Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
-Kaido-

325i '87 - Kaido

Soovitatud postitused

Jõudu rahvas!

 Kuna õllejoomise kõrvalt hakkas igav ja see foorum nii jubedalt vaikseks ära jäänud, siis mõtlesin enda talveraipest teema teha. Mainin ära kohe, et autoga on käidud korduvalt eurokraavides ning eesmärk pole teda prillikaks teha, sest avariisid on ta üle elanud ka enne minu omandusse jõudmist.

 Algas kogu see seiklus sügise keskel? kunagi kui mul oli igavus hinges ja mõtted liikusid juba pikemat aega talve poole. Nimelt eelmise stroker kupee ma müüsin eelneva talve algul maha, kuna nn naljategemised läksid juba liialt üle käte ning kerge hirm oli mulla alla sattuda. Aga no nagu keskmise lõunaeestlasest maaka puhul ikka, siis mälu toimib meil ainult kuu või paar ja rumalused on ju ikkagist elu aluseks.

 Mainisin oma huvist ka Eigole, kellega avastasime siitsamast foorumist Tln müügikuulutuse 325i sedaani peale. Hind oli piisavalt ahvatlev, Eigol motivatsioon ka suurem kui minul (tegeles suhtlemise ja organiseerimisega) ning ühel õhtul järgi sõitsimegi. Müüjaks oli vene päritolu rahvusest noormees, kes rääkis kohe ausalt ära kõik head-vead ning kogu diil oli üleüldiselt üks meeldivamaid suhtluse poolest. Autoga miskit hullu polnud... Mootoril oli kepsu kolks sees, salongis puudus palju detaile ning pagasniku tagumine osa läbi mädanenud avarii tõttu. Aa, õigus... Kardaani poldid olid valed ning seal ka meeletu vibra.

 Okei, sai siis mingi aeg niisama küla vahel temaga paarutatud ja rehve ribadeks lastud kuni Tln (jälle :S) tekkis müüki ühe avariilise e28 pealt 2.7 stroker mootor. Nagu mul tavapäraselt kombeks, siis Eigole kõne peale ja jälle me pealinna poole rändasime. Tagasitulles sai ka Mihkli poolt läbi hüpatud ning põhjamatt kaasa haaratud.

 Nüüdseks on autol vahetatud mootor strokeri vastu (küll hetkel originaal juhtmisega, sest juhtmestikus mingi kala), Eigo poolt komplekteeritud salong, roolilatt vahetatud, rehvid-veljed sain Markuse käest. Teha oleks veel meeletult, aga kuna hetkel on nn hooaeg, siis puutun autot töömehe kinnastega ainult suurima häda puhul.

 

Autol head:

-LSD

-stroker mootor

-Schricki nukkvõll

-E36 latt

-el aknad

-Mtech rool

-Recaro istmed

-M50 pihustid

 

Mis tulevikus tahaks tegemist:

-mootorijuhtmestik

-kardaan,kkast vahetusse

-survelaager ragiseb

-kerejuhtmestik vigane

-karbid,tagapaneel,tagatiiva kaared vahetusse

-spidoplokk rikkis (võib pakkuda kellel on)

-radikas lekib tugevalt

010963929707d34.jpg

 

0109639299ef77e.jpg

 

0109639295bc933.jpg

 

0109639301050c5.jpg

 

010963930312bea.jpg

 

Hetkel midagi tarka rääkida ei oska, aga eks hakkan vaikselt teemat täiustama. :ipb-smile:

 

 

 

 

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellest autost peaks siin foorumis ka teema olema,pikalt pesitses see isend Tallinnas Männikul .

Eix istmetele polegi küüsi taha ajanud,või siis on aga sa pole tahtnud anda,eriti seda kunde poolset :D

 

 

Muudetud , muutis sass

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

No tere kiisud!

Vaatasin kuidas kõik postitavad talvekorterite ja hooaja lõpu pilte, ei saanud siis ka mina alla jääda. Kahjuks või õnneks mul alles see õige hooaeg algab. Peaks siis väikese aasta kokkuvõtte tegema. Nimelt auto oli mõeldud eelmise talve jaoks, et kui tolle vastu peab, siis on täitsa hea ja hakkab uut ehitama. Aga nagu elu ikka, siis kevadel ta veel sõitis ja enamvähem normaalselt, siis otsustasin ka suvisele kokkutulekule ilmuda. Kuna juulis sai ka tüv läbi, siis see pidigi nn viimaseks sõiduks jääma.. Aga noh jah, nagu ikka, aeg läks vaikselt edasi, sai ikka kümnetes paarides rehve igalpool parklates ja kõrvalistel teedel ära aurustatud, et äkki midagi lendab laiali ja saab ta ära pensionile saata. Aga jah, muudkui vahetasime sõpradega rehve ja ikka järjest pidas vastu kogu elule ning nüüd ta siis läheb järgmisele talvele vastu. :D Ei julge väga ära sõnuda, aga jagub ainult austust ja kiidusõnu, sest on sõidetud suurem osa ajast piiraja lähedal, eurokraave on nähtud lugematutes kogustes, 10km sõidetud ilma jahutusvedelikuta ja ta ikka elab ja käib sama hästi edasi nagu algselt.

Aastaga pole peaaegu midagi teinud: vahetanud hulgaliselt rehve, radiaator, lõdvikuid ja mootori elektroonika sai vähe tummisem. Muidugi vigade list on kilomeetreid pikk. :D

 

DSC_1043.JPG

IMG_20161025_160419.jpg

received_1256532761076781.jpeg

  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Millegipärast risud sõidavadki ja kestavad kõige paremini, kauem jne... omad kogemused :)

  • Meeldib 5

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Võin kahe käega alla kirjutada :D Mõni masin kohe haistab kui teda poputama hakatakse, et oh, sellelt lollilt annab veel head ja paremat välja pressida. Teine saab kuuma ja hoiab end varuosadeks tegemise hirmus ühes tükis kuni vähegi veel jaksab.

  • Meeldib 6

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

oojaa, nii kipub olema,et teed paar asja kord aja siis jäädki remontima :(  kui midagi ei remondi siis sõidab võidukalt lõpuni :D

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Jõudu!

Ei pääse ikka remondist. Lugu siis selline, et peale suvist kokkutulekut sai mul tüv otsa ja kui nüüd päris aus olla, ega ei olnud plaanis uut teha. Sõitsin siis oma kallimaga ringi, käisime esimese lume võlusid testimas nagu paljudel kombeks iga aasta, aga see kord suutsin Politseibussile otse sülle joosta. Teenindus oli tore, väga viisakad ja üleüldiselt lahedad inimesed trehvasid see kord. Nõustusin oma rikkumisega, lasti rahulikult koju sõita ja soovitati ikka ülevaatus ära teha, siis natukene odavam talve nautida. :)

Alustasin siis kõigepealt summuti keevitamisega, millele sai kokkuvõttes keevitatud 9 lappi peale ning sain pidama (pilte kahjuks njetu) ning järgmiseks võtsin ette avariilise tagaosa. Mainin ette juba ära, et keevitades ei näinud ma ilu poole pealt vaeva, nagunii on tegemist rahvakeeli racecariga.15224720_10205860945322347_1365392829_o.jpg

DSC_1241.JPG15205777_10205861673460550_1697141162_o.jpgDSC_1242.JPGDSC_1243.JPGDSC_1244.JPGDSC_1245.JPG

 

Täna sai keevitusgaas kahjuks otsa, aga järgmise nädala lõpus jätkan. Teen põllele ise uue aluääre ning tekitan ka veokonksu mis eelmine talv irdus kui sõbra fiestat käima kakkusime. Otsustasin ka tiivakaari mitte osta, vaid lõikan ja painutan ise uued detailid valmis, neid pilte lisan tulevikus. ;)

 

Tänud kes viitsis lugeda!

  • Meeldib 6

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

kas on mõttet ise lõigata ja painutada kui uued tiiva kaared HL autoosades on 35 eurot ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Auto kere on nagunii hukas, ei näe erilist mõtet liigset raha sinna kulutada. :D Saan selle kokkuhoitud summa pealt mõne teise asja ära tehtud ja ülejäänu läheb paaki kõik. :)

Lisan ka progressist siis mõned pildid, ideaali ärge otsige, ma tõsimeeli ei viitsinud pahteldada. Aga detailid on ilusti roostekrundi jms üle töödeldud, et kohe maha ei mädaneks.

Täna sain põhja alt ka suuremad paigad üle kohendatud ning krunt peale lastud, homme õhtul peale tööd värvin ära ja siis lähen lähipäevil juba tüv proovima. ;)

DSC_1247.JPGDSC_1248.JPGDSC_1249.JPGDSC_1255.JPGDSC_1256.JPGDSC_1260.JPGDSC_1270.JPGDSC_1271.JPG

 

  • Meeldib 3

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Suht korralik töö ju :)

Korraliku tagapaneeli oled küll raatsinud panna, ise kaua otsinud samas suuruses tükki ja pole kusagilt saanud. Tiivakaarte osas samal arvamusel teistega...

...samas pole seal palju vaja teha olnud, et tervet kaart sellepärast vahetada/raisata

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Uut paneeli polnud võtta kuskilt ja Erkil oli see õnneks olemas.:) Tõesti teine heas korras ning usun et ka peale mind veel normaalne, sest roostekohad lihvisin üle ning panin lisaks värvile ilusti roostekrundi alla. Ise lihtsalt ei näinud mõtet uusi tiivakaari tõesti osta, jääb praegu ka piisavalt normaalne, kere nagunii üleüldiselt halvas seisus minu silmis. Aga eks lähipäevil näis, mida ülevaatusel mainitakse. :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ahoi kaagid,

Teeks siis väikse vahepeatuse ja teavitaks, et ront ikka veel elab ja toimetab täitsa edukalt. Vahepeal siis kõvasti jäärada nühitud, sõber parkis ta järve peal isegi puu otsa ära, aga nüüdseks kuvalda ja muude nõuka aegsete meetoditega nina natuke paremaks tuunitud. Peale jää kadumist jäi natukeseks seisma kuniks sain sõbra käest praak suverehve ja nüüd sõidame kallimaga sellega niisama ringi- käime nn chillimas ja eks vahest ka asfaldile mõned jooned jäetud. :D Pean eraldi suure kummarduse ja tänusõnad Eigole edastama, sest mul jäi üks pidurisadul kinni tihendi purunemise tõttu ning tema oli ainuke päästeingel kes isegi hilisõhtul peale töölt tulemist oli nõus mulle vajalikud detailid loovutama! :) 

Hetkel oleks vaja paagi juurest bensuleke ära likvideerida, esimesed amordid on nahkas ning eks iluvigu on rohkem kui korras detaile. Mootorikolin on ikka samas seisus, ei ole paremaks ega hullemaks läinud, survelaager ka koliseb juba sujuvalt teist aastat. :D

Aga lisaks lõpetuseks midagi ilusat ka, muidu ainult kuiv ja mõttetu mula: 

DSC_0475.JPG.032404c1459ca853d471f21797c00c17.JPGDSC_0500.JPG.f976d45ae913a1d99628553bb5001045.JPGDSC_0542.JPG.300db1fc77283b68fd96cfc66d6cddac.JPG

Muudetud , muutis -Kaido-
  • Meeldib 6

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus