Postitatud 3. jaanuar 20187 a küsimus siis selline kas m20 sidur ja hoorakas lähevad m50b25le otsa või peab millegagi arvestama ka ? Mul on ka m50 zf kast otsas. Seega ketas peab jääma m50?
3. jaanuar 20187 a Hoorattast on vaja tagant maha treida veidi. Muidu läks kuhugi pihta.Ja hammasvöö vaja ära vahetada ( ka vaja treida veidi). Kui just m20 starterit ei kasuta. Ka vist väikse korpusega läks ainult külge. Mõistlikum hammasvöö vahetada.Ketas m50. Ja survelaagri teema ka, kas kasutada paksemat survelaagrit (äkki mingi e21? Pole kindel) Või modida seda survelaagri käppa.
3. jaanuar 20187 a Ennem kui asju treima hakkad, tuleks kõigepealt proovida külge. Ise võtsin kunagi esimese otsa m20b20 hooratta, siduri, starteri jne ning ei pidanud mitte midagi muutma. Kastiks oli m40 getrag, kuid kasti nuut peaks kõigil sama olema ?
3. jaanuar 20187 a Endal oli sama keiss nagu kasutaja Ats mainis. Proovi külge , ja ehk sobib kui ei, siis vaja natuke karteripõhja lihvida , et hoorattale vastu ei käiks . Iseenesest pole vaja midagi treida .
4. jaanuar 20187 a Autor Mul hooratas juba treitud paar kilo Aga ilmselt proovin maapeal ära jah kuna üks mootor olemas ka koos kastiga kus hea proovida! Se hammasvöö tuleb ilusti maha hoorakapealt? 😐
4. jaanuar 20187 a Hammasvööle sooja veidi ja tuleb koputades maha. Aga hammasvööd paar mm erinevad seest ehk tuleb m20 hoorattast veidi treida enne kui m50 hammasvöö peale sobib.
4. jaanuar 20187 a Autor Krt pean veel kergemaks laskma Aga keegi teab mis kaalust alates tühikäik ära kaob ?
4. jaanuar 20187 a Autor No sealt ikka treiti sittaks maha Sa tundud targem mees. Kas m50 korv ja ketas lähevad külge ?panin alles uued asjad kahju oleks 120 taevasse lasta.
4. jaanuar 20187 a Korv ei lähe m20 külge. Ketast saad kasutada. (kuigi on ilma leevendusvedrudeta, mõni ütleb, et ebamugavam kohalt ära minna. ja ka mõnel kasti “kolisemine” sellest?) Ise kasutan ja ei häiri igatahes. kaaluda ei viitsinud. Aga noo kahemassilise pealt ühemasilise peale minek ise annab juba jämedalt poole kaaluvahet.
4. jaanuar 20187 a Autor Okei. Tänud! Nüüd saan nv kohe treipingi käima panna ilma suure aretuseta ja tõstukipeal lihtsalt uued asjad külge keerata. Ja küsimuste vooru viimane küsimus ka, kas on palju käredam ka mootor, Kuidas liigelda ,minek võrreldes raske hoorakaga jne.
5. jaanuar 20187 a "Käredam" sittakanti, nagu rasvaimu oleks motole tehtud . Kiirenduse osas jään vastuse võlgu, pigem psühholoogiline effekt. Oleks sul veel aeglasem ülekanne, siis ei tunneks sa autot vist enam üldse ära.
8. jaanuar 20187 a Ma toppisin enda m50 nele m20 hooratta koos e34 m20 starteriga , kasutasin ka m20 survelaagrit, korvi ja ketast, kõik toimis ja veatult, esimese katsega panime muidugi kogemata kahemassilisele mõeldud korvi poldid, need hakkasid krt vastu käima Starteri otsimise vaeva vähendamiseks lihtsam vana ja uue ketta hammasvööd ära vahetada, tarvis gaasipõletit ja haamrit
8. jaanuar 20187 a Tänavaauto puhul tundub maru higistamine, et sõidumugavust vähendada. Või teil rinkapillid need?
9. jaanuar 20187 a Ega sellega mingit on/off siduri effekti ka nüüd ei teki, et sõita enam võimalik pole. Survelaagrist või selle käpast ka veidi. Iseenesest võib töödata ehk ka ilma midagi tegemata. Aga sidurikomplekt jääb umbes 10 mm õhemaks. Ehk oleks vaja ka survelaagrit lähemale. Survelaagri käpp jääb ju viltu muidu.
küsimus siis selline kas m20 sidur ja hoorakas lähevad m50b25le otsa või peab millegagi arvestama ka ?
Mul on ka m50 zf kast otsas. Seega ketas peab jääma m50?