Hüppa postitusse
Postitatud
comment_119567

Tervist! 

Sai siis taastama hakkata vana pereautot mis meie peres aega teeninud juba umbes 12 aastat .tegu siis 89 aasta touring faceliftiga millel on istmesoendused, el aknad, el katuseluuk püsikas (mis peale mootorivahetust pole veel toimima pandud) .kere üldiselt väga kabe kuna leidub ainult pindmist roostet.sai siis 2,4 d 85kw vahetada m50ne vastu .autol on ka diisli lsd .mootori vahetusega kaasnes üsnapalju probleeme kuna mootor oli kaua seisnid ning rullikas ise ka pea 5 aastat seisnud siis olid andurid ja sillaosad saba andnud.nüüdseks saanud vahetada 2*nukaandur

Vändaandur

Esisilla detailid

Käsipiduritrossid

Esiistmed ja palju muud pudipadi.

 

Igatahes räägin ka sutsu mootori vahetusest mida kasutasin jne...

E36 ridakuue Käpad

E30 käigukasti tugitala

E36summuti

Kardaani lasin keevitada õigesse mõõtu

,Kollektori püksid keevitasin ka ise et hoiaks ilusti kunde jalgealusest eemale.

Mootoripatjadeks kasutasin e36 lemfördereid sest need head kõrged ja paksud ning tikud tsentrist väljas seega saab mootoriasendit muuta .tegin ka natukene ka enda elu esialgu lihtsamaks kuna ei leidnud õiget pidurivaakumvõimendit siis lasin treida juhipoolsele motopadjale sendise puksi vahele et ei käiks vastu vaakumit (moto istub õigetiba viltu) loodan selle asja õigepea korda saada. Aga üldiselt siiani asi ilusti sujunud ja esimesed sõõrikud tehtud.nüüd veell nipetnäpet ja siis võib minna arki et auto ka ottomootoriga arvele saada.(summuti osas võtan veel midagi ette ,tean et se asi näeb veidi nilbe välja).

 

IMG_20170702_183645.jpg

IMG_20170628_193700.jpg

IMG_20170622_163412.jpg

IMG_20170618_184427.jpg

IMG_20170607_204749.jpg

  • Vastuseid 177
  • Vaatamisi 15,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eks ta ikka sõitmiseks ole loodud ja mõeldud algselt, mitte kaapimiseks.Aga seejuures korras mootoriga turbodiisel on ergas ja jõuline, ei teki absoluutselt tunnet ,et jõuetu või mannetu oleks. väänet

  • Seal vunts hiiliski?  Vunts anna poisile nüüd ta ruloo tagasi mis sa jebid! 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_123073

Täna jälle lõhkusin ja lammutasin... keerasin süüte nüüd täpselt paika lõpuks.tegin siis hooratta lukku panemiseks õige  tüki . Tühikäik tuli ka ilusti tagasi.

Salongis lõhkusin ka vähe kuna temperatuuril oli kaks astet, kuum või külm.viga oli siis mikromootoris mis puhub tempi-andurile salongiõhku (kondiga variant). Aretasin ja aretasin ja lõppuks selle mootori kuidagi tööle sain (kontaktrõngas oli kulunud).nüüd kõik jälle toimib ja puhub viisakat õhku.

IMG_20171225_205914.jpg

IMG_20171225_165720.jpg

IMG_20171223_173338.jpg

IMG_20171223_211009.jpg

  • Autor
comment_123180

Ja täna siis lõunalt-tööle tagasi sõites mõtlesin et näitan mingi f11le ,et vanakool on ikka käredam ning siis otsustas kolmandat käiku lükates hoovastik jälle ära nihkuda.

Aga mis peamine! lasin kolmandaga võiduka lõpuni ja sain ette. Ühesõnaga pean mingi väha parema lähenduse tegema hoovastiku ülemise alumiiniumvarda suhtes.hetkel seal keeratavate klambritega kaks keermelatitükki hoiavad koos seda kremplit.

  • Autor
comment_123278

Nv andis paagiväline küttepump ka saba .nüüd siis muretsesin omale õige pumba ja panin koos uue jumpstükiga paaki(juba kahetsen),sest se undab päris korralikult seal paagis.täna sain kätte ka strut bari amordikannuflantsid,nädalavahetusel prooviksin selle ka valmis keevitada.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.