Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
syludus

K: 324D -> 324TD ehk siis kuidas teha diislist turbodiise

Küsimus

syludus

Tere klubirahvas. Tahtsin küsida, et kas on võimalik teha vabalthingavast 2.4D turbokas? Olen kuulnud jutte, et vaja on vaid teist sisselaske-väljalaske kollektorit ja muidugi turpsi. Kuidas turbo õlitus lahendada? Kas valmidus on olemas vabalthingaval mootoril?

Ootan kõigi tegijate-teadjate kommentaare! :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 9 vastust

Soovitatud postitused

  • 0
mx1989
Tere klubirahvas. Tahtsin küsida, et kas on võimalik teha vabalthingavast 2.4D turbokas? Olen kuulnud jutte, et vaja on vaid teist sisselaske-väljalaske kollektorit ja muidugi turpsi. Kuidas turbo õlitus lahendada? Kas valmidus on olemas vabalthingaval mootoril?

Ootan kõigi tegijate-teadjate kommentaare! :)

minu mälu mõõda on õlitus valmidus olemas...

aga vist läks ka teist kütte pumpa vaja turbo mootori oma

kuna turboga peak surved nats teised olema...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Igor324d

Lihtsam/odavam valmis TD osta, kui omal kampunnida.

Ei käi need asjad nii lihtsalt :D

See ainult minu arvamus...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
ollindus

minuarust turbokal onkõik pm sama aga ainuke asi on see et pihustid on lisa õlitusega kui ma ei eksi:D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
sass
Lihtsam/odavam valmis TD osta, kui omal kampunnida.

Ei käi need asjad nii lihtsalt :D

See ainult minu arvamus...

äkki selgitad ka siis oma seisikohta?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
kunot
minuarust turbokal onkõik pm sama aga ainuke asi on see et pihustid on lisa õlitusega kui ma ei eksi:D

Mitä v_ittu :D:!: :roll:

Turbokal on kolvid teise varuosakoodiga, mootoriplokis on augud turbo õlituse jaoks, juhtajud on teised, turbo juhtimiseks on täiendav pneumaatika, kütusepump on ka vist teine, kollektorite vahetusest oli juba juttu, sumpsi algusosa on teine, sillareduktor on väiksema ülekandega /3,25 vs 3,46), lisada tuleb sisselaske rõhuandur (MAPS), mootri juhtmeid täiendada või välja vahetada jne. Kindlalt lihtsam on teine auto muretseda ja olemasolev müüa.

Kui toitesüsteem "turpsi" toetama ei hakka, siis pole minekus mingit vahet, kas plokki tuleb õhk rõhu all veidi alla 1 bar-i või 1,8 bar-ina (absoluutrõhuna).

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
eix22

Anna infi ka, kaua töötab  :) Reaalselt tegu 90% ulatuses teise asjaga  , tehas vaevalt oleks need autod nii erinevad teinud, kui tava diislile vaid turbo peale panek oleks kordades uhkema mudeli sünnitanud :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
kruusmann2

milleks hakkata jalgratast leiutama kui see juba tehtud on.Ja kui tava dislale turbo lihtsalt peale sokutada siis rõõmu kauaks ei jätku.Otsi toimiv uus

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Koit Laur

ex ma annan märku kui laiali lendab hetkel mingi 5-6 tuhat sõitnud (loe pähe andnud)ja kestab siiani .ja liigub ikka originaaliga võrreldes väga mehiselt. aga kui laiali lendab siis järgmine läheb ikka dt plokk.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .