Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_22050

Raske öelda milles täpselt asi aga kahtlustan et nookurite liugpinna metalli kõvaduse klass on liiga kõrge võrreldes nuka enda tugevusega. Ja eks see väga jäik klapivedru teeb kah oma töö.

Hetkel proovin leida nukka mis sobiks kokku kasutatavate nookurite ja klapivedrudega.

comment_22044
Raske öelda milles täpselt asi aga kahtlustan et nookurite liugpinna metalli kõvaduse klass on liiga kõrge võrreldes nuka enda tugevusega. Ja eks see väga jäik klapivedru teeb kah oma töö.

Hetkel proovin leida nukka mis sobiks kokku kasutatavate nookurite ja klapivedrudega.

Aga kas mõtekam poleks nukka kõvasulamiga töödelda?

Peavalu vahem, halle juukseid sammuti :lol: Muidugi iseasi kas keegi sellise töö ette viitsib võtta :wink:

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_21457

Alguses sai seda isegi korra mõeldud aga see läheks väga kalliks maksma ja hakkaks juba rahakoti vastu käima. Seejärel tahtsin teha puuri Viimsis ühe Lille tuttava juures aga seal on hetkel jube pikad järjekorrad ja kevadeks ei saaks kindlasti autot sõitma (muidu kvaliteet on seal väga hea).

Siis aga Valdek soovitas seda kohta: http://racing.kosei.ee/rait.html

Sai natuke uuritud, tehtud töödest pilte asjatundjatega vaadatud ja tundub et sobib küll. Eks hiljem oskab täpsemalt muljetada.

Auto võtavad lahti ja panevad kokku Angelaari kutid. Elektrijuhtmestiku vaatab üle ja likvideerib üleliigse Patrick.

comment_21452

väga mõistlik otsus turvapuuri osas, selline asi peab rajaautos sees olema, sest ilmselt ei tahaks keegi tunda korraliku sõidu eksimust ja seda ilma turvapuurita...

Kas puuri osas saite lahenduses ja hinnas kokkuleppele, või selgub lahendus ja hind töökäigus?

  • Autor
comment_21451

Hetkel on teada tavalise puuri hinnatase aga ma muidugi tahaks et see puur oleks rohkemat kui lihtsalt ohutusvarustus. Ta peab tegema auto kere ka jäigaks ja seega on nõudmised natukene kõrgemad.

Seob lisaks tagumistele amordikannudele veel puuriga ka esimesed amordikannud ja tagasillatala kinnituskohad.

Eks see lõplik hind selgub siis kui ma juba ise täpselt tean mida ma tahan (hetkel veel pean endast targemate käest lõpliku lahenduse osas tiba nõu küsima).

*Järelkäru vaja ei ole. Sõidan selle autoga ikka sama moodi mööda tänavaid edasi nagu siiani olen sõitnud. Ja ega mul sellise käru tarvis ka vastavat juhiluba taskus ei ole.

**Kangesti tahaks salongi ja puuri hiljem valgeks värvida aga musta värvi auto puhul ei jää see vist eriti kena. Vähemalt ma ei suutnud leida netist ühtegi musta värvi autot millel oleks salong ja puur valgeks värvitud. Vist siis ikkagi jääb salong musta värvi...

***Puur tuleb FIA 2009 nõuetele vastav, ehk siis seda keret saaks ka ametlikel võistlustel sõitmiseks kasutada.

  • Autor
comment_21376

Auto kistud juppideks ja läks puuri paigaldusele.

Paar jubeda kvaliteediga pilti:

250220091.th.jpg

2502200911.th.jpg

* Hea oli tõdeda et roostega autol probleeme ei ole. Ka esiklaasi raami alumine osa mis on E30 kerel tavaliselt ussitanud oli nagu tehasest värskelt väljunud.

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.