Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_123673

Eks ikka sellepärast, et istmed korda teha. Nagu näha siis juhiistmega oli parajat porri tehtud ja see polnud üldse p**sse järgi iste. Lisaks ei liikunud ta üheski suunas ja raam oli ka pooleks. Seljatugi oli ka robustselt mehhanismide külge keevitatud. Ja kuna õnnestus hankida paremad istmed, siis on plaan nüüd mitmest ühed normaalsed kokku klappida. Riie tuli selleks maha võtta, et ta parema raamiga istme peale panna, sest ruudulised riided on terved.

22883778_1519079188128705_186063411_o.jpg.81a233c14e2ff2f45235b99b27123690.jpg18985257_1377783465591612_638142615_n.jpg.3101b3bcc7eed23d305771ba0902117c.jpg

  • Autor
comment_123678

Tavalistelt saan raamid ja ehk ka põhja polstri ja ruudulised riided neile peale.

Ruudulistest esialgu ei tüdineks. Leiaks ainult taha ka samasuguse ruudulise istme. Hetkel seal miski helehall iste.

Kui kogu sisu samasugune oleks, siis katkuks võibolla hoopis tagaakendelt selle toonkile maha :)

  • Autor
comment_123866

Istmed lõpuks koos. Vanalt juhiistmelt polstrid/riided, kõrvalistuja doonorilt põhjaraam, mis oli terve ja juhiistme doonorilt siinid ning seljatoe raam, millel tahtis ka üks külgtugi natuke keevitamist. Kahjuks juhiistme poroloon on kässari poolsel küljel natuke pooleks, polnud need ka doonoritel paremas seisus. Kõrvaliste oli täiesti korras ja ei vajanud parandamist.

Esiistmete raamid ja mehhanismid on nüüd korras ja istumisasend on reguleeritav, mitte nagu enne, kui juhiistmel liikusid ainult siinid ja ülejäänud funksioonid ei toiminud.

Ainuke asi, et kõik on nagu natuke kange ja vajaks määrimist. Oskab äkki keegi soovitada, millega istmete siine ja mehhanisme kõige parem määrida oleks? :) Ise mõtlesin aerosool ketiõli peale korra :D

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_123993

Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata :) Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele. Eesmärk hetkel on kogu pidurisüsteem korda teha ja muud läbi olevad osad uute vastu vahetada :)27711193_1618376264865663_1603851391_o.jpg.52ec2421669ff6795d224da93ff057a7.jpg27711240_1618376234865666_265773734_o.jpg.39235b74281dac60f3f5c72a735358d6.jpg27744537_1618376261532330_1576472076_o.jpg.6ebdb9b0903c056a72bc53396c3901b4.jpg27744043_1618376254865664_534031542_o.jpg.618445c020b11d0718fb8675a6e257e8.jpg

 

  • Autor
comment_124079

Siduri peasilinder oli ka natuke kahtlane, õlitilk tolmukatte servas. Sai igaks juhuks mõlemad siduri silindrid uute tihenditega üle käidud. Eks näis, kaua selliselt remonditud asjad kestavad, aga proovida ju võis :)

27901430_1622370371132919_1241140302_o.jpg.b023fd0bdd43c3c25503f102e6eb8339.jpg27901421_1622370384466251_1704278482_o.jpg.1ae3ae9848df6221a8894919556e26fd.jpg

  • Autor
comment_124095

Esimene ots koos. Tagumistel piduritel korraks pime ees. Sidur ja esimesed pidurid prooviks õhutatud ja kõik toimib nii nagu peab. Mingeid lekkeid ka ei tuvastanud :)

Nüüd siis järg tagasilla käes, mis saab uued puksid, piduritorud/klotsid, töösilindrid ja värvi selga. Peale seda tuleb bensiinipaak üle veel vaadata ja uued kütusetorud vedada :)

Võibolla veel nipet näpet ja peaks nagu ülevaatuseks vormis olema siis :D

Paar talvist pilti ka, nö IS lisa ka korra prooviks ette visatud :D

27946282_1623111714392118_794794365_o.jpg.66db02d08a14caf935c6c1e9ea3d1769.jpg27901421_1623110871058869_750195476_o.jpg.2dc34ab400d815e9047c30cbbad5d28f.jpg

  • Autor
comment_124123

Aitäh nõuande eest :) Endalgi oli mõttes, et tagasild alt ära ja siis paak ka peale seda. Saab poltidele paremini ligi ja üks laiali ja pärast kokku panemine. Piduritorusid samuti halb paigaldada sinna sillatala taha, kui see ees on.

Täna võtsid ka ühe piduritrumli maha. Lootsin paremat pilti näha, kuid kahjuks oli trummel sooni ja vagusid täis nagu üks ülisuur keermestatud mutter :D Tuleb ka trumlid uued osta ja käsipiduri trossid ka ühes nendega :)

  • Autor
comment_124192

Täna kukkus tagasild alt ära :D Iga lammutusega seoses ilmneb, et jälle on uusi juppe juurde vaja. Sillatala ja diffri puksid tuleb ka uued panna. Õõtsapuksid on juba olemas. Samuti tuleb diffri veovõllide rõngastihendid ära vahetada, mis on kergelt õli läbi lasknud. Otseloomulikult ka uus õli pärast diffrisse.

