Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21471

Sai siis soetatud üks Bmw e30!
Kere oli suht koht kehvas seisus. Põhi oli kõige hullem.
Sai siis salongist kõik välja pillutud ja põhi ära tehtud...
Edasi tegin väikse iluravi, kerge rooste eemalduse ja värv selga!
Seismisega oli juhipoolne tagumine pidur kinni jäänud!

Natukene autost kah:
Mootoriks 2.5 l 126 kW
Manuaalne katuseluuk
el peeglid
el aknad 2x
parda kompuuter
toonklaas
15` valuveljed
ja ega rohkem oskagi midagi lisada!

Vaeva sai nähtud aga üldiselt olen rahul...
Pisikest nokitsemist tegelikult veel vajab!

Kahjuks ei tulnud selle peale et kohe kui ostsin pilte teha!!! :(

Aga mõni pilt siis enamvähem algusest:

post-628-0-51394700-1403290542_thumb.jpg

post-628-0-94451100-1403290544_thumb.jpg

post-628-0-11479300-1403290546_thumb.jpg

post-628-0-16452200-1403290547_thumb.jpg

post-628-0-95371000-1403290548_thumb.jpg

post-628-0-63529900-1403290550_thumb.jpg

 

 

Muudetud , muutis --2f2f--

  • Vastuseid 66
  • Vaatamisi 12,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kuna ilmad kiskusid selliseks kehvema poolseks ja kukkus sadama, siis selgus tõsiasi, et esi klaasi vahelt tuleb vesi salogi. Lähemal uurimisel tuli välja, et klaasi ja tihendi vahelt. (Uus tihendi ki

  • Sai siis vahepeal kõvasti pahteldatud ja lihvitud ja pahteldatud ja lihvitud jne jne.     Siin sai siis ära krunditud.     Ja lõpuks värv peal.      Alustatud sai ka mälumänguga. 

  • See kerevärvi triip tagatuledel on ikka ehe 90'date stiil, oma küla pillideltki mäletan selliseid Koos cup veljega on kohe lust vaadata, nagu vanasti.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_98894

No seda ma ei tea, kuidas see klaasi vahetus sellel autol varem on välja näinud.

Minul on see vahetus õigesti tehtud, aga vana klaasiga vesi sisse ei tulnud.

Mõtlesin veel korra, et äkki uus klaas kõrgusest vale mõõduga? Kuigi seda ma ei usu.

Või on ikkagi tihend nende aastatega ära "surnud"

comment_98967

Klaasi logo järgi saab aru :)

Sai ühele Golf2 hiinakas ette pandud, klaas nurkadest väiksem ja ei surunud tihendit vastu kere ja hakkas alt nurkadest sisse ajama.

E30 puhul kere küljest kakkumata liistuga võib hakata klaasi ja tihendi vahelt sisse tulema kui klaas väiksem.

comment_98970

Võin pilte saata veokile paigaldatud hiina klaasist kuidas tihend hiinakaga jäi :D

Klaas oli laiuselt 15mm väiksem. See ei pruugi olla alati isegi hiinakate "tüüpviga". Ei ole harv juhus kui euroopa klaas Pilkington või Nordglass mõõtudelt paigast on. Eriti tükib miskipärast vag grupi autodel seda olema just laiuse poolest, kuna midagi olulist sellest ei muutu, ainult küljeliistu tihendiserv ei ulatu enam klaasipeale vaid jääb kõrvale.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_100175

No mitte just rajuks. Läksin garaaži nurgast välja ära asfaldi peale. Sujuvalt teise käiguga gaasi, hakkas ühele poole nagu jooksma. Teisele poole väänates tuli jõu puudus (ei sõida põhjagaasiga), vajutasin siduri alla ja uuesti vabaks päästes oli kolin taga. Garaažis kanali peal käega keerates käis kardaan pool tiiru tühja. Ilmselt tõmbas teo hammakad ära.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_101827

Rull sai enda südamele uue vedeliku, seekord siis:

DSC_0185.thumb.JPG.b8b2e6346e4a419a18419

 

Üks tagumine piduri töösilinder hakkas jooksma. Sai "igaks juhuks" vahetatud mõlemad!

Paar lõdvikut olen ka pidanud vahetama. Häda nende nii vanade asjadega, mis seisnud on!

 

Aga üldiselt ILUSAT AASTA LÕPPU KÕIGILE!  :D

Muudetud , muutis --2f2f--

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_103141

Käisin proovisin ka kätt.

 

12605353_862998477132079_759107991730214

 

Esimese sõidu lõpus lõi ühe lõdviku küljest. Lõdviku klamber käis mingisugustel hetkedel vastu rihma ratast ja "sõi" klambri katki.

Sai siis tehtud pisikesed muudatused ja sai edasi sõita. 

 

Teine sõit oli juba päris hea.

 

Kolmandasse starti kahjuks ei jõudnud! :(  Stardi "koridoris" läks gaasi tross katki.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.