Hüppa postitusse

K: 324D -> 324TD ehk siis kuidas teha diislist turbodiise

Postitatud
comment_23271

Tere klubirahvas. Tahtsin küsida, et kas on võimalik teha vabalthingavast 2.4D turbokas? Olen kuulnud jutte, et vaja on vaid teist sisselaske-väljalaske kollektorit ja muidugi turpsi. Kuidas turbo õlitus lahendada? Kas valmidus on olemas vabalthingaval mootoril?

Ootan kõigi tegijate-teadjate kommentaare! :)

Esiletõstetud vastused

comment_23265
Tere klubirahvas. Tahtsin küsida, et kas on võimalik teha vabalthingavast 2.4D turbokas? Olen kuulnud jutte, et vaja on vaid teist sisselaske-väljalaske kollektorit ja muidugi turpsi. Kuidas turbo õlitus lahendada? Kas valmidus on olemas vabalthingaval mootoril?

Ootan kõigi tegijate-teadjate kommentaare! :)

minu mälu mõõda on õlitus valmidus olemas...

aga vist läks ka teist kütte pumpa vaja turbo mootori oma

kuna turboga peak surved nats teised olema...

  • 1 aasta hiljem...
comment_16853
minuarust turbokal onkõik pm sama aga ainuke asi on see et pihustid on lisa õlitusega kui ma ei eksi:D

Mitä v_ittu :D:!: :roll:

Turbokal on kolvid teise varuosakoodiga, mootoriplokis on augud turbo õlituse jaoks, juhtajud on teised, turbo juhtimiseks on täiendav pneumaatika, kütusepump on ka vist teine, kollektorite vahetusest oli juba juttu, sumpsi algusosa on teine, sillareduktor on väiksema ülekandega /3,25 vs 3,46), lisada tuleb sisselaske rõhuandur (MAPS), mootri juhtmeid täiendada või välja vahetada jne. Kindlalt lihtsam on teine auto muretseda ja olemasolev müüa.

Kui toitesüsteem "turpsi" toetama ei hakka, siis pole minekus mingit vahet, kas plokki tuleb õhk rõhu all veidi alla 1 bar-i või 1,8 bar-ina (absoluutrõhuna).

  • 6 aastat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus