Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

mehed annavad endast palju ja rohkemgi veel, et see auto liikvele saada.hea on vahetevahel rattaga sinna garaazi juurde sõita, ja vaadata kuidas osad ja pudinad hoolikalt külge keeratakse.põhjalikkus ja täpsus viivad soovitud eesmärgini...

Eks ma tule jälle kunagi appi...Targutama :wink:

peale 4h tööd sain paika ühe tiiva ja mitte päris ideaalselt

ütleks et 80% aga siiski, ei jäta jonni ja lähen kohe-kohe

tagasi garaasi et see asi 90% pealegi viia. Kohati jääb mulje

nagu need tiivad oleks mõeldud mõnele muule masinale :)

Esimene tiir sai tehtud, olen pettunud kuna emotsiooni

olla ei saa - siduri töösilinder andis otsad ja pedaal vajus

põhja niipea kui teepeale jõudsin. Hea kui sellised väikseid vigu

kiirelt leiab, homme ostan uue töösilindri ja proovib siduri

korralikult tööle saada. Ämbri peal sõita ka mulle ei meeldi.

Uus sõit tuleb teha pühapäeval kui summutit keevitama

lähen, selleks ajaks proovin pisivead eemaldada :)

http://www.youtube.com/watch?v=uPZhWkbWAs4

nüüd siis jaanipäevaks töö olemas :lol: Kuna Raimo ei oska mootorit kokku

panna nii, et ta kõigi silindritega töötaks, siis sai ostetud omale uus mootor

lammutusest ja see enamvähem olukorda viidud! Härra Raimo supper moto

võtsin laiali ja nagu välk selgest taevast - hakkan turbotamiseks seda siis

ette valmistama. Vaja Wisecod ükspäev ära tellida ja ka korralikud kepsud.

Edasi aga plokk puurimisse -> 84,5mm, jne. Tellitud sai ka Tial 60mm

wastegate. Juhtaju poole pealt pole veel otsustanud....

OgAAABhO8W44UFzAZIdUyzVG4RaRd4kdUlUJ0RiV3qq_rUcSRkYz6g29ndpgixfeIvyvYjI9Z3DJNrpjqnBn5Fbg6YgAm1T1UAd0yfpM5YOgntqkKj0-T69xFENw.jpg

Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on :!:

ploki kohapealt seda, et kolb on 83,98mm. Silindri

seina ja kolvi vahele läks mul kenasti ära 0,5mm kaliiber!

juba 0,3mm vahega mootorit enam kokku ei panda.

Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.

Poisid poisid, tulge nüüd maapeale, 0.25mm on esimene rem. mõõt juba mõnel mootoril.

Kulumist mõõdetakse ikka SAJANDIKES mitte KÜMNENDIKES nagu te praegu teete. :shock:

Normaalse mootori maksimaalne kulumispiir on seal umbes 3-5 sajandiku juures + paisumis lõtk.

See kehtib tavalistele tehasemootoritele.

Iseasi kui kasutusel on näiteks sepiskolvid, mis eeldavad üldjuhul juba 8 sjaandiku lõtku.

Hetkel on mul ehitamisel üks Ross Racing sepiskolvidega mootor

millele kolvi tootja näeb ette 12 sajandiku paisumislõtku. :shock:

Sellise KULUMISEGA tehasemootor on ammu ilma prügikastikaup.

Palun tehke vahet PASIUMISLÕTKUL ja KULUMISEL.

Antud mootoril peaks olema tehasest paisumislõtk 2 sajandiku ehk 0.02mm.

Kõik suurem vahe üle selle on juba kulumine.

0.05mm koos lõtkuga ehk 0.03mm kulumist oleks juba korraliku mootori viimane piir.

Täpse spec-i leiab ilmselt kuskilt remondiraamatust.

mis seal enam, vähemalt tean mina, et raimo oskab mootorit kokku panna

aga mitte nii, et see korralikult oleks tehtud :) Ja raimo, need kaks klappi

mida sa mulle pakkusid võid omale jätta. (mootoril kaks klappi arvatavasti

kokkupanemisega kõveraks aetud)

Aitab BS'st! Uus mootor vahel ja töötab :)

Esimene tiir sai ka tehtud ja nagu arvata oli siis

mitte midagi üllatavat see 141kw sellel kerel pole ::lol::

ja ega teist vabalthingavat sinna kerele enam vahele

sokutada plaanis pole. :) Elame näeme....

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus