Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_39512

Aga selline küs, äkki mul valesti midagi ühendatud. El. akendele läheb toide peale, kui süüde sees või läbi mugavusrelee, kui uks lahti. Aga kui nüüd autost lahkuda, siis mõlemad väljas eks. Ja kui nüüd panna pidev 12V akendenuppudele peale, siis nupude lambid jäävad ju 24/7 põlema ja tõmbab aku tühjaks... Või peaks nuppude lambid minema koos armatuuri tuledega?

  • Autor
comment_39520

Nuppudel lähevad tuled siis kui üldtoide peale tuleb, valgustuse jaoks eraldi pole. Koguaeg ei saa sisse jääda, ainult süüde sees või uks lahti.

Sisu NR1. (pildilt puudu räbaldunud matt)

094445127292ef.jpg.a58775d3fb4d7ca1584ca0173ae678c7.jpg

 

0944452798b815.jpg.cd53d993a9076cdced5c00bb3c7c90e9.jpg

Sisu NR2.

094445443a852a.jpg.7e4af3c1e27f719bb81aca05e48aaa39.jpg

 

0944458217fdc2.jpg.41f8ec9036a671c62bb75cc8927c07cd.jpg

 

Sisu NR3

09444608729ed1.jpg.e67468b3289ce60fa1c413e49fabadf3.jpg

 

094446261c2142.jpg.b75ea477cb12220d9560b51f8eba1f10.jpg

 

094446399dfb9e.jpg.d8d3c3fbfe79061e4b6510c911d640e3.jpg

 

Kokku sai selle sisu saaga jooksul ära ostetud kahe auto terve sisu ja lisaks ostsin ühe auto, kus oli ka beezid nahkistmed sisse pandud, kokku siis 3 sisu. Selle auto tarbeks oleks nüüd kõik olemas peaaegu.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_48136

Polegi ammu siia midagi kirjutanud jälle.

Kevadel sai siis välja aetud kuurialt uuesti. Põnevust oli esialgu küllaga.

820785203_0986526612cc97(1).jpg.82c56bc497ff34f71cd2ad208eb52bf2.jpg

Kohe said amordid ära vahetatud koos täiesti läbi tugipuksidega

098652497feaf6.jpg.cf89cdb1b0ce8f9890c6f914738ac567.jpg

Siiani sõitnud ainult hooga sisse hüppamise stiilis ja pole midagi remontinud, ega vahetanud. Samuti selle aasta esimese pesu tegin nüüd augustis, vahepeal on vihm pesenud

valmis sisse hüppamiseks puhtasse salongi

098653435cf524.jpg.db93abd607e5788a86625f8c87181bbf.jpg

 

 

 

0986529790d52c.jpg.4346352e20df6292d1044cf018b74a9e.jpg

 

0986537536d5e0.jpg.c2c818e5c9fdbdc07b636d5955f8e359.jpg

 

09865327733545.jpg.c86de64a1b50a830536c9d09a87e23c2.jpg

 

098653151a87d5.jpg.6554e228d42950ac6e285b23e22cae88.jpg

eks neid vigu on ikka kuhjunud. Suuremaks probleemiks oli atm kasti käikude vahetamine, mida ta külmast peast ei tahtnud teha. Selle probleemi kõrvaldasin ära nädalavahetusel. viimastel nädalatel tekkis kütuse tagasivajumise probleem, lihtsam oli klapp vahele panna.

098653919ba3c9.jpg.3d581600ecf71f66cecd663029a42c37.jpg

Eks vigu ja tegemist ikka jagub. Paar nädalat tagasi jooksis tuledekorrektori süsteem tühjaks näppimise ajal, vaja see millalgi ära teha, kuna tuled näitavad nüüd paar meetrit auto ette ja sügis on tulemas.Supportite värskenduse jõuan järgmiseks aastaks valmis, samuti uued esiamordid ja kogu vedruring. Uksepolstriring on ka suht täkkeline, neid on korralikke olemas küll, aga pole saanud aega vahetamiseks. Sai algul nimelt kehvad polstrid pandud omale ja paremad ära müüdud, kuna nn igapäevaauto, siis polnud väga vahet, nüüd on

Tagumise luugi pean ka ette võtma järgmine aasta, klaas on osadest kohtadest liimist lahti, tuleb eest ära võtta ja kogu luuk üle värvida.Helisüsteem tahaks ka paremaks. Tegemist oleks küllaga

  • Autor
comment_48176

Algul sain info põhjal aru, et taga võllil ühed tihendid võivad läbi olla ja seda põhjustada, aga tihendid tundusid suht ok veel, et sama asja mingi pisike klapp oli suht kinni. Kasti kulumispuru vahel. Piisas siis õnneks ainult tagakaane lahtivõtmisest, seal see jurakas asus. Nüüd vahetab käike isegi liiga sujuvalt, vahest pole arugi saada. Põhiprobleem oli muidugi külmana sõitu alustades, lõpuks oli vaja juba mitmeid kilomeetreid lapp põhjas tuuritada, enne kui tegi esimese vahetuse ära. See viga suht algusest peale ka tegelt, aga varem väga ei süvenenud, sest siis piisas korra nn piirajasse andmisest, aga peale pikka soome trippi läks asi tunduvalt hullemaks. Vast nüüd kestab jälle. Õlivahetus oleks ka tulnud koos sõelaga ära teha, aga polnud lihtsalt võimalusi praegu.

Ülevaatuse aeg hakkab ka kätte jõudma, alt tundus kõik ok olevat, ainult karteri õlipunn on läbi lasknud ja sealt ümbert on õline.

BBS jäävad kuniks need rehvid on lilleks sõidetud, star spoke veljed ootavad endiselt värvimist, äkki järgmine aasta jõuan valmis, alpinaid pole siia plaaninudki.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_52757

Pole pikka aega midagi siia kirjutanud ja ega midagi põnevat pole kirjutada ka. Varem püüdsin ikka mitut e30 hoida sõiduvalmis tehnilise seisukorra mõttes, kui ka kindlustuse-ülevaatuse mõttes.Pidev elukallidus ja veel mõningad "olukorrad" sunnivad kusagilt otsi koomale tõmbama. Midagi müüma ei hakka ja loobumise plaane pole ka niipea, vaikselt üritan seda pea 10a kestnud rada jätkata :) Teen vaikselt kõik korda ja sõidan vaheldumisi, iga aasta erineva autoga :) Igatahes siis jutu kokkuvõtteks kulgen sellega ka talvel, varem või hiljem tahavad nad kõik jälle tegemist, et ega vahet polegi...

Sellega seoses tuleb tagada talveks kindel käimaminek. Õnneks sain ühe oma varuosaauto pealt pool lahendust kätte. Esialgu juurde vaja vaid kaablit autost pistikupesani. Nüüdseks see ka saadud, küll aga naaberriigist ja kordades odavamalt. Üleüldse, kui keegi tahab omale plokisoojendust peale panna, siis ei soovita seda kindlasti eestist osta, kui ikka mõni sõber või tuttav Soomes tööl, laske ära tuua. Müüakse siin seda kraami isegi suuremates toidupoodides. Defa slim salongipuhur maksab eestis 95€, siin maksis sama asi 55€ , kaablitega sama teema. Kui võtta NOname asju, saab veel odavamalt, võtsin lisaks originaalkaablile veel BILTEMAST 20€ maksva universaalkaabli, mis sobib nii defa kui calix plokisoojendusele.

Pole mõtet nuumata seda eesti riiki, kus palga ja hinnasuhted ikka väga paigast.

Minul siis vähem tuntud calixi plokisoojendus. Esialgu aitab sellest, hiljem soov seda edasi arendada salongipuhuri, akulaadija ja ka kaugjuhtimisega.

0100265743284c3.jpg.7ba765d51cc29c4c97c972acecbd0425.jpg

Selleks kevadeks mõeldud pidurivärskendus saab nüüd järgmiseks kevadeks kindlasi teoks :) Uued tihendikomplektid ja kolvid ka olemas. Puudu veel liugtapid.

0100265741637a5.jpg.f6534af3f0e7fcb0f45e082f6eb0826a.jpg

Esitulesi sai ka värskendatud, paremad klaasid ja reflektorid pandud. Põhiprobleemiks oli see, et suvel jooksis korrektor tühjaks ja tuled kukkusid alla, naitasid ehk paar meetrit auto ette. Hetkel asendasin need käsitsi regullitavatega, kevadel tegeleb uuesti asjaga.

01002657454f1d5.jpg.ae769a6da6b1932468810f65a68519e9.jpg

Kastil vahetasin ära sõela ja õli, kuna varem esinenud probleemid tulid üsna pea tagasi. See kast on algusest peale probleemne olnud. Igatahes kui õlivanni alt ära kakkusin, siis oli see ikka parajalt metallipuru täis. Targaga konsulteerides sai jõutud järeldusele, et turbiin on otsas omadega ja sealt see puru tuleb. Ühe korra juhtus selline nali, et ristmikul pidurdades jäi käik nn sisse ja suretas mootori ka välja. Rohkem sellist asja pole juhtunud, aga turbiini viga pidi olema see. Põhiprobleem on see, et käike hakkab vahetama alles soojenedes. Kuna sõitmist vähe, siis üritan kevadeni ära kulgeda, ning vaatab, mis saab asjaga siis. Tuleb uus turbiin soetada ja kast lasta põhjalikult üle vaadata.

01002657472e911.jpg.248c76378bfaefdb9b60e1b8b94e8cbe.jpg

Ära sai vahetatud ka ka eelsüüteküünlad.Sellega ei lahenenud siiski tagasitulnud probleem number 2 :) Kütus vajub jälle tagasi või jookseb edasi läbi tagasivoolu, ei tea. Käivitades kargab poolest pöördest käima, siis sureb natuke hiljem uuesti välja. Õhumullide liikumine kütusetorus ilusti näha, peale pikemat käiamist kargab uuesti käima. Käsitsi ei viitsi kütust pumbata, pump pole ka esimeses nooruses ja läheb kauem aega kui starterit andes. Kuna panin uue (korralik kasutatud) aku peale, siis võib nüüd seda lubada. Vana aku tuli samuti kasutatuna minukätte ja minukäes ka 3a töötas.

Ok, see selleks. Igatahes on kellegil ideid kütuse kadumise kohta? Suvel panin klapi vahele, see toimib, kütust välja ei tilgu kusagilt, see kontrollitud. Kui nüüd aega saan, vahetan kütusevoolikud välja, tagasivool läheb minuarust pumbast otse, toon nüüd selle vooliku ka kaarega üles ja siis alla alles. Panen uue kütusefiltri, sinna uued tihendid ja vaskseibid, kui see ka ei aita, siis tuleb pangega hakata enne igat sõitu diislit sisse valama.

comment_52769

Millises torus seda kütuse liikumist näed. Minu dislal oli esimene probleem kõrgsurvepumba võlli simmeris, nimelt sealt tõmbas õhku sisse. Kui käsipumbaga pumpasin siis hakkas lekkima, töötava mootoriga ei lekkinud kusagilt. Teine probleem oli selles samas käsipumbas, nimelt pumba membraan mis on aastast 89 oli rahkunud ja sealt tõmbas minimaalselt õhku. Peale mootori väljasuretamist umbes 5 min jookul tulid mõned mullid. Õhku võib ka imeda kütuse soojendi ja käsipumba korpuse vahelt. Filtrit vahetades see väga lihtne lahti tulema.

Enda omal oli ostes Defa plokisoojendi peal. Väga hea asi käreda pakasega. Tunnike vooluringis ja pole mingit muret käivitamisega.

  • Autor
comment_52796

Nii ta on, peale rasket eeltööd käisid suportid galvaanikas. Sinna peale ikka enam midagi ei lase, kui sa praegu tutika suporti ostaks, siis saad samasuguse (b osa vähemalt)

Tänud Kruusmann. Kütust näen ikka liikumas ainukeses läbipaistvas torus, mis dislal on, filtrist pumbani siis.

Mul ei leki kusagilt kütust, ega ka muid aineid.

comment_52803

Et galvaniseeritud seda ma tean aga kui sa midagi peale ei lase on nad poole v6i aasta p'arast juba roostes ning vaeva n'ahtud t'oo luhtas. Uuematel autodel supordid on k6ik v'arvitud kestab kauem ilusana .Aga ilusad n'aevad v'alja kyll. Seda muidugi saab j'alle kuskil V6rus teha nagu aru olen saanud . :huh:

  • Autor
comment_52807

Hiis, galvaanika on tsinkimine ja see kestab seal igaljuhul kauem peal, kui värv.Esiteks, värvi kannad sa rooste peale, see kraam rooste peale ei jää lihtsalt. Maha tulevad nad mõlemad varem või hiljem. Tehasest on e30 samuti kõik asjad selle kollase tsingiga kaetud, olen päris mitut "säilinud" kapotialust näinud, kus kõik asjad veel ilusti kollased. Kust sa tead, et uuematel kauem kestavad? Uuemad on tehtud üldjuhul ikka vähem kestma. Vahe on siinkohal ka selles, et uus on uus, siin pildil on siiski vanad asjad.

comment_52811

Ma v6ttan seda enda seitsmese piduri supordi j'rgi neil on ikka veel ilus must v'arv peal mis seal juba 16a olnud. :rolleyes: No just otsese rooste peale ju mitte kui nad liivakas k'ainud ja rellaka terasharjaga ylle siis suurem osa sellest ikka tuleb 'ara sealt. L'aigib see metall kyll ilusti peale sellist t'ootlus nagu uus .

Ok see selleks .Mis moodi nad kaitsevad neid pindasi mis on m6eldud laagrite jaoks .

comment_52822

Ma arvan et need mullid jooksevad sul pumba poolt filtri poole. Seal võib viga olla selles samas läbipaistvas torus. See on ju lihtsalt nende ühendusmuhvide peale surutud. Proovi seda voolikut selle ühendusmuhvi peal liigutada, vaata kas muutub midagi mullide liikumisega. Kui sul sinna klapp ka vahele pandud siis võib selle sama klapi ja vooliku vahelt tulla(endal oli selline pr). Ja kui sealt midagi ei muutu nende mullide liikumisega siis viga ikkagi kõrgsurvepumbas.

comment_52826

On see seitsmene 16a sinukäes olnud ühtejutti?

Liivakas ja terashari ei võta seda roostet ära.

Hmm 8,5a minu k'aes olnud,ja mina lasin UM neil siis esimest korda ka tihendid vahetada . :rolleyes: :rolleyes:

Muudetud , muutis hiis

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_64898

Pole siia ammu midagi kirjutanud, et teema väga kaugele ära ei vajuks, siis väike uuendus.

Talvel veel sai tegeletud pisut kangena tunduva rooliga. Kõik muu üle käidud, peale püstakute. Esines tüüpiline probleem vedrutaldrikutega, ehk siis praod sees ja ära vajunud , hõõrusid juba vastu tugilaagreid. Siiski nende vahetus miskit ei muutnud. Tol korral alustasin ka roolilattide tegemist, mis on hetkel poolik. Plaan siis keeramine ikka kergemaks saada ja seda siis roolilati remondi ja modimise teel. Talveks ehk saab selle alustatuga ühelepoole.

0103675957c9101.jpg.eee440af1754813a210028b336777951.jpg

 

010367609903314.jpg.a913334b6b2eda81449b9e1baa751055.jpg

Lisaks jätkus ikka automaatkasti probleem, sai kast maha kakutud ja lahti lõhutud probleemne koht. Oleks ilmsel selle sisust aimu varem olnud, poleks seda teinudki. Igatahes jätkus tööd mitmeks päevaks, et asi uuesti kokku saaks. Mingi ime läbi kõik toimis isegi, aga täpselt nii nagu ennegi , seega ikka null seis.

010367627187e7d.jpg.84dba14f06ae8e55accc1e4932774718.jpg

 

0103676479139af.jpg.d34b05bd23bf9fcec351c93981619473.jpg

 

Seega aitas sellest ATM jamast ja autole lisandus varustusse veel üks pedaal :)

Ega seegi nii kergelt ja lihtsalt ei läinud, kardaanid omal müüdud ja soetamine tundus suht võimatu, eesti ilmselt ümberehitajate poolt kardaanidest puhtaks ostetud. Auto seisis kuu aega, kui sai terve auto koju tassitud, millelt kardaan võetud. Hoolimata valikuvõimalustest sattus autole alla ikka häält tegev hooratas ja ka kast teeb esimese kolme käiguka häält. Algul tundus, et differ teeb häält, aga varem ei olnud atm kastiga neid hääli :)

0103677129f3fb3.jpg.a2ba5f8892f8a0387079a89a59f66749.jpg

Lisaks sai soetatud üks paljudest pikalt listis olnud asjadest- airbagi variandi roolialune kate . Kasutatuna tundus selle leidmine võimatuna. Kuigi jah, nüüdseks peale uue katte külgeinstalli saabus siiski sellise korraliku kattega auto hoovi :(

Sai ka kasutatud võimalust osta varasemast hinnast 1/3 odavamalt uus põhjakate, seda vaevalt kasutatuna saab.

0103677371e9ca3.jpg.fbf5f1f30f0e41d9bb0dbacf7dd081df.jpg

 

0103676853d1001.jpg.f77ae4d28b6ad46803ef79362089f11c.jpg

Lisaks sai siis tehtud suht suur väljaminek vidina eest, mida ammu tahtnud.

01036796951860a.jpg.ff9dd07d21c2b7c3cccc695220f0f8de.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.