SOL Postitatud 29. märts 2016 Jaga Postitatud 29. märts 2016 Tere! Vahetasin 1990 aasta E30l facelift m20b25 125kw mootori pre-face 126kw vastu. Vaja oleks teada, mis juhtmed on vaja suurest pistikust salongi ajuni viia(3 juhet) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-vr6- Postitatud 29. märts 2016 Jaga Postitatud 29. märts 2016 Mul olemas 126kw juhtmestik, aga endal Olek vaja 125kw oma vahetust ei taha teha? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104836 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 29. märts 2016 Jaga Postitatud 29. märts 2016 Tal on ka ju, see vaja fl peal käima panna. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104837 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SOL Postitatud 29. märts 2016 Autor Jaga Postitatud 29. märts 2016 Vahetasin jupid ringi ja panin facelifti juhtmestiku peal jooksma hoopis asja(vaja vahetada ainult vända esimene ratas, õlirõhuandur, õlitasemeandur ja sisselaske panin ka FL oma). Keegi võiks ikkagi vastata ära, mis pin'idest tuleb juhtmed vedada siis, et prefl juhtmestik fl peal jooksma hakkaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104846 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 29. märts 2016 Jaga Postitatud 29. märts 2016 Faceliftil on ju katiga variant ja lambdaga juhtimine, see pole enam see, mis vanatüübi oma. Pead lambda panema ja sada muud asja ka erinevad. Ei ole ju raske need 3 otsa vedada, kui juba seda teed mindud, terve nett on infot täis, kasvõi siinsamas õpetused teadmiseks teemas pistikute tähendused olemas.Ühele otsale pluss peale ,oleks pill juba käinud Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104848 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SOL Postitatud 30. märts 2016 Autor Jaga Postitatud 30. märts 2016 (muudetud) Lugesin just netist, et preface mootorile motronic 1.3 panna on kõige ideaalsem m20b25 mida saada, sest jääb pre mootori kõrge surveaste ja fl mootori juhtimise "sujuvus". Pükstel lambda küljes. Paari minuti töö see juhtmestiku ümberlappimine niikuinii Muudetud 30. märts 2016, muutis SOL Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104861 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 30. märts 2016 Jaga Postitatud 30. märts 2016 Olen täheldanud, et just kõik vanemaotsa mootorid töötavad palju paremini ja sujuvamalt, kui fl omad või mingid kokku tehtud kombod. Eks katseta ära, anna siingi teada , kuidas toimib. Oled muidu kindel, et vanema malli mootor sul? Lõpuotsa prel on nn facelifti mootor peal juba ja arvatakse ikka ,et tegu 126 kilovatise asjaga. Juhtmestiku vahetus korralikult vähemalt paar tundi, isegi lihtsalt peale visates ei oleks kuidagi võimalik kahe minutiga, aga see selleks Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-104867 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Flammable Postitatud 14. aprill 2016 Jaga Postitatud 14. aprill 2016 FL juhtmestikuga pääsed kasti anduritest ennekõike. Sujuvuse poolest ei ole vanema motronicuga mingit probleemi ja käib ka motronic 1.3 swapiga ok. 126kw vs 125kw mineku mõttes on rohkem kosmeetiline vahe tehnilises passis ja omaniku peas. Kui ükskõik milline komplekt ei käi normaalselt, siis pole asi 99.9% juhtudest ajus ja veel vähem aju põlvkonnas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/14527-fl-125kw-vs-pre-126kw-juhtmestik/#findComment-105424 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse