Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_43988

Võimalik, et sul kõik sarniirid ja rooliotsad suht kulunud, siis ongi kerge. Sama lugu olnud mitmel autol, rool ülikerge ja peale tutikaid juppe suht raske.

Praegusel igapäevaautol ka rool suht raske, kuigi võim töötab ja kõiki asju vahetatud jne. Reaalselt peaks korras võimusüsteem ikka kõik tihedad sarniirid ja möllud ära kompenseerima kergusega, aga eks need võimusüsteemid ka kõik 20a vanad ja kulunud.

comment_44006

Leia ikka parem see väheke aega ja raha ja pane ka roolivõim peale, kui sul juba pump olemas, siis vaja veel ainult roolilatti, voolikuid ja õli topsikut ja hea kui ka õlitopsiku hoidja mootorikäpa küljest. Võibolla ka roolikardaani (e30ne oma). Vaata bmw klubis kuulutusi, seal piisavalt e36tesi varuosadeks.

  • Autor
comment_44031

Nii, lõunast saati olen mootorit laiali kiskunud. On ikka ropp asi küll.

Tuleks ära tellida klapikambrikaane tihend ja plokikaane tihend. Mootoriplokk tuleks puhtaks küürida. VIsko välja vahetada,sest see on natuke kõveraks läinud. Küünlad ilmselt uued panna.

Ja enne ühel jõulisemal kiirendamisel läks vist difri padi puruks. Ragin käis ja differ rippus väga madalal. Hea,et see juhtus siinsamas töökoja läheduses, mitte kuskil linnas.

IMAG0169.jpg

IMAG0173.jpg

  • Autor
comment_44370

Paar probleemi on tekkinud.

Üks hommik avasin pardatsoki ja seal ujus makipaneel. Öösel oli korralikult sadanud. Kust kohast see vesi sisse tuleb? Võtsin esiklaasi juurest selle resti ära ja sealt ei saa kuhugi minna,sest seal polnud ühtegi auku.

Teine asi,et kütusekulu seier vajus põhja ja seal ta seisab hetkel, ehk näitab kogu aeg,et kütusekulu on laes. Täna käis vend sõitmas ja väitis,et spidomeeter ka ei tööta + kütuse seier ka vahepeal kõigub siia-sinna. Kui alla 20L on,siis näitab nagu õigesti. Kui ca 30L on,siis vahepeal vajub 20L peale ja siis jälle 30L peale.

Kas need elektrianomaaliad võivad olla seotud selle veega? Kuskilt lühisesse läinud? Aju peale vett ehk sattunud? Aju peaks vist armatuuri all pardatsoki juures olema?

Igasugune info on abiks.

comment_44419

Aga näidake kahtlusalustele kohtadele survepesu, mis siin ikka oletada. Ise näete siis mis ja kuidas ;) Eixi pakutud akualus on üsna tõenäoline, seal peidab müramatt kapoti poolt üsna palju plekipinda ära ja seespool on veel mingi heliisolatsiooni kiht. Augud ja praod ei paista teinekord esimese hooga silmagi. Samamoodi võib tuuleklaasiraam tihendi all üllatusi peita.

comment_44423

Akualus ja selle ümbrus on tõepoolest rooste ja auguvabad, samuti ka plekk, mis on tuuleklaasi all.

Kuna vesi satub kindalaekasse, siis saab äravoolutoru-ummistuse vist välistada tõesti ja pakuksin hoopis, et tihend, mis ümbritseb mootorijuhtmeid, on pesast välja tulnud või on katki.

Räägin sellest juhtmepundist, mis tuleb salongi mootoriaju külge ja sellest suurest kummirõngast, mis eraldab kereplekki ja juhtmeisolatsiooni ning samuti eraldab ka salongi ja mootoriruumi.

Samas võid vaadata ka äravoolutoru.. see võib ka umbes olla ja klapikabrikaane ning selle toru vahel oli õhuvahe küllaltki tilluke.. mootor võib toru kinni litsuda!

comment_44424

ühtlasi kui juba tihendeid vahetad siis vaheta ka uuel mootoril õlifiltri kopsiku jala tihend ära. Maas on seda tunduvalt parem teha kui kapoti all. Too on üks m50 tüüp vigadest ;)

Auto kohapealt siis nii palju et tundub päris korralik isend niiet jõudu jaksu ja pikka kannatust :)

  • Autor
comment_44428

lynx,nüüd tuleb meelde küll,et seda kummilullat salongi ja mootoriruumi vahel ma ükskord vaatasin ja see oli jah katki lõigatud ja paigast ära. Natuke sättisin ta küll paika kuid uurin homme uuesti kui auto juurde saan. Täitsa võimalik,et selles asi. Kuigi ta on seal suht ääre all seega hetkel ei mõista kuidas peaks saama vesi sealt sisse...

ranzzz,selge..otsisin seda tihendit hetk tagasi aga ei leidnud nagu. Ehk oskad mingi lingi anda. Eile muidu tellisin terve hunniku tihendeid ära: klapikambrikaane tihend, plokikaane tihend, väljalaskekolle tihendid,väntvõlli tihendid(esimene ja tagumine), termostaadi, õlifiltri, õli. Täna sain aju ka kätte. Puudu on ainult õhulugeja...ja hunnik raha :(

eix,selge. Tänud. Eks homme lähen kastan seda masinat veidike.

Muudetud , muutis RaidoM

  • Autor
comment_44498

Sõber ostis oma E39 528-le selle kk tihendi kuid ei vahetanud ära ja andis mulle. See peaks nagu minema.

Vahepeal ei tahtnud auto tühikäigul töötada. Suri välja kogu aeg. Mingi vaakumvoolik oli lahti tulnud. Panin kinni ja töötab jälle.

Muudetud , muutis RaidoM

comment_44532

Kui veel juhtud kettaid vahetama või on vaja suporteid eemaldada oleks kena need traadi või juhtmetripiga kuhugi rippu panna, et pidurivoolikult pinge maha võtta. Tõmbab veel prao sisse muidu ja voolikud niisked pärast, seda jama ka vaja pole :D

Muidu igatahes kena masin ja palju tööd ette võetud kohe :) Tore vaadata. Mis sest põllelisast ka sai? Võid PS-i kirja panna :D

  • Autor
comment_44536

lynx, see kkk tihend läheb uuele mootorile, M50B25 mis on vanosega. Praegusel mootoril vahetasin kkk tihendi ära mingi aeg tagasi.

GTA, selge. Ise poleks selle peale tulnudki. Ilmselt järgmine nv võtan nad uuesti küljest kuna lolli peaga ei ostnud koos ketastega klotse. Puhkus ka kohe tulekul. Ehk on ülejärgmisel nädalal uue mootori häält kuulda :)

Põllelisa seisab veel kuuris. Kuid hetkel teda müüma ei hakka. Üritan ta ära parandada ja ära värvida.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_45278

Vahepeal on lakanud töötamast elektripeeglid + raadio seaded lähevad paigast ära mingi aja tagant. Mingi elektrikala on sees.

Peegliklaasid vahetasin ära.

Lisandunud on Alpine ovaalid ja põllelisa sai lapitud ja värvitud kuid pean korra üle tegema. Esimene kord läks nahka.

Mootori kokkupanek käib väga aeglaselt :huh:

IMGP2342.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.