Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25148

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 165,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

comment_84932

Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i :D
l-m-r-drift-alliance-bmw-e30-2jz-part-1-

 

Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed.

M-Technic läheb kah veel külge?

 

Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli.

 

arx

  • Autor
comment_85022

M-Tech II läheb kindlasti külge aga sellega on ka omajagu tööd  ;) 
Las olla üks ja korralik projektikas, kahel projektikal ei näe väga mingit mõtet

Ei ole kopeeritud selle masina pealt, hoopis sellise eluka pealt:
20140213_150808_zps216e87a7.jpg20140508_220031_zps8b9ea585.jpg

Aga lõpptulemus jääb kõvasti viisakam  ;)

  • 3 nädalat hiljem...
comment_85816

Vist peaks olema Rickard Ivars'i oma. See kuidagi jah teistmoodi ehitatud. Peamine vahe selles, et sellel dragi tagasild vist all mingi.

 

~1000hp M50 mootor, mis nüüd on vist Nissani peale tõstetud ja sõidab selle drifti.

 

arx

  • Autor
comment_85818

R. Ivarsi masin jah aga uue omaniki käes,

Sellel on tagasillaks drag'iks ehitatud fordi

9 tolline mis kinnitatud 4-link systeemiga.

Seda m50 mootorit pole enam sellest ajast saati kui kere myydud sai. Tõsi, polnud see vaid 1000hp, vaid 1020whp ehk 20% jõukao korral mootorist 1224hp :-D

Nissan sõidab m5 mootoriga :-)

  • Autor
comment_86028

Põhjus lihtne, mitut projekti oma töökoormuse juures lihtsalt ei suuda graafikusse mahutada, impossible.
Pealegi, jõudsin lõppudelõpuks arusaamale, et kui M3 välimus sis juba korraga osta M3 mida ka otsin.
Hoian ikkagi silmad lahti M3 müügikuulutustel ja kindlasti lähen järgi kui mõni normaalse hinnaga romu
müüki tuleb. ROMU? jah, mida sitemas korras, seda huvitavam projekt  ;) Ja kindlasti saaks rohkem
rahu öösel magades kui kõik on nullist üles ehitatud uutest osadest, jne. See punane e30 on läinud aga
kõik plekid ja ülejäänud pudru mis valmis sai ostetud on alles.  ^_^ 

Igapäevaseks sai toodud vähe mugavam auto kui seda e30 on, tegu 535D 210kw 08'ga:
DSC_0157.JPG
DSC_0145.JPG
DSC_0154.JPG

  • Autor
comment_86031

Kõik oleneb mille jaoks masinat ehitada  :lol: Rajal pole vahet mis korras see kere on kui just pead plekist läbi pista ei saa.
E30 M3 on ikkagi klassik ja väärib nullist ülesse ehitamist millega jätad oma raisatud raha ikkagi "hoiule" kuid siiski endale.
Arvestades M3 hinnatõusu 10-15 aasta jooksul kuni 2014 aastani, siis tõesti jääb karp lahti  :o 

E30 Jäikadel rajale mõeldud sillaosadel pole mugav  :D võibolla originaal vedruga ja pudelikorkidega ringi sõites on
mugav mõelda, et sillaosad mis läbi lähevad maksavad samapalju kui piimapakk ja leivapäts poes  :lol:

Vaatame mis välja tuleb, loodan, et suvi tuleb kiiremini, siis aega rohkem tgeleda hobidega  ;) 
Siiani aga suured-suured tänud VKM Motorsile tehtud tööde eest!

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_87997

mis kaare tegemine maksma läks kui saladus pole?

kaar plaanis eesti ARKis passi ka saada? kui nii,kas eemaldatud vahesein probleeme ei valmista?endal alles keretööd pooleli ja olen viimased 2 nädalat mõelnud mis vaheseinaga teha.

  • Autor
comment_88005

kaar läks 650e, kindlasti läheb passi kuna on ikkagi tänava auto, vahesein tuleb tagasi, eemaldatud ajutiselt.
Samas, ega see vägasuurt rolli ei mängi ainult endal on ebamugav kui kõik hääled salongi kostuvad summutist
ja taga sillast.

  • Autor
comment_88037

Need pütid sedavõrd suured, et ei mahu pikkuselt kaks kõrvuti bensiinipaagi kohale ära, sinna tulevad kõik muud kütuse süsteemi osad peale suure paagi.
Summuti torud tulevad silla pealt, mitte alt. Lõikama peab selle jaoks taga istme alust plekki, muidu ära ei mahu.  ;) 

Mul on plekk eemaldatud puuri tõttu aga see tuleb tagasi sinna.

  • Autor
comment_88161

jah, tõesti, et oleks silmale midagi teistsugust vaadata ja kuna e30 on tagumikust väga kerge siis üritab sinna vähe rohkem kaalu saada.
Rajale pole see kõige parem lahendus sest lisatud kaal peaks olema telgede vahel mitte rippuma üle silla aga mis teha, selline see tuleb 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_90180

Kes on nõustegema klaasplastist või carbonist esiotsa osasid nagu näiteks kapott, stange, tiivad, jne
Tiivad tuleks teha praegu auto küljes olevatest osadest mis on laiemad kui originaalid, kapott tuleb
originaali järgi ilma kinnitus mehanismita, stange tuleks kokku viia laiade tiibadega.

+358 404808630 või PS

  • 2 nädalat hiljem...
  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_97478

Üle pika aja midagi kirjutada!!! Sain lõpuks tartust auto kätte aga midagi rõõmustavat pole. Töö mis pidi eelmise suve lõpuks tehtud olema, on aasta hiljem pmst samas seisus ja poolik igast nurgast. Turvakaar on väga hästi tehtud Tambeti juures aga seoses esirehvide mõõduga tuleb esiratta ja sõitja/kaasreisija jalgealust plekki uuesti keevitada kuna see on jäänud enne Tambeti juurde viimist tegemata. Seoses sellega tuleb ka turvakaare küljetorude esimesi kinnituspaikkasid ümber teha (tegu eemaldatavate torudega) Paar pilti ütleks rohkem kui tuhat sõna aga hetkel pole ühtegi pilti, lähipäevil saab ka neid.

Tulevikuplaanidest sedavõrd, et läheb kohaliku kuldsete kätega mehhaaniku uste taha niipea kui tühi koht seal garages tekib

Jätkub...

Muudetud , muutis Turbiin

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus