Hüppa postitusse
Postitatud
comment_130619

Tervist!

Lugesin ja sirvisin teisi teemasid ja mõtlesin, et peaks ilmselt enda autost ka teema tegema.

Ostsin selle rullika 2016 aasta novembris, sest tahtsin diislit ja rullikat igapäevaseks sõiduks. Kunagi oli auto väga hea varustusega aga minu kätte jõudes oli see suhteliselt käest juba lastud, enamus varustust jalutama läinud. Eelmine omanik ütles ka, et pole mõtet korda teha, üv lõpuni sõita ja juppideks. Alguses tunduski teise rullika jaoks juppideks see hea valik, et kestab kaua kestab. Aga meeldima hakkas.

Esimene talv sellega oli lõbus, kuni lõpuks vist kaas sai paugutamisega haiget ja hakkas jahutusvedelikku nosima. Kaas maas, avastasin sellest 8 pragu. Sai uus kaas peale ja muu remont ka tehtud ning sõit võis jätkuda. 

2017 aasta suvel hakkasin 3.0 diisli mõtet peas keerutama, et prooviks järgi, mis ta rullika kerel teeb. Septembris sai mootor ära toodud ja detsembri alguses lõpuks läbis auto ametliku mootorivahetuse ja oli tänavalegaalne. Põhiline aeg kulus e38 karteri otsingutele aga lõpuks loobusin ja tegin 34 tdsi karteri sobima. Peale seda hakkasin vaatama, et kere pehme ja sai karbid, akukast ja valdav osa põhja ülekeevitatud ja tugevaks tehtud, suveks sõitis taas.

Umbes aastake sai seda 3.0d mootorit nauditud ja sõidetud aga see talv nüüd jäärada paugutades, kui turbo ära lõppes, mõtlesin, et aitab, ei viitsi selle diisliga enam majandada. Mõtted hakkasid mõlkuma v8 osas. Kuna pidurivõimendit tülikas leida, sai omale osadeks toodud 3.0 v8 e32. Sealt sai kõik põhilisemad pudinad mis vaja.

Samuti on nüüd kokku sebitud kõik 5x120 vahetuseks jupid ja nüüd eelmine nädalavahetus tõin v8 jaoks 6se manuaalkasti ka. Ilmselt jääb see 3.0 niikauaks vahele, kui Maanteeametis legaalseks saab ja siis vaatab edasi.

Mitte et v8 oleks mingi haruldane vahetus, pigem omale uus ja huvitav väljakutse.

Ette on alla keevitatud nüüd D2 Racing coiloverid, veidi kangemad kui lihtsalt tänava omad ja taha tuleb veel alla panna coili püstak, kus amort ja vedru koos.

Üldiselt tuleks tagasild ja mootoripaiknemine nüüd paika timmida ja pidurivõimendi oma uude kodusse paika seada. Ilmselt oleks viimaks aeg ka ülevärviks, sest pill on väga pikalt visuaalselt roim väljanäinud.

Tehtud on rohkem kui kirja jõuab panna.

Hetkel muud ei oska suurt lisada, kui siis ainult pilte.

 

IMG_20181018_083247.jpg

WP_20161226_09_58_09_Pro.jpg

IMG_20190110_094142.jpg

received_10211960895244002.jpeg

received_10208750695151006.jpeg

20171001_182206.jpg

Muudetud , muutis Mr M
Mootori vahetus

  • Vastuseid 136
  • Vaatamisi 13,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise. Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paarik

  • Eile sai tagumist otsa värvitud ja majandatud. Nüüd täna omast huvist riputasin terve kere detailid ka külge, et näha mis väljanägemine asjal on. Ise olen väga rahul vähemalt. Auto värvi osas ole

  • Vahepeal olnud motivatsiooni kriis ja asi suht detsembri algusest saati seisnud. Täna puhuvad jälle uued tuuled vast. Hommikul saatis sõber facebooki lingi, kus müüdi s65b40 mootorit koos dct kastiga.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_139087
11 tundi tagasi, mmikkii ütles:

Tekib kohe küsimus et kui selline asi üllatusena ei tule siis milleks ilma e tähiseta pütiga üv-le ronida ? 😁

Autoga oli vaja liikuda ja parem omada ajutist üvd kui üldse ilma sõita😀

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_139247

Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise.

Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paariks nädalaks seisma, turbokaks ja seadesse ning tänavatele tagasi.

Ilmselt saan heiti, et aastaringselt sõidan, aga pole mõtet minu silmis omada, kui nautida ei saa. 

9B65540C-BF27-4A74-A1E5-5C6390CDD7B9.jpeg

E70E08CA-A341-4C3B-B882-B3FD82A054D1.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
comment_139297

Sõiduk on loodud selleks, et sind viia punktist A punkti B. Vaatades seda foorumi teemat tundub, et auto on nagu naiseks juba ning ei ole ehitatud muuseumi või garaaži seismise eksponaadiks igati korralik ettevõtmine omaniku poolt. Naudi kuniks asi veel kestab, varsti ainult surutakse elektri ja muu hübriide peale aga elus korra võid tunda korraliku bensiini mootorit töötamas. Hoia meid kõiki kursis, mis plaanid edasi antud sõidukiga, põnev lugemine.

Korrosjooni tõrje tee kindlasti, kui plaanid talvel sõita. Eesti teed on rõvedalt üle soolatud võrreldes Soome ja Rootsiga, kus kasutatakse peenkillustiku maanteedel. 

  • Autor
comment_139334

Tuli mõte, tuli teostus. Esimesed hääled turbokana kuuldud. Piisavalt pikalt mitu päeva garaazis olnud, et pikka juttu ei kirjuta ja lasen piltidel rääkida. Iseenesest on esmakäivitusest ka video materjali aga selle lisamisega ei viitsi hetkel tegeleda.

 

6EF4C5F5-9AB5-44E9-BC7A-DFD778973680.png

157FA93B-B767-44BB-AEAE-ADE70B9B7248.jpeg

A7EEDFEA-1CA9-43C7-8C45-D170E8A844AA.jpeg

7EED14DE-D31E-4326-84E4-238C5FCA8439.jpeg

  • Autor
comment_139343

Nüüdseks suht suures plaanis asi koos. Summuti sai otsast lõpuni 2,5 tolli, vahel kaks Simonsi resot, üks keskel ja teine lõpupüti asemel. Pean mainima, et auto on meeldivalt vaikne ja summuti osas küll etteheiteid teha ei saa, et lärmakas või ajudele käiks. Cooleri torustik sai tol hetkel saada olevatest asjadest kokkuvisatud, et ikka väike proovitiir ja burnout teha. Nüüd tellin silikoonpõlved asjad, et cooleri torustik viisakaks saada. Kuumakaitse plekke asju vaja ka tekitada, et süütepoole ja juhtmestikku kaitsta. Kollektoriteipi oli ka vähevõitu, seda ka juurde vaja tellida. Aga on tunda küll, et auto teine hingamine ja elavam on. Nüüd ootan, et sõber Maxxecu paika paneks ja seadesse. Ehk ta jõuab nädala paariga selle muude asjade kõrvalt tehtud. Ja kui venima jääb, siis lasen teisel tuttaval orig aju manipuleerida ja süüte ning kütuse kaardid õigeks keerata turboka tarbeks, kuna ei raatsi mõttetult kauaks autot seisma jätta. Lisan mõned pildid ka siis hetke seisust.

F77636C0-0534-4C2E-9D94-942FC89D7DEA.jpeg

BDA9B10C-9C35-4BF5-BDA0-59858D5FA9FC.png

4E2D75F7-AC1D-48F3-BFBC-2B4C7879BB1D.jpeg

94D4EC75-C37C-406F-B809-9E7CE1366039.jpeg

410090BD-2ECE-4294-8598-47E324FCF329.png

Muudetud , muutis Mr M
Paar väikest näpuviga

  • Autor
comment_139366

Nagu ka ükspäev lubatud sai, siis nüüd ka kerge videomaterjal. Esimesed hingetõmbed turboga ja esimene burni proov. Burni väga pikalt ja jõuliselt teha ei julgenud, sest n/a mootori soft ja orig aju ei ole just väga turvaline valik. Teisega jaksas ka vabalt alustada ja rehvi suitsema saada, aga lsd vist lükkas nii hästi, et lükkas nina alt ära, plats töökoja hoovil oli ka piiratud. Teisel videol on ka ainult downpipe all ja ülejäänud summuti alles ehitamata. Nüüd on see hääl ikka mega vaikne ja ise vähemalt väga rahul.

Aga kellel huvi, lisan vaatamiseks lingid ka.

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_139442

Teemas veidi aega vaikus olnud, aga taustal tegevus jookseb vaikselt. Maxxecu juhtmestik on tehtud ja sõber sai proovikäivitust tegema hakata. Tuli välja, mis oli omal ka kahe silma vahele jäänud, et Maxxecu ajul puuduvad süütevõimendid ja orig poole ei saa kasutada. Tuli tellida Vag grupi süütepoolid. Toote kirjelduses oli kirjas, et tulevad koos pistikutega, aga kohale jõudes oh üllatust, pistikuid pole. Seega vaja need ka juurde tellida ja saab lõpuks süütepoolidele uue juhtmestiku teha ja pilli tööle ja seadistama hakata. Järgmise nädala lõpuks saab ilmselt siis auto omal jõul liikuma progre ajuga. Samuti olen veidi laisk olnud ja pole cooleri torustikuga tegeleda viitsinud. Aga nüüd peaks kõik vajalik olemas olema, downpipe tuleb ka veel uuesti üle mähkida korralikult ja saab kuuma kontrolli alla.

 

14D1F1CF-3FEF-4DB1-BF49-F7DEA1635FDC.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_139547

Nii, täna sai auto seadesse ja sõitma. Boosti hetkel 0.4, uued pihustid tellitud ja ootan neid, siis saab vast 0.8 peale ära keerata. Uued pihustid siis 450cc ja Boschi toodang. Hetkel 2.8 roosad pihustid töötavad oma max võimete piiril suht.

Masin töötab Maxxecu pealt väga hästi ja täitsa mõnus sõita kohe. Rullnokk minus ikkagi manas välja veel viimase rehvisuitsu vanadest suvekatest ja huvipärast sai ka veidi niisama paugutatud.

Samuti sai eelmine nv ära tehtud cooleri torustik ja ruumi kitsikuse tõttu omamoodi filtri lahendus vanast koonukast tehtud.

 

8752F17F-8DC4-4536-A5A6-23C6AA6DC566.jpeg

4041D197-E34B-4E2B-B7B7-49C1F8DF3C36.jpeg

Muudetud , muutis Mr M
Lisasin täiendavat materjali, mis meelde tuli

  • Autor
comment_139566

Eile sai siis Boschi 450cc pihustid kätte ja peale. Kuna pühad tulevad peale, siis rõhu tõstmise ja seadistamisega hakkab tegelema uuel aastal. Sõita saab hetkel ja see on põhiline.

Tagasilda eile piiludes tuli välja, et difri kaane puksid (36 188 kaas) on juba suutnud puksid ära lõhkuda, polu puksid ka ikkagi kaane sisse panna vaja. Sai kokkulappides need vahetamata jäätud, kuna täitsa korralikud tundusid.

Selleks aastaks vast kõik ja uuel aastal veel mõned juhtmed ja lõppviimistlus teha. Saab ajule kiiruse ja launchcontrolli reaalselt tööle jms. Boost controlleri ka veel lisama.

6957B092-4B87-40E7-8C9B-0B0F4AFBB461.jpeg

BAF33CAF-648C-47BF-B2DE-8F4AA78C3B9D.jpeg

Muudetud , muutis Mr M

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_139976

Tere!

 

Pikalt vaikus olnud. Vahepeal on veidi toimunud. Tuttav tõi omale m3 e46 mootoridoonoriks sportrallikale ja sealt sai omale terve ring m3 pidureid monitud. Tagsilla osas on põnevad mõtted modifitseerimiseks tekkinud aga sellest siis lähemalt, kui sild all ja valmis.

 

Paar päeva tagasi tegi ka odav ebay turbo üllatuse. Jooksis laiali ja korralik õlisuits summutist väljas. U 2000km kestis. Kuumkoja labad sain käigukasti juurest downpipe'ist kätte. Labad lahkusid koos mu wideband lambda otsaga. 

Tühikäigu mootori lahenduse olin ka mõtlematult lollilt lahendanud ja see puhus rõhu all laiali. Teen selle ringi plus lisan süteemi juurde bovi ja oilcatch cani.

Downpipe ka plaanis ringi teha 3" peale ja keskelt reso ära kaotada ja ainult lõpupütt jätta.

Järgmiste uuendusteni.

2A6813B5-90B8-4F71-9BE1-6FB9D702A311.png

631698A7-7884-417F-B9AC-7842549EB4A3.png

8AA2F99D-161E-41F2-BF91-28EB2F78ED83.jpeg

E3F7AF46-CD45-4249-A33D-25950F8F59ED.jpeg

  • Autor
comment_139992

Sillad on mul 5x120 juba, tagasild compacti ketas ja esisild 30/36 hübriid. E30 käändmikel rattalaagri adapterid vahel, d2 keevitatavad coilid esisillas. Piltidelt muidu näha ka, et 5x120😀 

Ilmselt iX keerukam seda swapi teha kui mul tavalise tagaveolisega, aga usun, et suures mahus saab asja tehtud ikka. Samas peaks su teemal silma peal hoidma, sportlik huvi kuidas see lahendus tuleb.

Tiali bovi ja wg sain omale just hiljuti, sõber ostis portsu juppe oma auto turbitamiseks kokku aga müüs auto ennem maha😀

Muudetud , muutis Mr M

  • Autor
comment_140009

Nüüd siis väljalaske modifikatsioonid tehtud  (2.5" downpipe 3" nüüd) ja uus turbo vahel ja muid nipet näpet pisiasju timmitud, oilcatch can nüüd olemas ja bov lisaks. Esialgu sai summutiks kasutatud 2.4td downpipe'i aga seal palju naljakaid pudelikaelu ja kitsaskohti. Nüüd sai asi ikka tunduvalt parem ja avaram.

15" style 5-ga nägi ka auto nii mannetu välja, et sai 17" BBS RXide peale ka ikkagi lamellid ostetud. Kuna ka plaan mõneks ajaks Norra minna, siis eelistaks sinna värske rehviga liigelda. Uue õli ja widebandi peaks esmaspäeval kätte saama ja siis ka auto uuesti liikuma. Uus õli sai valitud Liqui Moly 5w-50. Õlifilter oli hetkel mingi K&N toodang, aga läheb sisse Mahle oma.

Visakan mõne pildi protsessist ka kuivale jutule lisaks.

4D629FD1-2AD7-4663-8153-54B4A752AAB8.jpeg

44DDCB02-EED3-48E8-AD7C-D0815C801422.jpeg

A7F1296A-3066-4E80-AF13-0B3DE02429C1.jpeg

4CA57D7C-C771-427E-B1F6-58C7E80C85A1.jpeg

  • Autor
comment_140014
13 tundi tagasi, devil86 ütles:

Kena auto ja jaksu!!! Plaan ikka aju ja juhtmestik kah vastav? Hetkel korralik sasipundar paistmas😁

Kuhu kanti Nortas tuled? Ma 9a siin elanud😊

Heroy kanti seoses tööga plaan. Maxxecu race juba juhib seda kompotti, juhtmestikus mõned täiendused veel tegema, sellepärast see nii kole hetkel välja veel näeb jah😀

  • Autor
comment_140017

Veidi tuleb matkata jah, aga kuna pikemalt paika, siis võib omale igavateks õhtuteks nokitsemist kaasa võtta. Kui rull Eestis seisaks, siis ei saaks sõita ja nautida ka seda. Tahaks, et ehitamisest lõpuks kasu ka oleks ja sõita saaks😀

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_140101

Sai siis see nädal auto legoks tõmmatud taas. Alt tuli käigukast ja differ, vahetusse radikas, termostaat, veepump. Kast ja differ said alt tulles ka kerge pesu ja viisakamaks. Lõpuks vahetasin oma katkised diftikaane puksid polude vastu välja, uus sidur läks koos m30 ühemassilise hoorattaga sisse. Et starterit kasutada saaks, läks uut pendiksit ja m50 starterit vaja. Uue pendiksi saan esmasp ja siis uuesti auto liikuma.

Termostaat oli ebameeldiva üllatusena seest eelmise mootori omaniku poolt tühjaks tehtud. Tükk aega vaatasin, et mootori temp jube anomaatiline. Aga peaks nüüd kõik uus ja värske olema ja ehk toimib lõpuks jahutus. Sisse läks 79 kraadine termostaat.

Lisan siis lõppu veel pildi hetke olukorrast kapoti all.

Kohale jõudsid mac klapp, see siis läbi progreaju boosti juhtimiseks abivahend ja Spali el ventikas. Need peaks ka külge panema ja saaks lõpuks kapotialuse juhtme porno ka ilusaks.

CBA9F0FF-EEB7-4143-8E0F-60D15CFF4734.jpeg

593B77BE-AFA7-4D8D-BE61-984B37B83013.jpeg

C02F45E9-9F2A-4B3C-B611-AF331521F4BD.png

49F32A3A-F5BA-4867-B520-EC18CCA2EB31.jpeg

FE654D66-2946-471B-9630-A7EA4288C164.jpeg

DBC86AD7-E5EF-4468-BA57-9402570764AD.jpeg

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_140256

Väga aktiivselt tegelenud ei ole autoga vahepeal aga veidi paremaks ikka saanud.

Juhtmestikku sai korrigeeritud kapoti all ja nüüd väljanägemine kõvasti viisakam. MAC ja el vendi juhtmestik vaja teha veel ja mõelda ringi lahendus süütepoolide juhtmete jaoks, kuna need downpipe'ile väga lähedal.

Mootoritöö sai palju sujuvamaks lihtsa uuendusega. Peale läksid kõige odavamate Densode asemel, Audi TFSI mootoritele mõeldud Boschi küünlad. Palju sujuvam ja pehmem töötamine autol.

Aga hetke seisust ka mõned pildid ja järgmiste uuendusteni.

876CE413-0852-4417-B8D1-498036D2F909.jpeg

B46E5F6D-F663-4F15-B98A-C56008803BB7.jpeg

C28C07BB-659E-4F51-B716-10286807B1C5.jpeg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_140577
18.4.2021 kell 10:50, hiis ütles:

Edu toimetamisel!Väärt rool seina peal!🙂🙂🙂

Ma tänan. Rool on jah üldiselt ülevaatusel käimiseks olnud ja isegi päris tükkaega oli niisama ka kasutuses, kuniks leidsin puitrooli, mis hirmsasti meelepärane oli.😁

21 tundi tagasi, Vengerfeldt ütles:

Soovitan BKR7e küünlaid kasutada. 

Mis tootja omad need on? Miks just neid?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.