Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
viljar

e30 m50b25 mootoriga mure

Küsimus

tere

mure selles ,et mootor ei taha külmalt tööle jääda, sõites jõnksutab nii kaua kui mootor soojaks saab ja siis jääb korralikult tööle. on kellelgil sama jama olnud ja oskab aidata. mootor on 95a 141kw 525ix pealt ja mootor oli enne seda 2a seisnud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 19 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kas lamda soojendus, või temp. andur. Temp. anduri veaga peaks tegelt tühikäigul käima, kuid gaasi ei lase vajutada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

temp anduriga oli mul sedasi, et soojast peast enam uuesti käima ei läinud.

kontrolli lamda üle, samuti võid igaks juhuk kõik mootori juhtmestiku massid üle vaadata.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

lamda panin uue aga kas pensu pumbas ei või viga olla, et saab vähe kätte kütuse kulu mnt 100km/h, 4,5l ülekanne 3.25.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

wtf?

mis kast autol all on ja palju pöördeid 100ga sõites on et sa 4,5 liitri kütusega 100 km sõita saad?

isegi dacia võtab rohkem kütet ma arvan

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

nii sai käidud truumu juures diaknostikas , viga pihustites. vahetasin siis pihustid aga ei muutunud midagi, milles võib asi olla.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

õhulugeja ei tohiks olla, omal mitu masinat ilma käinud ilusti tühikäigul. Samas mine tea, temp andur ju ka seal...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

täna hommikul läpatas täis ja õhupuhastisse lõi paukudes, vaevalt jäi pedaal põhjas käima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

kas aju ei või vigane olla , diaknostika näitas ,et kõik andurid ja muudasjad toimisid ilusti.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

käi kõik elekter üle kõik pistikud ja asjad. Mul oli sama jama ,et paukus ja ei läinud pöörde aga töödanud korralikult. Kogu elekter sai üle käidud ja pisytikud puhastatud ning kõik hakkas toimima.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

  • m50 ei oska kommenteerida, aga kui diagnost näitas viga pihustites, siis ehk tõesti mingi ühenduspistik oksüdeerinud. e30 m20 mootoritel see küll tüüpiline viga et pihustilati ümmargune pistik seest ära oksüdeerib ja ühendust ei anna.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

just. Mul oli sama jama M20 mootoril E28 peal. Inimene kes ostis üttles,et käis kõik pistikud ja kontkatid üle ning masin hakkas ilusti tööle. Auto oli muidigi enne seisnud ka mul eks niiskus tegi oma töö.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

ise olen ka kahtlustanud süütepoole ja selline asi ka ,et 4-jas käik ja 3500pööret hakkab mootor detoneerima, jube klapiklirin tuleb mootorisse.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

võta korra süütepoolid maha ja vaata, et klapikambri kaane tihend ei lekiks nii, et süütepooli otsad õlis.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Vahetasin kolmanda silindri süütepooli ja auto liigub tunduvalt paremini ja töötab ühtlasemalt, oleks vaja veel esimesele silindrile süütepooli. Diagnost näitas ,et kolmas silinder töötas köige halvemini ja esimene ka just ei olnud kuigi hea.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus