Hüppa postitusse
Postitatud
comment_31638

Niih mõtsin, et teen kah teema uuest igapäeva liikurist, siis lõpuks ära.

Tegu, siis kolmada rulliga mis mul on olnud ja seekord siis jällegist 2.3 mootoriga isend.

Jõudis ta minuni harjumaalt, täpsemalt siis Sauelt ja sellise hinna eest nagu ma ta kätte sain oli autot küll, kohe sai ka mõtteid mõlgutatud, et mingid v'heke popimad veljed võiksid all olla kui orig. 14" plekid ning sai Tiiduga ühendust võetud ja temalt ära toodud 16" x 8" ja 16" x 8.5" laiemaks keevitatud plekk veljed, Algselt auto seisis miskine paar kuud mul hoovi peal ning üritasin teda väheke rohkem sõidu valmis saada. Kuid vend (ehk Martin_L) suutis oma ix lahti saada ja tal polnud millegiga sõita ja võttis mult fordi ära ja pold muud teha kui Bemmiga siis ise liikuma hakata.

Algselt polnud mul kollektori tihendeid vahel ja lörises masin üsnagi kõvasti, mitte et ta praegu väga palju vaiksem oleks aga sai siis need uued ostetud ja tihendid vahele pandud. Tihendite vahetusega on ka muidugi oma stoori nimelt kõik poldid olid põhi mõtteliselt näppuga kinni keeratud ja nii lihtsat kolle tihendi vahetust pole mul enne olnud. :D

Lisaks siis sai kohe alguses vahetatud bensu filter, õli filter, õli, tosool, taga istmete seljatoed, bensu taseme andur, uus ventilaator külge pandud, peeglid vanad olid katki ning uued on soendusega. taga amordid ning vedrud ja ette sai miskine -40 madaldus alla.

Plaanidest siis hetkel nii palju et on ostetud m52b28 mootor valmis mille tahaks tööle panna proge aju ja väheke parema väljalaske süsteemiga, Kevadel ilmselt esimest otsa veel 40mm madalamaks ja tagumist otsa 60mm. 3.64 LSD diffri, sport sadulad ette ja keretööd ära teha ja esialgu oleks nagu kõik.

Aga mis ma siin romaani ikka kirjutan, mõned klõpsud kah siis:

PB056398.jpg

PB056339.jpg

PB056315.jpg

  • Vastuseid 131
  • Vaatamisi 16,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_46538

Niih täna käis auto, siis Viljandis A. Särja juures, mis oli põhimõtteliselt mõttetu kuna inimene kes mulle aja kirja pani oli edastanud talle valet infot ja tehti autole ainult diagnostika, aga nuh nüüd on teada, et tuleb ühendada koormus signaal - kiiruse väljundiga ja kui see ei aita, siis tuleb programmeerida välja automaat kasti juhtimine ajust kuna aju on atm kastiga masina pealt. Vähemalt siukest infot edastati mulle kuna ise ei käinud kohal, siis loodan, et sellega peaks asi piirduma kuigi ei saa aru miks peaks olema seotud atm kast auto põõrete piirajaga...

  • Autor
comment_46590

Täna sai siis mootor ühe uue(kasutatud kuid töötava) süütepooli kõik uued süütepoolide piibud ja ühtlasi ka kõik uued küünlad, nüüd oleks kiiremas korras vaja saada aku kinnitus kronsa, piiraja kamm korda mis peaks juhtuma ehk pari päeva jooksul ja siis laupäeval Raplasse trenni tegema. :beer:

  • Autor
comment_46637

Niih lõpuks on autol piiraja õiges kohas, pidi siis vedama e30 pistikust mootori aju pistikusse ühe juhtme juurde e30 pin 14 ja aju pin 15 oli hoopis, aga suured tänud redline sulle ja ka Truumu diagnostikale kus sai tõõ ära tehtud, ei hakanud ise näppima seda elektri värki ja natukene pidime skeeme kah vaatama.

Lisaks, siis sai eile rehvid velgede peale kaasa tuleb siis 6 jooksu velgi, 3x14" ja 3x15" eks näis kauaks neid jätkub.

Laupäeval siis olen Raplas kohal.

  • Autor
comment_46792

Laupäeval sai, siis käidud Raplas trenni tegemas, Päev läks igati korda sai vähemalt proovitud ära kõik rajaolud kuiv asfalt, märg asfalt, märg-kuiv-märg asfalt. Esimese kahega ei olnud hullu midagi ja auto oli ilusti käpas ja sai isegi driftiks nimetada sõite, aga viimaste oludega ei tahtnud auto kohe mitte teha seda, mida mina tahtsin ja ei õnnestunud väga sõita sedasi. Kaasa sai, siis võetud hunnik rehve millest kulus ära ainult 4 paari ehk siis 2 jooksu, ja edaspidi peab hakkama otsima kas 14" rehve või siis madalaid 15" rehve sest nendega käitus auto kõige paremini, kõrge 15" ei olnud autol väga juhitavust. Sai ka autoga 6 korda vasta tünne sõidetud ja 4-ja jälgi on auto peal ka näha mjillest viimane käik oli veel eriti valus, aga mitte midagi sellist mida korda teha ei saaks. Esialgu küll läheb haamri ja relaka parandus käiku ning ka natukene keevitus, aga järgmiseks aastaks vahetab tüki välja ja teeb asja korralikuks.

Aga üld kokkuvõttes jäin mina rahule ja ka oskan autot natukene paremini valitseda, Enne Laitse üritust (24 ja 25 august) Peaks ilmselt korra kasti alt ära võtma ja siduri üle vaatama, M50 sisselaske lõpuks peale panema ja E36 2.8l aju koos immo ja muu mandiga leidma, et saaks lõpuks selle piiraja jama korda.

Aga mõned pildid kah siis laupäevasest üritusest:

P7218842.jpg

P7219033.jpg

phoca_thumb_l_dsc_0307.jpg

P7218853.jpg

P7218919.jpg

P7218923.jpg

phoca_thumb_l_dsc_0359.jpg

photo10-vi.jpg

photo16-vi.jpg

P7219221.jpg

P7219210.jpg

  • Autor
comment_46794

Nuh enamvähem saab hakkama mootori võimsusega, aga enamus ajast oli pedaal ühes asendis ehk siis põhja vajutatud, vihmaga muidugi pidi vahepeal natuke ka maha laskma, Esisillas on käädmiikke lõigatud natukene ja keevitatud, all on E36 latt millel on sisemistel rooliotstel seibid vahel, et latt rohkem sisse käiks ja lisaks, siis veel 28mm flantsi, et ratas keerama mahuks.

comment_46837

Kes seda autot lähedalt näinud siis peaks selge olema, et see oli täpselt paras toorik selleks. Niigi Pähklike oli tubli- päästis kupee kere sellest lõputa õudusest :D

Eix kas sa ise oled parem rullikapidaja? Mitu E30 sinu käe all on oma lõpu varuosadena leidnud- kordades kurvem ja mõttetum lõpp kui saada ringraja või driftiauto toorikuks.

Muudetud , muutis Tiit

comment_46841

Tiit, sa võiks tiiru p.hku lasta, varuosadeks minuni ongi jõudnud just sellise lõpuga masinad. Oled sa näinud, et ma olen mõne korraliku auto laiali lõhkunud? Sinu enda laiali lõhutud touring ongi kõige korralikum(a kerega) auto seal valikureas üldse.

Sinu arust on korralikult laiali võetud masin mõttetum( millest saab palju rullikamehi ja rallimehi kasu), kui tattide poolt üle katuse keeratud või rallimeeste poolt kõveraks sõidetud pill? Ära enam juppe küsi siis mu käest.

Sry p2hkel ,teemas mööda jutu eest.

  • Autor
comment_46845

Ei noh valisingi selle kuna ta kerepoolest teab mis hea ei olnud, algselt oli plaan ikkagi punasest teha drifti pill aga otsustasin ümber ja nuh juhtub mis seal ikka praegu saab haamri ja relakaga korda tehtud ja järgmiseks aastaks otsib kuskil doonor auto pealt uue tüki ja vahetab terve tiiva välja ja elu läheb edasi endal väga kahju ei ole sellest kuna harjutamine teeb meistriks ja harjutades ikka juhtub asju.

Muideks sai ka täna natukene tehtud autot edasi ja praeguseks mahub ja 15" ratas alla ja ilusti käima natukene veel viimistlust ja asi hea praeguseks.

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_48317

Sai siis see nv käidud Laitses Drifti 5 etapist (street klassi 4 etapp) osa võtmas. Ja tulid ka esimesed võistlus kogemused. Ise olen üritusega ülimalt rahul top8-sse jõuda ei oleks osanud arvata, minu eesmärgiks oli saada ürituselt punktid mida ma ka sain reede õhtul, punkitd olid küll suht kehvad, aga ma sain siiski need kätte. Enamus teisest päevast proovisin ma igatpidi veinitada esimese cliping pointini välja, mis mul kohe mitte kuidagi ei õnnestunud, aga lõpuks Martin Vaga vastu õnnestus, kus ma lõpuks ka teised punktid kätte sain ja oma parimad ehk siis 53 punkkti ja sellega jäin väga rahule.

Reede õhtul õnnestus ka gaasi trossist lahti saada, suured tänud Rait Lemberile kes mind aitas ja Karl-Sander Lebbinile kelle masina pealt uue ajutiselt saime ja õnnestus kvalifikatsioon ikka lõpuni sõita. Hiljem sai uue trossi järgi käidud järjekordselt tänud Laurile kes mind seekordki hädast välja aitas. Ja rohkem nagu tehnilisi probleeme ei tekinud mis konkreetselt seda võistlust oleks häirinud, järgmiseks võistluseks peab kindalsti midagi ajuga ette võtma ja ühtlasi rooli lati ja rooli võimu pumba üle vaatama kuna need hakkasid lõpuks natukene pahat häält tegema.

Veel tänaks ka sponsoreid kelleks, siis on H.C.H - Motors kus mu auto enamus oma ehitus perjoodi veetnud on ja ka parandus tööd seal tehtud ja Truumu Diagnostikat kus mind mootori juhtmestiku ja muu elekrtritöödega on aidatud. Veel tänaks ka oma mehhaanikuid kes olid kogu aeg olemas kui miskit vaja teha oli.

Varsti ka mõned pildid.

  • Autor
comment_48320

Kõige rohkem tekitaski probleeme esimene clip ja kuivaga ei tahtnud kohe mitte kuidagi sinna välja vedada ja nuh algselt alustasin ka liiga vara ja suure nurgaga, viimastel sõitudel hakkasin hiljem alustama ja kiirendasin kah niipalju kui masin hoogu suutis võtta spido järgi oli kiirus kuskil 100 kanti aga tegelik oli täpselt õige umbes 80 mis oli ka street klassi indeks, kui esimene clip käes oli siis peale seda oli rada lihtne ja märjaga ei olnud ka esimest clipi raske kätte saada. Muideks oli ka rehvides rõhk 4bari et oleks vähem pidamist, mis mõne jaoks võiks tunduda ebaloogiline. :D

comment_48325

Kuival driftimiseks on masin ikkagi natuke liiga lahja, vähemalt minuoma oleks küll, peaks täiega piinama (mul 3,45 differ ka). Seetõttu ei harrasta seda.

Vb olla tasuks katsuda rajapäevadel sõita vms. Mõistlik autosport on täiesti lõbus asi, mingi diislit kuskil luristada on ka mõttetu.

Tee ikka teine korda normaalselt ja kõik on jälle hästi :) Tegijal ikka juhtub. Ma olen kunagi rajal mitme autoga kunagi nooremana võssa sõitnud (näiteks kui esimest korda vihmaga rajal sõitsin) jne, midagi hullu ei juhtunud ja olen siiani targem.

Viimane kord, kui sõpradega omavahel sõitsime, siis sadas ka ja rulliga natuke haukasin peenart, esirehvid on kulunud ja võttis ootamatult plokki..reageerisin kiiresti ja midagi ei juhtunud.

Ühesõnaga keep up the good work :)

  • Autor
comment_48330

Nuh ütleme nii, et aeglasema raja peal ei ole probleeme, aga kiirematel radadel peab veel harjutama ei tohi nurka suuureks kohe visata ja peab väiksema nurgaga sõitma ning peab hoo ülesse saama. Aga kuna mul aju piirab ka natukene võimsust, siis ei tea mida oleks auto teinud kui piiraja oleks oma kohapeal. Samas seisab garages veel ka M50 mootori sisse lase mis juttude järgi peaks andma ca 10kw juurde ja ühtlasi võiks siis ka chipi peale panna ning nipet näpet veel teha mootoriga siis peaks teoreetiliselt tulema kuskil 160-170kw millest isegi piisaks alustuseks. Praeguse seisuga ei tea kas teeb järg,miseks aastaks need asjad ära või otisb kuskil 4l V8 mootori ja paneb selle vahele kuna see on lihtsalt kõige odavam hobujõud bemmi puhul.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.