Hüppa postitusse
Postitatud
comment_128046

Nonii. Minu pika ajaline unistus sai ka lõpuks täidetud, soetasin omale rullika😀. Tehasest veeres välja ta 87 ndal aastal 1.6 mootoriga, mis praeguseks hetkeks on asendatud m20b25 ga. Roostet jagub nagu selle ajastu masinale kohane, aga kõik on tehtav ja ongi plaanis ära teha. Tõin ma ta Muhust Augusti lõpu poole, tükk aega nuputasin miks auto normaalselt pöörde ei lähe ja soojalt hakkab kinni pooma.

Vahetasin küttefiltri esimese asjana välja(läks m3 e46filter) minek tunduvalt paranes aga ikka miski segas.Kuna auto oli pikalt seisnud, siis mõtlesin, et äkki on kytus vanaks läinud- mõeldud tehtud, paak kurguni 98 t täis. Siis selgus kurb tõsiasi- paak lekib päris usinasti🙄. Kiirelt kütus uuesti välja ja nuputama mis edasi teha, garaazi avarustest ilmus välja turvapaak, see leidis omale koha varuratta koopas. Kiskusin lahti ka originaal kytuse pumba korpuse, seal oli mingisugust jama tehtud, keevitatud võtturi jalga??.

Lisaks urgitsesin välja ka bosch 044 pumba, kogu see kompott sai siis pagasnikus ära yhendatud. Proovisõidul võttis suu kohe muigama, pill sööstis kui noor täkk. Sellega sis üks probleem lahendatud.

2 päeva hiljem suutsin katki sõita karteri põhja😐 muud yle ei jäänud kui sõbrale karter näppu ja keevitas ära. Peale seda tühikäigul töötades otsustas radikas auru välja lasta- põhjuseks küpse visco sidur. Sai siis treilaga auto linna toodud, hommikul koik laiali lammutatud ja juba keskpäevaks auto taas sõitis.

helisysteemi sai ka veidi järgi aidatud, 31 a vanad originaal tympsu allikad olid kergelt öeldes väsinud. 

Mis edasi on plaanis selle autoga? Noo plaanid on suured, aga väljaminekud veelgi suuremad😅

1 tagasilla ja esisilla pukside vahetus powerflexide vastu( jubinad olemas)

2 tagasild tugevamaks keevitada ja vahetada dif simmerid( kohe kohe algavad tööd)

3 põhi liivapritsida, kruntida, kus vaja keevitada ja mastiks peale( järgmine nädal laheb arvatavasti tegemiseks)

4 karbid yle vaadata ja lävepaku plekid samuti 

5 rooste eemaldus kerelt, ülevärv

6 Mis kõige huvitavam😀 tuleb see mootor ära turbotada( ettevalmistused juba käivad)

7 Korralik sisu leida v siis lasta teha? Arvatavasti poolnahk tuba.

8vedrustuse osas on hetkel koik lahtine, kas panna coilid, vähe tummisemad sportvedrud või originaaliks.

Kui kellelgi on ettepanekuid, nõuandeid, igasugu huvitavamaid varuosi, siis võib julgelt sellest teada anda🙂

IMG_20180903_175934.jpg

IMG_20180831_143519__01.jpg

IMG_20180831_143642.jpg

FB_IMG_1534177610197.jpg

Screenshot_20180908-121438.png

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    teema voib lukku panna. sellest enam asja ei saa

  • Spazierstock
    Spazierstock

    Lõpetage ära see moti maha tegemine! Igas teemas jääb silma, et kui kohe kere margusele ei saada ja mootorit kõige kallimate pudinatega kokku ei lao, siis on targem Tammsaare parki õlut jooma minna. K

  • Ebareaalne. Keegi ära teeb ja läbi läeb teen tordi välja😉

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_128281

@extreme327 eks kui laiali kisun moto siis saab teada mis seisus õlipump on, aga sedagi hea teada, et tuleb ilusasti toime selle agregatuuri ära toitmisega. 

Aga seni on rindel muutusteta, auto ootab kodus kuni jälle tal midagi tehtaks, aga ise hetkel tööl ja asi venib. Kuu lõpus plaanis tellida saaled ja muud tihendid, järgmine kuu arvatavasti aju ja cooleri ning pihusti systeem.

comment_128284

Tihti kaovad silindri surved läbi klappide, seega kõige õigem moodus kulumise hindamiseks oleks nn leakdown test. Nii saab aimu, kas klapid üldse peavad ja kui, siis kui palju kolvi kõrvalt kaotsi läheb. Silindrist hõre mootor peaks juba arvestatavat karterituult ka tegema. 

Pea remondi kohalt väike märkus, et minu teada lõigatud pesi ja uusi või lihvitud klappe ei ole tark sooveldada, need töötavad ise sisse.

Rõngaste vahetusel tuleks ka silmas pidada, et uus rõngas vanas silindris, mis kergelt ovaalne, väga hästi sisse ei taha töötada. Hoon kui pinnaviimustlus aitab ehk kaasa, kuid kõige õigem oleks silinder taas ümmarguseks puurida. Eeldab remontkolbi, ehk €. Kui juba kolvi välja võtad, siis midagi pead tegema, vana rõngaga ja hoonimata ära kindlasti enam kokku lao. 

  • Autor
comment_128288

@kurikristjan kõik sõltubki mis seisukorras mootor on, kui silindrid ja kolvid korralikud siis tuleb hoonimine plus uued rongad, kui aga ovaalsed ja loksud sees juba, siis pean rem moodus kolvid otsima( mida ma siiamaani ei ole suutnud leida,vb m50 kolvid sis ehk?) kaasel  lasen loigata 30+45° (oli vist nii) klapipesad. klapid puhtaks, kaase labipesu, lihv, nookurite seisukord yle vaadata ja sääretihendid uued. Hetkel mootor käib yhtlaselt(v.a kylmalt siis jätab vahele ja raputab) ei suitse, kõrvalisi helisid ka pole. Vedelikke ei tarbi, v.a 98😀

  • Autor
comment_128321

Kuidas on keegi lahendanud turboka yv probleemi? Neid turbokaid siin ikka jagub? Kõik teevad mustalt? Vaatasin veidi mnt lehte ja hakkasin motlema. Nimelt on mootori vahetusega lubatud võimsuse, kubatuuri ja kaalu kasv vastavalt 30,20 ja 10℅. Sisuliselt saan ma oma autole paigaldada kuni 163 kw mootori ja töömahuks 3.0(v8 bemmi oma nt) Lisaks on kirjas, et omavoliline sisse- ja väljalaske systeemi ymberehitamine on keelatud. Rõhk sonal omavoliliselt, sellest ma järeldan et kui arki- ga see nt kooskõlastada ja vormistada ymberehitus siis peaks olema ju legaalne see? Mis on minu idee- teha turbokaks, panna ca 0.5 bar rõhku puhuma ja minna dyno stendi, panna mingi algelise seadega 160 kw, teha sellest väljatrykk vmisiganes. minna arki tehnoosakonda näidata neile neid pabereid ja saada turbo kohta ymberehitus? Väga utoopiline? v siiski reaalne.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_128580

Nii tykk aega on vaikus olnud, ega eriti midagi muutunud pole kah. Sai soetatud sepis kepsud ja progeaju. Sõber pakkus hea hinnaga KMS mp25 aju, osaliselt on juhtmestik ka valmis( süüyesysteem vaja kylge pookida veel, arvatavasti teen waste sparki peale) Niipalju kui ma uurisin, sis seda aju pole just väga palju kasutusel,ega ma ise ka paris tapselt pole veel aru saanud sellest, olin põhjaliku töö ms i kohta teinud. Kuna KMS il puudub sisseehitatud Map andur siis tuleb see eraldi monteerida, aga yllatus oli oi kui suur kui huurisin hindasid. Origin Kms Map andur maksab 140 eur😌mis on sisuliselt 1/3 aju hinnast. Tahakski teada kas sellele kannatab ka mõnda muud Map andurit kylge sokutada, nt VAG v BMW orig andurit. Orig Kms map anduril 3 väljundit, seega ei tohiks see süsteem väga spetsiifiline olla. 

Lähiajal on plaanis ära tellida pihustid ja kepsu ning kaase poldid. Mootori tihendi komolekt ootab ka oma järjekorda.

comment_128584
16.10.2018 kell 20:46, extreme327 ütles:

Ebareaalne.

Keegi ära teeb ja läbi läeb teen tordi välja😉

 

 

Pole küll foorumijutt, aga mul on/oli low-mount turboga E36 ning polnud ülevaatusel miskit probleemi. Otsi inimene, kes sind mõistab, auto veermik, tuled, mootor, CO, pidurid jms kõik korras, siis pole probleemi. Minul vähemalt polnud, 

comment_128585

Üv kohapealt peab ikka poole kohaga psühholoog olema, et inimesi nii hästi tunda ning leida see, kes sind mõistab(kõlab nagu mingi paaritumine :D ).

 Kui minna kuskile punkti, kus igapäev ei käi ja mehi hangaaris ei tunne, siis on ikka täielik ehku peale minek. 

Muudetud , muutis Max.

comment_128735

Loogika vale, võta kasvõi paber ja joonista paberile, kui keps 5mm pikem, siis on ka ASS kolb 5mm kõrgemal kui õige kepsuga.

Edit: loogika peaaegu õige vist, segadust tekitas see -5mm, +5mm on kolb kõrgemal ASS, kui keps on 5mm pikem.

Ainuõige lahendus oleks õige pikkusega kepsud otsida ikkagi.

Muudetud , muutis zaddam

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.