Hüppa postitusse
Postitatud

küsimus siis selline kas m20 sidur ja hoorakas lähevad m50b25le otsa või peab millegagi arvestama ka ? 

Mul on ka m50 zf kast otsas. Seega ketas peab jääma m50? 

Esiletõstetud vastused

Hoorattast on vaja tagant maha treida veidi. Muidu läks kuhugi pihta.Ja hammasvöö vaja ära vahetada ( ka vaja treida veidi). Kui just m20 starterit ei kasuta. Ka vist väikse korpusega läks ainult külge. Mõistlikum hammasvöö vahetada.Ketas m50.

Ja  survelaagri teema ka, kas kasutada paksemat survelaagrit (äkki mingi e21? Pole kindel)

Või modida seda survelaagri käppa. 

Ennem kui asju treima hakkad, tuleks kõigepealt proovida külge. Ise võtsin kunagi esimese otsa m20b20 hooratta, siduri, starteri jne ning ei pidanud mitte midagi muutma. Kastiks oli m40 getrag, kuid kasti nuut peaks kõigil sama olema ? 

Endal oli sama keiss nagu kasutaja Ats mainis. Proovi külge , ja ehk sobib kui ei, siis vaja natuke karteripõhja lihvida , et hoorattale vastu ei käiks . Iseenesest pole vaja midagi treida .

  • Autor

Mul hooratas juba treitud paar kilo :D

Aga ilmselt proovin maapeal ära jah kuna üks mootor olemas ka koos kastiga kus hea proovida!

Se hammasvöö tuleb ilusti maha hoorakapealt? 😐

Hammasvööle sooja veidi ja tuleb koputades maha.

Aga hammasvööd paar mm erinevad seest ehk tuleb m20 hoorattast veidi treida enne kui m50 hammasvöö peale sobib.

  • Autor

Krt pean veel kergemaks laskma :D

Aga keegi teab mis kaalust alates tühikäik ära kaob ?

 

  • Autor

No sealt ikka treiti sittaks maha :D

Sa tundud targem mees. Kas m50 korv ja ketas lähevad külge ?panin alles uued asjad kahju oleks 120 taevasse lasta.

Korv ei lähe m20 külge.

Ketast saad kasutada.

(kuigi on ilma leevendusvedrudeta, mõni ütleb, et ebamugavam kohalt ära minna.

ja ka mõnel kasti “kolisemine” sellest?)

Ise kasutan ja ei häiri igatahes.

 

kaaluda ei viitsinud.

Aga noo kahemassilise pealt ühemasilise peale minek ise annab juba jämedalt poole kaaluvahet.

02FA1436-6DCD-48FD-95AF-B1C169F4CD15.jpeg

EAC2FAB6-3A80-466A-A0CE-DACFBAB88704.jpeg

  • Autor

Okei. Tänud! Nüüd saan nv kohe treipingi käima panna ilma suure aretuseta ja tõstukipeal lihtsalt uued asjad külge keerata. Ja küsimuste vooru viimane küsimus ka, kas on palju käredam ka mootor, Kuidas liigelda ,minek võrreldes raske hoorakaga jne.

"Käredam" sittakanti, nagu rasvaimu oleks motole tehtud :beer2:. Kiirenduse osas jään vastuse võlgu, pigem psühholoogiline effekt. Oleks sul veel aeglasem ülekanne, siis ei tunneks sa autot vist enam üldse ära.

Ma toppisin enda m50 nele m20 hooratta koos  e34 m20 starteriga , kasutasin ka m20 survelaagrit, korvi ja ketast,
kõik toimis ja veatult,  esimese katsega panime muidugi kogemata kahemassilisele mõeldud korvi poldid,  need hakkasid krt vastu käima 

Starteri otsimise vaeva vähendamiseks lihtsam  vana ja uue ketta hammasvööd ära vahetada, tarvis gaasipõletit ja haamrit
 

Ega sellega mingit on/off siduri effekti ka nüüd ei teki, et sõita enam võimalik pole.

 

 

Survelaagrist või selle käpast ka veidi.

Iseenesest võib töödata ehk ka ilma midagi tegemata.

Aga sidurikomplekt jääb umbes 10 mm õhemaks. Ehk oleks vaja ka survelaagrit lähemale. Survelaagri käpp jääb ju viltu muidu.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus