Hüppa postitusse
Postitatud

BMW 325i Coupé 1990.a.

Algul...

24149889ol6.jpg

....ja nüüd.

OgAAANqhAFdwGiCOYZNpmiNxXKE-yXa1nIcGqhOdcyT4Truk-u_dg1NvWxO46rrAT4qiTQKZ3n5fv2MpslJqM39aGTYAm1T1UGqiWnm6aWEZQlVoITUeDBAQ5-pq.jpg

Mootor enne.....

55py0.jpg

.....ja nüüd.

OgAAAOOdkphUTg-Nt3-yrO1dKD8aDGoxTDWjgLC6rg0aDhq8_vYZOUIT21U3I0G80BbrQcbyyH2q2MiGO9FfKEPkatAAm1T1UABeWHGwt34w2mBZIBGRszWj5nxC.jpg

Kere on täiesti tühjaks loobitud, keretööd tehtud. Mootor on hetkel ajutine

141kw 2,5L, hammasrattaid segan Getrag 260/5 kastis ja jõu maha aitab

panna suurkorpus Visco LSD 3,64 ülekandega.

Uue mootori komplekteerimine.

* M50B25 plokk

* M52B28 Väntvõll

* Uus õlipump

* Uued ketid

* Uued hammasrattad

* Uued ketitallad + pingutid

* Eagle kepsud

* Wiseco kolvid

* Õlijahutus väljavõttega filtrijalg

* Vems

* Holset HX50

* PPF BOV

* 60mm WG

* 2,5TDS saaled

* 600x300x100 IC

* 325i Tropic radikas

* Nuke kütuselatt

* Nuke kütuserõhu regulaator

* 2x Bosch 044 pumbad

* Kütuse paak pagassi

* Uued kütusevoolikud

* 8000rpm klapivedrud

* Racing klapid

* Sport nukad

ja kõik muu mis sinna kõrvale üleslugemist ei vaja :)

Muudetud , muutis Turbiin

  • Vastuseid 501
  • Vaatamisi 164,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor

oli mul neid siiski kaks tükki ja praegu on veel üks HX55 ka olemas :)

HX55 käis mõttest läbi, et paneks külge aga siis NOS starti vaja turbole :D

mehed annavad endast palju ja rohkemgi veel, et see auto liikvele saada.hea on vahetevahel rattaga sinna garaazi juurde sõita, ja vaadata kuidas osad ja pudinad hoolikalt külge keeratakse.põhjalikkus ja täpsus viivad soovitud eesmärgini...

Eks ma tule jälle kunagi appi...Targutama :wink:

  • Autor

oh seda vaeva ja närvikulu - B-OSA!!!!!!

jumala eest, värviks B-osa tiivad lillaks ja viskaks Surnumere põhja

et neid keegi enam ei leiaks!!! :x

  • Autor

peale 4h tööd sain paika ühe tiiva ja mitte päris ideaalselt

ütleks et 80% aga siiski, ei jäta jonni ja lähen kohe-kohe

tagasi garaasi et see asi 90% pealegi viia. Kohati jääb mulje

nagu need tiivad oleks mõeldud mõnele muule masinale :)

  • Autor

tiivad paigas, samuti ka põll ning kapott ja töö kvaliteedi

hindeks paneks 5- kuna b-osa ei anna ikka ideaalselt paika

sättida :)

  • Autor

Esimene tiir sai tehtud, olen pettunud kuna emotsiooni

olla ei saa - siduri töösilinder andis otsad ja pedaal vajus

põhja niipea kui teepeale jõudsin. Hea kui sellised väikseid vigu

kiirelt leiab, homme ostan uue töösilindri ja proovib siduri

korralikult tööle saada. Ämbri peal sõita ka mulle ei meeldi.

Uus sõit tuleb teha pühapäeval kui summutit keevitama

lähen, selleks ajaks proovin pisivead eemaldada :)

http://www.youtube.com/watch?v=uPZhWkbWAs4

  • Autor

nüüd siis jaanipäevaks töö olemas :lol: Kuna Raimo ei oska mootorit kokku

panna nii, et ta kõigi silindritega töötaks, siis sai ostetud omale uus mootor

lammutusest ja see enamvähem olukorda viidud! Härra Raimo supper moto

võtsin laiali ja nagu välk selgest taevast - hakkan turbotamiseks seda siis

ette valmistama. Vaja Wisecod ükspäev ära tellida ja ka korralikud kepsud.

Edasi aga plokk puurimisse -> 84,5mm, jne. Tellitud sai ka Tial 60mm

wastegate. Juhtaju poole pealt pole veel otsustanud....

OgAAABhO8W44UFzAZIdUyzVG4RaRd4kdUlUJ0RiV3qq_rUcSRkYz6g29ndpgixfeIvyvYjI9Z3DJNrpjqnBn5Fbg6YgAm1T1UAd0yfpM5YOgntqkKj0-T69xFENw.jpg

  • Autor

mis sa ikka mõtled :lol:

täna sai ajutine mootor aistevahele tõstetud, pärast lähen panen

kapotialuse ka korralikult kokku - kõik juba nii selge, et pimesi

saab asjad omale kohale pandud :D

Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on :!:

ploki kohapealt seda, et kolb on 83,98mm. Silindri

seina ja kolvi vahele läks mul kenasti ära 0,5mm kaliiber!

juba 0,3mm vahega mootorit enam kokku ei panda.

Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.

Poisid poisid, tulge nüüd maapeale, 0.25mm on esimene rem. mõõt juba mõnel mootoril.

Kulumist mõõdetakse ikka SAJANDIKES mitte KÜMNENDIKES nagu te praegu teete. :shock:

Normaalse mootori maksimaalne kulumispiir on seal umbes 3-5 sajandiku juures + paisumis lõtk.

See kehtib tavalistele tehasemootoritele.

Iseasi kui kasutusel on näiteks sepiskolvid, mis eeldavad üldjuhul juba 8 sjaandiku lõtku.

Hetkel on mul ehitamisel üks Ross Racing sepiskolvidega mootor

millele kolvi tootja näeb ette 12 sajandiku paisumislõtku. :shock:

Sellise KULUMISEGA tehasemootor on ammu ilma prügikastikaup.

Palun tehke vahet PASIUMISLÕTKUL ja KULUMISEL.

Antud mootoril peaks olema tehasest paisumislõtk 2 sajandiku ehk 0.02mm.

Kõik suurem vahe üle selle on juba kulumine.

0.05mm koos lõtkuga ehk 0.03mm kulumist oleks juba korraliku mootori viimane piir.

Täpse spec-i leiab ilmselt kuskilt remondiraamatust.

  • Autor

mis seal enam, vähemalt tean mina, et raimo oskab mootorit kokku panna

aga mitte nii, et see korralikult oleks tehtud :) Ja raimo, need kaks klappi

mida sa mulle pakkusid võid omale jätta. (mootoril kaks klappi arvatavasti

kokkupanemisega kõveraks aetud)

Aitab BS'st! Uus mootor vahel ja töötab :)

Esimene tiir sai ka tehtud ja nagu arvata oli siis

mitte midagi üllatavat see 141kw sellel kerel pole ::lol::

ja ega teist vabalthingavat sinna kerele enam vahele

sokutada plaanis pole. :) Elame näeme....

kuidas siis 141kw lahjaks jääb rullika kerel? Minuarust e36-l liigub täitsa hästi edasi see mootor.

Äkki mõnel on mineku ja mineku osas vahe sees :roll:

  • Autor

kuna soomes sai sõidetud mõnede võimsamate masinatega

siis võimalik, et praegu pole see seljatugi seljast välja tulnud :lol:

Selles suhtes et harjub ära kiirelt selle liikumisega, enda 155kw mootor e30 peal oli alguses ulme....nüüd aga kipub lahjaks jääma :lol:

  • Autor

nii ongi :lol: alati tahaks ju kiiremat aga peab jälgima

et auto jõunumbrid üle pea ei kasvaks 8)

edit: auto millega soomes sõitsin oli 780hp e30 IX :)

v6ru k6ige roostevabam e30 siiani..( loodame et nii ka j22b) Aga tglt on ikka v2ga normaalne.. piltidelt polegi nii ilus kui oma silmaga n2ha :lol:

Ma vaatan ka,et plekkvelg ees :x

Miks mitte midagi kergemat kui see 141kw?

Siin ja mujal ju neid M10 ja Is sellisteks ehitatud, et oi oi oi

Väike väle ja suur föön naise käest ja saia järgi...

trv,

A

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus