Otsustasin siis ka siia oma auto teema üles panna.
Sai omale siis mõni aeg tagasi lõpuks soetatud universaal kerega e30. Kaua oodanud ja tahtnud ja otsinud ning lõpuks ka olemas.
Varustuseks on siis kaks nuppu, vajutamisel avavad ja sulgevad esiaknad. Samuti saab ka nupust reguleerida küljepeegleid. Ülejäänud kõik manuaalne. Mootoriks on sellel liikuril 1.6 73 kW manuaal kastiga.
On ka omajagu vigu ja tegemist autol ja ajaga saab ka need likvideeritud
Esiteks mootor ei käi korralikult, veermikus esiosas on palju osi mis vajaksid vahetamist, laepolster ripub, katuseluuk ei tööta ja vänt puudu sellele. Ei ole küll midagi erilist selle auto juures, aga kuna endale see kere meeldib niivõrd palju, siis plaanis ikka ta teha päris korda ja jätta enamvähem originaaliks kõik.
Samas alustasin siis mootorist. Ei ole hetkel mingit plaani võimsamat vahele toppida, vaid see korda teha. Kuna mootor niigi jamas ja surve oli sees ning tosooli kadus, siis võtsin mootori lahti. Tuli välja et kaane tihend läbi ja kaas ise oli kõver. Käis siis tõukuris ja lihviti maha päris palju. Samuti oli nukk ja nookurid kulunud. Siis juba läks natuke suureks tegemiseks. Klappide sooveldamine, uued klapisääre tihendid, uued nookurid, tõukurid ja sain ka korraliku nuka õnneks Loomulikult vahetusse ka kõik tihendid, küünlad ja küünlajuhtmed. Lähiajal peaks selle mootori kokku saama juba. Võibolla läheb teine radikas või siis paisupaagi ti hendid, pole radikat veel lähemalt uurinud, kust lekkima hakkas.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Otsustasin siis ka siia oma auto teema üles panna.
Sai omale siis mõni aeg tagasi lõpuks soetatud universaal kerega e30. Kaua oodanud ja tahtnud ja otsinud ning lõpuks ka olemas.
Varustuseks on siis kaks nuppu, vajutamisel avavad ja sulgevad esiaknad. Samuti saab ka nupust reguleerida küljepeegleid. Ülejäänud kõik manuaalne. Mootoriks on sellel liikuril 1.6 73 kW manuaal kastiga.
On ka omajagu vigu ja tegemist autol ja ajaga saab ka need likvideeritud
Esiteks mootor ei käi korralikult, veermikus esiosas on palju osi mis vajaksid vahetamist, laepolster ripub, katuseluuk ei tööta ja vänt puudu sellele. Ei ole küll midagi erilist selle auto juures, aga kuna endale see kere meeldib niivõrd palju, siis plaanis ikka ta teha päris korda ja jätta enamvähem originaaliks kõik.
Samas alustasin siis mootorist. Ei ole hetkel mingit plaani võimsamat vahele toppida, vaid see korda teha. Kuna mootor niigi jamas ja surve oli sees ning tosooli kadus, siis võtsin mootori lahti. Tuli välja et kaane tihend läbi ja kaas ise oli kõver. Käis siis tõukuris ja lihviti maha päris palju. Samuti oli nukk ja nookurid kulunud. Siis juba läks natuke suureks tegemiseks. Klappide sooveldamine, uued klapisääre tihendid, uued nookurid, tõukurid ja sain ka korraliku nuka õnneks
Loomulikult vahetusse ka kõik tihendid, küünlad ja küünlajuhtmed. Lähiajal peaks selle mootori kokku saama juba. Võibolla läheb teine radikas või siis paisupaagi ti hendid, pole radikat veel lähemalt uurinud, kust lekkima hakkas.
Edasi vast liigub tegemisse veermik ja sisu.
Pildid:
http://nagi.ee/photo...za/sets/346163/