190b1c6.jpg

Tagant nurk mis roostetab, on ilmselt avarii tulemus, sest sama poole tuli ei tahtnud ka päris nii hästi külge sobida kui teine pool.

  • Autor

Praeguse (mis on veel kehvemas seisus) juhi istme asemele läheb see iste, ega kellegil pole kuskil üle ja pakkuda sellele paarilist?

070598853a98e1.jpg

edit:

iste oma koha peal nüüd ja tundub palju mugavam ja toetavam, kuid tahab harjumist, sest on tunduvalt kõrgem istuda.

  • Autor

valus velg Aluett 16x9

070854631482c9.jpg

070854603d6f8a.jpg

070854519a2b5b.jpg

Vaja veidi tagumisi koopa ääri kas rullida või sobivam rehv otsida või siis natukene väiksema madaldusega vedru.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.