Riputan oma auto ka üles teistele aga ennekõike endale tuleviku mõttes jälgimiseks, et mida aja jooksul korda on saadetud.
Tegemist minu esimese e30'ga ja ostetud sai ta peamiselt hobiautoks.
Otsisin e30 kupee kerega masinat peaaegu aasta aega ja tuleb tunnistada, et mõistliku eelarvega korraliku isendi leidmine ei olnud sugugi kerge ettevõtmine. Soov oli saada kas 2,5'st või 1,8iS facelift masinat. Hakkasin juba tasapisi loobuma mõttest, kui järsku leidsin müügist kõneall oleva masina. Ei olnud küll päris 100% sellises korras nagu oleks lootnud saada, aga ikkagi võtsin ära - küll saab kõik asjad korda teha - ja nagu esmamulje näitab, siis tegemist ikka jagub.
Plaan on auto esilagu tehniliselt korda teha ja arvatavasti ka veidi edasi aidata, et oleks sõidurõõmu hobiautost. Hiljem tuleks ka kosmeetilise taastamise kallale asuda - tahaks säilitada originaalset välimust.
Auto aastast 1990 ja suhteliselt stock varustusega: sportsisu, must lagi, elektrilised peeglid, katuseluuk, roolivõim ja thats about it.
Mõned pildid auto hetkeolukorrast:
Nagu piltidelt näha ja nagu ka enne ütlesin, siis tegemist jagub.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere klubilised.
Riputan oma auto ka üles teistele aga ennekõike endale tuleviku mõttes jälgimiseks, et mida aja jooksul korda on saadetud.
Tegemist minu esimese e30'ga ja ostetud sai ta peamiselt hobiautoks.
Otsisin e30 kupee kerega masinat peaaegu aasta aega ja tuleb tunnistada, et mõistliku eelarvega korraliku isendi leidmine ei olnud sugugi kerge ettevõtmine. Soov oli saada kas 2,5'st või 1,8iS facelift masinat. Hakkasin juba tasapisi loobuma mõttest, kui järsku leidsin müügist kõneall oleva masina. Ei olnud küll päris 100% sellises korras nagu oleks lootnud saada, aga ikkagi võtsin ära - küll saab kõik asjad korda teha - ja nagu esmamulje näitab, siis tegemist ikka jagub.
Plaan on auto esilagu tehniliselt korda teha ja arvatavasti ka veidi edasi aidata, et oleks sõidurõõmu hobiautost. Hiljem tuleks ka kosmeetilise taastamise kallale asuda - tahaks säilitada originaalset välimust.
Auto aastast 1990 ja suhteliselt stock varustusega: sportsisu, must lagi, elektrilised peeglid, katuseluuk, roolivõim ja thats about it.
Mõned pildid auto hetkeolukorrast:
Nagu piltidelt näha ja nagu ka enne ütlesin, siis tegemist jagub.