Hüppa postitusse
Postitatud
comment_23662

Sain ka siis uue auto omanikuks ::D:

Autol 1,8 83kw mootor peal polegi rohkem vaja üle 90 nagunii sõita ei või ja bena võtab ka vähe.

1.Esineb iluvigu ja roostet kuid mitte läbivat ja suhteliselt vähe ühe ukse ääres ja esimeste poritiibade ääres.

2.Juhupoolse öötshoova puks on vist ka kulunud aukudes teeb juhipoolne esiratas natuke kolksu(milles peale õõtshoova puksi asi veel olla võib?)

3.Nii vana auto puhul suht arusaadav asi et pisivigu esineb. Mootoril tehtud kapraremont, kuid mootoril on klõbin sees mis väga häirib

4.Ise olen autoga rahul ja see on minuarust kõige tähtsam, need vead mis avastanud olen teen vastavalt oma rahakoti võimetele korda.

5.Autol sees M istmed

6.Tuleviku plaanidest siis vb niipalju et tahaks välist M paketti

Ja lisan siis mõned pildid :wink: http://www.album.ee/node/16440704/50121863#browse ei oska siia teemasse kahjuks kohe panna kui keegi targem viitsib siis võiks selle ära teha

  • Vastuseid 52
  • Vaatamisi 10,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_23479

Aga mille eest nad trahvi teevad ka?

No näiteks selle eest kui sõidad piiratud lubadega ja kõrvalistujaks on kena neiu kellel load puuduvad :).Aga kui hästi läheb siis selle aasta detsembris on õiged load taskus. Neil läks isegi kaua aega et mind kätte saada kolmas aasta sedasi sõita juba algul polnud üldse lube.

Auto kohta siis niipalju et täna sai uued kojamehed külge pandud. Üritasin täna ka tagumiste piduriklotside seisu kontrollida kui tee või tina ratta poldid lahti ei tule seega jäi täna see asi tegematta. Homme tööjuures üritan õhuga lahti saada need. Kuna hetkel garaa¾ puudub ja ilm oli halb jäi ka see munake vahetamatta.

  • Autor
comment_23423

Sai siis omale teine roolivarras koos roolivarda otsaga hangitud asi on väga heas korras kuid välimus esialgu andis soovida.

16817001_j4bg.jpg

Ja peale liivapritsi ning värvimist nägi asi välja selline

16817003_7jXr.jpg

Vabandan halva kvaliteedi pärast pildid on tehtud mobiiltelefoniga.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_23322

16917805_xbyE.jpg

Vahepeal juhtus selline asi, et kass jäi alla selle tagajärjel lõmastus esipõll päris suures ulatuses kuid sellest saab veel asja ning kadus pildil musta jutiga mägistatud liist, kui kellegil on see liist ülearu oleks tänulik kui selle mulle maha müüks.

Nii, et kui on siis pakkuge koos oma poolt soovitava hinnaga.

  • Autor
comment_23235

Leidsin vahepeal auto jaoks aega ja sain korda järgmised asjad.

1. Tahhomeeter+ bensiinikulu näidik

2.digitaalne kell

3.salongi valgustus

4.homme on natuke rohkem aega siis üritan kindalaeka ja pagassi valgusti korda saada.

Kas keegi teab õelda mitu pirni on kellaploki sees täpselt pool plokki ka pime see tahoka pool.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_23086

Vahepeal sai siis esipõll korralikult korda tehtud kuid liist endiselt puudu.

Juhtunud siis niipalju, et vahetatud kondid ja nädalavahetusel läheb õõtsa pukside juhipoolse esimese amordi tugilaagri ning piduriketaste vahetamiseks.

Tõsi küll kettad on kasutatud :D kuid heas korras ja kui mu rahakotis majandustõus tekib ja saan autosse rohkem investeerida siis tulevad uued kettad ning korralikum veermiku hooldus mis sisaldab kõikide pukside vahetamist.

Enne talve tahaks auto garaa¾i saada ning keretööd ette võtta. Kuid praegult see ots lahtine kuna pole hetkel kuskile garaa¾i saada ja seda oleks pikemaks ajaks vaja seetõttu ei saa iga kuu kirvest maksta selle eest.

See teema siin suht soiku jäänud kuid kui kedagi huvitab siis võin siia aeg ajalt ka pildimaterjali lisada. Tegelen autoga pidevalt, et jõuda hea tulemuseni suureks takistuseks on hetkel kool mis segab raha teenimist.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22940

kas mäletad veel amordi tugilaagri hinda :D

minagi olen paides seda autot näinud :wink:

jõudu puttitamisel :twisted:

Tänan mul 1 pakkuda veel sulle mul olid terved püstakud koos vedrude ja asjadega sain sealt korraliku asja omale.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22867

Nii, vastavalt rahakoti paksusele ja ajale putitan oma liikurit edasi vahepeal sai ostetud sinna esipõlle minev liist enne paigaldust värvin selle puanseks. Täna vahetasin juhiistme ära vana nägi juba kole räbal välja kõrvalistuja omal pole väga viga aga mõnest kohast narmedab homme plaanis seegi ära vahetada.

Paigaldatud sai ka uus piduritoru mis tuleb vist uuesti ära vahetada sest see jäi cm2 lühemaks ja mul oli vaja auto liikuma saada siis tegin nii et võtsin vooliku sealt öötsahoova küljest ära ja panin toruga otse kokku ilma et nad seal toestatud oleks. :oops:

Seda tehes võtsin ka supporti maha tegin puhtaks ja värvisin ära.

Järgmine nädal peaks taha uued klotsid saama.

  • Autor
comment_22851

Eile vahetasin taga vedrusid. Eesmärk oli see et tiivaäär tõuseks rattaga tasa või 5-10mm pealegi enne oli ratas paar cm koopa sees peidus. Aga kui esimene vedru ära vahetatud sai siis ei tõusnud nagu mõhkugi see asi heal juhul pool senti ja kasutasin kasutatud originaal vedru. Teab keegi miks nii? Kas asi selles et mõlemad vedrud kasutatud ja "surnud" või praegune rehvimõõt ületab niipalju orig. mõõtu ,et täidab lihtsalt oma suurusega selle vahe ära ja kui vedru nats vanem vajub vanadusest ka veel alla poole.

Hetkel kasutan rehve mõõtmetes 205/60R15

Kui need ära sõidetud saavad siis kas 205/55/R15 pragu nagu hirmsad balloonid all ja kui rattad täiesti viltu keerata lähevad esimesed vastu logardit õrnalt.

Vedrud pärinevad doonor auto alt ja töid teostades mõtlesin sellisele asjale:

Doonor on 86 aasta jaanuari kuu väljalase M10 mootoriga 1,8 ja sellel autol on taga stabikas :D ja läksid nad alla 89 aasta M40nele ja seal ei olnud stabika haisugi. Peaks ikka nii olema et mudelid täiustuvad aga paistab et vastupidi või siis ei võetud neid nii lahade mootorite peal kasutusele?

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22667

Vahepeal sai ostetud taha uued piduri klotsid neljapäev aega siis vahetan ära. Ükspäev tankides haarasin ka jahutusvedeliku kanistri kaasa lasen vana välja ja panen uue sisse.

Ning täna ostsin uue õli ja filtri kui saan vahetan selle täna ära ja ühtlasi vahetan ka jahutusvedeliku ära.

comment_22655

Kui need ära sõidetud saabad siis siis kas 205/55/R15 pragu nagu hirmsad balloonid all ja kui rattad täiesti viltu keerata lähevad esimesed vastu logardit õrnalt.

Logard oli vast see mees , kes tööd eriti ei viitsinud teha :D:lol::lol:

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22536
Kui need ära sõidetud saabad siis siis kas 205/55/R15 pragu nagu hirmsad balloonid all ja kui rattad täiesti viltu keerata lähevad esimesed vastu logardit õrnalt.

Logard oli vast see mees , kes tööd eriti ei viitsinud teha :D:lol::lol:

Mis tööd teha ei viitsi või arvad, et mina ei viitsi auto kallal vaeva näha ja sõidan niiakaua kui kätte ära laguneb? Kui nii siis pean tõdema, et eksid.

Ei saanud nagu pointile hästi pihta..

comment_22532

Mis tööd teha ei viitsi või arvad, et mina ei viitsi auto kallal vaeva näha ja sõidan niiakaua kui kätte ära laguneb? Kui nii siis pean tõdema, et eksid.

Ei saanud nagu pointile hästi pihta..

:D

Ära pahanda , närisin lihtsalt ühe tähe kallal :lol:

(.. vastu "logarit" õrnalt )

Pointi ei olnudki !

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_21489

Niih kaevasin oma autoteema ka välja. Nüüd siis aeg nii kaugel, et auto läheb keretöödesse. Täna käisin töömehega rääkimas ja arvestamas palju mis materjali ja raha kuskile läheb. Tegemiseks läheb selle kuu lõpus või järgmise alguses. Sõltub sellest millal sisse võetakse) Vahetusse lähevad:

*küljekarbid

*juhipoolse lanseka kõrval on talvega rooste ühe prao teinud

*tagumised tiiva ääred vaja ära lihvida ja värvida

*tagumise stange alt 1 koht kobrutab

*ja siis veel kui pagassi lahti teen on seal numprimärgi üleval mingi paar 3 cm roostet õnneks mitte läbiv.

Talv on autoga ikka nii mõndagi teinud läbisõit pole ka selle talvega tagasihoidlik olnud. Loodan et töö käigus üllatusmuna lahti lõigates halba üllatust ei saa. Tööd hakkan töömehega koos tegema endal fotokat riiulis pole kuid üritan mõne pildi ka siia riputada.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_18177

Pikk aeg möödas sellest kui midagi kirjutanud pole.

Juhtunud on niipalju, et on muretsetud kokku panemise jaoks vajaminevat tehnikat.

*M20B25 mootor koos kõige vajalikuga

*antud mootorile sobiv 2 anduriga käigukast

*ketastega tagasild

*el katuseluuk

*R6 kellade plokk

*rida kuuese esisild kui peaks peale stabilisaatori jämeduse veel vahet olema seal midagi

*ning sport istmetega nahksisu olemas

Autost endast.

Auto on siiani keretöödes kuna garaa¾ on mingisuguseid romusid ja ülekatuse käinud masinaid täis 1 masin valmib lähipäevadel ning minu oma on järgmine mida tegema hakatakse. Päris kurjaks on ajanud nii pikk ootamine. Aga niipalju kui oma kätega teha võimalik oli on tehtud ja räägin pisut ka kere seisukorrast. Kõige rohkem on kahjustada saanud kõrvalistuja poolne jalgealune sealt nurgast mahub 2 näppu läbi :D ning juhipoolse lanseroni kõrval pisut läbivat roostet. Pindmist roostet siin seal leidub aga auto on heades kätes ja töö on täieulatuslik. Kui keretööd valmis saab läheb auto kere värvimisse värvitakse 100% auto pind kõik seest ka. Seejärel tuleb kere veerma saada vedrustuse ja amortide suhtes pole veel otsustanud aga järgmine kuu lasen sillad liivapritsida ning tellin uued puksid laagrid piduriklotsid ning kettad ära. Tööd on tohutu palju ja reaalsus on see, et enne järgmist aastat ta omal jõul ei liigu. Kes on teinud need teavad kui suuremahuline see töö on. Mis ma veel siis lisada oskan valmides on sellel autol täis Mtech 2 välimus sealjuures ka must laepolster, toon, madaldus uus värvkate ja peaks kärama küll :lol:

Detsembri kuus läbisin ametliku ülevaatuse sõitsin kuni kindlustus kehtis ja nii see kõik alguse sai. Kunagi ehk hetkeseisust ka pildid.

Väikene meenutus siis sellest kui autoga mmuretuid kilomeetrid veel sõita sai 8)

16440704_HW6h.jpg

Kõige hullem polnudki minu arvates :lol:

  • Autor
comment_18111

large_21110171_Ifli.jpg

large_21110193_PHKe.jpg

Kõige mädam koht siiamaani

large_21110205_k0ww.jpg

Siinkohal palun nõu siin on näha et pistikul on kruvid sees kas see käib lahti ja saan juhtmestiku välja tõmmata või tuleb see sisse poole vedada?

large_21110219_MK0T.jpg

large_21110227_Mkot.jpg

large_21110235_XsaC.jpg

large_21110245_BnBB.jpg

Õpetus kuidas paigaladala laiendeid nii, et hiljem oleks seal augud ja rooste. Made by eelmine omanik

large_21110249_yljL.jpg

large_21110251_xSJo.jpg

Aku alune peab roostetama nagu ikka

large_21110257_Aqt5.jpg

large_21110275_igDV.jpg

large_21110287_hJhB.jpg

large_21110315_cD7m.jpg

Sellised on ka tagumised olemas. Ideaalis oleks tahtnud kahe värvilisi või heledaid aga hind oli suht soodne ning istmed pole hetkel kindlasti kõige tähtsamad asjad.

Nivale pannakse hetkel põhjamatte sisse siis vints klaasid tuled viled ning siis läheb minu masin sissse. Siis hakkab töö normaalses tempos käima praegu nagu ajab väga kurjaks midagi teha ei saa eile sain autoga korra sisse aga ööseks ikka välja.

Küsimused neile kes on enne sellist tööd teinud. Kas kasutasite ka põhjamatte või helisummutus matte. Nivale pannakse ka sisse need aga need kaaluvad mingi 100kg natuke ränk ju . Kuid neid on kindlasti erinevaid.

  • Autor
comment_18106

Ettevõtmine on kõva tean mida teen ja suhtumine ei ole selline et ohh mis see ikka ära on. Ilmselt oleks asi juba nii kaugel et keretööd tehtud ja kere värvitud kui ei peaks ootama kuni mingi teine masin valmib.

Nii aga nüüd ma palun natuke abi. Nagu me teame on e30 ukse ääred valsitud ning valsi vahel rooste. Kas otsida võimalikult head kasutatud uksed või minna B varuosa teed ? Mida see B varuosa kujutab endast üldse kere venitama ei pea et uksed käima hakkaksid :D ? On ka võimalul olemasolevad uksed taastada kui mõtekas see oleks ?

comment_18103

Tõesti tubli töö tehtud/ees 8).

Lisahelisummutus on valikuline - kas tahad maksimaalset võimsust-kiirust, või mugavuselisa, mina panin tagaistme alla/taha kolm kihti originaalmatte ja nüüd olen täitsa rahul, enne kostis just tagasilla kandist enim teemüra.

Eeldan et mootor on 126kw, kui kastil andurid.

Kas kardaan ka ikka olemas sellele mootorile? Teadupärast sobib sinna vaid 126kw, 325eta või kõige soovituslikumalt 324td kardaan (126kw ja eta on prefeisid, e. kardaani tugilaager on teistsugune, annab küll parajaks puurida kuid südamele jääb risk, et äkki hakkab auto "teivast hüppama" kui midagi valesti läheb. Ehk saab ka tugilaagri ära vahetada, pole seda varianti uurinud.)

126kw radika jaoks on sul teatavasti tarvis ka teisi radikakinnitusi (korkide moodi asjad esiraami alaosas. Mina läheks lihtsama vastupanu teed ja paneks sellise radika millel paisupaak integreeritud radika küljepeale. Ilusam ja ei peaks keevitama hakkama. Kui pimedaid ette keerata ei taha termostaadikorpusele/veepumbale kui uuemat radikat paned, piisab korpuse/pumba vahetusest uuema malli oma vastu (87-)

Kastil ikka hoovad kaasas kuhu külge kang kinnitub?

Ka juhtmestikku tuleb tiba näppida, nimelt tuleb prefeisil aju vool, koos tahhosignaali ja ühe juhtmega veel, läbi 3-mese pistiku armatuurlaua alt, feissliftil aga läbi mootoripistiku.

Katuseluugimootori said koos raamiga? Kui ei, siis tuleb seda raamiplekki vähe modida. Aga käima saab ikka :wink:.

Ridakuue (2.5) esisillal on jämedamad püstakud, ventileeritud pidurid, jämedam stabikas ja sillatalal puudub amordikinnitus mis on r4 autodel.

Kellade ploki ostu asemel oleks piisanud koodikiibi vahetusest plokil, oleks säilinud enda läbisõit nt.

Usun et enamus asju sa teadsid isegi, aga loodan et midagi kasulikku tuli ka mu jutust ilmsile.

Auto iseenesest ilus, kui mtek küljelaiendid paned ja praegused üle jäävad võid teada anda :wink: . Esimeste nurkade seisukord meenutab mu punase kupee omi, üpriski hästi säilinud.

Ise ei vaevu keretöödega, kuna korralikud keretööd + värv maksavad palju rohkem, kui saksast Korraliku (värviga) isendi toomine.

Hetkel endal sama tee ees/taga, 318i m40 sedaanilt peksin mootori vahelt välja ja peale läks 126kw 2.5. Nädalalõpuks saab ehk sõitma :roll: . Soovitada võin veel nt. seda, et hoolduse käigus küünlaid ostma lähed, siis tee seda teadmisega millised sinna täpselt lähevad, varuosapoes üritati mulle pähe määrida 125kw küünlaid (kraad soojemad, kirjad täitsa erinevad) kuna ngk kataloogis puudus 126kw eraldi modifikatsioonina, oli vaid 125kw, mootorist võtsin välja ka needsamad valed küünlad.

Ära vaevu b osadega, otsi korralikud uksed. Nagu ma hiljuti teada sain (võtsin paaril kerel osad paneelid punktkeevitustest lahti) roostetab isegi üpris hästi säilinud (nt 89 ja 90a.) e30 kere päris palju valtsimiskohtadest/kokkupunktitud plekkide vahelt/kerehermeetiku alt.

Kui enda punast tükeldasin sai kapoti põhimõtteliselt küljest väänata, sest kokkupunktitud plekkide vahel oli mõnusalt roostene, kuigi pealtvaadates polnud isegi pindmist näha ja too oli üks paremini (parim?) säilinud kere mida oma silmaga näinud - käega katsunud.

Lihvid kasutatud ukse sealt haljaks, ujutad roostesurmaga üle, krundid, kindlasti tuleb uuesti hermeetikut panna, värvid üle ja kestab kauakaua, b-osa ju teadagi ei sobi hästi, vajab kõvasti sättimist ja mõnede väidete kohaselt on sitemast plekist kui originaal. See roostevärk on enamuses juba kinni selles, kui tihti ja põhjalikult autot pesta.

Nüüd sai küll romaan kirjutatud :D , kokkuvõtlikult soovin sihikindlust ja paksu rahakotti. Kui valmis saad tahan kindlasti näha :twisted: :wink: :lol:

  • Autor
comment_18096

Reinole Kardaan ja kahe poolese sillad on olemas. Katuseluuk on kogu kompotiga. Ise ma loodan et auto saaks järgmise aasta lõpuks sõitma kuid 100% valmis ta selleks ajaks ei jõua. M-technik välimuse pean replica tegema :lol: kuid loodan ikka korralikud asjad saada. Tööd ja raha on sinna metsikult vaja peas mingid summad juba läbi mõeldud aga mis ma ütlen tasa sõuad kaugele jõuad nagu tigu :D

Läbisõidu kohta veel. Mind ausaltõelda ei huvitagi kui palju see tuleb, sest kere teen korda sillad liivapritsi uued kettad puksid laagrid kettad jne. Käigukast läheb remonti lihtsalt niisama, et kõik oleks korralik ja otsa simmer nagunii vahetada vaja ja olen mõelnud ma mootori kap remi peale. Oleks huvitav ta üldsegi peale sellist tööd nulli saada. :lol:

Aga tänud su vanade istmete eest Üks õmblus lahti nahk ise terve. Nõuavad valjult ka nahahooldusvahendeid ja peaks kärama küll :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.