Hüppa postitusse

Soovitatud postitused

Postitatud

Võiks siia alla koguda teadmisi e30le paigaldatud kangematest TOIMIVATEST esi- ja tagapiduri kompottidest( mille supportid, mõõdud ketastel ja mis velg minimaalne antud seti puhul)

Erinevatest teemadest võib lugeda ühtteist aga ehk aitaks nii mõndagi see eraldi teema. 

Postitatud

Ennastki huvitab see teema. Mis variandid endale silma on hakanud? 

Ühte viisi olen uurinud: RX7 fc3 4 kolviga suppordid(teha vaja üsna lihtne adapter), corrado 4x100 280mm kettad(CB tuleb 1 mill suuremaks treida). Mingi asisem peasilinder(räägitakse, kui ma nüüd ei eksi, vanematest 7nda seeria autodest). Velje suuruseid ei tea, aga keegi rääkis, et pidi enda velje pärast flantsid tegema, äkki oli 20mm.

 

Teine viis oleks Audi TT 312mm ketas(5x100 peaks olema, lihtne teha 4x100 peale) koos E34 540i suppordiga. Kindlasti vaja adaptereid. Väga süvenenud sellesse pole. 

 

Postitatud (muudetud)

Ühtegi taskukohast bolt on kitti pole. 
Ette ainult adapterid. (Kui ette pandud E36 käändmik siis saab lihtsalt 325mm ketta ja suure suppordi).
Taga kõige parema lahendusena pääseb ühe kinnituse ümber keevitamisega.

Või alati aitab kõikide kinnituste ümber keevitamine.


Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-).

Suurim probleem ees on see, et rooliots hakkab vastu piduriketast käima. Seetõttu peab laagri pinda väljapoole tooma mis muudab esisilla laiust. (Või siis liigutada rooliotsa kinnitust).

Muudetud , muutis soonikx
Postitatud (muudetud)

No rooliotsa kinnituse muutmine muudab juhitavust korralikult. Üldiselt võiks asi ikkagi jääda nii, et sillatükid ja asjad e30 ja kogu see muu mudru siis combo, mis millelt jne. Ülevaatused ja asjad võiks jääda läbitavaks ? ilma, et ülevaataja liigseid küsimusi esitama või uurima hakkaks

Kuna Eestis liigub päris palju suure mootoriga/fööniga pille siis võiks ikkagi pidurid ka järgi tulla tehnika jõunumbritega.

Ise täpselt sama probleemi ees ja ei tahaks nagu suvaliselt pilpaid kokku osta, et ehk sobib ?

Muudetud , muutis hondamtx
Postitatud
3 tundi tagasi, hondamtx ütles:

No rooliotsa kinnituse muutmine muudab juhitavust korralikult. Üldiselt võiks asi ikkagi jääda nii, et sillatükid ja asjad e30 ja kogu see muu mudru siis combo, mis millelt jne. Ülevaatused ja asjad võiks jääda läbitavaks ? ilma, et ülevaataja liigseid küsimusi esitama või uurima hakkaks

Kuna Eestis liigub päris palju suure mootoriga/fööniga pille siis võiks ikkagi pidurid ka järgi tulla tehnika jõunumbritega.

Ise täpselt sama probleemi ees ja ei tahaks nagu suvaliselt pilpaid kokku osta, et ehk sobib ?

 

Kahjuks peab midagi muutma. See sild pole disainitud suure ketta jaoks.
Kui see ei morjenda, et auto esisild kuskil 2cm laiemaks läheb siis saab korraliku ja viisaka lahenduse nii, et ülevaatus ka selga ei sõida. 
Tööd on muidugi endiselt palju.


Mina tegin piduri selliselt juba, et kunagi poleks põhjust veel pidurdamist parandada. 330mm ketas + 6 kolviga suppordid.

Oleks võinud ka hakata adaptereid leiutama ja cnc-s lõikuma aga ei näinud põhjust.
Pildil pole mul täiesti lõpp produkt, lihvisin ilusamaks ja peale värvimist ei olnud midagi aru saada.


Miinused asja juures: auto 2cm laiem. Miinimum velg 17"

 

12736109_1010955745617076_271398808_n.jp

12768079_1016541488391835_749289005_o.jpg

12773410_1016541495058501_1830176568_o.t

  • Meeldib 1
Postitatud

6 kolviga brembo on jah ikka päris suur ja võimas kolakas seal. Miski v8 e38 ja 5se 4 kolviga sadulad peaks juba üsnagi edukas upgrade olema enamus pillidele. Ma pean just supportite suurust silmas.

Postitatud (muudetud)

Sirvisin raits330 teemat. 

Tal e36 või 46 rummud ja 

E38 740d suport, E46 330d 325mm esikettad ja 740d klotsid. 17" min velg ja ET 20

Muudetud , muutis hondamtx
Postitatud

Mina laon hetkel esimesi upgreiditud pidureid kokku. Idee sain Tiidult, kes tegi endal samamoodi.
Mini John Cooper Works (R53 seeria) kettad 294mm ja E39 530d esimesed suportid. Kettad juba 4x100. Keskava peab treima 1,9mm suuremaks, ketta kinnitamiseks rummu külge tuleb kettale uus auk puurida + suportitele vahetükid

 

A.

  • Meeldib 1
Postitatud (muudetud)
17.1.2017 kell 8:34, soonikx ütles:

Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-).

@soonikx

Otsisin ise samamoodi ainult 750 oma aga siis selgus, et kõik M30 ja M70 mootoriga tulnud E32'd kasutasid sama silindrit :)

Muudetud , muutis andreas
Postitatud
Just nüüd, Leks ütles:

@andreas

 

16 velg mahub alla ? 

Jes

Kui õigesti mäletan, siis Tiit ütles, et 16" on selle setup'i juures miinimum mis alla läheb. Kui kokku saan selle mudru, siis proovin huvi pärast ka erinevaid 15" velje + flantsi variatsioone

  • Meeldib 1
Postitatud

Kui keegi endale alumiiniumist E38 4-kolviga sadulaid soovib, siis mul on pakkuda. Komplekt tutikaid tihendeid ja vahetorusid ka kaasa. Loobusin neist randiga velgede kasuks ja kasutasin ühe kolviga e34 sadulaid ees.
 

Postitatud
11 tundi tagasi, andreas ütles:

Jes

Kui õigesti mäletan, siis Tiit ütles, et 16" on selle setup'i juures miinimum mis alla läheb. Kui kokku saan selle mudru, siis proovin huvi pärast ka erinevaid 15" velje + flantsi variatsioone

 

Mul on unistus sinna 15 tolli veljed peale saada, kõik kindlasti ei mahu ja mõne jaoks ilmselt flantsi tarvis kuigipalju. Valmis pole ma oma asja jõudnud endiselt, sellepärast ka kiitlema pole siin veel hakanud.
 

Fiat Punto EVO alt saaks ka 305mm 4x100 auguga ketast aga see läks väga eksootikaks kätte ära kui saadavust uurisin

14193778_10155316839879625_1248804820_n.jpg

Fiat punto evo.jpg

Mini 294mm.jpg

Postitatud
17/01/2017 kell 8:34, soonikx ütles:

 


Kõige asisem peasilinder on E32 750 pealt, mida mina kasutatult ei suutnud 4 kuuga leida. (Uus oli üle 200.-).

 

 

ATE oma müütasin eile. 139€

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus