Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 112,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_84101

Nii, kardaan sai all, vibrast lahti :beer:

Ostsin ka neli korraliku rehvi, mõõdus 205/50, enne olid 45 kõrgusega, nüüd nagu ilusam, koobas on rohkem täis, mulle meeldib ;)

Eelmiste rehvidega otsis ka auto teed, ujus käes, nüüd nii hea sõita, ei vibra, jookseb sirgelt, kannatab ka igapäev sõita :D

Lõpetades vanu rehve sai ka mõni video tehtud, kui mahti panen ülesse.

Sai ka jälle õli+filter vahetatud, tegin ka pigipesu ära.

Auto toimib super hästi(kolm korda üle õla).

Reede õhtuks on Tartusse Maaülikooli pinki aeg pandud, saab teada mis jõuga see suvi on paugutatud :@

Kui midagi tehtud, eks siis joonistan jälle.

comment_84199

Copy paste :D

Tulemusega rahul ei ole, lootsin mootorist ca 450 hp, 12% arvutades tuli siis 422hp?
See muidugi suhteline, enamus tagaveolisi arvutavad siin vist 15% kaoks.
Siis oleks motost 433 hp/319 kw ja 570nm. Kui midagi valesti siis parandage mind icon_wink.gif 

Imelik on see et vääne on täpselt sama mis eelmise turboga(hiinakaga mis andis vast hx 25 mõõdu icon_biggrin.gif )
Mainiks ära ka, et see masin on terve selle kuue aasta jooksul sõitnud e95 bensiiniga, proovime 98 bensiini ja süütenurka tõsta, kuigi see palju vist ei anna icon_biggrin.gif Ja surveaste on ka vaja täpselt teada saada icon_lol.gif 
Ikka tahaks jõudu juurde, et mis teha? Ei teagi, sisu kallale minna ei tahaks. Sõber ütles, et keeraks rõhku juurde, nt 1,8 bar peale icon_rolleyes.gif Samas ise ei julge, see hooaeg on paugutatud ja tundub et asi püsib väga ilusti koos. Selle jõuga peavad hästi vastu ka poolteljed, differ jne. Et tegelt ei oleks vaja torkida icon_biggrin.gif aga ikka võiks olla 500hp icon_lol.gif 
Ähvardasin, et viskan m50 vahele, sellepeale öeldi, et ära riku ilusat(org.) kapotialust ära ja et m50-nest oskab igaüks jõudu võtta icon_biggrin.gif

 

post-499-0-45590700-1411281569_thumb.jpg

comment_84219

peale 1.. vast :rolleyes:

Seda et nüüd said alla ka vist nõksa kehvema pidamisega rehvid. Aga kolmandaga vajutad siis mähib täiega ja kui väljas temp. ca +10 siis veab neljandaga ka risti.

Sellesuhtes pole jõudu juurde vaja jh, et pidamist nende rehvidega nagunii pole, aga driftida on jõuga ikka mõnus :BMW:

comment_84339

Mul M50 turbokas praegu 290kw rattast. Süütenurka tagasihoidlik 12kraadi. Rõhk kadus lõpus alla ( see viga parandatud)

Surveastet ei tea, et julgelt nurka panna :D Kevadeks plaanis kuskile 400kw ligidale rattast.

Muudetud , muutis soonikx

comment_84500

Väga hea.

Muidugi oleneb mis spec list motol on,  org. m50 sellist jõudu saada on suht ulme :rolleyes:  või mis sul tehtud on?

sõbral ka m50 kuid seal on ka vastav sisu see ja jõudu kannatab ikka mõnuga

Pead lihtsalt natuke julge olema. Mina muidugi oma targa peaga panin M20 kepsud + 2.8 väntvõlli, kuid asjatundjad nüüd ütlesid, et strokerina on see hea lahendus kuid turbokana on jõud ikka kõvasti teised ja lühike keps läheb mootoris nii suure nurga alla, et tekib oht midagi ära väänata.

Viljandi drifti poisid võtsid tavalisest M50nest 400kw rattast, tavalise kütusega. Kolvidelt võeti vaid 1mm maha pealt. Süütenurka keerati julmalt 32 ja rõhku vaid 1bar.

comment_84501

Pead lihtsalt natuke julge olema. Mina muidugi oma targa peaga panin M20 kepsud + 2.8 väntvõlli, kuid asjatundjad nüüd ütlesid, et strokerina on see hea lahendus kuid turbokana on jõud ikka kõvasti teised ja lühike keps läheb mootoris nii suure nurga alla, et tekib oht midagi ära väänata.

Viljandi drifti poisid võtsid tavalisest M50nest 400kw rattast, tavalise kütusega. Kolvidelt võeti vaid 1mm maha pealt. Süütenurka keerati julmalt 32 ja rõhku vaid 1bar.

Iseasi muidugi kaua sellisena koos seisab :rolleyes:

comment_84502

Võimalik

Pinoga rääkisin siis oli tal peal m3 mootor ja oli rattast 400 kw.

Surveaste peab ka ikka paigas olema et saaks nii julmalt süütenurka keerata. 

Aga jh m50-nest on kordades lihtsam jõudu võtta kui m20-nest. Peaks ostma e36 m3 moto :@

comment_84532

Mul oleks vaja just M50nele :(

Tuuni see tabel ise ümber M50 jaoks, see ju excelis. Saad valemeid vaadata seal kuidas arvutatud on.

 

Surveaste, väntvõlli tõus ja silindri läbimõõt stock mootorile on teada, sealt saad tagurpidi arvutada põlemiskambri ruumala M50 jaoks. Siis muuda see ära ja ongi olemas. Või otsi see internetist..

Muudetud , muutis oo7

comment_84541

Kasvõi läbi ussi ..... peab normaalse veerandmiili aja kirja saama, siis oleks süda rahul.
Seega laupäeval Haapsalusse minek.
Kuna kevadel tehniline mainis ära ,et juhiiste logiseb ja aku kinnitus kehva siis said need kohe tehtud. Iste välja, kunagi olin seal neid kruve keeranud, kuid kõik olid jälle lahti, seekord läksid kinni keermeliimiga icon_smile.gif
Ära sai ehitatud ka vahepaak, milleks on Gaz 52 õlifiltri paak icon_lol.gif , alt sai kinni keevitatud, puuritud mõned augud, Mehkast parajad stutsid, jälle keevitust, vähe värvi ka et viisakam oleks. Keevitaja pole niiet kvaliteet on nagu on aga toimib. Muidugi paigas ka 044 pump, millele sai ka ehitatud uus voolutrass. Pump läks kinni mingi solgitoru kinnitustega ja bemmi käigukasti patjadega icon_biggrin.gif Walbro 255l pump oli ikka julmalt lahja, ennist koos boostiga kütuse rõhk õrnalt langes mitte ei tõusnud icon_confused.gif Arvatavasti ka düno lehepeal see graafiku vändertus lõpus. Ja muidugi pihustid olid 120 lahti icon_confused.gif Nüüd siis lööb walbro vahepaaki ja 044 edasi.
Kevadel oli probleeme ka sellega et ei saanud teist käiku sisse. Kast sai vahetatud arvamaks et selle viga, kuid ikka ei tule sisse. Nüüd ei tea ise ka mitme bemmi kasti hoovastiku juppe sinna pandus sai aga vist ok.
Tänud Raidoile icon_wink.gif 
Kastile uus õli, mõlemd simmerid, vahetatud sai ka väntvõlli simmer, kuna lekkis.
Uus kasti ja kardaanivaheline muhv. Tagasilla strongflex suured puksid, ka diffri oma.
Valmis sai ka mingi karterituulutus süsteem koos paagiga, paak ka mingi vene teema, ise tehtud icon_biggrin.gif
Loodame et jõuab siis Haapsalusse! icon_biggrin.gif 

post-499-0-45673000-1412189002_thumb.jpg

post-499-0-72298900-1412189018_thumb.jpg

post-499-0-83404200-1412189031_thumb.jpg

post-499-0-50641800-1412189058_thumb.jpg

post-499-0-74799200-1412189079_thumb.jpg

post-499-0-66863500-1412189111_thumb.jpg

Muudetud , muutis lepa

comment_84578

Täna sai auto veel viimase lihvi. 
Läksin sõpra peale võtma et veel vähe seadistada, sõbrani ei jõudnud.
Hoovist välja keerates, teise käiguga kergelt vajutades käis üks pauk.
Eelnevaid märke ei olnud, masin toimis väga hästi.
Plokil korralik auk sees, keps väljas icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif 
Seda siis väljalaske pool ja läks veel põlema ka, selline värin sees et ei osanud muu teha kui ainult suuga puhkuda, siis tuli meelde et olin kunagi kõrvalistme alla pannud 1 kilose kustuti mis päästis.
Poleks kustutid olnud, oleks pill keset tänavad maha põlenud icon_confused.gif 
Lahti võtab siis näeb täpsemalt mis juhtus.
Samas kestis päris hästi ju, kaks suve ja suht piirajas icon_biggrin.gif 
Homme vaatan palju selle komboga km tuli.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.