Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i :D
l-m-r-drift-alliance-bmw-e30-2jz-part-1-

 

Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed.

M-Technic läheb kah veel külge?

 

Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli.

 

arx

M-Tech II läheb kindlasti külge aga sellega on ka omajagu tööd  ;) 
Las olla üks ja korralik projektikas, kahel projektikal ei näe väga mingit mõtet

Ei ole kopeeritud selle masina pealt, hoopis sellise eluka pealt:
20140213_150808_zps216e87a7.jpg20140508_220031_zps8b9ea585.jpg

Aga lõpptulemus jääb kõvasti viisakam  ;)

  • Meeldib 1
  • 3 nädalat hiljem...

R. Ivarsi masin jah aga uue omaniki käes,

Sellel on tagasillaks drag'iks ehitatud fordi

9 tolline mis kinnitatud 4-link systeemiga.

Seda m50 mootorit pole enam sellest ajast saati kui kere myydud sai. Tõsi, polnud see vaid 1000hp, vaid 1020whp ehk 20% jõukao korral mootorist 1224hp :-D

Nissan sõidab m5 mootoriga :-)

Kõik väga vinge ja äge ,aga tekib küsimus, miks sa tegemisse võtsid juba tehtud ja taastatud auto? Ostsid ju soomest teise ligi, et sellest teha ja kui õigesti mäletan, pidi sellest nn m3 replika tulema originaal m3 kereplekkidega?

  • Meeldib 1

Põhjus lihtne, mitut projekti oma töökoormuse juures lihtsalt ei suuda graafikusse mahutada, impossible.
Pealegi, jõudsin lõppudelõpuks arusaamale, et kui M3 välimus sis juba korraga osta M3 mida ka otsin.
Hoian ikkagi silmad lahti M3 müügikuulutustel ja kindlasti lähen järgi kui mõni normaalse hinnaga romu
müüki tuleb. ROMU? jah, mida sitemas korras, seda huvitavam projekt  ;) Ja kindlasti saaks rohkem
rahu öösel magades kui kõik on nullist üles ehitatud uutest osadest, jne. See punane e30 on läinud aga
kõik plekid ja ülejäänud pudru mis valmis sai ostetud on alles.  ^_^ 

Igapäevaseks sai toodud vähe mugavam auto kui seda e30 on, tegu 535D 210kw 08'ga:
DSC_0157.JPG
DSC_0145.JPG
DSC_0154.JPG

Kõik oleneb mille jaoks masinat ehitada  :lol: Rajal pole vahet mis korras see kere on kui just pead plekist läbi pista ei saa.
E30 M3 on ikkagi klassik ja väärib nullist ülesse ehitamist millega jätad oma raisatud raha ikkagi "hoiule" kuid siiski endale.
Arvestades M3 hinnatõusu 10-15 aasta jooksul kuni 2014 aastani, siis tõesti jääb karp lahti  :o 

E30 Jäikadel rajale mõeldud sillaosadel pole mugav  :D võibolla originaal vedruga ja pudelikorkidega ringi sõites on
mugav mõelda, et sillaosad mis läbi lähevad maksavad samapalju kui piimapakk ja leivapäts poes  :lol:

Vaatame mis välja tuleb, loodan, et suvi tuleb kiiremini, siis aega rohkem tgeleda hobidega  ;) 
Siiani aga suured-suured tänud VKM Motorsile tehtud tööde eest!

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

kaar läks 650e, kindlasti läheb passi kuna on ikkagi tänava auto, vahesein tuleb tagasi, eemaldatud ajutiselt.
Samas, ega see vägasuurt rolli ei mängi ainult endal on ebamugav kui kõik hääled salongi kostuvad summutist
ja taga sillast.

Need pütid sedavõrd suured, et ei mahu pikkuselt kaks kõrvuti bensiinipaagi kohale ära, sinna tulevad kõik muud kütuse süsteemi osad peale suure paagi.
Summuti torud tulevad silla pealt, mitte alt. Lõikama peab selle jaoks taga istme alust plekki, muidu ära ei mahu.  ;) 

Mul on plekk eemaldatud puuri tõttu aga see tuleb tagasi sinna.

jah, tõesti, et oleks silmale midagi teistsugust vaadata ja kuna e30 on tagumikust väga kerge siis üritab sinna vähe rohkem kaalu saada.
Rajale pole see kõige parem lahendus sest lisatud kaal peaks olema telgede vahel mitte rippuma üle silla aga mis teha, selline see tuleb 

  • 1 kuu hiljem...

Kes on nõustegema klaasplastist või carbonist esiotsa osasid nagu näiteks kapott, stange, tiivad, jne
Tiivad tuleks teha praegu auto küljes olevatest osadest mis on laiemad kui originaalid, kapott tuleb
originaali järgi ilma kinnitus mehanismita, stange tuleks kokku viia laiade tiibadega.

+358 404808630 või PS

  • 2 nädalat hiljem...
  • 5 kuud hiljem...

Üle pika aja midagi kirjutada!!! Sain lõpuks tartust auto kätte aga midagi rõõmustavat pole. Töö mis pidi eelmise suve lõpuks tehtud olema, on aasta hiljem pmst samas seisus ja poolik igast nurgast. Turvakaar on väga hästi tehtud Tambeti juures aga seoses esirehvide mõõduga tuleb esiratta ja sõitja/kaasreisija jalgealust plekki uuesti keevitada kuna see on jäänud enne Tambeti juurde viimist tegemata. Seoses sellega tuleb ka turvakaare küljetorude esimesi kinnituspaikkasid ümber teha (tegu eemaldatavate torudega) Paar pilti ütleks rohkem kui tuhat sõna aga hetkel pole ühtegi pilti, lähipäevil saab ka neid.

Tulevikuplaanidest sedavõrd, et läheb kohaliku kuldsete kätega mehhaaniku uste taha niipea kui tühi koht seal garages tekib

Jätkub...

Muudetud , muutis Turbiin

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus