MartinRoo Postitatud 16. jaanuar 2017 Postitatud 16. jaanuar 2017 Võiks siia alla koguda teadmisi e30le paigaldatud kangematest TOIMIVATEST esi- ja tagapiduri kompottidest( mille supportid, mõõdud ketastel ja mis velg minimaalne antud seti puhul) Erinevatest teemadest võib lugeda ühtteist aga ehk aitaks nii mõndagi see eraldi teema.
Max. Postitatud 16. jaanuar 2017 Postitatud 16. jaanuar 2017 Ennastki huvitab see teema. Mis variandid endale silma on hakanud? Ühte viisi olen uurinud: RX7 fc3 4 kolviga suppordid(teha vaja üsna lihtne adapter), corrado 4x100 280mm kettad(CB tuleb 1 mill suuremaks treida). Mingi asisem peasilinder(räägitakse, kui ma nüüd ei eksi, vanematest 7nda seeria autodest). Velje suuruseid ei tea, aga keegi rääkis, et pidi enda velje pärast flantsid tegema, äkki oli 20mm. Teine viis oleks Audi TT 312mm ketas(5x100 peaks olema, lihtne teha 4x100 peale) koos E34 540i suppordiga. Kindlasti vaja adaptereid. Väga süvenenud sellesse pole.
RaidoM Postitatud 16. jaanuar 2017 Postitatud 16. jaanuar 2017 Kui raha palju siis saab Wilwoodi tellida https://www.iemotorsport.com/bmw/E30-brake-kits/e30bbk295.html
soonikx Postitatud 17. jaanuar 2017 Postitatud 17. jaanuar 2017 (muudetud) Ühtegi taskukohast bolt on kitti pole. Ette ainult adapterid. (Kui ette pandud E36 käändmik siis saab lihtsalt 325mm ketta ja suure suppordi). Taga kõige parema lahendusena pääseb ühe kinnituse ümber keevitamisega. Või alati aitab kõikide kinnituste ümber keevitamine. Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-). Suurim probleem ees on see, et rooliots hakkab vastu piduriketast käima. Seetõttu peab laagri pinda väljapoole tooma mis muudab esisilla laiust. (Või siis liigutada rooliotsa kinnitust). Muudetud 17. jaanuar 2017, muutis soonikx
MartinRoo Postitatud 17. jaanuar 2017 Autor Postitatud 17. jaanuar 2017 (muudetud) No rooliotsa kinnituse muutmine muudab juhitavust korralikult. Üldiselt võiks asi ikkagi jääda nii, et sillatükid ja asjad e30 ja kogu see muu mudru siis combo, mis millelt jne. Ülevaatused ja asjad võiks jääda läbitavaks ? ilma, et ülevaataja liigseid küsimusi esitama või uurima hakkaks Kuna Eestis liigub päris palju suure mootoriga/fööniga pille siis võiks ikkagi pidurid ka järgi tulla tehnika jõunumbritega. Ise täpselt sama probleemi ees ja ei tahaks nagu suvaliselt pilpaid kokku osta, et ehk sobib ? Muudetud 17. jaanuar 2017, muutis hondamtx
Leks Postitatud 17. jaanuar 2017 Postitatud 17. jaanuar 2017 siin ma seletasin esisilla variandi 1s postituses
soonikx Postitatud 17. jaanuar 2017 Postitatud 17. jaanuar 2017 3 tundi tagasi, hondamtx ütles: No rooliotsa kinnituse muutmine muudab juhitavust korralikult. Üldiselt võiks asi ikkagi jääda nii, et sillatükid ja asjad e30 ja kogu see muu mudru siis combo, mis millelt jne. Ülevaatused ja asjad võiks jääda läbitavaks ? ilma, et ülevaataja liigseid küsimusi esitama või uurima hakkaks Kuna Eestis liigub päris palju suure mootoriga/fööniga pille siis võiks ikkagi pidurid ka järgi tulla tehnika jõunumbritega. Ise täpselt sama probleemi ees ja ei tahaks nagu suvaliselt pilpaid kokku osta, et ehk sobib ? Kahjuks peab midagi muutma. See sild pole disainitud suure ketta jaoks. Kui see ei morjenda, et auto esisild kuskil 2cm laiemaks läheb siis saab korraliku ja viisaka lahenduse nii, et ülevaatus ka selga ei sõida. Tööd on muidugi endiselt palju. Mina tegin piduri selliselt juba, et kunagi poleks põhjust veel pidurdamist parandada. 330mm ketas + 6 kolviga suppordid. Oleks võinud ka hakata adaptereid leiutama ja cnc-s lõikuma aga ei näinud põhjust. Pildil pole mul täiesti lõpp produkt, lihvisin ilusamaks ja peale värvimist ei olnud midagi aru saada. Miinused asja juures: auto 2cm laiem. Miinimum velg 17" 1
MartinRoo Postitatud 17. jaanuar 2017 Autor Postitatud 17. jaanuar 2017 6 kolviga brembo on jah ikka päris suur ja võimas kolakas seal. Miski v8 e38 ja 5se 4 kolviga sadulad peaks juba üsnagi edukas upgrade olema enamus pillidele. Ma pean just supportite suurust silmas.
MartinRoo Postitatud 18. jaanuar 2017 Autor Postitatud 18. jaanuar 2017 (muudetud) Sirvisin raits330 teemat. Tal e36 või 46 rummud ja E38 740d suport, E46 330d 325mm esikettad ja 740d klotsid. 17" min velg ja ET 20 Muudetud 18. jaanuar 2017, muutis hondamtx
andreas Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 Mina laon hetkel esimesi upgreiditud pidureid kokku. Idee sain Tiidult, kes tegi endal samamoodi. Mini John Cooper Works (R53 seeria) kettad 294mm ja E39 530d esimesed suportid. Kettad juba 4x100. Keskava peab treima 1,9mm suuremaks, ketta kinnitamiseks rummu külge tuleb kettale uus auk puurida + suportitele vahetükid A. 1
andreas Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 (muudetud) 17.1.2017 kell 8:34, soonikx ütles: Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-). @soonikx Otsisin ise samamoodi ainult 750 oma aga siis selgus, et kõik M30 ja M70 mootoriga tulnud E32'd kasutasid sama silindrit Muudetud 18. jaanuar 2017, muutis andreas
andreas Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 Just nüüd, Leks ütles: @andreas 16 velg mahub alla ? Jes Kui õigesti mäletan, siis Tiit ütles, et 16" on selle setup'i juures miinimum mis alla läheb. Kui kokku saan selle mudru, siis proovin huvi pärast ka erinevaid 15" velje + flantsi variatsioone 1
Leks Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 (muudetud) Ehk sellin ketas MINI'l Sellist paneks küll alla Muudetud 18. jaanuar 2017, muutis Leks 1
Max. Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 vanematel bemmidel enamustel või kõigil ühe kolviga liuguritega sadulad?
andreas Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 @Max. E10'l on näiteks 4-kolviga sadulad ees
Chulo Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 Kui keegi endale alumiiniumist E38 4-kolviga sadulaid soovib, siis mul on pakkuda. Komplekt tutikaid tihendeid ja vahetorusid ka kaasa. Loobusin neist randiga velgede kasuks ja kasutasin ühe kolviga e34 sadulaid ees.
Tiit Postitatud 18. jaanuar 2017 Postitatud 18. jaanuar 2017 11 tundi tagasi, andreas ütles: Jes Kui õigesti mäletan, siis Tiit ütles, et 16" on selle setup'i juures miinimum mis alla läheb. Kui kokku saan selle mudru, siis proovin huvi pärast ka erinevaid 15" velje + flantsi variatsioone Mul on unistus sinna 15 tolli veljed peale saada, kõik kindlasti ei mahu ja mõne jaoks ilmselt flantsi tarvis kuigipalju. Valmis pole ma oma asja jõudnud endiselt, sellepärast ka kiitlema pole siin veel hakanud. Fiat Punto EVO alt saaks ka 305mm 4x100 auguga ketast aga see läks väga eksootikaks kätte ära kui saadavust uurisin
Leks Postitatud 19. jaanuar 2017 Postitatud 19. jaanuar 2017 @Tiit Mida sa mõtled et "läks eksootikaks kätte" ? Hind või tarne ?
MartinRoo Postitatud 19. jaanuar 2017 Autor Postitatud 19. jaanuar 2017 Ilmselt hind ja äkki tarneaeg ? ?
andreas Postitatud 19. jaanuar 2017 Postitatud 19. jaanuar 2017 HL Autoosad.ee's Punto Evo kettad täitsa olemas. Tootjaks Brembo, tarneaeg 1 päev ning hind 64€ tk
C4V6 Postitatud 19. jaanuar 2017 Postitatud 19. jaanuar 2017 17/01/2017 kell 8:34, soonikx ütles: Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-). ATE oma müütasin eile. 139€
soonikx Postitatud 19. jaanuar 2017 Postitatud 19. jaanuar 2017 See oli see ainuke mis selle hinnaga saada oli jah
C4V6 Postitatud 19. jaanuar 2017 Postitatud 19. jaanuar 2017 Võin sulle ka tellida kui tahad, ega ma kade ei ole
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse