viljar Postitatud 13. oktoober 2011 Postitatud 13. oktoober 2011 tere mure selles ,et mootor ei taha külmalt tööle jääda, sõites jõnksutab nii kaua kui mootor soojaks saab ja siis jääb korralikult tööle. on kellelgil sama jama olnud ja oskab aidata. mootor on 95a 141kw 525ix pealt ja mootor oli enne seda 2a seisnud.
hautz Postitatud 13. oktoober 2011 Postitatud 13. oktoober 2011 Kas lamda soojendus, või temp. andur. Temp. anduri veaga peaks tegelt tühikäigul käima, kuid gaasi ei lase vajutada.
Turbiin Postitatud 14. oktoober 2011 Postitatud 14. oktoober 2011 temp anduriga oli mul sedasi, et soojast peast enam uuesti käima ei läinud. kontrolli lamda üle, samuti võid igaks juhuk kõik mootori juhtmestiku massid üle vaadata.
viljar Postitatud 14. oktoober 2011 Autor Postitatud 14. oktoober 2011 lamda panin uue aga kas pensu pumbas ei või viga olla, et saab vähe kätte kütuse kulu mnt 100km/h, 4,5l ülekanne 3.25.
illukas Postitatud 15. oktoober 2011 Postitatud 15. oktoober 2011 Kui oleks pumbas asi, ei toimiks ta soojalt ka.
perfectenemy Postitatud 15. oktoober 2011 Postitatud 15. oktoober 2011 wtf? mis kast autol all on ja palju pöördeid 100ga sõites on et sa 4,5 liitri kütusega 100 km sõita saad? isegi dacia võtab rohkem kütet ma arvan
viljar Postitatud 15. oktoober 2011 Autor Postitatud 15. oktoober 2011 ah se hetke kulu, pöördeid on 2100p/min
viljar Postitatud 12. detsember 2011 Autor Postitatud 12. detsember 2011 nii sai käidud truumu juures diaknostikas , viga pihustites. vahetasin siis pihustid aga ei muutunud midagi, milles võib asi olla.
eix22 Postitatud 12. detsember 2011 Postitatud 12. detsember 2011 õhulugeja ei tohiks olla, omal mitu masinat ilma käinud ilusti tühikäigul. Samas mine tea, temp andur ju ka seal...
viljar Postitatud 13. detsember 2011 Autor Postitatud 13. detsember 2011 täna hommikul läpatas täis ja õhupuhastisse lõi paukudes, vaevalt jäi pedaal põhjas käima.
viljar Postitatud 13. detsember 2011 Autor Postitatud 13. detsember 2011 kas aju ei või vigane olla , diaknostika näitas ,et kõik andurid ja muudasjad toimisid ilusti.
Greger Postitatud 14. detsember 2011 Postitatud 14. detsember 2011 käi kõik elekter üle kõik pistikud ja asjad. Mul oli sama jama ,et paukus ja ei läinud pöörde aga töödanud korralikult. Kogu elekter sai üle käidud ja pisytikud puhastatud ning kõik hakkas toimima.
eix22 Postitatud 15. detsember 2011 Postitatud 15. detsember 2011 m50 ei oska kommenteerida, aga kui diagnost näitas viga pihustites, siis ehk tõesti mingi ühenduspistik oksüdeerinud. e30 m20 mootoritel see küll tüüpiline viga et pihustilati ümmargune pistik seest ära oksüdeerib ja ühendust ei anna.
Greger Postitatud 15. detsember 2011 Postitatud 15. detsember 2011 just. Mul oli sama jama M20 mootoril E28 peal. Inimene kes ostis üttles,et käis kõik pistikud ja kontkatid üle ning masin hakkas ilusti tööle. Auto oli muidigi enne seisnud ka mul eks niiskus tegi oma töö.
viljar Postitatud 11. veebruar 2012 Autor Postitatud 11. veebruar 2012 ise olen ka kahtlustanud süütepoole ja selline asi ka ,et 4-jas käik ja 3500pööret hakkab mootor detoneerima, jube klapiklirin tuleb mootorisse.
Riho Postitatud 11. veebruar 2012 Postitatud 11. veebruar 2012 võta korra süütepoolid maha ja vaata, et klapikambri kaane tihend ei lekiks nii, et süütepooli otsad õlis.
viljar Postitatud 11. veebruar 2012 Autor Postitatud 11. veebruar 2012 Vahetasin kolmanda silindri süütepooli ja auto liigub tunduvalt paremini ja töötab ühtlasemalt, oleks vaja veel esimesele silindrile süütepooli. Diagnost näitas ,et kolmas silinder töötas köige halvemini ja esimene ka just ei olnud kuigi hea.
viljar Postitatud 12. veebruar 2012 Autor Postitatud 12. veebruar 2012 nii mure lahendatud, kolm süütepooli ei tõõtand korralikult. LUKKU!
Soovitatud postitused