Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21514

BMW E30 316

Välja laske aasta siis 1990a aprill.

Värvuseks Briliantrot.

Välimus on orginaal.

Kere on sedaan.

Puuduvad üld lisad (aga on olemas esiudutuled.) vaikselt hakkan neid lisasi autole juurde panema.

Mootori tüübiks siis M40B16 73KW

Ostes oli läbi sõit umbes 244....

Auto on toodud eestise 2004 aastal ja olnud aint ühe omaniku käes sellise hea vanamehe käes kes on ikka seda hoidnud. Ja nüüd olen teine omanik kes selle iluduse eest hoolt kannab.

Igati aus ja viisakas masin suhteliselt ökopill väga rahul kütuse kuluga.

Pisi iluvead on aga no autol vanust ka piisavalt muidu kere tugev ja sile.

BMW hakkas tänu sellel huvitama mulle, et tädimehe vend ostis BMW ja siis tegi sellega sõitu mulle ja üldse avastasin et väga hea välimusega on E30 ja hakkasingi uurima BMW ajalugu jne. Siis hakkaski tekkima sõpru kes tegelevad BMW-dega. Ja siiani olen rahul sellega mis mulle meeldib ja E30 kallal on minu meeleset suht lihtne nokitseda.

Ja siin on pildid auto ajaloost minu käes kui olen teinud pilte jne

http://nagi.ee/photos/Marioz/sets/257481/429986/

Esimene päev kui auto sai ostetud

143933553770b7_o.jpg

1439335792f764_o.jpg

Ja mõned uuemad

143933655f5ec0_l.jpg

14393361fa78bd_l.jpg

14393363790aba_l.jpg

1439336764021a_l.jpg

14588013f8d848_l.jpg

Jõudu ja jaksu meile kõigile kes omavad E30 8)

  • Vastuseid 421
  • Vaatamisi 52,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kerejuhtmestikul on salongis riie ja kapotiall pvc vms.        Vaatan, et oled lõpuks otsuse ja unistuse täide viinud Võid vahvlit võtta nüüd.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_54710

Huh kahjuks jään vastuse võlgu kui palju km sõidetud sai. Arvan, et küla teel sõit kiirendab läbi saamist. Kuigi olen ringi uurinud ja inimene kes toob mulle varuosi siis ütles ka, et mina ei olnud ainuke kes tõi bilsu b2 tagasi. Ja enam neid eritu ei müüda ka. Aga noh kes krt teab mis poliitika tootmis maailmas käib.

comment_54784

Usun, et asi pole niivõrd maateedes, mõni tee on siledam kui mõni tallinna tänav. Tean omast käest, et väga odavate amortidega, mis all olnud oma 5 aastat ei ole siiani midagi juhtunud. Lihtsalt nende B2-ga on olnud väga palju muresid. 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_59052

Nonii üheks nädalavahetuseks on töö olemas :D 

Sai ära maale viidud valmis M43B18 mootor E36 pealt 94a tootelt. Odo näitas küll alla 200000 aga seda ma kindlasti ei usu. Siduri pean ära vahetama, kuna see on täitsa läbi :D

Õnneks sai moto terve juhtmestikuga kätte ja pistikud terved. Ehk siis lihtsam mässata. 

Ähk saab toreda meeskonna kokku kes viitsivad kampa tulla garaasi motoga mässama. Väike õlle ja saun on kindlasti ka olemas :D

2214630564cc56_l.jpg

  • Autor
comment_59074

Riho :D

Esiteks ma olen juba päris palju jootmisega tegelenud ja pidanud korralikult tegema :D

Ma vist olen sellise töö peal kus pean kasutama selliseid töövõtteid. 

Ma pean aint selle moto pistiku ära vahetama ja rohkem midagi erilist tegema ei pea. Mingi + kaabli ka kuskile tõmbama.

Aga sellel juhtme pundil küll ei ole karvast teipi pigem selline kummi toru on. See riie hakkab jama omale külge koguma ju ?

Aga tänud õpetuse eest :D ähk sai keegi teine targemaks :D

Muudetud , muutis ///Mario

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_59953

Nii tulevas moto tööd käivad vaikselt ja rahulikult, et saaks asjad korralikult kokku.

Vahetatud siis juba M43 karteri osa M40 moto karteri vastu. Kindlasti nüüd vaja ka õlitaseme varda toru painutamist, kuna genekas ja roolivõimu pump jäävad suht ette. Kasutan selleks ära siis M43 moto õlivarda toru, kuna seda on juba orginaalis painutatud. 

Kindlasti vaja vahetada tüüpveana ka õlifiltri kopsiku jala tihend. 

Ära vahetama ka siduri, kuna see täitsa läbi omadega :D aint metall ketas järgi :D

Nüüd peaks linnast korraliku jootekolvi ostma millega elektri tööd ära teha, 

Väike pilt nokitsemisest.

22186485ce37d0_l.jpg

comment_59956

Mario võin anda sulle rulli karvast teipi, et asi näeks ikka väga hea vällja ;)

ja kui vaja teen jootmis õppetuse ;) et ühendused oleks ilusad mitte mingi porno

Karvane teip on küll viimane asi mis kaunis välja paistab kapotiall, sellest jubedam on ainult see veneaegne tõrvanöör ja ripakil juhtmed  :D Kapotiall siiski kvaliteetne must isoleer või termorüü kõige viisakam ja kestvam. Sile tekstiilteip ka karvasest mõnusam tarbida. :)

comment_59975

Volkwaagenid? :D  Tean küll mida sa mõtlesid. Hiljem on seda jama tunduvalt halvem sealt kätte saada minu mainitud variantidest, samuti imeb see kapotialla panduna kõik pori ja jama endasse, uutel ju enamus kõik kaantevahele pakitud- mootorini jõudmiseks vaja päris mitu asja eest keerata. Rullika puhul salongipoolel kasutatud ilma karvadeta tekstiilteipi ja kapotiall isoleeri ja ja täisrüüsi- termotoru see vist pole.

comment_60013

Minul oli kyll salongipool just see riide teip ja pannin selle ka uuena tagasi hea asi minu arust kanatab uuesti lahti harutamist ja paigaldamist .Need isoleeri moodi asjad jäätavad juhtmed ka liimiseks ja ise ka pärast nagu hunik liimi .

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.