Hüppa postitusse
Postitatud
comment_36790

Lõpuks on ta olemas, e30, mitte küll cabrio nagu algul plaanitud, aga siiski rullikas. Sai ostetud täiesti juhuslikult kui vend nägi foorumis teemat callaway müüb autot. Sai natuke mõeldud ja vaatamas käidud. Siis sai kaalutud cabrio plusse ja miinuseid, hinda jne. parem varblane peos, kui tuvi katusel, nii ta mu õuele ilmus.

6sc9zs.jpg

Pilliga on sutsu jamasi ka kaasas nagu ikka, salongi immitses vett aku tagant, ees jalgade juurest nurgad läbi, põhjas paar väikest auku, taga seest koopad ussitand korralikult, mõned värvi kahjustused jne. Igast väikseid asju on veel mida saab paremaks teha. Ülejäänd asju saab callaway teemast lugeda ja vaadata mis ta teind on.

Hetkel on põhi korras, taga koopad saavad ka korda niipea kui UMist jupid saabuvad.

Plaan enne suve on parandada värvi vead, taga tiivad üle värvida kui keevitusega ära rikub, poleerida või lakkida kogu auto, osta m-tec2 väike rool, kangi nupp, tuledega midagi ette võtta, taha uued amordid, rooliotsad vahetada, esi klaas vahetada, kasti liigendi puksid vahetada, sisu kokku panna. Kangi nupp ja rool jäävad vast hiljemaks, muidu läheb eelarve lõhki.

Proovin lisada kunagi pilte ja värki tehtud töödest.

  • Vastuseid 95
  • Vaatamisi 12tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enam rohkem ei ole võimalik plekkvelge ära pimpida. 

  • Uus "talve" auto

  • ridari2ssa
    ridari2ssa

    Pilt eelmise mootori veast   Sai otsustatud, et ehitab tavalise 2.5 vahele kuid autole vast see ei meeldinud ja sai saatuse tahtel soetatud 2,8 väntvõll ja 2.0 kepsud. Plokikaane jõudsin kokku lad

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_36802

Tüüpilne respekti ja feimi teema- väljast pahteldame ilusaks ja teeme muid ägedaid asju.

Auto on väljast küll ilus, kuid põhi ja koopad tegematta. Koopad on sellepärast läbi et neid on rullitud ja rattad koopasse käinud, mis on tänapäeval äärmiselt popp ja noortepärane :D . Vaadage EBK-s ringi

Mingit petukaupa vms polnud, kõik oli ette teada. Kevadel on asi teedepeal B) Omanik sellega talvel ei sõida, saigi ostetud sügisel esimeste plägailmadega, et kevadeks asi valmis oleks.

Jürgen ehk viskab mõned pildid ka tehtud töödest. Tegelikult midagi hullu polnud..

  • Autor
comment_36803

Mõned pildid ka, ees koobastest kuni taha koobasteni uus põhjakaitse, seest pritshermeetikut põhi täis kus rooste oli, plekile duponti hapekas mis sai mingi punase spray juraga üle lastud, hermetsi peale panen veel midagi, kuigi peaks juba olema pommikindel ussi vastu.

post-1936-0-56976800-1328561439_thumb.jp

post-1936-0-67875700-1328561457_thumb.jp

post-1936-0-42123100-1328561478_thumb.jp

post-1936-0-84736300-1328561497_thumb.jp

post-1936-0-57834800-1328561544_thumb.jp

post-1936-0-74913000-1328561558_thumb.jp

  • Autor
comment_36805

See auto sõitis nende velgedega pool suve- selleajaga ei jõua koopad läbi mädaneda seda enam, et rehviga pidevalt rooste maha nühib :D

See rullimine on päris ammu tehtud, värvitud on ainult väljast, koopaid pole puudutud.

Muudetud , muutis ridari2ssa

comment_36848

tavaliselt söön kriitikiat hästi, aga kui inimesed midagi ei tea ja niisama lahmivad, siis pean sõna võtma.

Kas siis see auto mitte ära ei keevitatud ja värvitud.Edu mis siin ikka ,loodan et saab asja. :BMW:

värviti. minu teemas mainisin ka, et põhjaga on plaan hakata tegelema talvel, kuid müüsin enne maha.

Tüüpilne respekti ja feimi teema- väljast pahteldame ilusaks ja teeme muid ägedaid asju.

kirjutaksin sama, mis eelmisele kasutajale. olin teadlik sellest ja ütlesin seda ka Jürgenile.

kas "originaal" kodus kollaseks lakitud tuled ei ole tüüpiline respekti ja feimi teema?... Tiit?

See auto sõitis nende velgedega pool suve- selleajaga ei jõua koopad läbi mädaneda seda enam, et rehviga pidevalt rooste maha nühib :D

sain auto oktoobris liikuma. kas see juba sügis pole? ja detsembris jäi seisma...hmmm, ei ole nagu pool suve.

aga Jürgenile edu, peaasi, et puruks ei sõida nagu Keila meestel kombeks :D

comment_36856

Ma ei tea kuidas asjad sealpool käivad aga minu loogika sunniks kõigepealt koopad ja põhja korda tegema, enne kui pealtpoolt kallale minna :) ja kollased tuled ning laiad rattad on tõepoolest hea variant äge olla :D Pool suve või pool sügist- ajaliselt teeb sama välja.

Kas nüüd sai söödavam kriitika? Kauge maa tagant ja internetikaudu on ikka hea lõuata ja teisi maha teha :P

comment_36886

Mul asi siiani toimib, niiet keilamehed ei sõida vast alati sodiks asju .

Callaway polnud tegelikult autole ülevaatustki teinud. Teiseks ta värvis ära auto oma praktika käigus, kui selleks oli hea võimalus.

Tegelikult ma oleks pooldanud, et Jürgen mõne originaalkorras masina ostnuks ja seda ma talle ka soovitasin, kuid tegelikuses pean ise ka tunnistama, et see masin on kuidagi omamoodi päris cool. Enda oma vastu küll ei vahetaks, kuid küll see peagi libedamgi on.

Oli täpselt teada millises seisus asi on, ning selle seisukorra üle rohkem kui nädal mõeldud. Ega pole neid korraliku mootoriga asju niiväga võtta ka enam. Eks asi selles ka, et omanik teab keretöödest 10x rohkem kui mootoritest :D

comment_36891

[size=2]Kauge maa tagant ja internetikaudu on ikka hea lõuata ja teisi maha teha[/size] :P

ei oska vastata, miks Sa seda esimesena tegid...

Teiseks ta värvis ära auto oma praktika käigus, kui selleks oli hea võimalus.

vastus, miks põhi ja koopad tegemata olid.

huh, hauda ajate siis E30 foorumis. Jürgenile toon varsti liistud ja tweetrid ka ära, pean üles otsima :)

  • Autor
comment_36958

Auto juures ei olnd mingeid üllatusi peale selle et kruvikas aku tagant läbi läks, ülejäänd oli teada.

Sodiks sõitmist tuleb karta küll, praegune raibe sama raske ja täpslet kaks korda lahjem :D

Kogu asja ostmis mõte oligi see, et autol normaalne mootor. Keretöid saab möödaminnes teha a mootori vahetusele ja muule jurale minu nisad peale ei hakka, need peab laskma kellelgi teisel teha või võtma terve päeva mingi mõttetu töö jaoks nagu amortide vahetus vms.

Sain täna H2st tellitud jala matid, võtsin topelt, vennale ka. Esi klaas on 3 nädalat tagasi tellitud ja ikka pole kohal, UMi värgiga läheb aega ja pleku ei viitsi see nv vist midagi teha, niisiis seisab rull veel ühe nädala. Kevad pressib peale...

comment_37045

Loodame et saab need viimased matid ikka kätte veel :D. Mingi 2 kilo vana raha köhida oleks natuke liiga palju.

Mul on autos mingid kahekorra keeratud jobtvajumatid sees.

Keretöid teeb sellele proffesionaalne plekksepp. Autol pole praegu minuteada salongi seeski, selle sa võtsid kohe välja ?

  • Autor
comment_37114

Ei oska nüüd pleku tööd nii kriitiliselt vaadata, aga pea 10 aastase kogemusega võiks nagu juba mingi oskus külge jäänd olla ;)

Aku tagant saab keevitada ilma et peaks armatuuri välja kookima, kindalaegas ja muu jura alt ära võetud, praegu autos juhi isete, armatuur, pagass tühi, põhjamatti pole sees jne.

UMst jupid käes, see nv läheb töiselt.

comment_37125

Edu teile siis igaljuhul. Ei kujutagi ette kuidas te seda korralikult teete. Nägin pärnus kuidas eluaegne keevitaja kõik tuksi keeras sama kohta keevitades. Seal on ju mürasummutus jne, mis kõik põlema saab minna, lisaks vaja hiljem ära värvida jne.Ilmselt kakute selle siis puruks "korralikult". Armatuuri väljavõtt 10-15 minutit.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_37737

Auto sai endale uued rooliotsad, taga sisemise koopa, välimised koopad lähevad ka vahetusse, uss on kahjuks välja tiiba ka roninud nng pole mõtet üle aasta ka neid värvima hakata. Saabusid ka matid. Hetkel suht s**t seis, valms saab ehk alles aprilliks.

  • 1 kuu hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_42278

Mõned pildid vahepeal tehtust, asi valmib ehk mai lõpp juuni algus, UMst tuleb oodata teist sisemist koobast, ei taha asju mitu korda teha nii et parem 1 kord ja korralikult. See punane möga on spray hapekas v jumal teab mis jura, seda saab uuesti maha käiama hakata kui keevitus tehtud. Põhi peaks olema nüüd OK, põhjakaitset ja hermeetikut täis tõmmatud.

Mingi krdi jura on nende piltide panekuga ja üldse netiga, proovin homme uuesti. Eix´le teadmiseks, aku tagant sai keevitatud ilma armatuuri välja kookimata, hoidsin keevitamise ajal teist plekki vahel ja korras.

post-1936-0-77085100-1336069126_thumb.jp

Muudetud , muutis ridari2ssa

  • Autor
comment_42341

Armatuuri eemaldus 10 min, miks kõik kardavad seda :)

Juhipoolse kaitsmekarbi all koopapoolse osa keevitust ei saa kindlasti ilma armatuuri eemaldamiseta teha, seal jääb juthmestik ka ette, vastaspoolel ongi plastikust kaablihoidja ka nagunii. See koht on enamus autodel roostes, kui sul koopad pesemata, siis sa jah seda ei näe :)

Koobas kaitsmekarbi alt oli läbi, rohkem ei näinud. võimalik et on, lasin vett peale ja immitses kuskilt, homme uurin täpsemalt aga minu arvates tuli läbi sealt kummi vahelt kus tulede regulaatori kaablid lähevad.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.