Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

ottOmar

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    32
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast ottOmar

  • Tiitel
    Mininokk

Profiili info

  • Minu autod
    BMW 318iS e30 '90
    Audi A8 d3 3,0 TDi '04
    Audi A8L d2 4,2 '01
  1. ottOmar

    O: töötegijat kere + värvimine

    Tere. Kuna ma ausalt ei osanud seda teemat kuhugi mujale teha, siis minu meelest sobitus see olemasolevate variantide hulgast kõige paremini siia. Aga asjast. Nimelt otsin kedagi, kellel oleks tahtmist ette võtta e30 kupee keretööd. Tööde maht ja tingimused on juba läbirääkimiste osa aga midagi hullu ei ole. Keevitada ja pahteldada saab kinldasti Kiiret mul asjaga ei ole ja raske südamega pean tunnistama, et päris esinduse taset ei nõua - uunikumiks, ma arvan, et mu auto ei saa Variandina sobib ka see, et värvimise eest hoolitsen ise. Ette tänades, Ott 56650030 ott@rgb.ee PS. Kui moderaatoritele see teema siin ei meeldi, siis võib tõsta sobilikumasse kohta
  2. ottOmar

    O: FL keredetaile ja muud

    Tere. Tarvis oleks 318iS'le järgmisi detaile: kapott (mida korralikum seda parem) vasak esitiib (eelistatud oleks heas korras A osa) parem esitiib (eelistatud oleks heas korras A osa) stange tala esipaneel stange (mida komplektsem seda parem) esipõll (mida korralikum seda parem) radikas (sobilik 318iS'le tootekoodiga 17111712982) aknapesuvedeliku paak (tootekoodiga 61661370789) Pakkuda võib ka: esivõre komplekt (ümber tulede ja neerud) võiks olla uueväärsed Esitulede komplektid parem / vasak (naerusuud + täistuled) võiks olla uueväärsed Nimekiri võib täieneda. Pakkumised palun teha postkasti või meili peale ja loomulikult pildid ei tee paha. Ott 56650030 ott@rgb.ee
  3. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Pole nüüd mitu kuud kirjutanud. Ega pole ka midagi eriti teinud - kui siis peamiselt sõitnud. Leidsin telefonist pildi eelmise aasta lõpust - üks vasja sõitis kaubanduskeskuse parklas ette paremasse nurka: Tulemusena sai kindlustuse kulul natuke autot jälle paremaks. Kui kevad oli juba pooles vinnas ja lubatud suverehvihooaeg juba paistmas, siis proovisin alla ka soetatud rattaid: Ilmselt polnud enam muud varianti kui poodi madalduse järele Alla panin klassikalise 60/40 lahenduse. Üllatavalt okei on sõita - ise kartsin palju hullemat. ...ja varsti oligi suvi käes:
  4. ottOmar

    Uued kõlarid vanade asemele. Heli probleem

    Kahjuks ei oska sind sinu tehnilise probleemi juures aidata, aga ise vahetasin endal hiljuti kõlarid välja ja läksin ka ausa näoga noorde tehnikusse ja ostsin endale need alpine kõlarid - need ei sobinud - nende kinnitused ei ulatanud kohe kuidagi originaalideni. Aretasin isegi korraks nad sisse - ja ei mänginud ka absoluutselt. Ja ma ei ole eriline audiofiil. Iseenesest kui huvi, siis nad seisavad mul kapis Aga võta vana (originaal kõlar) näppu ja saad poest kohe sobiva. Mulle soovitas müüja sellise firma nagu Morel kõlareid (olin täitsa valmis ka muid tuntud firmade omasid ostma), aga ütles, et on head asjad ja ta ise ostaks ka sellised. Täpsemalt on need siis Morel maximo 5 1/4 coax - võrreldes nende Alpinedega on täitsa nagu öö ja päev. See oli nüüd lihtsalt minupoolne soovitus
  5. ottOmar

    O: madaldusvedrud

    Upitaks teemat. Hetkel tundub, et vaja oleks 60/40 sarja.
  6. ottOmar

    O: madaldusvedrud

    up
  7. ottOmar

    O: madaldusvedrud

    Tundub igati hea, aga see ridakuuevärk tekitab veits kahtlusi, sest mul neljapütane. Seda väga ei tahaks, et esiots kikki jääb.
  8. ottOmar

    O: madaldusvedrud

    Tere. Soovin osta madaldusvedrud - ette ja taha. Midagi siis sellest loetelust: 40/40 60/40 60/60 - pigem mitte, aga pakkuda võib vast ikka. Tänud Ott 56650030 ott@rgb.ee
  9. ottOmar

    O: FL esistange

    Tervitus. Tänud pakkumast, aga juba sai tellitud uus jupp ja asi juba tegemises. Seega selle kuulutuse võib lukku panna. Tänud.
  10. ottOmar

    O: FL esistange

    Tere. Soovin osta siis FL'le sobivat esistanget. Kuna masin läks küll kindlustuse remonti, aga kutid ütlesid, et nende kolmest kohast kust nad stanget saada lootsid on asjad otsas, siis pakkusin, et võin neid ise veits aidata. Seega oleks hea kui stange saaks võimalikult kiirelt. Tänud ette. Ott 56650030 ott@rgb.ee
  11. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Tere jälle. Enne tegutsema hakkamist tekkisid mõned küsimused. Kuna ilmad on muutunud jälle vesiseks, siis annab tunda probleem, mida kuivema ilmaga pole. Nimelt vihmase ja märja ilmaga hakkab auto päris korralikult puterdama ja pooma. Kui korralikumalt gaasi anda, siis käib hästi, aga rahulikumalt sõidul paugub ja plärtsub päris korralikult. Ise kipun arvama küünlajuhtmeid, aga teadjamad mehed või kellel kogemusi, siis soovitage veel asju mida vaadata / vahetada? Teise asjana tekkis mõte korda teha pagasniku lukk - nimelt võti ei keera seda lukku. Teistel ustel on mul kesklukk - kas pagassil peaks ka siis kesklukk olema? Kui ei ole, kas saab paigaldada lihtsate vahenditega? Iseenesest sobiks mulle ka lihtsalt see variant, et võtmest lukku keerata - kas olemasoleva luku tööle saamine on keeruline või peab luku ära vahetama? Kes üldse sellist tööd teha võiks ? Ei taotlegi supervargakindlust, aga asi võiks lihtsalt lukus käia.
  12. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Vahepealseid tegemisi. Erilisi muudatusi tänase seisuga tekkinud ei ole peale selle, et olen varunud soojemaks perioodiks erinevaid juppe, mis tahaksid külge keeramist saada. Suuremana neist tasuks esile tuua vast kasutaja penu käest soetatud veljed RH ZW1. Need veljed komplektis e30'ga oli mu eeskujuks juba enne e30 ostu. Endalegi tundub, et veits valest otsast sai see projekt hoogu juurde, aga kuna see oli täpselt see, mida ma tahtsin siis seekord pidi nii minema. Teise asjana olen hoidnud suunda sinna poole, et salongiga tegeleda, aga suurimaks takistuseks on hetkel juhiiste - nimelt selle puudumine. Plaan siis salong ära nahatada, aga kuna keegi eelmine omanik on autosse pannud kaks kõrvalistuja istet, siis ei tahaks nagu sellises eades neid nahatamisse saata - seega oleks vaja leida juhipoolne esiiste - pakkumised teretulnud. Hangitud on päris korralikud tumedad "nahast" salongi küljepolstrid. Negatiivsete asjade poole pealt on juhtunud vahepeal nii, et üks ohmakas sõitis paremasse esinurka sisse (stange, stange plastik, tiib väga kergelt ja suunatuli vist - õnneks kindlustusjuhtum ) ja omast lollusest sai mu korralik esipõll kõveraks sõidetud (hetkel tundub, et saab ehk asja veel sellest). Varsti peaks esinurk remonti minema, eks seal siis mehed vaatavad, mis selle põllega teha saab. Ühe veidi suurema asjana tahaksin lasta kellelgi elektrikul autot vaadata, sest endal igasugune teadmine elektrist puudub. Vaja oleks teha järgmist: kaitsmekarp üle vaadata ja vajadusel korda teha raadio korralikult tööle panna (hetkel imeb paari päevaga aku tühjaks) salongi valgus tööle panna tagurdus tuled tööle panna tahhomeeter / tujurikkuja (ekonomaiser) tööle panna Kui keegi tunneb, et tal jõud sellistest töödest üle käiks, siis võib vabalt teada anda - ehk saame kaubale. Teha on veel oi oi kui palju, aga eks plaan ongi tasapisi edasi liikuda. Hetkel foorumist otsitavad asjad: kupee sportiste juhipoolne juhipoolne korralik udukas (pakkuda võib ka korralikku paari) pulli pärast võib pakkuda ka korralikke naerusuu ja täistulede esitulede komplekte Poest plaan hankida: logariotsad numbrituled is'i põllelisa uus BMW märk pagassile 318 is'i märk pagassile
  13. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Vahepeal palju muutunud ei ole, peale selle, et alla sai uus summuti. Eelmist summutit oleks saanud võrrelda pakist välja võetud sardellidega (kitsas-lai-kitsas-lai-kitsas-lai ... ja siis väga lai ) Ja pealegi oli see nii läbi, et lausa pilti oleks pidanud tegema. Alla sai ise tehtud otseläbi lahendus koos ühe resonaatori ja pütiga. Lisaks läks vaja 2m toru ja kolme põlve . Kui aus olla, siis selline lahendus jäi liiga vali - küll palju mõnusama ja korralikuma häälega kui see vana s**t mis all oli, aga millalgi peab proovima lisada veel ühe resonaatori - eks vaatab kuidas siis jääb. Vähemalt sai tagant ära kaotatud eriti kole kaheraudne sumpa ots - nüüd siis üks viisakas toru - nii nagu iS'l olema peakski. Ja auto muutus ka märgatavalt erksamaks - isegi natuke uskumatu, et sumpsist nii palju oleneb. Nüüd tahaks veel mõningaid jubinaid autole saada, et projekt päris seisma ei jääks: juhipoolset korralikku udukat (võib pakkuda ka korralikku paari) esipõlle keskmist avadega plastikut korralikku käigukangi nuppu logariotsasid mootori ventikat - mul paar laba murdunud - kas need käivad mootoripõhiselt või sobib mõni teine ka? - OLEMAS - 5 Eur musta värvi kupee ukse polstreid ja tagumisi seinapolstreid - OLEMAS - 45 eur pagassi tagapaneeli külge käivat polstrit Ja kas leidub siit foorumist kedagi, kes oleks bmw elektrieluga paremini kodus ja viitisiks mõistliku hinna eest tegeleda, sest aja jooksul on tekkinud päääris mitu küsimust ja nii mõneski kohas tundub, et üks asi teisega seotud - ühesõnaga tahaks elektriosa korda lasta teha. Järgmiste kordadeni.
  14. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Kuna kätte on jõudnud veidi vihmasem periood ja tõenäoliselt kisub ainult vihmasemaks, siis tundub, et vahetamist vajaks kojameeste relee. Püüdsin küll kasutada ka meie foorumi otsingut, aga ei leidnud ühtegi sobivat teemat, seega ehk oskab keegi aidata? Nimelt kojmehed kipuvad 1x režiimis püsti seisma jääma ja sama asi ka intervalli puhul - Korralikult töötavad kahes kiiremas režiimis. Mulle endale tundub, et relee on õhtul - on kellelgi kogemusi? Uurisin ka seda, et kojameeste relee peaks olema kaitsmekarbis mootoripoolne suur tume klots - on mul õigus? Siit ka küsimus - kas kellelgi oleks müüa releed? Või kas peaks sellise jupi hoopis UM'st tutika soetama?
  15. ottOmar

    BMW 318iS '90 - ottOmar

    Tundus, et ei olnud vist a osa, sest tuulutus augud ja alumise lisa kinnitused ei tahtnud hästi külge istuda. Selle kivikaitse peale isegi mõtlesin korra. Aga kuna mastiksi peal ei jää värv nii ilus sile ja auto on niikuinii rohkem hobi auto siis mõtlesin teha ta seekord sellise. Kui on näha, et läheb ikka kole kiiresti koledaks, eks siis saab jälle ümber teha. Kere küljes olevad alumised kinnitusnurgad püüdsin küll sirgemaks venitada ja arvan, et sai parem kui enne, aga kindlasti mitte perfektne. Kindalsti oleks saanud paremini, aga arvestades minu tagasihoidlikke nõudmisi, siis usun, et sai hea küll. Pealegi paistab, et see auto on etteotsa (eks ka mujale) saanud rohkem kui ühe kõksu ja ka tiivad tunduvad olema b osad - seega oli kinnitus kohtade paika ajamisega veits rohkem nu**i kui ise oodata oskasin
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus