Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21618

Sai siis Snoofi käest selline bemm toodud.Mootoriks 2,4td jube korralik tundub käima läheb hästi ja töötab ilusti.Kere on ka suht korralik plaanis ülevärvida.Lisadest on udutuled, esimesed elektri aknad ja roolivõim.Katuseluuk on ka aga see tahab remonti sest üheltpoolt ei tõsta nurka üles viskab nagu üle.Taga on m-tech 2 stange(lätikas).All on ka madaldus kui õieti mäletan siis -80.All on lsd-tiffer;):cool:.Sai siis toodud hobiautoks mida väheke nokkida ja õhtuti linnapeal tsillida.:D:cool:

Plaanid on uhked aga eks näha mis välja kukub.:cool:

http://img24.imageshack.us/img24/4350/p1010003gu3.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/9149/p1010004hm0.jpg

http://img144.imageshack.us/img144/8541/p1010001yw5.jpg

Esialgu jäävad need ajutised pildid homme teen auto puhtaks siis teen uued.:lol:

  • Vastuseid 143
  • Vaatamisi 22,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11901

Nii sai siis mingipäev kätte võetud ja bemm tööle aetud ja kuna talv tulemas ja töökoht olemas siis tahaks kiiremas korras selle aparaadi tänavale ajada aga hädasti oleks juhtmestikku vaja kuna praegune on väga ära rapsitud ja pmst kokku panna suht võimatu. Salongis on paar juhet mis istub pistikkusse ülejäänd on kõik kas kärssand või ilma otsteta ja seega oleks vaja siis kõigerohkem salongi juhtmestiku ja spido plokki ja kui kellegil on mõni kere kust saaks ka veel kõik salongi kruvid oleks ka hea kuna sellel olid enamus mingite suvalistega kinni. Kuskilt jäi silma, et r6 on üks sama juhtmestik seega peaks sobima mistahes r6 salongi juhtmestik? Sai ka huvi pärast proovitud velgi alla, et kuidas 10 ja 8,5 veljed alla istuvad et siis 10 20 ja 8,5 13. Eest oli siis pmst koopas ja tagant ära rullida siis oleks velg täpselt koopa servas.

OgAAAHcfrgyCwUi9X5smUYQP-6wwHwIlhJxmSQSI9Q61yQbHj0Re_dU5s53F8Jes_CFEpAT0CknYHd3HosDSqZCo6FAAm1T1UPDtgLKMvSf3bzhXO8ZGj1qCnnvr.jpg

OgAAAEzDzfZjROWyHRhg1SZ71oPaVmYQBzpd0etVY2ZtFy4XPbol0U_h-F7s9nZfAJzMS4mpc69WG_ngRkUgsgNekREAm1T1UKFB10g3zgMeGGe_bbWbjj3MI9fn.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_11209

Nii sai siis eile hakatud bemmi kokku panema kuna juhtmestikku on suht võimatu leida siis panin vanaga kokku tagasi. Armatuuri sain sisse ja tuled värgid ka põlevad. Homme katsun tuttaval lasta kõik lahtised juhtme otsad ära mõõta, et teada saada mis otsad need on ja mõni põlend juhe tuleb taastada. Pmst tuli nüüd üks 2,4 varuosadeks ka kust ehk saaks juhtmestiku aga kuna järgmine aasta plaan mootor vahetada võimsama vastu siis las see praegu jääb. Ilmselt on rihm ka ennast hamba võrra edasi tõmmand sest käivitamine on kehvem kui ennem ja suits on taga ja lagiseb ka eks see saab uus pandud. Täna sai esimesed tiivad ja koopad mastiksiga üle tehtud eks tuleb hakata nüüd keevitusi tinaga üle tegema ja varsti saab värvimiseks valmistuda.

Paar pilti ka siis :

17102010199o.jpg

17102010201.jpg

17102010200.jpg

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_9751

Nii saand siin mitu päeva masinaga tegeletud ja kindlaks on saand, et küünlad ei tööta või siis mõni neist ja genekas vist ei lae ka igakord. Mingipäev tuleb üks elektrik asja üle vaatama. Healjuhul saab järgmine kuu auto garagesse ja hakta keretöid tegema ja ära värvida saaks ehk tänavatele juba. Laepolster tuleb ka siiski tavaline ei hakka sinna midagi muud leiutama. Kuna paljudelt on saand siin juppe küsitud aga üheltmaalt keegi midagi rohkem ei vasta siis sai õnneks ehk kasutajaga elmut kaubale, et saan siis temalt salongi kruve,laepolstri ja esiklaasi.

Paar küsimust oleks ka siis. Kuna katuseluuk ei tööta trossid roostes jne siis sai uuritud seda ja et kogu süsteem ära vahetada kas siis tuleb terve luuk keevitus kohtadest lahti lõigata ja kuskilt uus süsteem sebida ja uuesti luuk kinni keevitada?

Teiseks oleks, et kui palju ja mida peab ümber tegema 2,5 kas 125kw või 126kw mootori peale panekuks? Kuna üks diisel on olemas siis võiks panna bemmile vähe asisema mootori peale. Kui suur huvi üldse 2,4td komplektse mootori vastu oleks?

  • Autor
comment_9743
Kui mootorit vahetad, siis ma paneks juba uuematüübi 141kw. Mootorikäpad jms istub ju 1:1le, suht minimaalsed ümberehitused tuleb teha ainult. :)

Mootorite hinnad on ka suht odavad neil 141kw'stel.

Palju seal muidu ümber tuleb teha? Kuidas juhtmestiku asi lahendada? Mis käigukast? Mille gardaan? Vana tüübi oma meeldiks mõnesmõttes rohkem saab odavamalt remondi ära teha ja kui kunagi turbotada siis jagube sellekohta infot ka juba päris palju. Kuskil bmw foorumis jäi nagu silma, et 0-100 jne pole erilist vahet selle 141kw ?

comment_9742

Juhtmestik ongi ainus asi mida vaja ümber teha või siis otsida ja ehk leiab Eestist ka mõne ülemineku juhtme pistikutele.

Mootor istub E36 käppadega ilusti peale, üks käpp tuli kõrvale aukudesse tõsta.

M50 kast istub ilusti alla, M20 kast läheb ka külge aind jääb natuke viltu, aga suurt vahet pole, ise keerasin käigukasti tala teistpidi ja jäi sinna patjade peale nagu valatult ning hoovastik tuleb lühemaks teha mõlema kastiga.

Kardaan jääb E30 tagumine osa ja E28 esimene osa.

Piduri vaakumvõimendi tuleb väiksem panna, E21 ja E30 IX oma sobivad 1:1, kuid on ka odavamaid lahendusi teiste markide vaakumvõimendite ja pumpade näol, mul on Astra 1.6 vaakumvõimendi ja mingise mitsu piduripump.

Rohkem ei tulegi midagi hetkel meelde.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_8311

Nii kuna nüüd sai mazda valmis ja saab bemmi garagesse siis sai paar juppi veel toodud mis vaja, nimelt eixilt sai toodud uued uksepolstrid ääred nahast ja keskel hall riie, shadowline liistud ja veljed sai ka täna alla. :D

IMG_2548.JPG

Ilma rullimata:

IMG_2551.JPG

IMG_2552.JPG

comment_8306

324td on hea masin et teha 141kw ümberehitust.

kardaan on juba õige pikkusega ja suure flantsiga, schifter peaks ka olema õige pikkusega, taga juba ketaspidur ja ees suured püstakud, differ on hea ylekandega. jahutusega ketad ees, kindlasti on plusse veel.

kui ma sellist projekti tegin siis tegin ise kardaani lyhemaks, aga sõbrale andsin 324td oma ja istus väga hästi, mõni kasutab e28 või teab mille oma, kuidas keegi.

aga korras 324td on väga hea auto, ma ei soovita ymber teha. see kõigest minu arvamus.

edu ehitamisel!

  • Autor
comment_8287

Eks see ümberehituse mõte ole see, et tagaplaanil olev audi a6 on mul juba diisel ja 2 diislit pole mõtet pidada ja sellepärast tahakgi 2,4 asemel mingit normaalset bensiinikat mis käiks normaalselt edasi ja ei lõgiseks nii nagu see bmw diisel. :D

Kusjuures püstakud vist ees erinevad jh nimelt juhipoolsele panin 9 laia azevi ilusti alla aga kõrvalistuja pool tuli püstakut veits käiata. Eks need plaanis nagunii 51 vastu vahetada. Nüüd auto garagesse ja eeltöid tegema ja eks varsti värv selga ja kokku panema. Avastasin ka et tagumised madaldusvedrud on erinevad üks on alt ja ülevalt peenem aga teine on ühesuguste keerdudega. :?

  • Autor
comment_8151

Täna sai siis auto garagesse ja kohe ka lihvitud maha vana pahtel. Siis hakkasime vennaga vaatama, et tagumised veljed ikka tiba väljas ja sai proovitud väikest modimist ja nüüd lähevadgi kõik tiivakaared vahetusse ja auto muutub parajalt laiaks ja mis peamine veljed jäävad ilusti koopasse. Paar pilti ka:

190320112341.jpg

190320112351.jpg

190320112361.jpg

190320112401.jpg

  • Autor
comment_8122

Tänase seisuga sai vahetatud bagassi luuk ja kapot külge läksid siis märgita ja lipi panin ka taha külge. Veel sai tiivakaared taha külge keevitatud ja tulemus sai väga hea velg ilusti koopas. Lähiajal peaks saama ühed tiivad veel ja siis lähevad esimesed ka ümber tegemisse. Vana pahtel sai kõik eemaldatud ja nüüd läks uus peale.

200320112421.jpg

200320112431.jpg

  • Autor
comment_7842

Nii terve nv on saanud siis garages oldud ja tehtud sai nii mõndagi. Kuno keevitas ja jamas siis esimeste tiibadega ja oli ikka täis keberniit saada nad ühte moodi. Kuna esimesed tiivad said tiba laiemad siis tuli pmst terve tiib ajada põlle ja karbiga kokku. Laiendid sai ka peale pandud. Pmst nüüd veel viimased pahteldamised ja lohkude täitmine ja saab krundi selga tõmmata.

img2571k.jpg

img2568sf.jpg

img2565o.jpg

  • Autor
comment_7689

Kuna 215/45 oli liiga kõrge ette siis sai pandud uued rehvid 205/40 ja nüüd saab ilusti keerata mõlemale poole nii, et kuskilt vastu ei käi. Pahteldamine hakkab ka pmst valmis saama ja kui hästi läheb on nädala lõpuks krundiall.

IMG_2589.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_7379

Nii saand siis kõvasti lihvitud ja asi on sealmaal, et krunt on peal. Nüüd vaja mõni koht üle lihvida ja võib minna värvi valima.

Ressult sai toodud siis täiesti toimiv katuseluuk kuna vana lammutas Kuno laiali ja tuli välja et trossid puruks ja keegi ennem juba selle kallal käinud aga nüüd saab toimiv peale, sai veel toodud esiklaas. Nüüd vaja tellida veel m-tech replica lisa ette ja on välimuse komplektne.

IMG_2632.JPG

IMG_2635.JPG

IMG_2638.JPG

  • Autor
comment_7371
Kuidas laiendid kinnitasid? Kõik ühe laksuga üle krunditud, lukud ,lingid jne :) Seestpoolt jääb tegemata või värvimise ajaks võtad auto laiali?

Katuseluugiga hakkab sul igatahes nalja saama, see parajalt jama süsteem...

Laiendid sai pandud isepuurivate kruvidega ja kruviaugud ja kõik vahed sai ära pahteldatud, et jääks asi nagu oleksgi kohe originaalis seal. Lingid ja lukud tglt ära teibitud kuna neid sealt kätte ei saand sest kas kruvidel pea maas või lihtsalt lähevad sisse pooleks. Proovisin neid eelnevalt varu ustelt ka eemaldada aga lootusetu kui ühe kruvi saad lahti siis teisel kas läheb pea ümmarguseks või kruvi sisse pooleks. Seestpoolt ei hakka tegema kuna värv jääb pmst sama ja kõik nähtaval osad saab tehtud ja sees igalpool polstrid ja asjad peal siis ei näe põhjust sealt teha. Ei tea korra sai ta juba külge pandud ja siis töötas küll nii kuidas vaja liikus ette taha ja üles alla ilma probleemideta.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_4240

Nii sai siis aega, et ka bemmiga tegeleda. Värv nüüd peal ja jääb siis asi kokku panna, eks neid vigu ole küll ja veel aga vähemalt sai parem kui ennem ja eks sai kogemusi juurde mis teinekord teisiti teha. Tagumine osasai juba päris hea aga esimesed tiivad teeb mingiaeg ümber kuna g2 esitiiva kaared pole päris head sinna aga esialgu tahaks mingiaja sõita ka sellega ja on näha kas lööb pahtli kuskilt lahti või mitte. Uksed ja tagatiivad sai 2x üle tehtud aga musta krundiga pole ikka mõtet teha kuna sellega teed üle on kõik ilus tore ja kõik tundub libe ja nii kui värvi peale tõmbad siis on näha siin täks seal täks jne. Korra sai ta tänu sellele üle tehtud täksete kohad sai ära pahteldatud uuesti krunditud siis vaatasid kõik ilus ja nii kui uuesti värv peale siis jälle tuli kuskilt midagi välja ja kuna raha puuotsas ei kasva siis ei hakand uuesti enam tegema lõpuks peaks saama sellega natuke sõita ka. Tagatiival lõi ka lambi kohapealt kobrutama saisee üle tehtud valge krundiga ja oli ilusti näha kus mis vead on ja kui mingiaeg uuesti üle värvib siis kasutab valget krunti. Üldpilt sai igatahes rahuldav ja nii sai hakatud täna tegelema shadowline liistud külge ustel vaja klaasid ära vahetada siis laepolster jne. Sai ka käima pandud uus aku geneka rihm sai ära vahetatud kuna vanast oli ainult riba järgi kus oli healjuhul 5 hammast küljes ja pmst kütus üles ja 2 pöördega juba töötas. Eks kui kokku saab siis teeb paremad pildid hetkel siis mingisugused, et ettekujutuse saaks. Kapott on ka vaja uus tuua kuna see läks nihu.

mg1248.jpg

mg1252.jpg

mg1268.jpg

  • Autor
comment_4238
väga kena, ehk näeb siis pärnu vahel seda varsti!

Jh loodaks ise järgmine kuu kindlasti tänaval olla aga hetkel on tööaeg see mis segab. Ega seal palju teha polegi sisu kokku pidurid üle käia sumpa alla ja pmst võiks üv minna ahjaa spidoplokk ka üle vaadata kuna üksgi seier ei tööta hetkel lambist kadusid ära.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_3806

Oskab keegi öelda kust oleks võimalik leida selle 2,4td juhtmestiku skeemi vms, kopp ees juba sellest diislist mingit infot selle kohta kuskil pole spidoplokis töötab hetkel ainult aku, suunad, udud ja täistule pirnid ülejäänd asjad ei tööta ja ei oska kuskilt alustada ka millegagi armatuur sai uuesti maha võetud , et vaadata äkki kuskilt juhe puruks vms aga ei paista midagist ja lahtiseid ja põlend otsi on ka ikka kolepalju üle aga need ei tohiks seda segada kuna algul töötasid nii kütus kui ka temp. Heameelega paneks uue juhtmestiku aga sellele 2,4td pole suurt midagi saada ehk on kellegil mõni koht kust oleks võimalik elektri süsteemist targemaks saada?

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.