Turbiin Postitatud 4. oktoober 2014 Autor Jaga Postitatud 4. oktoober 2014 Midagi on vahepeal ikka juhtunud ka, tuleval nädalal saab uusi pilte ka veel Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lepa Postitatud 5. oktoober 2014 Jaga Postitatud 5. oktoober 2014 Anna siia jh teada mis masinaga toimub, mul molliraamatud pole Jälgin huviga Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 5. oktoober 2014 Autor Jaga Postitatud 5. oktoober 2014 Kindlasti hoian kursis aga viimaselajal asjade kulg väga aeglane olnud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
arxman Postitatud 10. oktoober 2014 Jaga Postitatud 10. oktoober 2014 Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed. M-Technic läheb kah veel külge? Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli. arx Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 12. oktoober 2014 Autor Jaga Postitatud 12. oktoober 2014 M-Tech II läheb kindlasti külge aga sellega on ka omajagu tööd Las olla üks ja korralik projektikas, kahel projektikal ei näe väga mingit mõtet Ei ole kopeeritud selle masina pealt, hoopis sellise eluka pealt: Aga lõpptulemus jääb kõvasti viisakam 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
arxman Postitatud 3. november 2014 Jaga Postitatud 3. november 2014 Vist peaks olema Rickard Ivars'i oma. See kuidagi jah teistmoodi ehitatud. Peamine vahe selles, et sellel dragi tagasild vist all mingi. ~1000hp M50 mootor, mis nüüd on vist Nissani peale tõstetud ja sõidab selle drifti. arx Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. november 2014 Autor Jaga Postitatud 3. november 2014 R. Ivarsi masin jah aga uue omaniki käes, Sellel on tagasillaks drag'iks ehitatud fordi 9 tolline mis kinnitatud 4-link systeemiga. Seda m50 mootorit pole enam sellest ajast saati kui kere myydud sai. Tõsi, polnud see vaid 1000hp, vaid 1020whp ehk 20% jõukao korral mootorist 1224hp :-D Nissan sõidab m5 mootoriga :-) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 8. november 2014 Autor Jaga Postitatud 8. november 2014 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 8. november 2014 Jaga Postitatud 8. november 2014 Kõik väga vinge ja äge ,aga tekib küsimus, miks sa tegemisse võtsid juba tehtud ja taastatud auto? Ostsid ju soomest teise ligi, et sellest teha ja kui õigesti mäletan, pidi sellest nn m3 replika tulema originaal m3 kereplekkidega? 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 8. november 2014 Autor Jaga Postitatud 8. november 2014 Põhjus lihtne, mitut projekti oma töökoormuse juures lihtsalt ei suuda graafikusse mahutada, impossible. Pealegi, jõudsin lõppudelõpuks arusaamale, et kui M3 välimus sis juba korraga osta M3 mida ka otsin. Hoian ikkagi silmad lahti M3 müügikuulutustel ja kindlasti lähen järgi kui mõni normaalse hinnaga romu müüki tuleb. ROMU? jah, mida sitemas korras, seda huvitavam projekt Ja kindlasti saaks rohkem rahu öösel magades kui kõik on nullist üles ehitatud uutest osadest, jne. See punane e30 on läinud aga kõik plekid ja ülejäänud pudru mis valmis sai ostetud on alles. Igapäevaseks sai toodud vähe mugavam auto kui seda e30 on, tegu 535D 210kw 08'ga: Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 8. november 2014 Jaga Postitatud 8. november 2014 Õige, sest enamus e30 vajavad ideaalis täielikku lahtivõtmist ja taastamist, pole vahet kui kalli või odava ostad. Mugavuse poolest pole e30`st paremat kohanud Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 8. november 2014 Autor Jaga Postitatud 8. november 2014 Kõik oleneb mille jaoks masinat ehitada Rajal pole vahet mis korras see kere on kui just pead plekist läbi pista ei saa. E30 M3 on ikkagi klassik ja väärib nullist ülesse ehitamist millega jätad oma raisatud raha ikkagi "hoiule" kuid siiski endale. Arvestades M3 hinnatõusu 10-15 aasta jooksul kuni 2014 aastani, siis tõesti jääb karp lahti E30 Jäikadel rajale mõeldud sillaosadel pole mugav võibolla originaal vedruga ja pudelikorkidega ringi sõites on mugav mõelda, et sillaosad mis läbi lähevad maksavad samapalju kui piimapakk ja leivapäts poes Vaatame mis välja tuleb, loodan, et suvi tuleb kiiremini, siis aega rohkem tgeleda hobidega Siiani aga suured-suured tänud VKM Motorsile tehtud tööde eest! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 10. november 2014 Autor Jaga Postitatud 10. november 2014 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 18. detsember 2014 Autor Jaga Postitatud 18. detsember 2014 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 23. detsember 2014 Autor Jaga Postitatud 23. detsember 2014 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 2. jaanuar 2015 Jaga Postitatud 2. jaanuar 2015 mis kaare tegemine maksma läks kui saladus pole? kaar plaanis eesti ARKis passi ka saada? kui nii,kas eemaldatud vahesein probleeme ei valmista?endal alles keretööd pooleli ja olen viimased 2 nädalat mõelnud mis vaheseinaga teha. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 2. jaanuar 2015 Autor Jaga Postitatud 2. jaanuar 2015 kaar läks 650e, kindlasti läheb passi kuna on ikkagi tänava auto, vahesein tuleb tagasi, eemaldatud ajutiselt. Samas, ega see vägasuurt rolli ei mängi ainult endal on ebamugav kui kõik hääled salongi kostuvad summutist ja taga sillast. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 2. jaanuar 2015 Jaga Postitatud 2. jaanuar 2015 ark paneb enda allkirja alla kui vahesein puudub? miks tagassipõhja summutajad paned ja tagasilla alt vead?endal käis mõte läbi panna lõpupütt originaal kütusepaagi kohale. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. jaanuar 2015 Autor Jaga Postitatud 3. jaanuar 2015 Need pütid sedavõrd suured, et ei mahu pikkuselt kaks kõrvuti bensiinipaagi kohale ära, sinna tulevad kõik muud kütuse süsteemi osad peale suure paagi. Summuti torud tulevad silla pealt, mitte alt. Lõikama peab selle jaoks taga istme alust plekki, muidu ära ei mahu. Mul on plekk eemaldatud puuri tõttu aga see tuleb tagasi sinna. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 5. jaanuar 2015 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2015 Miks eelistasid üldse 2 lõpupütti? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
soonikx Postitatud 5. jaanuar 2015 Jaga Postitatud 5. jaanuar 2015 Ilmselt, et midagi teistsugust silmale vaadata oleks. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 6. jaanuar 2015 Autor Jaga Postitatud 6. jaanuar 2015 jah, tõesti, et oleks silmale midagi teistsugust vaadata ja kuna e30 on tagumikust väga kerge siis üritab sinna vähe rohkem kaalu saada. Rajale pole see kõige parem lahendus sest lisatud kaal peaks olema telgede vahel mitte rippuma üle silla aga mis teha, selline see tuleb Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 19. veebruar 2015 Autor Jaga Postitatud 19. veebruar 2015 Kes on nõustegema klaasplastist või carbonist esiotsa osasid nagu näiteks kapott, stange, tiivad, jne Tiivad tuleks teha praegu auto küljes olevatest osadest mis on laiemad kui originaalid, kapott tuleb originaali järgi ilma kinnitus mehanismita, stange tuleks kokku viia laiade tiibadega. +358 404808630 või PS Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 28. veebruar 2015 Jaga Postitatud 28. veebruar 2015 Kasutaja collaracer,mulle tegi ka kunagi laiemad tiivad. 1 Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 3. august 2015 Autor Jaga Postitatud 3. august 2015 (muudetud) Üle pika aja midagi kirjutada!!! Sain lõpuks tartust auto kätte aga midagi rõõmustavat pole. Töö mis pidi eelmise suve lõpuks tehtud olema, on aasta hiljem pmst samas seisus ja poolik igast nurgast. Turvakaar on väga hästi tehtud Tambeti juures aga seoses esirehvide mõõduga tuleb esiratta ja sõitja/kaasreisija jalgealust plekki uuesti keevitada kuna see on jäänud enne Tambeti juurde viimist tegemata. Seoses sellega tuleb ka turvakaare küljetorude esimesi kinnituspaikkasid ümber teha (tegu eemaldatavate torudega) Paar pilti ütleks rohkem kui tuhat sõna aga hetkel pole ühtegi pilti, lähipäevil saab ka neid.Tulevikuplaanidest sedavõrd, et läheb kohaliku kuldsete kätega mehhaaniku uste taha niipea kui tühi koht seal garages tekibJätkub... Muudetud 3. august 2015, muutis Turbiin Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse