Hüppa postitusse
comment_26644

29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav.

Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga:

Vahetatud:

süüteluku põhi

õlid mootoris,kastis, reduktoris

vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling

esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor

reguleeritud klapid

Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus)

uued tagumised piduriklotsid

Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud.

Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud.

Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab.

tegemist siis:

1987a autoga

2.7l R6 95kw mootor

läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km

värvus hall

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk

tühimass 1140 kg

täismass 1580 kg

kandevõime 440 kg

Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud:

Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti

soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki

Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju.

Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi.

Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-)

Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin.

Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega

Sisse sai ka pioneer makk.

Tulevik:

uus ketas, korv ja survelaager on (Hind kokku on 4500.-)

korralikud uued esituled, vb ka tagatuled

toonklaas

udutuled või kaugtuled

parem muusika

külge vaja panna uus vasakpoolne poritiib+värvimine (kes teeb hästi ja soodsalt?)

tagaluugile "316" märk

piduriketaste ja klotside vahetus

uued euro nr. märgid

Pildid:

DSCF1827.JPG

DSCF1830.JPG

DSCF1831.JPG

DSCF1836.JPG

DSCF1837.JPG

DSCF1841.JPG

Muudetud , muutis cobra

  • Vastuseid 163
  • Vaatamisi 34,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jätkuvalt midagi pole muutunud. Ennem talve tõstsin kõrgemaks, panin alla talvekad et äkki on vaja sellega liikuda.....aga talve polnud ja puudus ka vajadus.   ÜV sai tehtud ja pärast s

  • Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal. Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.   Plokk O rõngastatud, or

  • Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 3 kuud hiljem...
comment_12249

Hetkel pole midagi juurde kirjutada, auto liigub, pukse ei vaheta, erilist muret ei ole üldse :)

DSC_0588.jpg

ainuke probleem on selles et peale Streetrace.org kiirendust suutis järgmine pooltelg puruks minna.

Seega hetke seisuga oleks vaja 2-te pooltelge kilohinnaga võib ka rohkem :)

Niipalju vast olen pannud, et taha pidurite vahele sai pandud regulaator, millega pidurid kinni keerata :)

  • 10 kuud hiljem...
comment_4273
Mul oli on 16x 9 veljed ja rehvid peal 215/40/16 ning kui ikka taha keegi peale veel tuleb siis käib tiivaääre vastu õrnalt. Sõltub mis ET'ga sinu veljed on.

mul on azev a 215/40/r16 rehviga ja kui 4 inimesega sõita siis läheb koopasse aga kui paned taga vedrude vahel kummid siis on täitsa normaalne 8) 8)

comment_4259

tahtsin see neljapäev ka ühe suitsu teha, aga ei saanud, paagi sisene pump teeb trikke. Igatahes mulle aitab sellest originaal paagist, see ei toimeta enam nii nagu vaja ja otsin lahendust miski 30l custom paagi näol.

Kellegil ideid? Jooniseid? Pilte? Ja et saaks pealtpoolt ligi, kust saaks pumbale ligi, originaal taseme andur võiks ka küljes olla jne jne.

  • 1 kuu hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
comment_35510

Custom made paak olemas, MS II peaaegu kokku joodetud. Edasi ei arene midagi, ootan kuu aega, siis läheb küljekarpide vahetuseks, värvimisse ja MS 2 installiks, kui keegi selle ajaga ära ei osta läheb ehitamiseks.

Aga kui kellegil huvi, siis liiga kalli raha eest on see auto ka müügis.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=521379&rhash=989a või vahetada mõne turbomootori auto vastu (Nissan, Audi S)

  • 3 kuud hiljem...
comment_41237

Ikka pean oma vana rondiga edasi tegelema, MS2 on peal, tühikäik olemas, homme hakkan tjuunima tabeleid, et sõidaks ka, selleks ostsin legaalselt tuner studio ära. Wideband lc-1 lambda küljes, näitab ulmelisi numbreid veel. Sai ka soetatud GM mootori temp andur ja IAT andur.

20120415_233023.jpg

20120415_200412.jpg

20120413_165713.jpg

20120323_122054.jpg

Eks tulevik näitab, kas suudan ise ka selle normaalselt tööle saada, siis saab järgmiste asjade juurde liikuda :)

  • 2 kuud hiljem...
comment_46595

vahepeal suutis MS kokku joosta, igatahes remondis ta käis ja pani jälle auto tööle. Hetkel suudetud auto külmalt käima saada ja kütuse/õhu suhe on enam vähem paigas. Liigub küll, kiirelt sai ka uus keevitatud plokk differ alla pandud et asjalt jumet ka oleks. Launch control on mõnus asi, avastan megasquirdi maailma ja seadistan veel.

To do list: siduri pedaali alla lüliti

6ne coil pack

uus radikas ette, läheb kiirelt keema ära

uuemat kütusepaaki jne jne

vaikselt võiks hakata ostma M30b35 turbo kollektorit ja turbot hx40 vms. Ülejäänud pudru on kõikjal olemas ja kergemini ostetav. Ise teen ja õpin, seega läheb kaua aega arenguga. Miskihetk võtan kaane maha ja läheb O-rõngastamiseks.

  • 10 kuud hiljem...
comment_62986

Projekti mõõtu välja ei anna veel, seega klõpsin niisama pilte, tahaks ka äge olla.

20130513_103548.jpg

20130515_182249.jpg

20130607_152321.jpg

Kõige tähtsam on see hello kitty seal all! Naistele meeldib :)

20130607_152335.jpg


Veel üritaks 2 viimast tilu lilu ära osta, siis on selleks aastaks auto valmis. Sõitma ehk saab kunagi peale jaanipäeva, kui inimestel aega tegeleda seadistamisega.

Ahjaa, lolli peaga läks üks linnuke internetis vale kohapeale ka, ja tellisin miski led pirni...raibe oli kallis ka.....eks ma siis nüüd mõtlen mis sellega peale hakata......on mõtteid? paneks äkki lisa pidurituleks? :)

20130515_095757.jpg

  • 9 kuud hiljem...
comment_77006

1975029_709351219109462_2044249033_n.jpg20140318_145827.jpg

 

ennem lund (täna) sai siis jäiga kolmnurgaga auto maalt linna veetud, kus tehakse siis uus väljalase. Eks näis kunagi, mis saab sellest sr_smiley.gif

Kunagi talvel sai ostetud ka 4 punkti turvavööd nalja hinnaga.
Vaja tegeleda jahutus probleemidega, miskipärast eelmine aasta uhas vendikas ca 6 minti ikka ees, kuni lõpuks vait jäi (tuda radikas ees) ja plaan veel kuskile viia, kes seadistaks ära MS2 aju.

  • 1 aasta hiljem...
comment_94995

Kuna ma olen kohutavalt laisk kirjutaja siis......

 

Olen selle viimase korraga mingi 3 kaanetihendit laiali lasknud, esimene turbo ennast ei õigustanud, oli liiga väike. Eelmine aasta tehti ka custom made väljalase ja DP aga see oli paras käkk ja ei kõlband kuskile. 

See aasta siis hakkasin uuesti tegema nullist. Soetatud HX40 ja lastud Tartus teha õige väljalaske kollektor, dp, väljalase, sisselase coolerile ja seadistus. Kogu ehitus oli kallis, aga vähemalt asi toimib ja saab teisi asju edasi ehitama hakata. 

Hetkel väga turvaline seade 0.6bar peal. Launch control on vägev aga pidamine puudub. Hetkel paugutan seni ringi kuni laiali läheb või lasen meelega laiali (kui vähe rikkam olen) et siis plokk pooleks võtta ja CR allapoole tuua. 

  • 2 aastat hiljem...
comment_121461

Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal.

Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.

OU2Hv97NuxU1vHwDGjrxLs5JNfzHjigogB3gBct0

 

Plokk O rõngastatud, originaal tihend vahel, ARP poldid. Kolvidelt maha treitud 2mm.

 

 

lOmS-TSnDplRLjk_v8aP3PGVkIY1lTUFJAlNR5Iu

 

xhtV3BvULfqWQqePrPXK533lHcTW_cCcP9U1QYpd

 

Vahepeal sai üks e30 ja e36 juurde ostetud.

 

XiP6secQ4QkLA7TvjWbHVpXK7Kha9mB3VR6VOJha

 

 

Aga tagasi tulles vana e30 ehituse juurde, siis see aasta sain auto juba liikuma ja et pidamist oleks, siis ostsin odavad poola rehvid alla. Tegelikult sai selle 2a jooksul palju tehtud aga kõik ei meenu.

4 punkti vööd sees

knock sensori deto tuli

lisa kellad, mehaanilised

lisajahutuse pumbad 2tk

usast tellitud võimsam vendikas

uus turbo tagasovool ja karter

jne

 

snsjxdFSg1R0xoORscDsqiIcXAgNLK6uqvlaZlb3

 

Pidamine on nendega hea, hinna suhe ka paigas, soovitan. Nüüd aga kõigetähtsam info.

RATTAST mõõdetud: 261.8kw@4500rpm ja 560Nm @ ~1.2bar

Mina olen rahul, lõpuks ometi auto liigub nagu vaja, kahjuks veerandmiilil head aega kirja ei saanud, pooltelgi läks 2tk puruks.

 

XHrBk940L0s6VgI4t9PO6VU2RTNPIZvgJOn1YlRt

 

Muudetud , muutis cobra

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.