Hüppa postitusse

324td '87 - Taavi00

Postitatud

Sai siis Snoofi käest selline bemm toodud.Mootoriks 2,4td jube korralik tundub käima läheb hästi ja töötab ilusti.Kere on ka suht korralik plaanis ülevärvida.Lisadest on udutuled, esimesed elektri aknad ja roolivõim.Katuseluuk on ka aga see tahab remonti sest üheltpoolt ei tõsta nurka üles viskab nagu üle.Taga on m-tech 2 stange(lätikas).All on ka madaldus kui õieti mäletan siis -80.All on lsd-tiffer;):cool:.Sai siis toodud hobiautoks mida väheke nokkida ja õhtuti linnapeal tsillida.:D:cool:

Plaanid on uhked aga eks näha mis välja kukub.:cool:

http://img24.imageshack.us/img24/4350/p1010003gu3.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/9149/p1010004hm0.jpg

http://img144.imageshack.us/img144/8541/p1010001yw5.jpg

Esialgu jäävad need ajutised pildid homme teen auto puhtaks siis teen uued.:lol:

  • Vastuseid 143
  • Vaatamisi 22,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

b osa karbid nüüd vaevalt tsingitud on, sinna on õhuke kiht musta kruntvärvi peale lastud ja ongi kõik. Keevituskohad hakkavad kõige enne usiitama siis! Hea oleks, kui peale karbi keevitamist pritsiksid sissepoole neid asju, , aga edu tegemisel, paljud ei viitsiks vaeva näha sellise taastamisega! :)

on mis on, ega ma midagi halba ei ütlegi, aga tühja tööd pole ka mõtet teha ja endal elu raskemaks!!

kle sa ise muidu tegid kohe kõike õieti v :D:D

kahtlen eigo aga võibolla olid supper männ

igal juhul mis mee vaidleme mis poiss ise auto kallal teinud oled ja kui nõu vaja v kindel pole siis ikka kysi suurtelt onudelt eix ja valerka ja muud sellised suht nutikad e30 koha pealt

ära häbene

  • Autor
b osa karbid nüüd vaevalt tsingitud on, sinna on õhuke kiht musta kruntvärvi peale lastud ja ongi kõik. Keevituskohad hakkavad kõige enne usiitama siis! Hea oleks, kui peale karbi keevitamist pritsiksid sissepoole neid asju, , aga edu tegemisel, paljud ei viitsiks vaeva näha sellise taastamisega! :)

Mul eespool kirjas, et karbid on lastud ise teha ei ole need b-osad, ise võtsin mõõdud ja lasin 2mm tsingitud plekist välja väänata :wink:

  • Autor

sorry, minu viga, ei lugenud korralikult...:D

need turbomehed siin foorumis on supermännid...:D

:D

Täna proovisin siis pütta, et kuidas ta sinna istub ja minuarust on ta suht mõnus seal ei uskundgi, et nii hästi sobib. 8)

pilt126.jpg

pilt127.jpg

pilt128.jpg

auk on veidi lai minu arust aga jah see suur toru sobib vist iga e30 alla...

isegi vaatan praegu enda oma ja mõtlen, et on ikka tilluke teine...

Aga maanteel ma ei viitsiks seda plörinat kuulata ka enam :)

  • Autor

Ma ei tea, minule igatahes meeldib see seal ja selle rahaeest on minuarust see suht ideaalne seal, eks pildil on ta umbes alla visatud ja eks peaasi, et ise rahul. :D

isegi e30 on orig. püta torud suht ok mõõdus veel,hondadel nissanitel ja muudel riisipätsidel on ilged pastakad taga,no sportlikumatel nagu prelude jne on kaks pastakat ka taga healjhul :D

isegi e30 on orig. püta torud suht ok mõõdus veel,hondadel nissanitel ja muudel riisipätsidel on ilged pastakad taga,no sportlikumatel nagu prelude jne on kaks pastakat ka taga healjhul :D

täpselt minu mõte :D

aga jah see suur toru sobib vist iga e30 alla...

maitse asi :D

Nu mulgi parajad 2 kahuritoru ... häält teevad mehiselt aga see-eest on vastav mootor ka ja üleültse mulle lausa meeldib mu auto hääl. Mnt tsipa paha on aga ra*sk ära ka ei võta :D

Jürgen peaks ka mäletama mis häält ta ex tegi :D

  • Autor

Mida parem väljalase diislil on seda paremini ta liigub, algul ei uskunud, et niipalju tõmmet jääb sumpsi kinni aga kui selle alt ära võtsin oli ikka vahe sees. Orig sumpsiga oli hääl suht vaikne ja mootori müra käis üle nüüd aga on vastupidi, teatult pööretelt ei teegi enam vahet kas on diisel või bens(loomulikult kui mootori juures seisad siis on aru saada) :D

  • Autor

Nii äkki keegi viitsiks seletada kuidas armatuuri ära saaks võtta, kuna avastasin, et selle tagant puha küpsis ja kui teha siis juba teha. 8)

armatuuril on mõlemal pool all ääres kaks padrun peaga kruvi, kui need lahti on armatuur lahti age teised jupid pead vast ise ära lammutama.

vasakul ja paremal jah kokku 4 polti,

rool kindlasti maha,

juhtmestik käib lahti pistikust vasakul pool armatuuri all,

kindalaeka kohalt keera kruvid lahti,

makiaugust pääsed ligi salongisoojendustrossidele mis lahti pead võtma

(alternatiivina võid lahti kruvida ka salongisoojenduspaneeli ja risti läbi oma augu selle toppida, see eeldab aga suhteliselt lühikest kruvikeerajat, et alumistele kruvidele ligi pääseda.)

ühe kruvi-poldiga peaks ta ka kinni olema keskkonsooli küljes

Reino@Liiga palju armatuure vahetanud :D

  • Autor
vasakul ja paremal jah kokku 4 polti,

rool kindlasti maha,

juhtmestik käib lahti pistikust vasakul pool armatuuri all,

kindalaeka kohalt keera kruvid lahti,

makiaugust pääsed ligi salongisoojendustrossidele mis lahti pead võtma

(alternatiivina võid lahti kruvida ka salongisoojenduspaneeli ja risti läbi oma augu selle toppida, see eeldab aga suhteliselt lühikest kruvikeerajat, et alumistele kruvidele ligi pääseda.)

ühe kruvi-poldiga peaks ta ka kinni olema keskkonsooli küljes

Reino@Liiga palju armatuure vahetanud :D

Selge homme hakkan asja lammutama 8)

  • Autor

Selge homme hakkan uurima seda. Teine küsimus on katuse luugi kohta, nimelt on minuomal see trossi süsteem mäda ja, et kat.luuk lahti teha tuleb keerata päris usinalt seda kangi koguaeg nagu viskab üle ja siis saab lahti ja kui nagu katuseluuk katuse vahele keerata siis tuleb ka mingi 15cm käsitsi lahti ja kinni lükata ja mõte on, et vahetaks selle ära kuna nendel hind suht odav aga kuidas seda luuki üldse vahetada saab?

rooliall on ka üks kruvi mis armatuuri kinni hoiab, trosse pole mõtet ära võtta, läheb kaua aega ja pärast ei saa lihtsalt tagasi, võtad sellle esipaneeli ainult lahti, nelja kruviga on kinni.

luugiga on juba keerulisem, pead laekatte eemaldama, et laekatet korralikult ära saada pead klaasid eemaldama, sul piisaks ka esiklaasist

  • Autor
rooliall on ka üks kruvi mis armatuuri kinni hoiab, trosse pole mõtet ära võtta, läheb kaua aega ja pärast ei saa lihtsalt tagasi, võtad sellle esipaneeli ainult lahti, nelja kruviga on kinni.

luugiga on juba keerulisem, pead laekatte eemaldama, et laekatet korralikult ära saada pead klaasid eemaldama, sul piisaks ka esiklaasist

Laepolster juba maas.

Kui ainult luuki tahaks kätte saada siis ka vaja laepolster vaja eemaldada we? Mõtlen et kui mehanismi pole kätte vaja saada. :?Siin on näha et 6 torksiga kinni ainult.sunroof05.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Nii tänasega on siis seis sealmaal, et karbil on mädad kohad kaotatud ja uued plekid peale keevitatud aga kuna gaas sai otsa siis ei jõudnudgi uut karbiplekki peale keevitada. Karp sai altpoolt tsink grundiga kaetud ja sinna peale läks mingi bituumen põhja mastiksi moodi asi. Mingiaeg siis uue balooni tooma ja karbi lõplikult ära tegema ja siis vaja veel armatuuri tagant otsaseina keevitada mis saab päris nõme olema:) Nüüd aga oleks vaja targemata nõu, nimelt millega oleks hea teha uus katuse sisemine polster, originaalis on seal riie aga see on omadega läbi ja ega korralikku on suht võimatu saada ka siis tahaksgi teha kõva katuse ja selle mingi riidega või alecantraga ära katta aga see eeldab mingit alusvormi kuhu see riie kinnitada.

pilt144.jpg

pilt145.jpg

Polnud just ilus vaatepilt

pilt140v.jpg:D

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.