Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Mairold Pajussaar

325i m-tech1 '87 - Mairold

Soovitatud postitused

Tere.

20 aastat tagasi sõitis naabrimees igapäevaselt antud autoga lapsepõlve kodust mõõda. Sellest ajast peale olen antud autot endale tahtnud. Eile oli lõpuks see päev kui eelmine omanik oli nõus müüma, mõeldud-tehtud, nüüd kuulub see mulle.

Autost:

VIN long WBAAD110902352296 

Type code AD11 

Type 325I (EUR) 

Dev. series E30 () 

Line 3 

Body type LIM 

Steering RL 

Door count 4 

Engine M20 

Cubical capacity 2.50 

Power 125 

Transmision HECK 

Gearbox MECH 

Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) 

Upholstery ANTHRAZIT (0211) 

Prod. date 1987-05-13 

 

No. Description 

206 FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE 

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 

288 LT/ALY WHEELS 

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 

311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL 

333 M TECHNIC SPORTPAKET 

339 SATIN CHROME 

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 

464 SKIBAG 

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 

650 BMW Bavaria C 

680 MANUAL AERIAL 

704 M SPORT SUSPENSION 

708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II 

 

Vead:

Kärukonks paigaldatud (augud stanges), mõõdukalt roostet, mootor vajab remonti.

Head: Hooldusraamat täidetud kuni Eestisse saabumiseni 1998 a, Eestis olnud 1 omanik. Läbisõit 280000km. Originaalne m-tech jne.

 

Plaan teha keretööd ning säilitada originaalsus.

 

IMG_3519.JPG

IMG_3522.JPG

IMG_3523.JPG

IMG_3524.JPG

IMG_3526.JPG

IMG_3529.JPG

IMG_3531.JPG

IMG_3532.JPG

IMG_3794.JPG

DSC_1307.JPG

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar
  • Meeldib 3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

On ümber ehitatud küll. See on kindlasti pre-facelift masin. M-tech 1 ringiga ja 2.5 mootoriga auto on väärt ost :D Originaalsuse mõttes oleks muidugi oluliselt ägedam, kui see isearetatud facelift tagaosa kaoks. Aga siis vaja parajalt palju mõelda, metalli väänata ja keevitada. Kuskil Inglismaa e30-klubis ja tõenäoliselt ka mujal on olnud projekte, kus pre-facelifte on välimuselt tehtud mingil määral FL'iks ja ka vastupidi. Aga kui google's ringi vaadata, peaks mõni analoogne teema kuskil alles olema, vähemalt kunagi oli. Võibolla leidub meil siin foorumis keegi pädevam mees, kes oskab kohe öelda, et kas ja kui palju vaja teha. Minu poolt aga palju edu!

Muudetud , muutis Henrik

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Eixi käes peaks olema üks pre cabrio kus oli päris "seksikalt" fl tuled poogitud viili ja teab milega.

Eks keretööde käigus selgub töde,kindlasti soovitatav taastada algne olukord.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

87a pillil on nagunii suuremaltjaolt faceliftiga sama kraam, mootoridki on juba samad .

Äkki läbis kere vahetuse? Tagatiivakaared tunduvad ka facelifti omad. Samas ustega toonierinevus, et eraldi värvitud, vahetati kogu tagaots ära.Kui näeks, oskaks kohe õelda :)

Sisust ka pilte on?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sisu muidu väga korralik ja puhas. Halb see, et puuduvad sport istmed. Kuna plaanis sügisel keretööd teha, siis tuleb otsustada kas ehitada tagaots pfl tagasi või jätta nii. Auto väärtuse mõttes oleks mõistlik tagasi originaali ehitada, välimuse mõttes maitse asi.

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mina vahetaks küll selle tagumise paneli ära. Praegu on nagu pool ziguli ja pool pre.Mingid ägedad tagumised loogarid on sellele ka aretatud mida seal olema ei peaks muidu ,aga ehk säästab koorosioni eest paljusi asju seal.Kas mootori diagnosti pistik on vana või uus suurem ning mis kw passis on märgitud sul.

Mis kandis auto asub ma sooviks ka seda oma silmaga näha.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Passis 125 kW. Auto hetkel veel Saaremaal. Välismaa foorumites mitmed soovivad fl tulesi pfl kerele. Kuna ise hetkel autost kaugel, siis ei ole võimalik seda swapi põhjalikumalt uurida, ostes ei osanud tähelepanu pöörata. Samas sobivad mulle ka hetkel olevad tagatuled, seega kui vahetus läheb kalliks siis jätan nii.

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ja kui vahetus teostatud minevikus korralikult, mida ta ka hetkel tundub, siis ega ta nii silmariivav pole tõesti. Lahedaid autosid kaevatakse ikka Eesti pinnalt veel välja. :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

No jah siis pole ka imelik fl Mtech 1 stanged külge pana .ja pre.vastupidi Mtech 2 liisturing. Mind lausa huvitab mis stange kinnituse lahendus seal on? Või on osa pannelist ainult vahetatud?

Odav see vahetus kindlasti pole aga kui kere juba tööse läheb ,miksmitte org. teha .Passis võib jah palju asju olla aga huvitav kas peal on vanem mootor 126 kw diagnosti pistik vähe aitaks juba edasi uurimisel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Hiis, seal ei saa olla vanematüübi mootor, seda ma juba päris palju rääkinud erinevastes teemades, aasta lõpus läks juba nn facelifti mootor peale, mis ei tähenda muidugi seda, et ei saa olla ilma katita ja 126 kw, lihtsalt siis on uuem variant ilma katita. Korduvalt rääkinud, et kilowatid 125 vs126 ei erista mootoreid. Kui see uuem on ilma katita, on samuti 126 kw. See uuem ilma katita muidugi vähe esinev. Sellel autol peab katt all olema, optionslist ei näita ,et ilma variant oleks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vin koodi järgi on katiga.

Nimeta.jpg

Lisaks lugesin seda linki http://bimmersport.co.nz/topic/17934-e30-facelift-and-a-e30-pre-facelift-models/ . Tundub, et tegu fl kerega. Tagakoopad madalamal kui esimesed, esiklaasi tihend must mitte kroom jne. Loodetavasti varsti saan auto sõidukorda ning siis kellelegi näidata.

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mootor laiali võetud. Üks klap on murdunud ning teinud palju kurja. Seega palun pakkuge M20 mootorit või ainult plokikaant.

Kas e34 pealt pärit M20B25 plokk ja kaas on samad mis e30-nel?

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õlivarda kohta pole, eraldi viiese jaoks mõeldud käpa kinnituskohad on juures jne.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õlivarda koht täiesti olemas tegelikult. Metallist punn ees seal. Karter tuleb alt ära võtta, punn välja lüüa ja e30 õlivarras sisse. Olen ise selle läbi teinud. Seda punni sai isegi eraldi osta. 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Auto on müüa. Mootor on mahatõstetud ( ühe silindri kolb ning klapp olid kokkusaanud ) ning lahti võetud. Auto asub Saaremaal, kindla ostja puhul saan pakkuda soodsat transporti üle Eesti. Juurde võimalik osta lisa plokk ning kaks kaant. 

Lisa info PM, mairold86@gmail.com või 54 551 339

Muudetud , muutis Mairold Pajussaar
kirjavead

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Öeldakse ju, et lapsepõlve postritüdrukutega pole mõtet enam kohtuma kibeleda, jäägu neist ilus mälestus :D 

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus