Hüppa postitusse
Postitatud
comment_108942

Alustan ka siis oma teemaga.

Autoks siis 324d mis omab 63kw. Auto on mul olnud minu käes nüüd juba 8 aastat (enne seda oli vanaisa oma kes oli Eestis esimene omanik)  ja lõpuks hakkas vana bemmi armastus pähe ja otsustasin hakata raha pritsima, nagu uusrikas stripiklubis, et teha üks kena rullikas. Hetke seis on nadist natukene halvem, tööd on palju ja vaeva peab nägema.

_IGP0912.JPG

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_111412

Pole pikka aega kirjutanud siia midagi, aga nüüd hakkas igav ja hooaeg hakkab vaikselt mööda saama ja mõtlesin jagan natukene ideid mis tekkinud.

 

Suve keskel siis võtsin lõpuks ennast kätte ja läksin autole põlvamaale järgi, et see Tallinnasse tuua. Kuna olin värskelt kaitseväest tulnud siis rahaga ei olnud priisata ja mõtlesin diisel hea öko teen kindlustuse peale ja sõidan kuna treila jaoks lihtsalt ei jätku, need ~300km kõik läks hästi kuni olin jõudnud Tallinnasse ja vastu sõitis politsei mille peale tuli jalg gaasi pealt maha, et auto teeks võimalikult vähe häält, sest rooste oli hauganud resost ja sumpast hea tüki ja hääled polnud kõige vaiksemad. Sain edasi sõita umbes 20 sekundit kui nägin tahavaatepeeglist diskot tulemas suurel kiirusel minu poole, polnud isegi kahtlust, et tulevad mind peatama jätsin rahus auto räägupesa ees seisma ja kerisin akna alla, et hakata korrapidajaga vestlema. Alustasid nad juttu küsimusega: "Kas olete teadlik, et autol puudub 10a ülevaatus?" Põhjust valetamiseks polnud ja rääkisin asja ära nii nagu oli. Õnneks politsei mõistis mind ja lasi koju ära sõita, isegi hoiatust ei tehtud. 

Peale seda hakkas siis pihta auto üles lakkumine, et minna üv-le kasutusile tulid siis kohati pornod meetmed põhjas paar auku mis olid said lapidud klaasplastiga, et salongis oleks kuiv kui peaks vihma tulema. Vahetusse läks parem esitiib ja vasak tagumine uks kuna nendega oli ka roosteuss teinud 1-0 peale seda sai kõik värvitud montanaga matt valgeks kuna jällegi raha puudus ja imelik oleks sõita musta esitiiva ja sinise uksega. Alla sai ka uus summuti ja 15' ja 7 laiad exipid. 

Siis sai mõnda aega autoga sõita kui märkasin, et väiksed õli loigud auto all tegin siis karteri tihendi vagetuse või õigemini paigalduse kuna seal olid ainult jäägid mingist silikonist, kuid sellega õli leke ei lõppenud siin kohal paluks mõnda mõtet kust veel üle vaadata või mida välja vahetada.

Peale seda sain ka piduritorust jagu ja seegi läks vahetusse.

 

Nüüd kui tuleb autole talvitus aeg on plaanis keevitada ära põhi, vaadata alla mingid coilid, värvida korralikult püstoliga üle ja alusvankrile teha uuenduskuur uute pukside näol sinna veel otsa uued pidurid ja mõtted liiguvad ikka turbo suunas kuna 63 kw jääb nagu natukene jalgu liikluses. 

Esimesed kaks pilti siis sellest kui masin oli linnas juba ja ussitanud osad vahetusel ja viimased siis lõpp tulemist

20160625_193912.jpg

20160620_202446.jpg

20160820_200951.jpg

20160820_203306.jpg

20160820_191223.jpg

comment_111424

Vaadates enda oma, mis on ka 63kw ja veel automaat ka otsa, siis linnas jalgu ei jää, ka maanteel saab sõidetud normaalselt (lausa möödasõidud pole probleem). Oleme ausad, aga see auto polegi mõeldud mingiks kiirendamiseks ja ei tea milleks veel, see ongi rohkem kruiisimiseks. Endal oli ka vahepeal lausa turbod ja asjad valmis vaadatud, isegi auto oli lahti kakutud, aga vot sinna see jäigi. Pole ju mõtet rikkuda seda tavalist ilma turbota mootorit, mida on niigi vähe liikluses. Aga muidugi omanik teab ise mida teeb, keegi kätt ette ei pane :) 

  • 2 aastat hiljem...
  • Autor
comment_130604

Möödas mõned aastad, edusammud puuduvad. Vahepeal juhtus nii palju, et kõrgsurve pump hakkas lekkima ja suure innuga mõtlesin, et kaotan lekke ära kui raske see ikka olla saab. Tuli välja, et mul teadmised puudu. Siis jäi pill seisma ja sai võetud garaazi boks, et seal suure innuga enda unistused täide viia. Autol sai nina laiali võetud, mootor maha võetud ja üllatus üllatus maa-alune 18m2 garaaz liiga kola täis, et seal kannataks midagi teha. Sai auto veel ühe aastakese seista kuni leidsin paremad tingimused. Täna jätkasin auto laiali võtmist ja nutu maik tuli suhu kui hakkasin kruvikaga roostet torkima lisaks veel tagumised tiivakaared varem kellegi käe all saanud pahtli sõbraliku taastuse ja taga põll on kõver mida üllataval kombel pole varem märganud. Kapoti alusega võib suht koht rahule jääda.Õnneks on nüüd endale keevitus soetatud ja saab usinalt plekki hakata vahetama(mõned pildid ka)

Küsimus ka asjapulkadele, kust veel roosteussi taga otsida?

20190311_235639.jpg

20190311_235615.jpg

20190311_224303.jpg

20190311_224340.jpg

20190311_224404.jpg

20190311_224454.jpg

comment_130609

Polegi väga hullu, tööd jagub, aga asja saab veel ilusti. (y) Vaata kindlasti üle tagumiste vedrude kandurid ja nende vahel olev nn tala. Siis kaitsmekarbi alune osa ning esipüstakute ümbrus. Need heaks saad, muu juba lihtne nokitsemine. Aga kõvasti jõudu ja jaksu!

  • Autor
comment_130735

Väike side-project. kuna veljed on meestele nagu naistele kingad, siis otsustasin olemas olevad exipid korda teha, sest replica velgedega ei taha tegemist teha. Peale exipite on üks velje projekt veel aga sellest natukene hiljem, kuna tegu väga aega nõudva tööga. Praegu on Exipid pritsitud ja sirgestatud, hetkel käimas kahjude eemaldamine ja üldised metalli tööd.

20190320_124044.jpg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_132506

Saaks laki ka peale tuisata, aga nii vanal veljel pole mõtet lakki peale lasta kuna isegi peale pritsi jäävad oksiidi alged sisse ja hakkab uuesti ussitama laki alt, vajadusel saab alati üle poleerida kui ära tuhmub. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.