Hüppa postitusse

320i kupee(m50b25) Blade

Sai eelmine aasta sügisel toodud üks vrakk. Viimane ÜV lõppes 2000 a 

Mootorit vahel ei olnd , juhtmestik tuksis, sisu puudulik ja välimus selline nagu pildil paistab :D

 

Teemat ei olnud aega teha, nüüd õlle kõrvale tegin teemast ka väikse alustuse.

Tehtud selleajaga palju, kõike ei oska kirjagi panna hetkel. Aga lühidalt siis , mootor olemas m50b25 , kere keevitatud, rattad , uus kütusepaak, coilid ja osaliselt veemik ka olemas.

Stanged tellitud gup-tuningust ja natuke ümber moditud nüüd.

 

Plaan autoga hetkel tänavale aga kui liiga illegaalseks muudan auto siis jääb ta rajale ja ürituste jaoks.

Mootorit hetkel ei värskenda, talvel aega lahti võtta ja jõunumbreid seal suurendama hakata :D

 

Lisan pilte ka jooksvalt järgi.

IMG_20181116_145011.jpg

Muudetud , muutis Blade

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Sai täna mootor ja kast peale tõstetud, tuleb hakata vaikselt juhtmestikuga tegelema muude nokitsemiste kõrvalt :D

 

 

IMG_20190712_232341.jpg

Mu meelest mõttetu vaielda mida võib ja mida mitte.Neid keelatud asju ma usun teavad kõik kes vähegi auto ehitusega kokku puutub.  Pigem jagage kogemusi/muljeid mis moodi oleks võimalik nii hydro kässeri/turbo teemad võimalikult normaalselt lahendada. Pealegi paljud ümber ehitus keelud/nõuded on ajast ja arust. 

  • Autor

Ega ei viitsi ise ka vaielda kellegagi mida oma autoga teen ja kuidas kasutama hakkan :D

Plaan jätta hiljem auto pühapäeva raja autoks, aga eks näis :)

 

Ma ise ehitan ka turbokat ja plaanis on yv le minna nii, et ennem yv le minekut mootor ringi tõsta. 

Sul on peal prg m50, mille teed turbokaks.Otsi ka teine m50 mis on täiesti stock. Ja yv ajaks tosta ringi.

Bemmi puhul see moto vahetus on yhe õhtu tegevus ja ongi seaduse silmis koik legaalne.

Hydro käsipiduri osas võidu ju teha eraldi supportide peale(flantside abil). Yv ajaks kisud jallegi maha selle ja prst paned tagasi, pidurite õhutamine ma arvan pole ka konti murdev ülesanne.

Muidugi ma arvan, et paljude arust on mu idee absurd, aga seadusesilmis on koik tiptop

Muudetud , muutis Young Fanatik
kirjavead

  • Autor

Young Fanatik suht grazy idee, aga teostatav :D:D 

Õnneks aega veel mõelda sellele. :) 

  • Autor

Vaata jah, aga mul ikka mõlemaid vasteid arvatavasti vaja ? või siis üks õige ots leida ja üks  vana ära lõigata ? :)

 

  • Autor

Kui ma mõlemale vaste saan siis ma ei pea lõikama juhmeid vaid saan teha ülemineku pistikud, aga sobib ka jah x20 aind  :D

 

  • Autor

Eile sai otsad ära tehtud, originaal motot ei ole plaanis panna , kuna talvel plaan Holset lisada mootorile :D 

  • Autor

Viimasel ajal vähe aega tegeleda olnd, kuidas keegi kupeele taga küljeklaase paigaldanud on ? Mul uus laepolster ka , kas tihend ja klaas korraga või saab ka eraldi neid paigaldada ? :D 

  • Autor

Sai täna siis natuke autoga tegeletud :D Tagaklaasid said külge ja laepolster ka osaliselt :D

 

IMG_20190725_213059.jpg

IMG_20190725_221909.jpg

Monsteri kleepsule dislike :D Muidu väga kena sünge asi võtab ilmet.

Tglt tahtsin küsida, sirvisin teema diagonaalis küll läbi aga ei näind selle kohta - milleks istme taga need lisaaugud? Kergem kaal, mingi turvakaare ehitus plaanis või lihtsalt eelmine omanik tümmi aretanud? 😁

  • Autor

Selle Monsteri kleepsu ma vast kunagi eemaldan, see tagaklaas on esimesest rullikast ja kleeps klaasil olnd sellest ajast ja riiulis seisnud mingi 7 aastat äkki :D  Aga nende aukude kohta ei oska vastata, kuna olid kere ostes juba lõigatud selliseks  :) 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.