Nüüd veel paak alt ära võtta ja siis saab kõiki osi puhastama, lihvima ja värvima ning vajaminevate uute osadega komplekteerima hakata:)

28171017_1631269126909710_216505873_o.jpg.bc2263361a6e13d82a02c0b4f9f7ceba.jpg28171162_1631269103576379_1955323903_o.jpg.35aebf52bbcadc0602b4edd5517a68d9.jpg

  • Autor
comment_124209

Pole aega ja kohta kus seda teha :D Aga see kukutamine lihtne ju. Summuti ja kardaan alt ära. Kässari trossid lahti, pidurivoolikud lahti või pooleks lõigata, amordid lahti, vedrud vahelt ära, diffri ja sillatala poldid lahti ning alt ära ta "kukubki" :face-with-tears-of-joy:

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124339

Mõni uus jupp jälle laekus. Ja kohe tekkis mõte ja vajadus uute järgi, et kui juba veepumpa ja termostaati vahetada, siis võiks ju ka hammasrihma komplekti ja nukkvõlli ning väntvõlli tihendid uued panna, kui juba mootori esimest otsa nagunii laiali võtta. Rihm oli küll korralik veel, aga igaks juhuks kohe ära vahetada, mitte pärast kahetseda. Piduritrumlid tuiskab ka vist sama suppordi värviga väljapoolt üle, millega esimesed suppordid sai üle värvitud. Halba midagi teha ei tohiks, ehk kaitseb natuke rooste eest seda haljast metalli.

28555480_1642836859086270_1813892515_o.jpg.bd88e040a24c442234ade51991aef70d.jpg

Ja veel on mõte täita sillatala ja diffripuksi tühimikud polyurethane klaasiliimiga, et neile natukene jäikust ja vastupidavust lisada. Diffri puks jääb mitmel põhjusel veel vana: tundus korralik, kardan uut sisse pressides kaane ära lõhkuda, võibolla tuleb tulevikus uus differ sebida ja selle puksi vahetus vajadusel pole ka hiljem keerukas ettevõtmine.

Pukside täitmine klaasiliimiga, on see väga halb idee? On keegi siit seda teinud? Selle tegevuse head ja halvad küljed? Ootan huviga arvamusi :)

28584283_1642836872419602_125687199_o.jpg.7af1603becfb583e834e0d5827032bfc.jpg

  • Autor
comment_124350

Kuna puksid juba ostetud, siis proovin ka ära ja lasen nad liimi täis. Autot hakkan nagunii ainult tänavasõiduks kasutama, ehk kestavad natukene kauem.

Täna tekkis aga uus küsimus ja selget vastust ma sellele ka netis kolades ei leidnud, nimelt klaasidel olevad templid ja tähised.

Tehasest peaks tal olema rohelise tooniga klaasid. Esiklaas, usteklaasid ja tagaklaas on SIGLA toodang, ustel ja tagaklaasil on ka kiri ESG tinted, mis peaks tähistama seda tooni teemat.

Tagumised küljeklaasid on aga SOLIVER (parem) ja SICURSLV (vasak), milledest selget sotti ei saa, kuna tagumised klaasid kiletati kohe eestisse tuues enne minu kätte jõudmist.

See küsimus tõstatus sellepärast, et mõte on suvel see toonkile maha võtta, juhul kui ka tagumised küljed on ühtemoodi roheka tooniga nagu teised.

Võibolla keegi oskab natuke valgust sellesse teemasse tuua :)

28584814_1643224592380830_471738966_o.jpg.5d204fbff2583e20f05ae07d9b02005b.jpg28640740_1643224642380825_318585191_o.jpg.2578bc6089aa2f0d836af9f6d79ff74c.jpg28555430_1643224632380826_87261031_o.jpg.5e080f77645ecf355d8fafc57b7b8d46.jpg28554812_1643224679047488_1918851875_o.jpg.008df0c4a486eb3a5b65dd9666b0945e.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124541

Tundub, et selle klaasi teema kohta ei oska keegi midagi tarka pajatada :D See selleks siis, eks paistab, kui kunagi kile maha tõmban :D

Vahepeal sai paak alt võetud, seisukord ei olnudki kõige hullem. Servades pindmine rooste ja täitetoru ümbrus roostene + üks väike auk torust allpool. Augule tinaplönn peale ja siis kogu piirkond epoliimi alla. Kergem uss oli ka põhjapunni ümbruses, sinna ka igaks juhuks epo kiht peale. Värvib üle ja peaks paar aastat ehk jälle kestma. Aga eks kunagi tuleb ikka uus paak osta, lükkasin seda natuke edasi lihtsalt :) Tagasilla osad on ka kõik puhtaks nühitud ja ootavad värvi.

29103808_1655045944532028_1988859699621003264_o.jpg.915580f59322bc02ba5a75b963e089f9.jpg29025630_1655045897865366_420079021666074624_o.jpg.69763fd7101331f261d2f09707be9aa1.jpg29066372_1655045787865377_5765610256163930112_o.jpg.c17770d364cfb57fa178973b21afcddb.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.