P2hkel Postitatud 30. mai 2009 Jaga Postitatud 30. mai 2009 Veel siis mõni üle ? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 30. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 30. mai 2009 oli mul neid siiski kaks tükki ja praegu on veel üks HX55 ka olemas HX55 käis mõttest läbi, et paneks külge aga siis NOS starti vaja turbole Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 30. mai 2009 Jaga Postitatud 30. mai 2009 Okei aga lahe oleks olnud mõlemad külge keerata. :twisted: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
BuumeRix Postitatud 31. mai 2009 Jaga Postitatud 31. mai 2009 mehed annavad endast palju ja rohkemgi veel, et see auto liikvele saada.hea on vahetevahel rattaga sinna garaazi juurde sõita, ja vaadata kuidas osad ja pudinad hoolikalt külge keeratakse.põhjalikkus ja täpsus viivad soovitud eesmärgini... Eks ma tule jälle kunagi appi...Targutama :wink: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 31. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 31. mai 2009 oh seda vaeva ja närvikulu - B-OSA!!!!!! jumala eest, värviks B-osa tiivad lillaks ja viskaks Surnumere põhja et neid keegi enam ei leiaks!!! :x Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 31. mai 2009 Jaga Postitatud 31. mai 2009 Ära värvi- võta krunt maha ja mädaneb ise ära Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 31. mai 2009 Autor Jaga Postitatud 31. mai 2009 peale 4h tööd sain paika ühe tiiva ja mitte päris ideaalselt ütleks et 80% aga siiski, ei jäta jonni ja lähen kohe-kohe tagasi garaasi et see asi 90% pealegi viia. Kohati jääb mulje nagu need tiivad oleks mõeldud mõnele muule masinale Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 3. juuni 2009 tiivad paigas, samuti ka põll ning kapott ja töö kvaliteedi hindeks paneks 5- kuna b-osa ei anna ikka ideaalselt paika sättida Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 9. juuni 2009 Esimene tiir sai tehtud, olen pettunud kuna emotsiooni olla ei saa - siduri töösilinder andis otsad ja pedaal vajus põhja niipea kui teepeale jõudsin. Hea kui sellised väikseid vigu kiirelt leiab, homme ostan uue töösilindri ja proovib siduri korralikult tööle saada. Ämbri peal sõita ka mulle ei meeldi. Uus sõit tuleb teha pühapäeval kui summutit keevitama lähen, selleks ajaks proovin pisivead eemaldada http://www.youtube.com/watch?v=uPZhWkbWAs4 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 14. juuni 2009 summuti all 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 21. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 21. juuni 2009 nüüd siis jaanipäevaks töö olemas Kuna Raimo ei oska mootorit kokku panna nii, et ta kõigi silindritega töötaks, siis sai ostetud omale uus mootor lammutusest ja see enamvähem olukorda viidud! Härra Raimo supper moto võtsin laiali ja nagu välk selgest taevast - hakkan turbotamiseks seda siis ette valmistama. Vaja Wisecod ükspäev ära tellida ja ka korralikud kepsud. Edasi aga plokk puurimisse -> 84,5mm, jne. Tellitud sai ka Tial 60mm wastegate. Juhtaju poole pealt pole veel otsustanud.... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Penu Postitatud 22. juuni 2009 Jaga Postitatud 22. juuni 2009 Las ma mõtlen... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 22. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 22. juuni 2009 mis sa ikka mõtled täna sai ajutine mootor aistevahele tõstetud, pärast lähen panen kapotialuse ka korralikult kokku - kõik juba nii selge, et pimesi saab asjad omale kohale pandud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
raimo Postitatud 25. juuni 2009 Jaga Postitatud 25. juuni 2009 Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on : ploki kohapealt seda, et kolb on 83,98mm. Silindri seina ja kolvi vahele läks mul kenasti ära 0,5mm kaliiber! juba 0,3mm vahega mootorit enam kokku ei panda. Selle peale ei oskagi enam midagi öelda. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 25. juuni 2009 Jaga Postitatud 25. juuni 2009 Poisid poisid, tulge nüüd maapeale, 0.25mm on esimene rem. mõõt juba mõnel mootoril. Kulumist mõõdetakse ikka SAJANDIKES mitte KÜMNENDIKES nagu te praegu teete. :shock: Normaalse mootori maksimaalne kulumispiir on seal umbes 3-5 sajandiku juures + paisumis lõtk. See kehtib tavalistele tehasemootoritele. Iseasi kui kasutusel on näiteks sepiskolvid, mis eeldavad üldjuhul juba 8 sjaandiku lõtku. Hetkel on mul ehitamisel üks Ross Racing sepiskolvidega mootor millele kolvi tootja näeb ette 12 sajandiku paisumislõtku. :shock: Sellise KULUMISEGA tehasemootor on ammu ilma prügikastikaup. Palun tehke vahet PASIUMISLÕTKUL ja KULUMISEL. Antud mootoril peaks olema tehasest paisumislõtk 2 sajandiku ehk 0.02mm. Kõik suurem vahe üle selle on juba kulumine. 0.05mm koos lõtkuga ehk 0.03mm kulumist oleks juba korraliku mootori viimane piir. Täpse spec-i leiab ilmselt kuskilt remondiraamatust. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
mart154 Postitatud 25. juuni 2009 Jaga Postitatud 25. juuni 2009 mõõdetakse kolvi seelikust, mitte peast. Pea ongi sutsu peenem. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 25. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 25. juuni 2009 mis seal enam, vähemalt tean mina, et raimo oskab mootorit kokku panna aga mitte nii, et see korralikult oleks tehtud Ja raimo, need kaks klappi mida sa mulle pakkusid võid omale jätta. (mootoril kaks klappi arvatavasti kokkupanemisega kõveraks aetud) Aitab BS'st! Uus mootor vahel ja töötab Esimene tiir sai ka tehtud ja nagu arvata oli siis mitte midagi üllatavat see 141kw sellel kerel pole :: ja ega teist vabalthingavat sinna kerele enam vahele sokutada plaanis pole. Elame näeme.... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Andrus Postitatud 25. juuni 2009 Jaga Postitatud 25. juuni 2009 kuidas siis 141kw lahjaks jääb rullika kerel? Minuarust e36-l liigub täitsa hästi edasi see mootor. Äkki mõnel on mineku ja mineku osas vahe sees :roll: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 26. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 26. juuni 2009 kuna soomes sai sõidetud mõnede võimsamate masinatega siis võimalik, et praegu pole see seljatugi seljast välja tulnud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
cobra Postitatud 26. juuni 2009 Jaga Postitatud 26. juuni 2009 Selles suhtes et harjub ära kiirelt selle liikumisega, enda 155kw mootor e30 peal oli alguses ulme....nüüd aga kipub lahjaks jääma Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 26. juuni 2009 Autor Jaga Postitatud 26. juuni 2009 nii ongi alati tahaks ju kiiremat aga peab jälgima et auto jõunumbrid üle pea ei kasvaks 8) edit: auto millega soomes sõitsin oli 780hp e30 IX Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
R400 Postitatud 1. juuli 2009 Jaga Postitatud 1. juuli 2009 v6ru k6ige roostevabam e30 siiani..( loodame et nii ka j22b) Aga tglt on ikka v2ga normaalne.. piltidelt polegi nii ilus kui oma silmaga n2ha Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 2. juuli 2009 Autor Jaga Postitatud 2. juuli 2009 enne.... ....ja :twisted: (update laupäeval) :mrgreen: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
///Mario Postitatud 2. juuli 2009 Jaga Postitatud 2. juuli 2009 veljed on päris kenad 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Prim0 Postitatud 2. juuli 2009 Jaga Postitatud 2. juuli 2009 esipidur on eriti tõsise olemisega 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse