Kuna õllejoomise kõrvalt hakkas igav ja see foorum nii jubedalt vaikseks ära jäänud, siis mõtlesin enda talveraipest teema teha. Mainin ära kohe, et autoga on käidud korduvalt eurokraavides ning eesmärk pole teda prillikaks teha, sest avariisid on ta üle elanud ka enne minu omandusse jõudmist.
Algas kogu see seiklus sügise keskel? kunagi kui mul oli igavus hinges ja mõtted liikusid juba pikemat aega talve poole. Nimelt eelmise stroker kupee ma müüsin eelneva talve algul maha, kuna nn naljategemised läksid juba liialt üle käte ning kerge hirm oli mulla alla sattuda. Aga no nagu keskmise lõunaeestlasest maaka puhul ikka, siis mälu toimib meil ainult kuu või paar ja rumalused on ju ikkagist elu aluseks.
Mainisin oma huvist ka Eigole, kellega avastasime siitsamast foorumist Tln müügikuulutuse 325i sedaani peale. Hind oli piisavalt ahvatlev, Eigol motivatsioon ka suurem kui minul (tegeles suhtlemise ja organiseerimisega) ning ühel õhtul järgi sõitsimegi. Müüjaks oli vene päritolu rahvusest noormees, kes rääkis kohe ausalt ära kõik head-vead ning kogu diil oli üleüldiselt üks meeldivamaid suhtluse poolest. Autoga miskit hullu polnud... Mootoril oli kepsu kolks sees, salongis puudus palju detaile ning pagasniku tagumine osa läbi mädanenud avarii tõttu. Aa, õigus... Kardaani poldid olid valed ning seal ka meeletu vibra.
Okei, sai siis mingi aeg niisama küla vahel temaga paarutatud ja rehve ribadeks lastud kuni Tln (jälle :S) tekkis müüki ühe avariilise e28 pealt 2.7 stroker mootor. Nagu mul tavapäraselt kombeks, siis Eigole kõne peale ja jälle me pealinna poole rändasime. Tagasitulles sai ka Mihkli poolt läbi hüpatud ning põhjamatt kaasa haaratud.
Nüüdseks on autol vahetatud mootor strokeri vastu (küll hetkel originaal juhtmisega, sest juhtmestikus mingi kala), Eigo poolt komplekteeritud salong, roolilatt vahetatud, rehvid-veljed sain Markuse käest. Teha oleks veel meeletult, aga kuna hetkel on nn hooaeg, siis puutun autot töömehe kinnastega ainult suurima häda puhul.
Autol head:
-LSD
-stroker mootor
-Schricki nukkvõll
-E36 latt
-el aknad
-Mtech rool
-Recaro istmed
-M50 pihustid
Mis tulevikus tahaks tegemist:
-mootorijuhtmestik
-kardaan,kkast vahetusse
-survelaager ragiseb
-kerejuhtmestik vigane
-karbid,tagapaneel,tagatiiva kaared vahetusse
-spidoplokk rikkis (võib pakkuda kellel on)
-radikas lekib tugevalt
Hetkel midagi tarka rääkida ei oska, aga eks hakkan vaikselt teemat täiustama.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Jõudu rahvas!
Kuna õllejoomise kõrvalt hakkas igav ja see foorum nii jubedalt vaikseks ära jäänud, siis mõtlesin enda talveraipest teema teha. Mainin ära kohe, et autoga on käidud korduvalt eurokraavides ning eesmärk pole teda prillikaks teha, sest avariisid on ta üle elanud ka enne minu omandusse jõudmist.
Algas kogu see seiklus sügise keskel? kunagi kui mul oli igavus hinges ja mõtted liikusid juba pikemat aega talve poole. Nimelt eelmise stroker kupee ma müüsin eelneva talve algul maha, kuna nn naljategemised läksid juba liialt üle käte ning kerge hirm oli mulla alla sattuda. Aga no nagu keskmise lõunaeestlasest maaka puhul ikka, siis mälu toimib meil ainult kuu või paar ja rumalused on ju ikkagist elu aluseks.
Mainisin oma huvist ka Eigole, kellega avastasime siitsamast foorumist Tln müügikuulutuse 325i sedaani peale. Hind oli piisavalt ahvatlev, Eigol motivatsioon ka suurem kui minul (tegeles suhtlemise ja organiseerimisega) ning ühel õhtul järgi sõitsimegi. Müüjaks oli vene päritolu rahvusest noormees, kes rääkis kohe ausalt ära kõik head-vead ning kogu diil oli üleüldiselt üks meeldivamaid suhtluse poolest. Autoga miskit hullu polnud... Mootoril oli kepsu kolks sees, salongis puudus palju detaile ning pagasniku tagumine osa läbi mädanenud avarii tõttu. Aa, õigus... Kardaani poldid olid valed ning seal ka meeletu vibra.
Okei, sai siis mingi aeg niisama küla vahel temaga paarutatud ja rehve ribadeks lastud kuni Tln (jälle :S) tekkis müüki ühe avariilise e28 pealt 2.7 stroker mootor. Nagu mul tavapäraselt kombeks, siis Eigole kõne peale ja jälle me pealinna poole rändasime. Tagasitulles sai ka Mihkli poolt läbi hüpatud ning põhjamatt kaasa haaratud.
Nüüdseks on autol vahetatud mootor strokeri vastu (küll hetkel originaal juhtmisega, sest juhtmestikus mingi kala), Eigo poolt komplekteeritud salong, roolilatt vahetatud, rehvid-veljed sain Markuse käest. Teha oleks veel meeletult, aga kuna hetkel on nn hooaeg, siis puutun autot töömehe kinnastega ainult suurima häda puhul.
Autol head:
-LSD
-stroker mootor
-Schricki nukkvõll
-E36 latt
-el aknad
-Mtech rool
-Recaro istmed
-M50 pihustid
Mis tulevikus tahaks tegemist:
-mootorijuhtmestik
-kardaan,kkast vahetusse
-survelaager ragiseb
-kerejuhtmestik vigane
-karbid,tagapaneel,tagatiiva kaared vahetusse
-spidoplokk rikkis (võib pakkuda kellel on)
-radikas lekib tugevalt
Hetkel midagi tarka rääkida ei oska, aga eks hakkan vaikselt teemat täiustama.