Hüppa postitusse
Postitatud
comment_16000

Teen ka lõpuks teema ära igaval talveõhtul.Autoks nagu kirjas 316 1.8 m10 mootoriga.Kolmas e30 mida oman.Esimest ei saanudki kunagi sõitma :ipb-happy-smile:.Vahepeal liikunud teiste masinatega.Pikemat aega pidasin jahti korralikule e30-le(2aastat vahelduva eduga).Et oleks kupee ning kere korras ja pre-facelift.Õnneliku leiu otsa sattusin siinsamas foorumis.Imekombel püsis müügis terve nädal ,et õnnestus aega ja raha leida.Esimene auto mille ostmisel ma proovisõitu ei teinud.Kohe kui nägin oli otsus tehtud.Auto üles tõstes oli rõõm veel suurem.Rooste puudub ka põhja alt.Piduritorud originaal tehase laki all jne.Ainuke koht kus roostet natuke on kapoti äär.Auto ajaloost.Eestis olnud 10 aastat.Eelmine omanik oli 80 nedates vanahärra.Talvel sõitnud pole.Enne seda vuras Itaalias.Talve ei hakka see auto nägema ka minu käes.

orig_21478939_kCpK.jpg

orig_21478935_Jfxp.jpg

orig_21478937_PA2g.jpg

orig_21478941_mRMu.jpg

orig_21478943_43eI.jpg

orig_21478949_ylfS.jpg

orig_21478953_1SVs.jpg

orig_21478951_4ouP.jpg

large_21953611_a8PG.jpg

  • Vastuseid 477
  • Vaatamisi 62,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu kirjutanud. Suvi möödus väga kiirelt ja väga palju sellel autol teha ei jõudnud. Suve alguses tegi GKPhoto mõned pildid, suve keskel olin ise pikalt eemal aga MZ Auto kutid hoolitsesid auto

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Mõne auto olen ära müünud, mõne huvitava asja juurde toonud aga püüan nende kõigi vanurite jaoks ikka aega leida.  Selle konkreetse masinaga suhteliselt murevaba. Kõi

  • Kuna selle autoga on väga palju vaeva juba nähtud, siis ajaloo huvides jätkaks endise omaniku lahkel loal selle sama teemaga.   Sai siis toodud teiste kõrvale järjekorras neljas sõitev E30,

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_5402

või 2-9 @ 1000 rpm.Kõrva järgi olin 6-7 pannud.Aga uus mootor uued mured. Sõites temp normis ka ummikutes aga kui seisma jätan mootori siis tõuseb temp tublisti üle poole.Tundub et see suvi ei saa hetkekski rahulikult kulgeda..häda häda otsa :roll:

  • Autor
comment_5373

Et peaks veel minutiteks pöörlema jääma kui mootor seisma jätta?

Vb satub keegi teadjam lugema või on keegi veel kohanud.Ise olen näinud kunagi weby avariiliste autode oktsjonil sellist sisu veel.

orig_25142123_iQrP.jpg

Et kas tehasepoolt või lastud teha :roll:

  • 1 kuu hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3426

Nüüd saan siis viite käiku segada uue õliga. Kulus kõigest 3 päeva ja 4 kuuspakki. Järgmisena siis differ kui leiab veel korralikku kusagilt.

Ja probleem miks kiirendusel käigud sisse ei läinud vana kastiga leidis ka lahenduse. Nimelt oli uuel mootoril siduri korv kinni 2 poldiga.

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_38702

Kevad peaaegu käes ja auto ootab uute juppide külge kruvimist mis talvega kogunenud. Kohe kui auto liikuma saab läheb ka värvimisse.

Paar pimedat õhtut sai siis sisustatud järgenevalt:

Manuaal silme ees ja kolm karpat:

large_26490519_FPHw.jpg

Kokku sai siis pool

large_26490523_uxJE.jpg

Teine pool ootab tihendit :rolleyes:

comment_38728

tuiskasime aastal 1996 sellise punase 316 ga ringi sugulasega,se oli ta venna auto ja endale oli sugulane just opel rekordi saanud.

ilus maasikas oli nikkel läikis ja 10 aastat vana isend oli siis ja väga heas korras...

sugulane rääkis et krt se on ikka tehnika tase,seda ei julgeks küll ise remontida erinevalt opelist,mina olles ise aga umbes ca 10 aastane oli seliise mootoriga e30 minu elu esimene sõit bmwga.....tase noh :D

olen ka 2007 suvi omanud karpa mootoriga e30 ja väga ökonoomne mootor,kuid poolhaagetest oli raskusi möödasõite teha,nii kui haake tagant nina väljapsitsid puhus tuul kohe rekka taha tagasi :P

kena auto jõudu!

edit: vihleks e21.ee foorumis peaks saada olema m10b20 mootoriblokk

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_38739

On jah aga paraku see aasta läheb kogu võhm värvimisele ja keretöödele ja suvel lihtsalt tahaks sõita. Eks peale suve vaatab edasi. m10b20 oleks muidugi tore kooslus kahe weber 45-ga. Ja eestis ainuke minuteada. Sinna poole olen aega ajalt mõtteid mõlgutanud ja teadmisi kogunud. Fakt on see ,et sama raha eest saaks muidugi tunduvalt nobedama mootori.

Muudetud , muutis matu665

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_39309

Eilset remondipäevikut ka.Päev läbi oli auto tõstuki otsas ja vahetati siis siduri töösilinder, tagumised piduri klotis ja töösilindrid,õlid,filtrid ja üks piduritoru mis peppu keerati. Peale seda sai ka üv puhtalt läbitud. Seal selgus ,et segu lahja eks täna hakkan karpat regullima.

Lähiajal plaanis siis käigu hoovastik pulkadeks võtta ja sumbuti keskmine kinnitus leida.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.