Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21514

BMW E30 316

Välja laske aasta siis 1990a aprill.

Värvuseks Briliantrot.

Välimus on orginaal.

Kere on sedaan.

Puuduvad üld lisad (aga on olemas esiudutuled.) vaikselt hakkan neid lisasi autole juurde panema.

Mootori tüübiks siis M40B16 73KW

Ostes oli läbi sõit umbes 244....

Auto on toodud eestise 2004 aastal ja olnud aint ühe omaniku käes sellise hea vanamehe käes kes on ikka seda hoidnud. Ja nüüd olen teine omanik kes selle iluduse eest hoolt kannab.

Igati aus ja viisakas masin suhteliselt ökopill väga rahul kütuse kuluga.

Pisi iluvead on aga no autol vanust ka piisavalt muidu kere tugev ja sile.

BMW hakkas tänu sellel huvitama mulle, et tädimehe vend ostis BMW ja siis tegi sellega sõitu mulle ja üldse avastasin et väga hea välimusega on E30 ja hakkasingi uurima BMW ajalugu jne. Siis hakkaski tekkima sõpru kes tegelevad BMW-dega. Ja siiani olen rahul sellega mis mulle meeldib ja E30 kallal on minu meeleset suht lihtne nokitseda.

Ja siin on pildid auto ajaloost minu käes kui olen teinud pilte jne

http://nagi.ee/photos/Marioz/sets/257481/429986/

Esimene päev kui auto sai ostetud

143933553770b7_o.jpg

1439335792f764_o.jpg

Ja mõned uuemad

143933655f5ec0_l.jpg

14393361fa78bd_l.jpg

14393363790aba_l.jpg

1439336764021a_l.jpg

14588013f8d848_l.jpg

Jõudu ja jaksu meile kõigile kes omavad E30 8)

  • Vastuseid 421
  • Vaatamisi 53tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kerejuhtmestikul on salongis riie ja kapotiall pvc vms.        Vaatan, et oled lõpuks otsuse ja unistuse täide viinud Võid vahvlit võtta nüüd.

Esiletõstetud vastused

comment_7532
Kas vasakut tagumist nurka saab veel rullikatungiga ka tõsta?
Ära muretse, need kohad tõstukiga ammu kahekorra tõstetud :)

Kuigi väga harv juhus, kui inimeste rumalus ja lollus küündib selleni, et ka taga ei osata sillatala alla panna :) Keretööd küll igati vinks vonks, tundub et isegi paremini kui su oma masinal, oled seal saanud käppa harjutada...

Muidu pannakse jah happekrunt-krunt-pahtel-krunt jne, samas sai oma masinal ka kunagi kohe plekile pahtel tõmmatud ja pidas 2a sõitmist vastu ja veel üle aasta vastu maad vedeledes (kere) ja ikka polnud kusagilt lahti tulnud...

comment_7511

Lahti tõesti pahtel haljalt plekilt ei tule, kuid rooste on teine teema.

Ühel autol oli esiuksele haljale plekile pahtel tõmmatud, väliselt midagi viga ei olnud kuniks sinna väikse löögi sai, pahtel murdus lahti ja plekk alt ära mädanenud.

comment_7501

Paraku nii selle pahtliga on. Ka minu auto eelmine omanik oli lasknud uued karbid panna ja keevitus kohad otse pahtli alla. Karbid on praegu korras, aga keevitusest mõlemale poole 2-3cm oli tühjus pahtli all. KOrralik krunt või tsink(lihtne ja juba hästi püsiv)

Aga muidu väga ilus töö :wink:

comment_7469

Rahunege mehed pahtli alla lasin tsinki ka.Lihtsalt sattusin nii hoogu selle pahtliga,et ei teinud pilte vahepeal.Jah käisime eile tõime värvi ka ära 8)

Üritan nädalavahetusega krundi alla saanda :twisted:

TO:Marko S

Ma olen 28 aastat valmis :(

Tõmba traati kui tahad keevitada :D

comment_7365

Nii tööd vuhatud teha mõnuga.Üks pool kokku lastud ja lörri peale pandud kuna garaa¾is jube niiske senikaua kuni teist poolt teen võib rooste ligi võtta.

