Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
TonT

320i (m20b25) 1988 - TonT

Soovitatud postitused

TonT    23
TonT

Tere.

Sai siis soetatud järjekordne rullikas endale, mõtlesin et teen ka teema esmakordselt, et endal hea jälgide ja probleemidele lahendusi leida.

Autost endast siis.

Tegemist suhteliselt tavalise fl sedaaniga mis tehasest välja veerenud 2.0 95 kw mootoriga,nüüdseks on seal peal 2,5 125kw eelmise omaniku poolt vahetatud, 2.0 oli vist kotti jooksnud vms. Tehtud on tal ka keretööd,terve alumine ringi värvitud ja roostet eemaldatud,tehtud on ka pöhi mis esialgu tundub olevat tehtud korralikult ja kaetud igasuguste plögadega :D,näpuga katsudes tundus olevat pigilaadne moodustis. Väljast kahjuks ei ole viitsitud korralikult värvida vöi siis värvija lihtsalt ei osanud teha, kohati jookseb lakk ja kohati nagu ei ole piisavalt lakki just liistude juures on see probleem, liistudest alla pooöe on kaetud kivikaitsmega ja ss värv. Plaanis on palju detaile uuesti värvida ,esimesena läheb tegemisse katus kuna sealt koorub lakki,köik koopaservad lasen ka teha uuesti ja korralikult et asi roostetama ei läheks :). Veermiku poole pealt on köik viisakas ei kilise kolise ja loksu,ainuke asi mis võiks vahetada on roolilatt kuna seal imepisike lõtk (läheb e36 oma). Pidurid olid esimene asi mis sai ette võetud kuna need ei kannatanud mingit kriitikat eriti just esimesed,kettad roostes ja köverad jne,sai siis pandud kõik jupid uued peale supportide enda ehk siis kettad,klotsid,kolvid ja köik kummist detailid,nüüd saab juba saab pidama kah :) samal ajal piduritega tegeldes sai kohe tehtud nö hoole mootorile ehk siis tavapärane filtrid,õlid,jahutusvedelik,kkk tihend ja klappide regull, vaatasin ka rihma tundus praegu okei,eelmine omanik oli vahetanud. Siis sai pandud alla veljed, läksid siis kosei k1 racing veljed,mönusad kerged asjad :) rehvid panin 215/45/17", kuna pill oli originaal kõrgusel siis katkusin natkuke ka vedrusi mida juba kahetsen :D vaja habkida korralikud madaldus vedrud või coilid. Enne ölivahetust oli probleem et õlikannu tuli ei kustund kohe ära,peale õlivahetust probleem kadus ehk keegi oskab nõu anda mis lõppema hakkab ? üritan lisada ka pilte. Lisasi pillil kahjuks nagu ei olegi,ise paigaldatud sport istmed ees muud ei oska välja tuua :D Liigun tallinna kandis ringi igapäevaselt,kes näeb vöib käppa visata. Kindlasti on veel asju tehtud aga kohe pähe ei karga.

Terv.

TonT

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
-Kaido-    119
-Kaido-

Ära latti kohe torma vahetama, tavaliselt neil roolilati kardaanide ristid loksuvad.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Jätan meelde, lasen homme uuesti üle vaadata põhjalikult terve esi silla, ees vasakul hakkas midagi ka naksuma, esimese hooga pakun tugilaagrit,eks homme paistab mis sealt tuleb veel. Mõtted käivad ka diffri vahetuse üle kuna praegune 3.25 ülekanne tundub liiga kiire minu jaoks,seega kui keegi oleks huvitatud vahetama diffreid oleks huvitatud,lagi mis olla võiks on 4.10 ideaalne oleks 3.6... Midagi

Terv.

TonT

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
sild    0
sild

Peaks olema pakkuda sulle nii 3.64 kui ka 4.10  ülekannet. typ  188 

Muudetud , muutis sild

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Tere jälle, sai vaadatud seda esisilda uuesti, avastatud sai et esi stabika puksid ja kondid läbi, puksid ehk panna powerflex ? Hea mõte ? Selgusele sai ka et sisemised rooliotsad läbi, ei teagi kas panna kohe uus latt koos uute rooliotsadega koos või panna ainult uued rooliotsad praegusele latile, plaanis nagunii panna e36 latt et saada keeramist kiiremaks. Hetkel suur mure, et ees vasakul midagi naksub\kolksub, see hääl tuleks nagu tiiva või ukse posti seest, väga veider ikkagi, nagu mingi metall jubin kõiguks vastu plekki vms, häält kuulda eriti hästi sõites aeglaselt auklikult teel, ehk oskab keegi midagi õelda, tugilaager tundus igatahes viisakas ja kohapeal rattaid keerates mingit häält sealt ei tule. Sild võtan sinuga ühendust ja saame ehk midagi kokku leppida.

Loodetavasti saab värvija ka see nädal aega ja siis läheb katus kindlalt värvi ja vaatame ehk veel nii mõndagi :P, igatahes nv- el sai käidud haapsalus ja auto käitus väga hästi ja mingeid probleeme ei tekkinud, nägin ka oo7 venna valget rulli, tundus ikka väga sile pill, kohe tuli suur tuhin oma auto värvi saata ja siledaks saada :D .

Sai paar pilti ka klõpsatud, üritan siia ka postidada.

Terv, TonT.

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Nii , nüüd siis head ja halvad uudised. Halb uudis on see, et värvija läks puhkusele ehk auto värvimine venib umbes kuu aega :(. Head uudised, sain 4.10 typ 188 diffri :D ja kätte sain ka gup tuningust m-tech 2 replika esistange, millele tuleb nüüd kõik kronsad paika ajada jne ja siis jääb värvi ootama koos teiste detailidega. Veel küsimus, kellelgil on kogrmusi ebayst tellitud esimeste udukatega ? Jäid ühed kollased silma maksid ca 60 doltsi, et kas tellida v mitte ? Kui kellelgil pakkuda korralikke fl tagatulesid oleks huvitatud.

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Tere jälle.

Pole ammu midagi siia kirjutanud kuid vahepeal tehtud nii mõndagi.

Plaan oli lasta suur osa autost värvida aga see plaan kukkus läbi kuna teine bmw vajas suurt remonti seega vahendid olid puudulikud, lasin siis praegu värvida ära, esistange, m-tech lisa ja tagastange, aretasin ise ka miskised udukad ette, uduka katted vedelesid niisama ja kinnitused olid katki, et vaevalt keegi neid omale sooviks seega üritasin neid kasulikult ära kasutada, vedelesid ka ühed ümmargused luuptuled ning sealt see mõte tuli, lõpptulemus jäi mitte nii hea kui sooviks aga midagi ikka, tulevikus kindlasti originaal udukad ette panema, see ehk peale talve kuna talvel plaanis teha keretööd. Esisillas vahetasin ära, stabika kondid, stabika puksid, rooliotsad ja õõtsa puksid, viimased panin m3 omad ja vahe on märgatav. Nüüd esisild ka mõnusalt tihke , muret teeb mingi nagin vms roolis, arvan siis rooli gardaani riste ? Neid uusi ka saab osta või peab leppima kasutatud asjadega ? 

Kahjuks töödest pilte pole kuna, kunagi pole kaamerat ligiduses ja ega ausalt õeldes ei ole ka meeles pildistada :D

autoga siiamaani meeletult rahul, mingeid anomaaliaid pole olnud ja teele pole ka jätnud :D 

Mõned klõpsud ka.

E39 on siis see millepärast värvimine edasi lükkus :D

FB_IMG_1438859077992.jpg

FB_IMG_1438859130557.jpg

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Ilmastiku kindlamad mis mõttes ? E34 omad sobivad siis sinna ilusti või jäävad "pornolt" ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
hiis    150
hiis

No luup tuli on ise ilmastiku kindlam ,kas E34 siis pole uduka klaasi taga see luuptuli.Minu kunagisel E34 oli sama moodi lahendatud et luubid ees ja katest auk läbi .

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Praegu mul ongi luuptuled seal samamoodi nagu kirjeldasid,et katetest auk läbi :). 

Kahjuks selliseid istmeid minu autost ei leia, ilmselt eelmine omanik rookis välja, praegu on seal riidest sportistmed.

Täna sai tehtud autole ka põhjalik pesu ja vaha peale :) 

Keegi punase cabrioga viskas käppa ka tehnika tänaval, minu reaktsioon jäi aeglaseks ehk nägi peeglist mu kätt :D 

Muudetud , muutis TonT

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

tervitus.

Vahepeal midagi suurt juhtunud ega teinud ei olegi peale sõitmise, polegi väga suurt millestgi kirjutada aga eile sai käidud ülevaatusel. Läbis edukalt kuid märgiti ära et esi öötsapuksid pehmed :o tuli üllatusena kuna alles sai vahetatud, ega muud kui tellisin uued, proovin see kord originaale, täna siis peaks kätte saama ja vahetan ka kohe ära ja siis ka uuesti sillastendi. Ülevaatusel mainiti ka, et polegi ammu nii korralikku teh seisundiga e30 läbi käinud, eks seda on ilmselt enamus selle foorumi rahvas kuulnud :D .  Üks hommikune pilt kah.

 

IMG_20151002_081342.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
eix22    594
eix22

See pehmete esiõõtsapukside jutt on ka üsna levinud, tegelikkuses ongi nad uuena ka pehmed oma ehituse tõttu, mõttetu vahetada.

Muidu e36 m3 mitteeksentrilised täiskummid ka olemas b osana.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Eelmised puksid olid mul siis e30 m3 omad, nüüd läksid e30 nö originaalid ja sain sõita umbes 2 päeva kui juba tundsin salongi, et need puksid on juba pehmed. Järgmise paarina proovin siis e36 m3 pukse, töökaaslane teadis rääkida, et keegi olevat kasutanud ka e46 öötsapukse, täppselt ei oska õelda, et mis ja kuidas. Tehtud sai ka sillastend siis uuesti.

Vahepeal sai käidud ka saaremaal temaga rallit vaatamas, midagi kurta pole, kalla ja talla :D. Varsti on aeg ka talvekad alla panna ja lund ootama jääda. Suur huvi on ka typ 188 lsd diffri vastu. Kui kellelgi oleks pakkuda siis ma pakuks vastu enda typ 188 4.10 diffrit + raha. Veel oleks huvi sirge esipõlle vastu, m-tech lisa läheb minema ja tagasi originaaliks.

Terv, Olavi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
TonT    23
TonT

Pole ammu kirjutanud, suurt midagi juhtunud pole kah aga nipet näpet tehtud.

Õlivahetus ja filter.

Punased madaldus vedrud.

Ette uued amordid.

Sisemised rooliotsad.

Talverattad said ka alla.

Hetkel auto naise kasutuses , ise liiklen ix-ga, hetkel küll käivad kerged keretööd, et põranda kuivaks saaks :D .

IMG_20151210_082704.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .