Hüppa postitusse
Postitatud
comment_38938

Nonii. oleme siis järjega seal, et cabrio sai omale täna eesti reg nr. ülevaatuse ja kindlustuse.

Masin on siis pärit 91. aastast, värvuselt roheline ja omab üüberkapuutsi

Kapoti all on tiksumas rahulikult 1.8l ja 83kw mootor, plokipea sai eelmise omaniku jutu järgi 15 000 tagasi kap remondi ja uue nuka

Vedrustuseks on all miskid BMW Performance kollased amordid ja punased madaldusvedrud(lisaks pagassis coilover vedrud)

Summuti on muidu originaal aga lõpus on miski lehtersprortiivnõi pütt

Käiguosakond on tihe ja korras.

Kere on saanud miskit litaka taga parempoolsesse rattakoopasse. lisaks on ees põll miskit näinud.

Katus on korras muidu, ainult 2 väikest auku on juhi pea kohal(võti läheb aind läbi)

Salong on muidu ok, aga tagaiste, tüüpilisest kohast puruks.

Nii ja nüüd siis mõne sõnaga plaanidest

Olemas:

2.8 TUB mootor

Vaja:

LSD tiffer 3.64 ülekandega

318i radikas

Vems

VL torukolle

IX või Golf1 pidurivõimendi koos pumbaga

El vendid 2tk ette

Lenso BSX 9 x 16 veljed plus rehvid

selline väike idee ja mõttelend siis

http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://album.ee/album/292468/50296379 http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif

Ei oska ma neid pilte siia üles laduda

  • Vastuseid 130
  • Vaatamisi 13tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Pill koos. Proovisõidu ajal lendas tosoolilõdvik laiali. Kuna ise panen soome minema täna siis lasen vennasel asja korda ajada et nv ikka kokkutulekule saaks mul naine tulla.

  • Ma kardan, et selle tempo juures läheb see summuti enne rooste kui plärtsu tunda saab.

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada.  To do list:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_108458

20160630_151635.jpg

Selline siis nüüd hetkeseis. Lappame aga kokku,  varsti peab kasutaja lepa juurest õlipumba ära tooma 20160630_151521.jpg

Kellelgi oli mu auto peale tõsine kõhulahtistus tekkinud ?

20160630_151556.jpg

Pikem ketitald sai õlipumba keti käest toorelt sisse lihtsalt. Vedas et pinguti oma tööd eeskujulikult tegi ja klappe pähe ei lasknud keti üle viskamisega20160630_152046.jpg

Ketikambrikaane või kuis seda nimetatakse, eemaldamisel murdus õnneks pudedaks muutunud jahutuse plastiktoru. Mis sai uus pandud ja mille vahetus polnud üldse mitte lõbus töö taas. Arvestades kui palju sl kolle maas on käinud siis vedas et selle toru pärast enam vast võtma ei pea

  • Autor
comment_108464

20160630_190356.jpg

Ja jääme kõne ootele et võrru pumba järgi sõita ? 

20160630_190155.jpg

Ja selline on siis pm lõpptulemus kapoti alt. Aku poole pealt peab  juhtmed veel lühemaks tegema. Mõned ajutised-alatised kiirühendustega + ja - juhtmed ümber vedama ja okitoki

Jääb veel üks probleem. Õhufiltri kopsik. Tuleb lammaris ringi käia. Topeltvanose õhuvõtt kolle alt sunnib miskit vägevat põlvedega torulahendust kasutama aga see jääb talve kunagi. 

comment_108467

Häbi pole nii s*tase kapotialusega pilti üles laadida....ah jaa sry sul pole kapotti :D

Tühja sest kõnest passid, helista ise Lepale, muidu saad jälle sõitma alles järgmisel aastal....kui hästi läheb(ei käinud Lepa pihta vaid Martini projekti edenemise kohta ??).

  • Autor
comment_108645

Kõige kehvemas kohas asuv muidugi. Salongiradika juures nägin valget aurusammast ja sealt tuli miskit. Nüüd sisselase vaja TAAS maha võtta. Loodan et salongiradika torud mu ajusid ei hakka nüüd töötlema. Uut salongiradikat sinna küll ennem järgmist nädalat ei saa(ei jõuaks vahetuse eest teeneid vennale ära teha ?)

Muudetud , muutis hondamtx

  • Autor
comment_108739

Asi selge, minu pill ei osale kokkutulekul. Juhtus see mis kõige rohkem kartsin. Salongiradika toru läks lihtsalt puruks.

mis seal ikka, uus radikas tellida ja vähemalt on siis masinal mõlemad radikad värsked.

Mõnda head versiooni vahetuseks on kellelgi või peab armatuuri välja kakkuma?

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_109618

Paistab et midagi ei sobi käigukastile enam. Käigud on hakanud kuidagi raskelt sisse minema. Ennem viimast seisma jäämist(kuu tagasi ehk?) toimetas veel ilusti nagu. Kert arvas et töösilinder äkki väsinud. 

Äkki asi selles et mul on 1 massiline m20 hooratas, sellele sobiv tutikas korv ja ketas aga siduri töösilinder koos selle vardaga mis survelaagrit tõukab m40 käigukasti küljest aga nüüd on all m50 käigukast.

 

Siit ka küsimus kas m20 ja m40 ja m50 siduri töösilindrid on erineva käigupikkusega ja või vardad on eri pikkusega.

  • Autor
comment_109620

No mul ka nagu ei olnud siiani.

 masin selle comboga nüüd juba kuskil 2000km ja tiba peale sõitnud

Ja kusjuures see ei ole koguaeg nii et käigud lülituvad kehvasti.

Mõnikord on ka trehvanud et tagurpidi ja 1. ning 2. käik lähevad üli sitasti sisse samas järgmine kord pole probleemi. 

Vaatab, laseb veal veel süveneda ja siis vast näha juba mis reaalselt häirib käiguvahetust.

Sünkronisaatoritest on lihtsalt kahju kui ära lõhub.

Teine getrag 260 kast ka veel olemas niiet loodame et veel vahetama niipea ei hakka. 

  • Autor
comment_109626

Nii. Lasin naisel uuesti katsetada. 

Käigud lähevad nõksuga sisse. Ei ragise aga nagu miskit pooks. Siduri lahutamine ka ok. Arvasin et vb kui laseb vähe sidurit järgi siis paneb auto minema aga ei(see oleks seletanud liiga lühikese varda teemat).

Tühja käiku ikkagi on. Seega ilmselt sidurisilinder koos vardaga toimetab.

Kuna ainult tagurpidi, 1 ja 2 käik jebivad nii siis jääb üle sünkronisaatorite kamm minu arust

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_110193

Paistab, et mu sidurianomaalia saab ka ehk lõpu. Nädal peale viimast liikumist panen pilli käima, et ajaks välja.... pedaal vajub ilusti põhja ja sinna ta ka jääb. 

Tellin uued silindrid, nii töö- kui peasilindri ja vaatame asja uuesti üle. 

Tundus viimati garaazi ajades, et ka tutikas 3-4000 km sõitnud survelaager teeb häält aga võibolla oli ikkagi asi silindri töös. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.