Puhur kärsass ka eile õhtu sisse :cry:

Aga vähem loba ja rohkem pilte:

large_24808004_CNox.jpg

large_24808010_i0uY.jpg

large_24808012_6pBO.jpg

large_24808014_yf6f.jpg

large_24808018_i9Zh.jpg

large_24808028_Yx7f.jpg

large_24808036_Uryi.jpg

large_24808046_QQFX.jpg

Homseni :D

  • Autor
comment_7354
Miks te nii suurte tükkidena neid kergeltroostetavaid B-osa tükke kasutate?

Ja sisemisele tiivale ligi pääsemiseks lõikasite välise tiiva lihtsalt eest ära? :shock:

Polnud ju tiivaserval nii laialt kahjustusi.

olen vist unustanud öelda, et tegu on ikka orginaal osaga. Sai Lauri1 käest ühelt touringult need ääred maha lõigata. Otsisin ja kiiresti sain kohe hea vastuse laurilt, et on nõus laskma lõigata jne. et ei ole tegu B osaga. :D

comment_7353

Tänapäeval võib ajukirurgijat ka p***e kaudu teha :shock:

Mis moodi peaksin sisemist tiiba ehitama kui välimine ees on :?

Ja välimised ääred polnud midagi nii ilusad kui mõni arvab võin veel nendest pilti teha kuna pole neid ära visanud. :twisted:

Või isegi eespool peaks mõned klõpsud olema nendest :roll:

comment_7351

Kulla mees sul kupee ka ju :roll: Ja kui sa paned sinna korraliku uue siis ok aga mina taon plekis pool uut sisemist koobast seega peaks juba selge olema miks selle välimise eest ära lõikasin :? Ja mis sellest halba on kui lõikan????Kui see koht peaks roostetama hakkama on see auto juba sajast erinevast kohast ennem ära roostetanud 8)

Tigetaks teete kõikketeadjad.Toon auto su õuele ja tee ise siis :x

Ja ise oled välimise tiivaääre ka küljest lõiganud KOGEMATTA :shock:

comment_7350

Rahu nüüd, ei maksa ärrituda. Imestasin lihtsalt, et asi nii lahti kohe lõigatakse.

Pildil teostatud tööd ei ole minu poolt ega minu autoga tehtud ning välimine serv vahetati lihtsalt hiljem välja.

Eks iga üks teeb oma tööd isemoodi, arusaadav.

Mulle isiklikult meeldib näiteks kui on võimalikult palju originaalplekki säilitatud, sest enamustes B-osa plekkides on juba tehasest rooste boorides sees.

Vaadates näiteks paljusid kindlustusremontide tulemusi, siis on need tihti aasta pärast juba hukas.

  • Autor
comment_7349

Heh ega polnud need vanad ääred ka korras ja näha kui maha lõigati siis sisemisest polnud midagi eriti järgi :S

Ka mul säilib edasi A-osa kuna lõikasin teiselt autolt maha need ääred olid piisavalt korras, et parem vahetasin ära.

Ega jh igaüks teeb omamoodi tööd :D sellega pole mõtet vaielda. Iga mees on omamoodi osav.

Ega ma oleks peaaegu ostnud B osad aga jhm leidsin auto mille küljest sain lõigata ja olen rahul. Vanade taastamine oleks vist isegi rohkem aega võtnud.

comment_7347

Ilmselt m-tech ei lugenud teiselt lehelt, et külge läksid teiselt autolt lõigatud originaalosad...Ilmselgelt ei pääse sedaanil sisekoopa vahetuseks ligi ilma välise koopa eemaldamata. Omal samuti see töö kunagi ees tutika a osa sisekoopa ja välimise tiiva näol. Sedapuhku jäävad kõik keevitused sinna, kus ka tehases on.

comment_7346

Muidugi ideaalis on see kõige õigem,et kui vahetada siis terve tükk korraga.

Nii nagu tehases seda tehtud on :D

Aga millegi pärast varasemad pildi on kadunud kuskile,seega teen uued nendest välimistest äärtest.Need jumala otsas kuigi kunde poolne välisel vaatlusel paistis enam vähem :?

comment_7344

Kuna tegu on musta värvi autolt pärit detailidega, siis tunduvad need piltidelt vaadates identsed B-osa detailidega.

B-osa detailid on ka tavaliselt päris suure varuga.

Kas sisemist tiiba poleks lihtsam olnud B-osana soetada? Seda peaks ju ka sedaanile saama.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.