Hüppa postitusse
Postitatud
comment_90588

Tere

Eelmine aasta lõpp sai ostetud kasutaja -Kaido- 325 e30 ära ilma mootorita. Olin juba tükk aega igalt poolt otsinud sobiliku doonorit ,kuni tuli see isend müüki. Sai siis kiirelt kohale mindud ja auto üle vaadatud. Järgmine päev sai treileriga koju toodud ja tegutsema hakatud. Jaanuaris sai käidud Tallinnas ning autole uus mootor toodud. Peale läheb 3.0d m57 135kw manuaal käigukastiga. Kuna auto oli täiesti lahti võetud siis oli selle võrra kergem ,et lammutamise osa jäi ära. Esimese asjana tuli teha ära natuke plekitööd. Alustatud sai akukastist ,mis tuli uus teha.

Selle valmistasin roostevabast plekist. Seejärel sai ette võetud ka teised roostekohad. Taga numbri alla panin uue plekki kuna ei näe mõtet kahe roosteaugu puhul vahetada välja terve põll.

bmw m57.jpg

Mõned pildid siis töö käigust:

 

11026751_995810197113515_1352857301_n.jp

 

11016465_995810720446796_1498741476_n.jp

 

10968113_995810697113465_73830412_n.jpg

 

11039996_995810723780129_1866638797_n.jp

Muudetud , muutis raitz330

  • Vastuseid 299
  • Vaatamisi 57,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • raitz330
    raitz330

    Lõpuks auto põhja alt valmis ning mootor käib. Nüüd ootab salong lõpuni kokku panemist ning tööd veel kõvasti teha. See originaaliks tegemine üks suur peavalu. Et kõik tüüblid ja kruvid õige kohapeale

  • Pole vahepeal midagi kirjutanud aga auto 99% valmis. Iga nädal ikka paar tunnikest olen teinud ja need viimased asjad võtavadki tohutu aja. Hetkel otsin kleepse kapoti alla ja ukse vahele. Ainuke jama

  • Autole sai tehtud kerge poleer ja peale kantud keraamiline kate. Nüüd jääb üle ainult kevadet oodata...  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_95794

Kunagi oli see pill selline välja näinud kui netis surfata.

06562107335951.jpg

 

Järgmine nädal püüan korralikud fotod teha. Hetkel igapäev autoga sõidetud ja kilomeetrid aina tulevad. Juba ette tiksunud 400km. Spidomeeter sai nulli pandud ,kui auto valmis sai. Loodan lähiajal kõik sisu ka kokku ära panna ,kui polstrid kätte saan. Väljast vaja veel peen pastaga üle poleerida ning kaitsevahad peale panna. Toonklaasiga veel mõtlen ,mis saab. Kas üldse panen või siis tuleb kõige heledam koos ukseklaasidega.

Tänane pilt ka enne linnapeale minekut B)

P1010276.JPG

comment_95870

Sain ka oma silmaga auto üle vaadata, kuulda, katsuda :P

Peab tõdema et poiss väga viisakat ja korralikku tööd teinud ! Imestama paneb veel see, et kui kiirelt see projekt arenes.
Silm puhkas ja ei jäänud ka silma midagi mis oleks üle t või kiiruga tehtud.. Lahendused originaalsed ja igati viisakad.

Hääled super head (vähemalt mulle need R6 diisli hääled väga meeldivad)
Liikus väga reipalt ja mõnusalt !
Ja välja näeb kõvasti parem kui piltidel !  :respect: 

Ühe pildi klõpsasin ka väljast :)

Suur kiitus omanikule ! 
17712_10203907905167846_4246927694653598

Kokkuvõte..  Viibin nüüdsest kiirnuudlite peal garaasis !  :rofl:

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_96916

Täna siis autoga 1000km täis sõidetud. Sai käidud Eix22 külas ning mõned puuduolevad asjad toodud. Lõpuks sain ka 325e kellad ,millel õige kütusepaagi näitaja ja tahhomeeter. Tahhomeeter näitab väga täpselt. Maanteel sõites siis 100km/h 2200rpmi. Originaalis peaks olema kuskil 1700rpmi. Kuna differ 2.65 sai koju toodud 6 käiguline e90 käigukast. See on siis 6.5cm pikem ja tuleb kardaani lühemaks teha ning tuleb ka uus käiguhoovastik. Kui kellegil huvi siis 5-käigukast müüa koos siduri ,käiguhoovastiku ja suure kardaani otsaga. Tehtud e30 jaoks.

kellad.JPG

 

11774757_1080764431951424_141445617_n.jp

 

Samuti sai peale pandud ka oma kunagise e46 chip millest sai 200kw ja 600nm väänet dynos välja võetud. Kuna e30 suht kerge siis täna veel sidur pidas vastu. Eks tulevikus läheb peale e60 turbo ,e46 150kw sisselaske andur ja kütuserõhu andur ning siis saab veel jõudu juurde. Esipidurid tuleb ka 4 kolviga brembod panna ,kuna nende originaal pidurite pole enam midagi teha. 

looja.JPG

 

loojang.JPG

 

loojan.JPG

 

Uksepolstrid tulid sellised ,ülejäänud sisust pildid tulevad hiljem.

uks.JPG

Muudetud , muutis raitz330

comment_96919

Tuleb vist vägeva efektiivsuse ja võimsuse suhtega auto. Kus maal sellel piiraja on, mu 325e (mis on viimaste kuude sees tehtud ja 95kw) näitab 6000 max.

 

 

Praegu on pööre diisli kohta jah natuke kõrgel ja max kiirus jääb arvestades võimsust natuke nadiks 

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_96922

Hetkel tippkiirus natuke üle 200km/h 4500rpmi juures aga 6 käigulise kastiga see tõuseb kuskil 25km/h ning plaan piiraja tõsta 5000rpmi-le nagu uuemad m57 mootorid. Siis saab veel kiirust juurde aga reaalselt pole vaja nii kiiresti sõita ,kui siis One Mile Challengile minna.

  • Autor
comment_96937

Kuna täna juba osteti 5-ne käigukast ära, sai kiirelt see küljest võetud ja uuele omanikule kaasa antud. Enne sai kiirelt mõned mõõtmised tehtud ning erinevus siis peavõllis ning selle pikkuses. Hooratas ning sidurikorv suht samad aga kettal nuut teine. Kardaan tuleb ka veel lühemaks teha ning uus kardaani ots tuleb e46 küljest võtta. Täna sai kast alla ning käigukasti tagumine kinnitus enam originaal ei sobi. Kuna kast pikem siis on e30 originaalis seal tagapool ka kasti kinnitus kohad olemas.  Hetkel asi nii kaugel ,et sidur lahutab ja teha veel käiguhoovastik lühemaks. Mõned udused pildid ka töö käigukust.

erin.jpg

 

voll.jpg

 

kardaaan.jpg

  • Autor
comment_97048

Siis mul vedas selle kelladeplokiga, küteseier töötab ideaalselt. Täna sai asi käsile võetud ning käiguosa lõpuni kokku pandud. Käiguvahetus hoob tuli 10cm pikkune ja toimib ilusti. Samuti pidi ümber tegema sumbutaja ,kuna oli 5-se kasti järgi tehtud. Panin ka suka vahele ja pidi tegeme uue käigukasti tala ,kuna originaal ei sobinud mitte kuidagi. Maanteel nüüd mõnus sõita ja pöörded paigas. Nüüd tuleb veel otsida uus käigukangi nupp ;)

11797976_1083327705028430_1075673492_n.j

 

11793139_1083327658361768_1787314475_n.j

 

11780481_1083337431694124_994009370_n.jp

  • Autor
comment_97203

E46 kaalub ikka 1600-1700kg oleneb varustusest.

Hetkel plaab e60 turbo ning map andur ja kütuselati otsas olev andur vahetada. Saab kütuserõhku tõsta ning originaal pihustid veel sobivad. Turbkrõhk hetkel 1.4bar aga uue anduriga saab kuni 2.0bar tõsta.

Kui suurema turboga normaalselt lõpus jõudu on ,tuleb pöörete piiraja tõsta 5000rpm-ni. Saab tippkiiruse pea 250km/h. Siis võiks juba One Mile Challengile proovima minna.

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.